Постанова
від 09.09.2009 по справі 2а-546/09/2470
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖН ИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10:08 м.Чернівці Cправа 2а-546/09/2470

Чернівецький окружний а дміністративний суд в складі :

головуючого - судді Ковал юка Я.Ю.,

при секретарі - ,

за участю представників по зивача - ОСОБА_1., ОСОБА _2.,

спеціаліста - ОСОБА_3., п рокурора - Романюка В.І. ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщ енні суду справу за адмініст ративним позовом Контрольно -ревізійного управління в Че рнівецькій області до Управл іння житлово-комунального го сподарства Садгірської райо нної ради в м. Чернівцях ради п ро виконання вимог ОКРВ в м. Че рнівці та районах міста, -

ВСТАНОВИВ:

Контрольно-ревізійне управління в Чернівецькій об ласті звернувся з адміністра тивним позовом до управлінн я житлово-комунального госпо дарства Садгірської районно ї в м. Чернівцях ради про вико нання вимог ОКРВ в м. Чернівця х та районах міста.

Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що працівниками КРУ в Ч ернівецькій області за резул ьтатами проведеної перевірк и фінансово-господарської ді яльності, а також використан ня коштів субвенцій державно го бюджету, виділених на лікв ідацію наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 рок у в управлінні житлово-комун ального господарства Садгір ської районної в м. Чернівці ради (надалі - управління) за період квітень-грудень 2005 рок у, 2006 -2008 роки, встановлено безпі дставне включення до коштори сної документації видів робі т та вартості робіт не пов' я заних із стихійним лихом, що с талося 23-27 липня 2008 року, внаслід ок чого завищено розмір збит ків завданих стихією та необ ґрунтовано сплачено за викон ання робіт на загальну суму6833 9,56 грн. за рахунок коштів субве нції з державного бюджету Ук раїни та недотримано вимоги п.2 (3) „Порядку використання у 20 08 році субвенції з державного бюджету обласним бюджетам В інницької, Івано-Франківсько ї, Закарпатської, Львівської , Тернопільської та Чернівец ької областей, міському бюдж ету м. Чернівці для ліквідаці ї наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року”, за твердженого постановою Кабі нету Міністрів України від 02.0 8.08 № 689, із подальшими змінами і д оповненнями та п.5 „Порядку об стеження майна, пошкодженого унаслідок стихійного лиха, щ о сталося 23-27 липня 2008 року”, зат вердженого постановою Кабін ету Міністрів України від 30.07.08 №688.

Заслухавши пояснення пред ставників позивача, розгляну вши матеріали справи, проана лізувавши законодавство, яке регулює спірні правовідноси ни, суд вважає позов обґрунто ваним та таким, що підлягає за доволенню.

Актом обстеження від 28.07.08 р. ж итлових будинків за адресою вул. Хотинська, 45 а, б, в, г, д вияв лено пошкодження колодців зл ивового дворового водовідве дення на при будинковій тери торії вище вказаних житлових будинків в кількості 170 м/п, що потребують ремонту 80% загальн ої їх площі, із заміною каналі заційних труб.

При цьому, в локальний кошто рис (6-1-1) на аварійно-відновлюва льні роботи на прибудинковій території, окрім включених р обіт з „Демонтажу існуючого трубопроводу”, „Прокладки но вого трубопроводу” та „Відно влення покриття” (в тому числ і улаштування вирівнювально го шару із асфальтобетонних сумішей та ямкового ремонту а/б покриття дороги двошаров ою товщиною 80 мм в кількості 166 кв.м), безпідставно враховано вид робіт з „Відновлення дор оги” (з боку лівостороннього заїзду до зазначених будинк ів), що передбачав улаштуванн я підстильних та вирівнюваль них шарів основи із щебеню, ус тановлення бортових каменів та улаштування покриття з ас фальтобетонних сумішей в кіл ькості 180 кв.м , загальною варті стю 39746,0 грн., і з урахуванням до даткових витрат та ПДВ на сум у 54992,1 грн.

Також, згідно з актом обстеж ення від 28.07.08 житлових будинкі в за адресою вул. АДРЕСА_1 виявлено пошкодження дворов ої мережі холодного водопост ачання, внаслідок штормової зливи, внаслідок чого потреб ує капітального ремонту та з аміни мережі в кількості 60 м/п .

При цьому, в локальний кошто рис (6-1-1) на аварійно відновлюва льні роботи за вказаною адре сою, окрім включених робіт із „Загальних робіт” (розбиран ня а/б покриття, розробки грун ту в траншеях та відкачки вод и із трубопроводів), „Монтажн их робіт” (укладання труб і вр ізування в діючі мережі), улаш тування „Колодязів оглядови х”, безпідставно враховано в ид робіт із встановлення „Лі чильника обліку ХВП”, який на момент пошкодження водопров ідної системи був відсутній, загальною вартістю 3162,0 грн., і з урахуванням додаткових вит рат та ПДВ на суму 3577,0 грн.

В акт виконаних робіт №75 за л истопад 2008 - включено роботи (крім п.1 - обрамлення димарів п окрівельною сталлю) із ремон ту штукатурки стін, поліпшен ого фарбування раніше пофарб ованих стін під' їзду, сходо вих маршів, поверхні підлоги , сходових перил, дверей всер едині будівлі та пофарбовани х раніше поверхонь всередині будівлі на загальну суму 13975,0 г рн., в тому числі по зазначени х вище роботах всередині спо руди на 9770,46 грн., що не відносили сь до пошкоджень спричинених стихією та не зазначені в акт і обстеження.

Акт ревізії від 20.02.09 № 24-32-22/14 упр авлінням було підписано 25.02.09р. без заперечень. При цьому, 16.03.09 на адресу відділу надійшли з ауваження ( заперечення) від н ачальника управління житлов о-комунального господарства Садгірської райради ОСОБА _4. (лист від 11.01.09 № 12), тобто з пору шенням терміну, через 11 робочи х днів після підписання акта ревізії.

Листом від 14.04.2009 року № 24-25-11/2115 КРУ в області надано висновок на зауваження (заперечення) до а кту ревізії, які не прийнято.

Статус державної контроль но-ревізійної служби в Украї ні, її функції та правові осно ви діяльності визначаються З аконом України “Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні”від 26.01.1993 р. № 2939-ХІІ (да лі - Закон № 2939-ХІІ).

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону головним завданням державно ї контрольно-ревізійної служ би є здійснення державного ф інансового контролю за викор истанням і збереженням держа вних фінансових ресурсів, не оборотних та інших активів, п равильністю визначення потр еби в бюджетних коштах та взя ття зобов' язань, ефективним використанням коштів і майн а, станом і достовірністю бух галтерського обліку і фінанс ової звітності в міністерств ах та інших органах виконавч ої влади, в державних фондах, у бюджетних установах і у суб' єктів господарювання держав ного сектору економіки, а так ож на підприємствах і в орган ізаціях, які отримують (отрим ували в періоді, який перевір яється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів а бо використовують (використо вували у періоді, який переві ряється) державне чи комунал ьне майно (далі - підконтрол ьні установи), виконанням міс цевих бюджетів, розроблення пропозицій щодо усунення вия влених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшо му.

Права державної контрольн о-ревізійної служби визначен о в ст. 10 Закону № 2939-ХІІ, згідно з пунктами 7, 8, 10 якої органам кон трольно-ревізійної служби на дано право: пред' являти кер івникам та іншим службовим о собам підконтрольних устано в, що ревізуються, вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства з питань збер еження і використання держав ної власності та фінансів, ви лучати в судовому порядку до бюджету виявлені ревізіями приховані і занижені валютні та інші платежі, ставити пере д відповідними органами пита ння про припинення бюджетног о фінансування і кредитуванн я, якщо отримані підприємств ами, установами та організац іями кошти і позички викорис товуються з порушенням чинно го законодавства; у судовому порядку стягувати у дохід де ржави кошти, одержані підкон трольними установами за неза конними угодами, без встанов лених законом підстав та з по рушенням чинного законодавс тва; звертатися до суду в інте ресах держави, якщо підконтр ольною установою не забезпеч ено виконання вимог щодо усу нення виявлених ревізією пор ушень законодавства з питань збереження і використання а ктивів.

Відповідно до ст. 15 Закону № 2 939-ХІІ законні вимоги службови х осіб державної контрольно- ревізійної служби є обов' яз ковими для виконання службов ими особами об' єктів, що рев ізуються.

Враховуючи вищезазначене, повно всебічно дослідивши д окази по справі, суд приходит ь до висновку - позов задово льнити.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС Укр аїни у справах, в яких позивач ем є суб' єкт владних повнов ажень, а відповідачем - фізи чна особа чи юридична особа, с удові витрати, здійснені поз ивачем, з відповідача не стяг уються.

На підставі викладеного, ке руючись ст. 15 Закону України “ Про державну контрольно-реві зійну службу України”і статт ями 11, 14, 50, 70, 71, 79, 86, 94, 159-163, 167 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни, адміністративний суд , -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити по вністю.

2. Зобов' язати управління ж итлово-комунального господа рства Садгірської районної в м. Чернівцях ради відшкодува ти за рахунок винних осіб кош ти в сумі 68339,56 грн. до державного бюджету України.

Відповідно до частини перш ої статті 185, частини першої-тр етьої, п'ятої статті 186 Кодексу адміністративного судочинс тва України, сторони які беру ть участь у справі, мають прав о оскаржити в апеляційному п орядку дану постанову повніс тю або частково шляхом подан ня заяви про апеляційне оска рження та апеляційної скарги , які подаються в апеляційну і нстанцію через суд першої ін станції, який ухвалив оскарж уване рішення.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Львівського апеляційного а дміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня в инесення постанови заяви про апеляційне оскарження і под ання після цього протягом 20 дн ів апеляційної скарги, з пода чею її копій відповідно до кі лькості осіб, які беруть учас ть у справі.

Якщо заява про апеляційне о скарження була подана, але ап еляційна скарга у строк, вста новлений цим Кодексом, не бул а подана, постанова набирає с или після закінчення строку для подання апеляційної скар ги.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ків подання заяви про апеляц ійне оскарження та апеляційн ої скарги, якщо вони не були по дані у встановлені строки. У р азі подання апеляційної скар ги постанова, якщо її не скасо вано, набирає законної сили п ісля закінчення апеляційног о розгляду справи.

Суддя Я.Ю. Ковалю к

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.09.2009
Оприлюднено06.11.2009
Номер документу4973701
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-546/09/2470

Постанова від 17.10.2011

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Каралюс Володимир Маріянович

Ухвала від 15.04.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Постанова від 14.05.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Ухвала від 28.04.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Ухвала від 12.11.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Постанова від 25.06.2014

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

Ухвала від 15.05.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Ухвала від 23.11.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Постанова від 09.09.2009

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Ковалюк Я.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні