Справа № 2а- 23139/09/1270
Справа №
2а- 23139/09/1270
Категорія 6.9
ПОСТАНОВА
іменем
України
20
серпня 2009 року м.
Луганськ
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
Судді: Твердохліб
Р.С.,
при секретарі: Псоміаді С.І.,
розглянувши
у відкритому судовому засіданні адміністративний позов Державної інспекції з
контролю за цінами в Луганській області до Товариства з обмеженою
відповідальністю „Оригінал” про стягнення суми економічних санкцій, -
встановив:
02 червня 2008 року до Луганського окружного
адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державної інспекції з
контролю за цінами в Луганській області до ТОВ „Оригінал”, в якому позивач
просить стягнути з відповідача економічні санкції у сумі 10032,39 грн. на
користь Державного бюджету України. В обґрунтування своїх позовних вимог
Державна інспекція з контролю за цінами в Луганській області зазначила, що ними
в період з 13.04.2009 року по 22.04.2009 року проводилась перевірка ТОВ
„Оригінал” з питання дотримання державної дисципліни цін при застосуванні
тарифів на житлово-комунальні послуги, за результатами якої складено акт від
22.04.2009 року №184. Підприємством порушено порядок формування, встановлення
та застосування тарифів, а саме: у період з 01.01.2009 року по 31.03.2009 року
при розрахунках за послуги з утримання гуртожитку, розташованого за адресою:
кв. Восточний,20а, з мешканців гуртожитку стягувалась плата за кімнати площею
12мІ - 100 грн., 18мІ - 150,45 грн., замість застосування обґрунтованого тарифу
на послуги з утримання будинків, споруд та при будинкових територій,
встановленого рішенням Луганської міської ради від 12.05.2008 року № 127. сума
необґрунтовано отриманої виручки склала 3344,13 грн. Ці дії призвели до
порушення вимог п.38 Примірного положення про гуртожитки, затвердженого
постановою Ради Міністрів Української РСР від 03.06.1986 року №208, рішення
Луганської міської ради від 12.05.2008 року №127 „Про встановлення
(затвердження) та погодження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд
та при будинкових територій”. Рішенням Держінспекції з контролю за цінами в
Луганській області від 28.04.2009 року №86 за вказане порушення на підставі
статті 14 Закону України «Про ціни і ціноутворення» застосовані економічні
санкції у розмірі 10032,39 грн., які складаються зі штрафу в сумі 6688,26 грн.
і вилучення необґрунтовано одержаної виручки в сумі 3344,13грн. Рішення в
установлено законом порядку оскаржено не було.
В судовому засіданні представник позивача підтримав
позовні вимоги та надав суду аналогічні позовній заяві пояснення.
Відповідач у судовому засіданні позовні вимоги в частині
стягнення суми економічних санкцій, в частині задоволення позовних вимог в
частині зобов'язання усунення порушень державної дисципліни цін згідно припису
від 03.04.2009 року №122 просив відмовити у зв'язку з його добровільним
виконанням.
Ухвалою суду від 20.08.2009 року провадження у справі в
частині позовних вимог про зобов'язання усунення порушень державної дисципліни
цін згідно припису від 03.04.2009 року №122 закрито у зв'язку з тим, що надійшло
клопотання позивача про відкликання позовної заяви в цій частині.
Суд заслухавши пояснення представника позивача,
представника відповідача, дослідивши матеріали справи, дійшов до висновку про
задоволення адміністративного позову з наступних підстав.
Відповідно
до п.1 ч.1 ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»
житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на
забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях,
будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів,
норм, стандартів, порядків і правил.
Частиною1 ст.16 Закону України «Про житлово-комунальні
послуги» встановлено, що порядок надання житлово-комунальних послуг, їх якісні
та кількісні показники мають відповідати умовам договору та вимогам
законодавства.
Згідно ст. 20 Закону України «Про житлово-комунальні
послуги» споживач має право одержувати вчасно та відповідної якості
житлово-комунальні послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання
житлово-комунальних послуг.
Державною інспекцією з контролю за цінами в Луганській
області в період з 13.04.2009 року по 22.04.2009 року провадилась перевірка ТОВ
„Оригінал” з питання дотримання державної дисципліни цін при застосуванні
тарифів на житлово-комунальні послуги.
В ході вказаної перевірки було встановлено, що у період
з 01.01.2009 року по 31.03.2009 року при розрахунках за послуги з утримання
гуртожитку, розташованого за адресою: кв. Восточний,20а, з мешканців гуртожитку
стягувалась плата за кімнати площею 12мІ - 100 грн., 18мІ - 150,45 грн.
Зазначений гуртожиток відноситься до ІІ групи будинків -
житлові будинки з інженерним обладнанням не обладнані електроплитами та
ліфтами. Розмір тарифу на послуги з утримання будинків, споруд та при
будинкових територій для даної групи повинен складати 0,80 грн./мІ з
урахуванням зменшення розміру тарифу на вартість послуг по статтям: „Вивезення
та захоронення твердих побутових та негабаритних відходів” на 0,20 грн./мІ,
„Технічне обслуговування внутришньобудинкових систем теплопостачання та
гарячого водопостачання” на 0,1 грн./мІ, „Освітлення місць загального
користування” на 0,06 грн./мІ.
Вищезазначені дії призвели до порушення вимог п.38
Примірного положення про гуртожитки, затвердженого постановою Ради Міністрів
Української РСР від 03.06.1986 року №208, рішення Луганської міської ради від
12.05.2008 року №127 „Про встановлення (затвердження) та погодження тарифів на
послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територій”.
Відповідно о ст..14 Закону України „Про ціни і
ціноутворення” вся неогрунтовано одержана підприємством сума виручки в
результаті порушення державної дисципліни підлягає вилученню в доход
відповідного бюджету залежно від підпорядкованості підприємства. Крім того,
стягується штраф у двократному розмірі необґрунтовано одержаної суми виручки.
Рішенням Держінспекції з контролю за цінами в Луганській
області від 28.04.2009 року №86 за вказане порушення на підставі статті 14
Закону України «Про ціни і ціноутворення» застосовані економічні санкції у
розмірі 10032,39 грн., які складаються зі штрафу в сумі 6688,26 грн. і
вилучення необґрунтовано одержаної виручки в сумі 3344,13грн.
Вказане рішення, претензія і припис були напревлені на
адресу ТОВ „Оригінал” 30.04.2009 року та одержані відповідачем, що
підтверджується підписом представника на поштовому повідомленні. На момент
звернення Державної інспекції з контролю за цінами в Луганській області до суду
Рішення про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін
№86 відповідачем визнано в повному обсязі та оскаржено не було.
Таким чином, позовні вимоги Державної інспекції з
контролю за цінами в Луганській області знайшли обґрунтування наданими суду
доказами та нормами чинного законодавства. У зв'язку з чим суд вважає за
можливе стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю „Оригінал”
економічні санкції у сумі 10032,309 грн.
Керуючись ст.ст. 94, 112, 161, 162, 163, 167 Кодексу
адміністративного судочинства України, суд -
постановив:
Позовні вимоги Державної інспекції з контролю за цінами
в Луганській області -задовольнити .
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю
„Оригінал” (р/р 260023011990 у філії ЛОУ Ощадбанку, МФО304665, і.к.03060669) на
користь Державного бюджету України (код виду платежу 21081100, МФО 804013,
одержувач: Держбюджет Ленінського району м. Луганська, код 24046582, р/р
31115106700006) економічні санкції у розмірі 10032,39 грн.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили
після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого
Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку заяву не було подано.
Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була
подана в строк, встановлений цим Кодексом, постанова суду першої інстанції
набирає законної сили після закінчення цього строку.
Постанова може бути оскаржена в
апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через
суд першої інстанції шляхом подачі в десятиденний строк з дня проголошення постанови
заяви про апеляційне оскарження і поданням після цього протягом двадцяти днів
апеляційної скарги, з подачею її копії до апеляційної інстанції або в порядку
частини 5 статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя:
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.08.2009 |
Оприлюднено | 12.10.2009 |
Номер документу | 4947612 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Твердохліб Р.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні