Ухвала
від 01.09.2015 по справі 803/2452/14
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 вересня 2015 року Справа № 876/2449/15

Львівський апеляційний адміністративний суд в складі:

Головуючогосудді Сеника Р.П.,

суддів Яворський І.О., Попка Я.С.

розглянувши у порядку письмового провадження у м. Львові апеляційну скаргу Луцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС України у Волинській області на постанову Волинського окружного адміністративного суду від 06.02.2015 року у справі № 803/2452/14 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім «Укрзахідпідшипник» ЛТД до Луцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС України про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -

В С Т А Н О В И В :

03 грудня 2014 року Товариство з обмеженою відповідальністю Торговий дім «Укрзахідпідшипник» ЛТД звернулося з позовом до Луцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Волинській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень: від 4 листопада 2014 року за №0011042201 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств на загальну суму 33 135 грн., в тому числі за основним платежем на суму 22 090 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 11 045 грн.; від 4 листопада 2014 року №0011052201 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість (далі - ПДВ) на загальну суму 33 580 грн. 50 коп., в тому числі за основним платежем на суму 22 387 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 11 193 грн. 50 коп.

Позовні вимоги мотивує тим, що відповідач виніс оскаржувані податкові повідомлення-рішення на підставі акту від 21 жовтня 2014 року №8462/22.1/02760212 «Про результати позапланової виїзної перевірки ТзОВ ТД «Укрзахідпідшипник» ЛТД з питань здійснення фінансово-господарських операцій з приватним підприємством «Енергосталь» (далі - ПП «Енергосталь») за період з 1 січня 2011 року по 31 грудня 2013 року, товариством з обмеженою відповідальністю «Промисловий комплекс «Візіт» (далі - ТзОВ «Промисловий комплекс «Візіт») за період з 1 липня 2011 року по 30 червня 2014 року». Перевіркою встановлено: порушення статті185, пункту 186.1 статті 186, пунктів 198.1, 198.6 статті 198, пункту 200.2 статті 200 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету по взаємовідносинах з ПП «Енергосталь» та ТзОВ «Промисловий комплекс «Візіт» на загальну суму 22 387 грн., в тому числі за червень 2012 року - 3 443 грн., липень 2012 року - 4 788 грн., березень 2013 року - 1 354 грн., квітень 2013 року - 3 242 грн., травень 2013 року - 5 159 грн., червень 2013 року - 4 401 грн.; порушення підпункту 134.1.1пункту 134.1 статті 134, пунктів 135.1, 135.2 статті 135 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податок на прибуток, що підлягав сплаті до бюджету на загальну суму 22 090 грн., в тому числі за ІІ квартал 2012 року на 3 615 грн. та ІІІ квартал 2012 року на 5 027 грн., 2013 рік на 13 448 грн.

Позивач не погоджується з висновками податкового органу та винесеними податковими повідомленнями-рішеннями, оскільки договірні зобов'язання сторонами виконані, а реальність їх виконання підтверджується первинними документами бухгалтерського та податкового обліку.

Постановою Волинського окружного адміністративного суду від 06.02.2015 року позов задоволено.

Визнано протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Луцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Волинській області від 4 листопада 2014 року за №0011042201 та №0011052201. Стягнуто з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім «Укрзахідпідшипник» ЛТД (43000, Волинська область, м. Луцьк, пр. Перемоги, 34/305, код ЄДРПОУ 02760212) 182 (сто вісімдесят дві) грн. 70 коп. понесених витрат по сплаті судового збору.

Постанову суду першої інстанції оскаржив відповідач, подавши на неї апеляційну скаргу.

В апеляційній скарзі апелянт зазначає, що не погоджується з рішенням суду першої інстанції, оскільки дане рішення винесене з порушенням норм матеріального та процесуального права, та таке, що неповно відображає обставини, які мають істотне значення для даної справи.

Просить скасувати постанову Волинського окружного адміністративного суду від 06.02.2015 року та прийняти нове рішення, яким відмовити у задоволенні позову.

Особи, що беруть участь у справі, в судове засідання для розгляду апеляційної скарги не прибули, про дату, час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином, клопотань від осіб, які беруть участь у справі, про розгляд справи за їх участю не поступало, а тому колегія суддів, у відповідності до ч. 1 ст. 197 КАС України, вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, оскільки таку може бути вирішено на основі наявних у ній доказів. Заслухавши доповідь судді - доповідача, дослідивши обставини справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів приходить до переконання, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а оскаржувану постанову без змін з таких підстав.

Як встановлено судом першої інстанції та вбачається з матеріалів справи, що Товариство з обмеженою відповідальністю Торговий дім «Укрзахідпідшипник» ЛТД 25 жовтня 1990 року зареєстроване як юридична особа, з 2 серпня 1994 року перебуває на обліку як платник податків у Луцькій ОДПІ ГУ ДФС, що підтверджуються випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 10 вересня 2014 року.

В період з 8 жовтня 2014 року по 14 жовтня 2014 року Луцькою ОДПІ ГУ ДФС проведено позапланову виїзну перевірку ТзОВ ТД «Укрзахідпідшипник» ЛТД з питань здійснення фінансово-господарських операцій з ПП «Енергосталь» за період з 1 січня 2011 року по 31 грудня 2013 року, ТзОВ «Промисловий комплекс «Візіт» за період з 1 липня 2011 року по 30 червня 2014 року, за результатами якої складено акт від 21 жовтня 2014 року №8462/22.1/02760212.

Перевіркою встановлено: порушення статті 185, пункту 186.1 статті 186, пунктів 198.1, 198.6 статті 198, пункту 200.2 статті 200 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету по взаємовідносинах з ПП «Енергосталь» та ТзОВ «Промисловий комплекс «Візіт» на загальну суму 22 387 грн., в тому числі за червень 2012 року - 3 443 грн., липень 2012 року - 4 788 грн., березень 2013 року - 1 354 грн., квітень 2013 року - 3 242 грн., травень 2013 року - 5 159 грн., червень 2013 року - 4 401 грн.; порушення підпункту 134.1.1 пункту 134.1 статті 134, пунктів 135.1, 135.2 статті 135 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податок на прибуток, що підлягав сплаті до бюджету на загальну суму 22 090 грн., в тому числі за ІІ квартал 2012 року на 3 615 грн. та ІІІ квартал 2012 року на 5 027 грн., 2013 рік на 13 448 грн.

За наслідками перевірки прийняті податкові повідомлення-рішення: від 4 листопада 2014 року за №0011042201 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств на загальну суму 33 135 грн., в тому числі за основним платежем на суму 22 090 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 11 045 грн.; від 4 листопада 2014 року за №0011052201 про збільшення суми грошового зобов'язання з ПДВ на загальну суму 33 580 грн. 50 коп., в тому числі за основним платежем на суму 22 387 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 11 193 грн. 50 коп.

Висновки перевірки базуються на акті перевірки державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби (далі - ДПІ у Ленінському районі м. Дніпропетровська ДПС) від 9 жовтня 2012 року №1131/226/34059958 «Про неможливість проведення зустрічної звірки ПП «Енергосталь» щодо документального підтвердження господарських відносин із платником податків, їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 1 грудня 2011 року по 29 лютого 2012 року та травень, червень 2012 року» та акті перевірки ДПІ у Ленінському районі м. Дніпропетровська ДПС від 28 жовтня 2013 року №437/22-01/38432015 «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТзОВ «Промисловий комплекс «Візіт» з питань дотримання вимог податкового законодавства за період травень - липень 2013 року», якими встановлено відсутність факту реального здійснення господарської діяльності ПП «Енергосталь» та ТзОВ «Промисловий комплекс «Візіт». Відтак, податковим органом зроблено висновок, що фінансово-господарські операції по придбанню ТзОВ ТД «Укрзахідпідшипник» ЛТД товарно-матеріальних цінностей у ПП «Енергосталь» за період з 1 січня 2011 року по 31 грудня 203 року та у ТзОВ «Промисловий комплекс «Візіт» за період з 1 липня 2011 року по 30 червня 2014 року не підтверджуються.

Задовольняючи позовні вимоги у справі, суд першої інстанції виходив з того, що всупереч наведеним вимогам відповідач як суб'єкт владних повноважень не надав суду достатніх беззаперечних доказів в обґрунтування обставин, на яких ґрунтуються його заперечення, і не довів правомірності прийнятих податкових повідомлень-рішень.

Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції з наступних підстав.

Як вбачається з матеріалів справи, 3 липня 2012 року між ПП «Енергосталь» (продавець) та ТзОВ ТД «Укрзахідпідшипник» ЛТД (покупець) укладено договір купівлі-продажу №30/7, відповідно до умов якого продавець зобов'язується поставити та передати у власність покупця товар, а покупець зобов'язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. Найменування товару: підшипники по ціні та кількості згідно специфікацій, які є невід'ємною частиною даного договору. Сума договору складає 600 000 грн. Поставка товару здійснюється перевізником за рахунок продавця. Розрахунки за поставлений товар здійснюються покупцем шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок продавця.

На виконання умов договору від 3 липня 2012 року №30/07 ТзОВ ТД «Укрзахідпідшипник» ЛТД за період червень - липень 2012 року було придбало у ПП «Енергосталь» підшипників на суму 49 385 грн. 52 коп., в тому числі ПДВ 8 230 грн. 92 коп., що підтверджується податковими та видатковими накладними, накладною на повернення товару.

Позивачем проведено оплату придбаного товару в безготівковій формі в сумі 49 385 грн. 52 коп., що підтверджується банківськими виписками.

Поставку товару здійснено відповідно до укладеного між ТзОВ ТД «Укрзахідпідшипник» ЛТД та товариством з обмеженою відповідальністю «Делівері» (далі - ТзОВ «Делівері») договору на транспортно-експедиторські послуги від 21 листопада 2006 року №ЛЦ-1, що підтверджується актами здачі-прийняття робіт (надання послуг) та податковими накладними.

За період березень - червень 2013 року ТзОВ «Промисловий комплекс «Візіт» було поставлено ТзОВ ТД «Укрзахідпідшипник» ЛТД підшипників на суму 84 936 грн. 20 коп., в тому числі ПДВ 14 156 грн. 04 коп., що підтверджується податковими та видатковими накладними.

Оплата за придбаний від ТзОВ «Промисловий комплекс «Візіт» товар проведена в безготівковій формі, що підтверджується банківськими виписками.

Поставку товару здійснено ТзОВ «Делівері» відповідно до договору на транспортно-експедиторські послуги від 21 листопада 2006 року №ЛЦ-1, що підтверджується актами здачі-прийняття робіт (надання послуг) та податковими накладними.

Придбаний ТзОВ ТД «Укрзахідпідшипник» ЛТД товар у ПП «Енергосталь» та ТзОВ «Промисловий комплекс «Візіт» реалізований на ТзОВ «Мінерал-Груп», ТзОВ «Луцька картонно-паперова фабрика», ПАТ «Волинь-цемент», ТзОВ «Агротехніка», ПрАТ «Кримський титан» філія «Іршанський ГЗК», ТДВ «Сокирянський машинобудівний завод», ВАТ «Жидачівський ЦПК», що підтверджується копіями накладних та укладених договорів.

Відповідно до пункту 44.1 статті 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Водночас статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Отже, будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції.

Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством.

З урахуванням викладеного для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.

Згідно із статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» господарською операцією є дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства.

Таким чином, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

Згідно із пунктом 138.2 статті 138 Податкового кодексу України визначено, що витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановленихрозділом II цього Кодексу.

При цьому відповідно до підпункту 139.1.9 пункту 139.1 статті 139 Податкового кодексу України не включаються до складу витрат витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.

Водночас правові підстави віднесення сум податку на додану вартість до складу податкового кредиту з податку на додану вартість регулюються статтею 198 Податкового кодексу України.

Так, відповідно до пункту 198.3 статті 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг (у разі здійснення контрольованих операцій - не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу) та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Тобто необхідною умовою для віднесення сплачених у ціні товарів (послуг) сум податку на додану вартість є факт придбання товарів та послуг із метою їх використання в господарській діяльності.

Таким чином, витрати для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток, а також податковий кредит для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на додану вартість мають бути фактично здійснені і підтверджені належним чином складеними первинними документами, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків.

Отже, господарські операції між позивачем та його контрагентом підтверджуються первинними документами, які повністю відповідають вимогам до первинних документів, передбачених статтею 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Про дійсність правочинів позивача з вказаними контрагентами свідчить також те, що всі розрахунки між ними мають реальний грошовий характер та підтверджені відповідними первинними документами, зокрема, податковими накладними. Оскільки підставою для включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту є належним чином оформлені податкові накладні, тому позивачем повністю дотримано всі вимоги чинного законодавства щодо формування податкового кредиту.

Крім того, жодних додаткових вимог до формування податкового кредиту законодавство не встановлює, лише відсутність податкової накладної безумовно позбавляє платника податку права на включення до податкового кредиту сплачених (нарахованих) сум податків у звітному періоді у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг).

Враховуючи вищенаведене, суд вважає правомірним формування позивачем податкового кредиту.

Крім того, чинним податковим законодавством передбачена презумпція правомірності рішень платника податків, яка передбачає, що в разі якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу.

Зазначена норма поширюється також і на кваліфікацію господарських операцій з метою формування платником податків витрат для визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток та/або податкового кредиту з податку на додану вартість. За змістом указаної норми відповідні витрати і податковий кредит вважаються сформованими платником податків правомірно, однак контролюючий орган не позбавлений можливості довести в установленому порядку факт невідповідності задекларованих наслідків господарської операції платника податків у податковому обліку фактичним обставинам.

Встановлення факту недійсності, в тому числі нікчемності цивільно-правового правочину, який опосередковує відповідну господарську операцію, не є необхідною умовою для визначення контролюючим органом грошових зобов'язань платнику податків у разі якщо буде встановлено відсутність реального вчинення цієї господарської операції або відсутність зв'язку між такою операцією та господарською діяльністю платника податків.

Водночас податкові органи не позбавлені права звернутися до адміністративного суду з вимогою про визнання недійсним правочину, укладеного між останнім у ланцюгу постачань платником податку та його контрагентом, з метою, завідомо суперечною інтересам держави та суспільства та стягнення в дохід держави коштів, одержаних сторонами оспорюваного правочину за такими угодами, як це установлено частиною третьою статті 228 Цивільного кодексу України.

Необхідно враховувати, що умовою для визнання недійсним правочину, який суперечить інтересам держави та суспільства, є встановлення умислу в діях осіб, що уклали такий правочин. При цьому носіями протиправного умислу юридичних осіб-сторін такого правочину є посадові особи цих юридичних осіб.

Обов'язковість установлення умислу поширюється лише на визнання недійсними правочинів, вчинених із метою, що суперечить інтересам держави та суспільства (частина третя статті 228 Цивільного кодексу України). Проте встановлення факту нереальності вчинення господарської операції не потребує з'ясування змісту умислу учасників такої операції. Відсутність реально вчиненої господарської операції та, як наслідок, юридична дефектність відповідних первинних документів не дозволяє формувати дані податкового обліку незалежно від спрямованості умислу платників податку - учасників відповідної операції.

Таким чином, покликання податкового органу на нікчемність правочинів, укладених між позивачем та його контрагентами, є безпідставними.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Таким чином, усі рішення та дії суб'єкта владних повноважень мають підзаконний характер, тобто повинні бути прийняті (вчинені) на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що визначені законом.

Відповідно до частини першої, другої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Згідно частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Враховуючи вищенаведене колегія суддів погоджується з рішенням суду першої інстанції, що викладені в акті від 21 жовтня 2014 року №8462/22.1/02760212 висновки податкового органу не знайшли свого підтвердження в ході з'ясування обставин у справі по суті, відтак адміністративний позов підлягає до задоволення шляхом прийняття постанови про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 4 листопада 2014 року за №0011042201 та №0011052201.

Відповідно до ст. 200 КАСУкраїни суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову без змін, якщо визнає,що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення здодержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі наведеного, судова колегія вважає, що доводи апеляційної скарги не дають підстав для висновку про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального чи процесуального права, які призвели до неправильного вирішення справи, а також відсутня невідповідність висновків суду обставинам справи.

Керуючись ст.ст. 160, 195-197, п.1 ч.1 ст.198, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст.206, 254 КАС України, апеляційний суд,

У Х В А Л И В :

Апеляційну скаргу Луцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС України у Волинській області - залишити без задоволення.

Постанову Волинського окружного адміністративного суду від 06.02.2015 року у справі № 803/2452/14 - залишити без змін.

Ухвала апеляційного суду набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, що беруть участь у справі та може бути оскаржена у касаційному порядку шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до адміністративного суду касаційної інстанції протягом двадцяти днів з дня набрання ухвалою законної сили.

Головуючий: Р.П. Сеник

Судді : І.О. Яворський

Я.С. Попко

Дата ухвалення рішення01.09.2015
Оприлюднено09.09.2015
Номер документу49654498
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень

Судовий реєстр по справі —803/2452/14

Ухвала від 05.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Олендер І.Я.

Ухвала від 01.09.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 23.01.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ксензюк Андрій Ярославович

Ухвала від 05.12.2014

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ксензюк Андрій Ярославович

Постанова від 06.02.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ксензюк Андрій Ярославович

Ухвала від 30.12.2014

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ксензюк Андрій Ярославович

Ухвала від 05.12.2014

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ксензюк Андрій Ярославович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні