Ухвала
від 31.08.2015 по справі 809/3710/15
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

"31" серпня 2015 р.                                                   Справа № 809/3710/15

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Лучко О.О., розглянувши матеріали адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпро ІФ" до Державної податкової інспекції у м.Івано-Франківську Головного управління ДФС в Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0002522204 від 12.08.2015 року,-

В С Т А Н О В И В:

           31.08.2015 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпро ІФ" звернулося до суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м.Івано-Франківську Головного управління ДФС в Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0002522204 від 12.08.2015 року.

Частиною 3 ст.106 КАС України передбачено, що до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України “Про судовий збір”.

Згідно із ч.2 ст.4 Закону України “Про судовий збір” (в редакції чинній станом на день подання адміністративного позову) ставки судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру встановлюються у розмірі 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати, а немайнового характеру - 0,06 розміру мінімальної заробітної плати.

Відповідно до ч.3 ст.4 Закону України “Про судовий збір” під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги.

Частиною 1 ст.4 Закону України “Про судовий збір” встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно із ч.1 ст.8 Закону України “Про Державний бюджет України на 2015 рік” у 2015 року встановлено мінімальну заробітну плату у місячному розмірі - 1218 грн.

Слід зазначити, що окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для зміни майнового стану фізичної чи юридичної особи.

Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна.

За практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо є майновою.

Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача – суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.

Як вбачається із змісту позовної заяви Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпро ІФ" звернулося до суду із вимогою про визнанння протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0002522204 від 12.08.2015 року про сплату податкового боргу з ПДВ в загальному розмірі 117 395грн., з яких 93 916грн. - основного платежу та 23 479грн. - штрафних (фінансових) санкцій.

За таких обставин, адміністративний позов щодо визнанння протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0002522204 від 12.08.2015 року, є позовом майнового характеру.

Отже, розмір судового збору, який підлягає до сплати позивачем, становить 234,79 грн. (10 відсотків розміру судового збору).

Однак, як вбачається з доданої до матеріалів адміністративного позову квитанції №14190264 від 31.08.2015р. позивачем сплачено судовий збір в розмірі 73,08грн., як за позовні вимоги немайнового характеру. Відтак, позивачу необхідно доплатити 161,71грн. судового збору.

За таких обставин, позовну заяву подано без додержання вимог ч.3 ст.106 КАС України.

Відповідно до ч.1 ст.108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст.106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

В зв'язку з вищевикладеним, згідно з вимогами ч.1 ст.108 КАС України позовну заяву слід залишити без руху та надати позивачу строк, достатній для усунення вищевказаних недоліків шляхом доплати судового збору.          

На підставі наведеного, керуючись ч.3 ст.106, ч.1 ст.108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя ,-

У Х В А Л И В:

          Позовну заяву ТЗОВ "Дніпро ІФ" до Державної податкової інспекції у м.Івано-Франківську Головного управління ДФС в Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0002522204 від 12.08.2015 року - залишити без руху.

          Надати позивачу строк для усунення вказаних недоліків до 10 вересня 2015 р. та роз'яснити, що в разі не усунення недоліків у вище зазначений строк позовна заява буде вважатися неподаною і повернена.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 КАС України апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Відповідно до статті 254 КАС України ухвала набирає законної сили після закінчення встановлених строків подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

          Суддя                                         Лучко О.О.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.08.2015
Оприлюднено04.09.2015
Номер документу49416452
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/3710/15

Ухвала від 18.12.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Постанова від 03.11.2015

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Лучко О.О.

Постанова від 03.11.2015

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Лучко О.О.

Ухвала від 07.09.2015

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Лучко О.О.

Ухвала від 31.08.2015

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Лучко О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні