Постанова
від 21.08.2015 по справі 813/2972/15
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 серпня 2015 року № 813/2972/15

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді - Потабенко В.А.,

за участю секретаря судового засідання - Петрика Р.І.,

з участю представників:

від позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2, згідно довіреності,

від відповідача - ОСОБА_3, згідно довіреності,

від третьої особи - не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові адміністративну справу за позовом Державної фінансової інспекції у Львівській області до Міського комунального підприємства "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька", третя особа Кам'янка - Бузька міська рада Львівської області, про стягнення коштів, -

в с т а н о в и в:

Державна фінансова інспекції у Львівській області (далі - ДФІ у Львівській області, позивач) звернулася до Львівського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Міського комунального підприємства "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" (далі - МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька", відповідач), третя особа Кам'янка - Бузька міська рада Львівської області, про стягнення коштів на суму 115000,0 грн. в дохід міського бюджету м. Кам'янка - Бузька.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що в результаті проведеної планової ревізії фінансово - господарської діяльності МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" за період з 01.01.2011 року по 31.12.2014 року встановлено окремі порушення та недоліки, які, зокрема, полягали у нецільовому використанні коштів Кам'янка - Бузької міської ради, що виділялися на поповнення статутного фонду підприємства. Всупереч призначенню, отримані кошти були скеровані на поточні потреби підприємства, чим порушено вимоги чинного законодавства України. У зв'язку з чим позивач звернувся з даним позовом про стягнення з відповідача коштів, які були використані не за цільовим призначенням в дохід міського бюджету м. Кам'янка - Бузька, до суду.

Представники позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали повністю з підстав, наведених у позовній заяві та наданих суду поясненнях, просили позов задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача щодо позовних вимог заперечив. Свою позицію висвітлив у письмових запереченнях на позовну заяву від 09.07.2015 року та наданих суду поясненнях від 21.08.2015 року, суть заперечень полягає наступному. Виділені Кам'янка - Бузькою міською радою кошти для поповнення статутного фонду МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" використані підприємством відповідно до його статутної діяльності. Також представник відповідача зазначив, що статутний капітал комунального унітарного підприємства утворюється органом, до сфери управління якого воно належить. Розмір статутного капіталу комунального унітарного підприємства визначається відповідною місцевою радою. Оскільки Кам'янка - Бузькою міською радою не приймалось рішення про збільшення статутного фонду підприємства, у МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" були відсутні повноваження вносити зміни до статуту в частині збільшення статутного фонду. Тому кошти, які були виділені і перераховані підприємству на поповнення статутного фонду, були використані на господарські потреби підприємства без порушення вимог чинного законодавства України. На підставі вищенаведеного, представник відповідача просив у задоволенні позовних вимог відмовити в повному обсязі.

Представник третьої особи в судове засідання не прибув. Міський голова м. Кам'янка - Бузька скерував 21.08.2015 року на адресу суду пояснення на позовну заяву за вх. № 27268, в яких зазначив, що МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" в ході господарської діяльності допущено порушення бюджетного законодавства, а саме допущено нецільове використання коштів, які виділялися для поповнення статутного фонду відповідача. У зв'язку з чим, підтримав позовні вимоги та просив їх задовольнити в повному обсязі.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, з'ясувавши дійсні обставини по справі, суд приходить до висновку, що позов слід задовольнити повністю, виходячи з наступного.

Судом в ході розгляду справи встановлено, що рішенням сесії Кам'янка - Бузької міської ради Львівської області від 29.09.2011 року № 2 та від 17.01.2012 року № 8 Кам'янка - Бузькою міською радою було виділено кошти в сумі 115000,00 грн. для поповнення статутного фонду МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" (платіжні доручення № 890 від 03.10.2011 року на суму 60000,00 грн., призначення платежу - поповнення статутного фонду згідно рішення міської ради №2 від 29.09.2011 року, № 70 від 02.03.2012 року на суму 30000,00 грн., призначення платежу - поповнення статутного фонду згідно рішення міської ради №8 від 17.01.2012 року, № 256 від 19.06.2012 року на суму 5000,00 грн., призначення платежу - поповнення статутного фонду згідно рішення міської ради №8 від 17.01.2012 року, № 295 від 10.07.2012 року на суму 5000,00 грн., призначення платежу - поповнення статутного фонду згідно рішення міської ради №8 від 17.01.2012 року, № 337 від 06.08.2012 року на суму 5000,00 грн., призначення платежу - поповнення статутного фонду згідно рішення міської ради №8 від 17.01.2012 року, № 455 від 22.10.2012 року на суму 10000,00 грн., призначення платежу - поповнення статутного фонду згідно рішення міської ради №8 від 17.01.2012 року; КЕКВ в усіх платіжних дорученнях - 2410).

Кам'янка - Бузькою міжрайонною державною фінансовою інспекцією Держфінінспекції у Львівській області проведено планову ревізію фінансово - господарської діяльності МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька".

В результаті ревізії встановлено порушення та недоліки, які, зокрема, полягали у нецільовому використанні коштів Кам'янка - Бузької міської ради, що виділялися на поповнення статутного фонду підприємства. Вищевказане порушення відображене в акті ревізії від 07.04.2015 року № 30-38/03. Акт ревізії повернутий без підпису, про що складено акт про відмову від підпису від 14.04.2015 року.

Як встановлено в ході ревізії, кошти на поповнення статутного фонду, які були виділені у жовтні 2011 року згідно рішення міської ради від 29.09.2011 року № 2 в сумі 60000,00 грн., фактично надійшли на поточний рахунок МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька".

Однак, як вбачається із акта ревізії і пояснень представників позивача, за рахунок даних коштів, отриманих від міської ради, відповідачем здійснено видатки поточного характеру, а саме, платіжним дорученням від 06.10.2011 року № 121 до міського бюджету сплачено земельний податок у сумі 59947,84 грн. та платіжним дорученням від 11.10.2011 року № 124 оплачено ДП "УЕА ПО Львівській області" вартість канцелярських товарів згідно рахунку № 99 від 03.10.2011 року.

Також у березні 2012 року на рахунок МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" згідно рішення міської ради від 17.01.2012 року № 8 було перераховано кошти для поповнення статутного фонду в сумі 30000,00 грн.

Ревізією встановлено, що вказані кошти використовувалися на придбання будівельних матеріалів в ПП ОСОБА_4 (платіжне доручення № 15 від 06.03.2012 року), оплату господарських витрат за авансовими звітом на суму 9000,00 грн. та перекидання коштів в сумі 20000,00 грн. на інший поточний рахунок МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" за № 26008301190, відкритий у відділенні Ощадбанку № 6327 в м. Кам'янка - Бузька (платіжне доручення від 06.03.2012 року № 16). В подальшому кошти із рахунку № 26008301190, відкритому у відділенні Ощадбанку № 6327 в м. Кам'янка - Бузька, в безпірному порядку списані відділом державної виконавчої служби у Кам'янка - Бузькому районі за платіжною вимогою від 12.03.2012 року № 269/3 в рахунок списання боргу по судовому наказу № 2-н-172/11 від 27.10.2011 року.

Відповідно до рішення міської ради від 17.10.2012 року № 8, у 2012 році на поповнення статутного фонду МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" додатково було перераховано ще 25000,00 грн., а саме 19.06.2012 року - 5000,00 грн., 10.07.2012 року - 5000,00 грн., 06.08.2012 року - 5000,00 грн., 22.10.2012 року - 10000,00 грн.

У всіх наведених випадках надходження коштів на поповнення статутного фонду МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" витрачало кошти на видатки поточного характеру, в тому числі оплата відрядних - 1094,00 грн., оплата господарських видатків за авансовими звітами - 15118,4 грн., придбання пального - 2000,00 грн., придбання будівельних матеріалів для поточних ремонтів - 3400,00 грн., ремонт автомобіля - 4246,00 грн., ремонт електролічильників - 220,79 грн., проведення навчання та атестації осіб, відповідальних за експлуатацію ліфтів - 568,93 грн., придбання канцтоварів та підписку періодичної преси - 493,75 грн. та надання благодійної допомоги - 100,00 грн.

В ході ревізії встановлено, що нецільове витрачання бюджетних коштів допущено з вини начальника МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" ОСОБА_5 та головного бухгалтера МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" ОСОБА_6 Пояснень з приводу вказаного порушення начальником ОСОБА_5 не надано. В той же час, головний бухгалтер ОСОБА_6 ствердила, що отримані кошти були використані підприємством на поточні потреби.

З метою повернення МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" до бюджету м. Кам'янка - Бузька коштів, використаних всупереч цільовому призначенню, ДФІ у Львівській області скеровано на адресу МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" вимогу № 1 від 17.04.2015 року.

У відповідь МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" повідомило позивача про відмову у поверненні коштів, у зв'язку з відсутністю їх конкретного цільового призначення.

У зв'язку з наведеним ДФІ у Львівській області звернулося до суду щодо стягнення з відповідача бюджетних коштів у дохід відповідного бюджету в сумі, яка була використана ним не за цільовим призначенням.

Вирішуючи спір в даній адміністративній справі, суд виходив з наступного.

Відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулюються Бюджетним кодексом України (далі - БК України). Даним кодексом також вирішуються питання відповідальності за порушення бюджетного законодавства та визначаються правові засади утворення та погашення державного і місцевого боргу.

Відповідно до ст. 46 БК України, стадіями виконання бюджету за видатками та кредитуванням є:

1) встановлення бюджетних асигнувань розпорядникам бюджетних коштів на основі та в межах затвердженого розпису бюджету;

2) затвердження кошторисів, паспортів бюджетних програм (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі), а також порядків використання бюджетних коштів;

3) взяття бюджетних зобов'язань;

4) отримання товарів, робіт і послуг;

5) здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань;

6) використання товарів, робіт і послуг для виконання заходів бюджетних програм;

7) повернення кредитів до бюджету (щодо кредитування бюджету).

Стаття 47 БК України визначає встановлення бюджетних асигнувань розпорядникам бюджетних коштів відповідно до затвердженого розпису бюджету розпорядники бюджетних коштів. Порядок складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Розпорядники бюджетних коштів забезпечують управління бюджетними асигнуваннями і здійснення контролю за виконанням процедур та вимог, встановлених цим Кодексом.

У відповідності до ст. 48 БК України, розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України; щодо завдань (проектів) Національної програми інформатизації - після їх погодження з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації.

Зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов'язань не здійснюються.

Вимоги фізичних і юридичних осіб щодо відшкодування збитків та/або шкоди за зобов'язаннями, взятими розпорядниками бюджетних коштів без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), стягуються з осіб, винних у взятті таких зобов'язань, у судовому порядку.

Казначейство України здійснює реєстрацію та облік бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів і відображає їх у звітності про виконання бюджету. При реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань здійснюється перевірка відповідності напрямів витрачання бюджетних коштів бюджетному асигнуванню, паспорту бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі).

Порядок здійснення реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів визначається Міністерством фінансів України.

На виконання Бюджетного кодексу України та наказу Міністерства фінансів України від 27.12.2001 року № 604 "Про бюджетну класифікацію та її запровадження" було видану Інструкцію щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затверджену наказом Міністерства фінансів України та Державного казначейства України від 25.11.2008 року № 495.

Згідно даної Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, за кодом КЕКВ 2410 "Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)" передбачаються видатки на внески у статутні фонди суб'єктів підприємницької діяльності відповідно до законодавства з метою інвестування в необоротні активи.

Необоротні активи - це матеріальні і нематеріальні ресурси, що належать підприємству і забезпечують його функціонування і термін корисної експлуатації яких, як очікується, становить більше одного року. До складу необоротних активів входять: земельні ділянки, капітальні витрати на поліпшення земель, будинки, споруди, передавальні пристрої, робочі силові машини і обладнання, транспортні засоби, інструменти, прилади, столовий, кухонний і господарський інвентар, обчислювальна техніка, робоча і продуктивна худоба, багаторічні насадження, музейні цінності, експонати зоопарків, виставок, бібліотечні фонди, знаряддя лову, спеціальні інструменти і спеціальні пристосування, білизна, постільні речі, одяг і взуття, тимчасові не титульні споруди, природні ресурси, інвентарна тара. Матеріали довготривалого використання для наукових цілей, авторські і суміжні з ними права, права користування природними ресурсами, майном, об'єктами промислової власності, інші матеріальні і нематеріальні активи довготривалого використання.

Термін корисної експлуатації є основним визначальним критерієм віднесення матеріальних та нематеріальних ресурсів до складу необоротних активів.

У 2011-2012 роках поняття "необоротні активи" визначалось пунктом 4 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 2 "Баланс", затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 31.03.1999 року № 87, необоротні активи - всі активи, що не є оборотними.

На даний час склад необоротних активів для бухгалтерського обліку визначався Планом рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств та Інструкцією про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств і організацій, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 30.11.1999 року № 291.

В той же час, отримані від Кам'янка - Бузької міської ради кошти в сумі 115000,00 грн. використані підприємством всупереч цільовому призначенню на поточні потреби, чим порушено вимови ст. ст. 46-49, 78 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 року № 2456-IV, Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України та Державного казначейства України від 25.11.2008 року № 495, та Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 року № 333. За фактом отримання бюджетних коштів статутний фонд підприємства збільшений не був.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" від 26.01.1993 року, здійснення державного фінансового контролю забезпечує центральний орган виконавчої влади, уповноважений Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю (далі - орган державного фінансового контролю).

Згідно ст. 2 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб'єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про державні закупівлі, діяльністю суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.

Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, перевірки державних закупівель та інспектування, є різновидом державного фінансового контролю і полягає у перевірці та аналізі органом державного фінансового контролю фактичного стану справ щодо законного та ефективного використання державних чи комунальних коштів і майна, інших активів держави, правильності ведення бухгалтерського обліку і достовірності фінансової звітності, функціонування системи внутрішнього контролю. Результати державного фінансового аудиту та їх оцінка викладаються у звіті (ст. 3 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні").

Порядок повернення коштів, які були використані не за цільовим призначенням визначено Порядком повернення коштів до відповідного бюджету в разі їх нецільового використання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.2010 року № 1163.

Відповідно до пункту 10 вказаного вище Порядку визначено, що у разі невиконання одержувачем бюджетних коштів вимоги про повернення бюджетних коштів, контролюючий орган звертається в установленому порядку до суду щодо стягнення з одержувача бюджетних коштів у дохід відповідного бюджету коштів в сумі, яка була використана ним не за цільовим призначенням.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено в судовому засіданні, бюджетні кошти в сумі 115000,00 грн., які були виділені на збільшення статутного фонду МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" використані всупереч їх цільовому призначенню.

Вказані вище порушення зафіксовані в акті ревізії фінансово - господарської діяльності МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" за період з 01.01.2011 року по 31.12.2014 року та знайшли своє підтвердження в матеріалах справи.

Відповідачу була скерована вимога № 1 від 17.04.2015 року про повернення бюджетних коштів до бюджету м. Кам'янка - Бузька, на яку дано відповідь МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" від 19.05.2015 року № 237 на лист ДФІ у Львівській області від 17.04.2015 року № 06-15м/2498, що скеровувався разом з вимогою № 1 про повернення бюджетних коштів від 17.04.2015 року.

Згідно зазначеної відповіді від 19.05.2015 року № 237 за підписом директора МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" ОСОБА_5, отримані від Кам'янка - Бузької міської ради кошти в сумі 115000,00 грн. для поповнення статутного фонду, використані підприємством відповідно до Статутної діяльності та свої господарські потреби.

Суд зазначає, що статутний фонд - це виділені підприємству або залучені ним на засадах, визначеним ним законодавством, фінансові ресурси у вигляді грошових коштів або вкладень у майно, матеріальні цінності, нематеріальні активи, цінні папери, що закріплені за підприємством на праві власності або повного господарського відання. За рахунок статутного фонду підприємство формує свої власні (основні та оборотні) кошти.

Згідно ст. 78 Господарського кодексу України (далі - ГК України), комунальне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування.

Статутний капітал комунального підприємства утворюється органом, до сфери управління якого воно належить.

МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" є суб'єктом підприємницької діяльності, юридичною особою, створеною Кам'янка - Бузькою районною державною адміністрацією Львівської області 24.03.1995 року та підпорядкованою виконавчому комітету Кам'янка -Бузької міської ради. Майно підприємства що складається з основних та оборотних фондів, а також цінностей, вартість яких відображена в балансі, є комунальною власністю і закріплене за МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька".

Згідно положення Статуту підприємства, метою створення відповідача є забезпечення належної експлуатації житлового фонду, проведення поточного ремонту, капітального ремонту житлових будинків, проведення благоустрою міста.

У поясненні третьої особи зазначено, що відповідно із п. 2.1.3 Статуту підприємства, виконання робіт, надання послуг та їх реалізація проводиться з метою отримання прибутку.

Відтак, з наведеного випливає, що дане підприємство отримує прибуток від реалізації статутної мети, визначеної статутом та використовує його для власних потреб.

Як вбачається з матріалів справи та пояснень представників відповідача, даних ними в судовому засіданні, вони не заперечували того факту, що МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" використало бюджетні кошти для власних потреб підприємства.

Отже, обґрунтування представником відповідача своєї відмови у поверненні коштів, наданих йому Кам'янка - Бузькою міською радою для поповнення статутного фонду, у зв'язку з використанням даних коштів відповідно до Статутної діяльності та на свої господарські потреби, суд відхиляє.

Щодо твердження представника відповідача про те, що рішеннями Кам'янка - Бузької міської ради не визначено конкретного цільового призначення використання бюджетних коштів, та не вимагався і не затверджувався відповідний фінансовий план, суд звертає увагу на те, що відповідні кошти перераховувалися на підставі платіжних доручень за КФКВ 180409 "Внески органів місцевого самоврядування у статутні фонди суб'єктів підприємницької діяльності", КЕКВ 2410 "Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)" і повинні були бути використані лише на придбання основних засобів, необхідних для належного виконання функцій, передбачених Статутом підприємства.

Також суд зазначає, що відсутність змін до Статуту чи відсутність фінансового плану не давало відповідачу права використовувати бюджетні кошти всупереч цільовому призначенню, на будь-які інші потреби.

Частиною 2 ст. 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

За наслідками розгляду справи суд дійшов висновку, що відповідач не надав суду належних і достатніх доказів для спростування позовних вимог ДФІ у Львівській області.

Враховуючи вищенаведене, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є підставними, а, відтак, в суду наявні правові підстави для стягнення з МКП "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" (ЄДРПОУ 22358311) коштів, які були використані відповідачем всупереч цільового призначення, а саме на власні потреби підприємства, в сумі 115000,0 грн. в дохід міського бюджету м. Кам'янка - Бузька.

Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають, відповідно до п. 4 ст. 94 КАС України.

Керуючись ст. ст. 7-11, 14, 18, 19, 69-71, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

адміністративний позов задовольнити повністю.

Стягнути з Міського комунального підприємства "Управління житлово - комунального господарства м. Кам'янка - Бузька" (ЄДРПОУ 22358311, що знаходиться за адресою: 80400, Львівська область, м. Кам'янка - Бузька, вул. Шопена, 5) в користь міського бюджету м. Кам'янка - Бузька кошти в сумі 115000 (сто п'ятнадцять тисяч) гривень рівно.

Постанова може бути оскаржена в порядку та строки, передбачені ст.ст. 186, 254 КАС України.

Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови виготовлений 26.08.2015 року

Суддя Потабенко В.А.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.08.2015
Оприлюднено02.09.2015
Номер документу49146859
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/2972/15

Ухвала від 11.05.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

Ухвала від 22.12.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гулид Роман Методійович

Постанова від 21.08.2015

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Ухвала від 12.06.2015

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Ухвала від 12.06.2015

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні