ОСОБА_1 окружний адміністративний суд 61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3 УХВАЛА
01.04.2010р. № 2-а- 3727/10/2070
Суддя Харківського окружного адміністративного суду Тацій Л.В., розглянувши позовну заяву і додані до неї матеріали
за позовом Малого приватного підприємства Виробничо-торгівельна фірма "Поступ" до Державної податкової інспекції у Комінтернівському районі міста Харкова провизнання податкового повідомлення-рішення та акту перевірки недійсними, - ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до ОСОБА_1 окружного адміністративного суду з позовом, в якому просив суд визнати не чинними податкове повідомлення-рішення № 0000331540/0 від 13 березня 2010 року та акт № 327/15-409/14096676 від 22.02.2010 року про результати невиїзної документальної перевірки Малого приватного підприємства виробничо - торгівельна фірма «ПОСТУП»(код ЄДРПОУ 14096676) щодо підтвердження відомостей, отриманих від особи, яка мала правові відносини з платником податків ПФ «ТТВ»( код ЄДРПОУ 21219151) за період з 01.07.2008 року по 30.08.2008 року, з 01.11.2008 по 31.12.2008 року.
Відповідно до ч.2 ст. 107 КАС України суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для повернення позовної заяви чи відмови у відкритті провадження у справі.
Статтею 104 КАС України передбачено, що до адміністративного суду має право звернутись з адміністративним позовом особа, яка вважає, що порушено її права, свободи чи інтереси у сфері публічно - правових відносин.
Відповідно до ч. 1 ст. 17 КАС України компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень ( нормативно-правових актів чи актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Як вбачається зі змісту позовних вимог та викладених в позовній заяві обставин, позивач, поряд з іншим оскаржує та просить суд визнати нечинним акт перевірки.
Оскаржуваний акт перевірки за своїм змістом є документом, який фіксує тільки факт проведення перевірки та її результати, і не містить у собі будь-яких владних приписів та вимог до перевіряємого суб'єкту, а тому не підпадає під ознаки рішення (нормативно-правового акту чи акту індивідуальної дії) суб'єкту владних повноважень у сфері публічно-правових відносин у розумінні Кодексу адміністративного судочинства України, і не може бути предметом оскарження в адміністративній справі.
На підставі викладеного, суддя вважає, що в частині позовних вимог щодо скасування акту перевірки слід відмовити позивачу у відкритті провадження у справі на підставі п. 1 ч. 1 ст. 109 КАС України, оскільки в цій частині позовну заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
В частині вимоги щодо визнання нечинним податкового повідомлення - рішення № 0000331540/0 від 13 березня 2010 року позовна заява відповідає вимогам ст.ст. 105-106 КАС, України, підстави для її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі відсутні.
Позовна заява відповідає вимогам ст. 106 КАС України.
Позовну заяву належить розглядати в порядку адміністративного судочинства одноособовим складом суду.
Справа підсудна ОСОБА_1 окружному адміністративному суду, проведення попереднього судового засідання не вважаю за необхідне.
Керуючись ст.ст. 106, 107, 109 Кодексу адміністративного судочинства України, -
У Х В А Л И В :
1. Відмовити у відкритті провадження в адміністративній справі за позовною заявою Малого приватного підприємства Виробничо-торгівельна фірма "Поступ" до Державної податкової інспекції у Комінтернівському районі м. Харкова в частині вимог щодо скасування акту перевірки ДПІ у Комінтернівському районі м. Харкова.
2. Відкрити провадження в адміністративній справі за адміністративним позовом Малого приватного підприємства Виробничо-торгівельна фірма "Поступ" до Державної податкової інспекції у Комінтернівському районі м. Харкова в частині позовних вимог щодо визнання нечинним податкового повідомлення - рішення № 0000331540/0 від 13 березня 2010 року.
2. Запропонувати відповідачу в строк до 26. 04.2010р. надати письмові заперечення проти позову та докази в обґрунтування заперечень.
3. Адміністративна справа розглядатиметься суддею одноособово.
4. Копії даної ухвали направити особам, які беруть участь у справі.
5. Роз’яснити особам, які беруть участь у справі, що вони мають права і обов’язки, визначені ст.ст. 49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України.
6. Ухвала в частині відмови у відкритті провадження у справі може бути оскаржена в апеляційному порядку до ОСОБА_1 апеляційного адміністративного суду через ОСОБА_1 окружний адміністративний суд шляхом подачі в 5 - денний строк з дня проголошення ухвали заяви про апеляційне оскарження і подання після цього протягом 10-ти днів апеляційної скарги, з подачею її копії до апеляційної інстанції або в порядку ч. 5 ст. 186 КАС України. Якщо ухвалу було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії ухвали.
Суддя підпис ОСОБА_2
Оригінал ухвали знаходиться в матеріалах справи. Ухвала в частині відмови у відкритті провадження не набула законної сили.
З оригіналом згідно: Суддя -
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.04.2010 |
Оприлюднено | 03.09.2015 |
Номер документу | 49282874 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Тацій Л.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні