06.10.2011
Справа № 2а-7140/11
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р Ї Н И
29 вересня 2011р. Бабушкінський районний суд м. Дніпропетровська
у складі: головуючого, судді - Єлісєєвої Т.Ю.
при секретарі - Кузьминій С.Д.
розглянув у відкритому судовому засіданні в м. Дніпропетровську справу за позовом ОСОБА_1 до Дніпропетровської міської ради про визнання бездіяльності незаконною та скасування рішення, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернулася до суду з позовом про визнання незаконною відмови Дніпропетровської міської ради рішенням від 29.07.2011 року за №305/14 у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки ОСОБА_1 по вул. Комсомольській у районі буд. №20 (кадастровий номер 1210100000:02:401:0057) для проектування та будівництва багатофункціонального комплексу, зобовязання Дніпропетровської міської ради скасувати своє рішення від 29.07.2011 року за №305/14 та про зобов'язання Дніпропетровської міської ради подати для розгляду Комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою, проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки ОСОБА_1 по вул. Комсомольській у районі буд. №20 в Бабушкінському районі м. Дніпропетровська. (кадастровий номер 1210100000:02:401:0057) для проектування та будівництва багатофункціонального комплексу.
В обґрунтування позову посилається на те, що підставою для відмови їй у затвердженні проекту землеустрою згідно рішення Дніпропетровської міської ради від 29.07.2011 року за №305/14 на думку Відповідача є невідповідність його вимогам ст. 186-1 Земельного кодексу України, а саме відсутність висновку Комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою.
Позивач вважає, що рішення Дніпропетровської міської ради від 29.07.2011 року за №305/14 суперечить чинному законодавству оскільки проект землеустрою відповідає вимогам ст. 186-1 Земельного кодексу України.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі, пославшись на обставини викладені в адміністративному позові просив позов задовольнити.
Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги не визнала, просила в позові відмовити та пояснила, що для отримання висновку Комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою розробник (замовник) подає документацію із землеустрою до Дніпропетровської міської ради, при цьому замовник повинен заповнити відповідні заяви і документація проекту землеустрою направляється на Комісію. Оскільки документація із землеустрою Позивачем до Дніпропетровської міської ради не подавався, вказана документація не був подана, а тому не могла бути направлена на Комісію.
Заслухавши сторони, дослідивши матеріали справи, прийшов до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
Судом встановлено, що рішенням Дніпропетровської міської ради від 29.07.2011 року за №305/14, ОСОБА_1 відмовлено в затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки по вул. Комсомольській у районі буд. №20 (кадастровий номер 1210100000:02:401:0057) для проектування та будівництва багатофункціонального комплексу (далі за текстом -«Проект землеустрою»), на підставі невідповідності його вимогам ст. 186-1 Земельного кодексу України, а саме відсутність висновку Комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою.
Представник Відповідача у судовому засіданні надала суду Рішення Дніпропетровської міської ради від 27.08.2010р. №58/60, яким затверджено Положення про комісію з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою.
Пунктом 3 цього Положення встановлено, що для отримання висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або місця розташування об'єкта розробник (замовник), або орган подає представнику Комісії для проходження дозвільної (погоджувальної) процедури, документацію із землеустрою. Представник Комісії подає на розгляд документацію із землеустрою Комісії, в особі секретаря Комісії.
З пояснень представника відповідача вбачається, що для отримання Комісією документації із землеустрою є певна процедура подачі документації до Дніпропетровської міської ради, а саме -замовник з документацією із землеустрою звертається до канцелярії Дніпропетровської міської ради та заповнює відповідні заяви та анкети (в протилежному випадку документація із землеустрою просто не буде прийнята), після чого документація направляється для розгляду в Комісію з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою, а потім з висновком Комісії направляється на розгляд сесії Дніпропетровської міської ради.
Згідно ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 186-1 Земельного кодексу України, для розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою, в районах та містах обласного значення, містах Києві та Севастополі функціонують постійно діючі комісії. До повноважень Комісії належить забезпечення погодження документації із землеустрою відповідними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Частиною 8 статті 186-1 ЗК України встановлено, що положення про Комісію та порядок її роботи затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2009 р. №1420 було затверджено Типове положення «Про комісію з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою»(далі за текстом -«Типове положення»).
Згідно п. 4 Типового положення, для отримання висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або місця розташування об'єкта орган, уповноважений приймати рішення про передачу у власність чи надання у користування земельної ділянки, подає комісії для розгляду проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки або клопотання про погодження місця розташування об'єкта разом з додатками (далі - документація із землеустрою).
Оскільки з оскаржуємого рішення Дніпропетровської міської ради від 29.07.2011 року за №305/14 вбачається, що Відповідач розглянув проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки по вул. Комсомольській у районі буд. №20 (кадастровий номер 1210100000:02:401:0057) для проектування та будівництва багатофункціонального комплексу, тому суд дійшов висновку, що позивачем такий проект із землеустрою був поданий до Дніпропетровської міської ради і твердження представника відповідача, що документація не надходила до ради є безпідставними.
За таких обставин саме Дніпропетровська міська рада не передала на розгляд Комісії документацію позивача із землеустрою, а тому вимоги про визнання незаконною бездіяльність Дніпропетровської міської ради щодо неподання Комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою, проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки позивачу та зобов'язання подати вказані документи на Комісію підлягають задоволенню.
З огляду на викладене рішення Дніпропетровської міської ради від 29.07.2011 року № 305/14 щодо відмови у затвердженні проекту землеустрою позивачу з підстав того, що немає висновку Комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою є протиправним та підлягає скасуванню.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.6-12,17,158,159,162 КАС України, суд,-
В И Р І Ш И В:
Позовні вимоги ОСОБА_1 - задовольнити.
Визнати незаконною бездіяльність Дніпропетровської міської ради щодо неподання Комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою, проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки ОСОБА_1 по вул. Комсомольській у районі будинку №20 (кадастровий номер 1210100000:02:401:0057) для проектування та будівництва багатофункціонального комплексу.
Зобов'язати Дніпропетровську міську раду подати для розгляду Комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою, проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки ОСОБА_1 по вул. Комсомольській у районі буд. №20 в Бабушкінському районі м. Дніпропетровська. (кадастровий номер 1210100000:02:401:0057) для проектування та будівництва багатофункціонального комплексу.
Визнати протиправним та скасувати рішення Дніпропетровської міської ради від 29.07.2011 року за №305/14 «Про відмову гр. ОСОБА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1, в затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки по вул. Комсомольській у районі буд. №20 (Бабушкінський район) для проектування та будівництва багатофункціонального комплексу».
Постанова може бути оскаржена шляхом подачі апеляційної скарги протягом 10 днів з дня проголошення постанови.
Апеляційне скарга подається Дніпропетровському апеляційному адміністративному суду через Бабушкінський районний суд м. Дніпропетровська.
Суддя (підпис) Єлісєєва Т.Ю.
З оригіналом згідно.
Суддя Бабушкінського районного
суду м. Дніпропетровська ОСОБА_2
Суд | Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 06.10.2011 |
Оприлюднено | 03.09.2015 |
Номер документу | 49254888 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рокитнянський районний суд Київської області
Нечепоренко Л. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні