ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20.10.10 Справа№ 18/71
За позовом: ОСОБА_1 районної адміністрації Львівської міської ради, м. Львів, до відповідача:товариства з обмеженою відповідальністю "Обнова-Гарант", м. Львів, про: демонтаж літнього майданчика. Суддя Т. Рим За участю представників: позивача:ОСОБА_2 -довіреність №4-31-1635 від 26.08.2010 р., відповідача:не з'явився. На розгляд Господарського суду Львівської області подано позов ОСОБА_1 районної адміністрації Львівської міської ради до товариства з обмеженою відповідальністю "Обнова-Гарант" про демонтаж літнього майданчика. Ухвалою від 17.08.2010 р. провадження у справі порушено, позовну заяву прийнято до розгляду, розгляд справи призначено на 08.09.2010 р. Ухвалою від 29.09.2010 р. було здійснено заміну первісного відповідача -фізичну особу -підприємця ОСОБА_3, на товариство з обмеженою відповідальністю "Обнова-Гарант". Розгляд справи відкладався на 29.09.2010 р. та на 20.10.2010 р. у зв'язку із неприбуттям представника відповідачу у судове засідання.
Позовні вимоги обґрунтовуються наступним. Відповідач у порушення вимог Порядку отримання дозволів на встановлення відкритих літніх майданчиків у місті Львові біля об'єктів ресторанного господарства для здійснення підприємницької діяльності, затвердженого ухвалою Львівської міської ради №2452 від 05.03.2009 року, установив відкритий літній майданчик на площі Яворського, 1, у місті Львові. Розпорядженням ОСОБА_1 районної адміністрації №р-292 від 22.06.2010 р. відповідача зобов'язано демонтувати самочинно встановлений відкритий літній майданчик на площі Яворського, 1, у місті Львові. Проте відповідач не виконує цього обов'язку.
В судове засідання 20.10.2010 р. представник відповідача повторно не з'явився, вимог попередніх ухвал суду не виконав, проти позову у встановленому порядку не заперечив. Подав клопотання про відкладення розгляду справи у зв'язку з шпиталізацією директора у травматологічне відділення Львівської залізничної лікарні для оперативного лікування. Жодних доказів на підтвердження не надав. Позивач щодо поданого клопотання заперечив, наполягає на розгляді справи за няниними в ній матеріалами.
Суд відмовляє у задоволенні клопотання про відкладення розгляду справи у зв'язку з тим, що відповідач мав можливість представити свої заперечення проти позову заздалегідь, не підтвердив свого клопотання належними доказами, а також з огляду на обмеженість строків розгляду справи.
Суд, керуючись статтею 75 Господарського процесуального кодексу України, вважає за можливе розглянути справу за відсутності пояснень (заперечень) відповідача щодо заявлених позовних вимог та представника відповідача у судовому засіданні, за наявними у справі матеріалами, яких достатньо для встановлення обставин і вирішення спору по суті.
Вислухавши представників сторін, проаналізувавши матеріали справи, суд установив таке.
В результаті проведеного обстеження території Галицького району на предмет наявності дозвільних документів на розміщення літніх майданчиків, комісією працівників ОСОБА_1 районної адміністрації Львівської міської ради складено акти проведення обстеження від 08.06.2010 р., яким зафіксовано функціонування без належного дозволу літнього майданчика на площі Яворського, 1, у місті Львові, біля бару-ресторану "Кафе Кафе".
ОСОБА_1 районної адміністрації №31-вих-1965 від 10.06.2010 р. керівнику бару-ресторану "Кафе Кафе" запропоновано у добровільному порядку у термін до 20.06.2010 р. провести демонтаж літнього майданчика.
Розпорядженням голови ОСОБА_1 районної адміністрації №р-292 від 22.06.2010 р. відповідача зобов'язано демонтувати самочинно встановлений відкритий літній майданчик на площі Яворського, 1, у місті Львові.
Актом обстеження об'єктів дрібно-роздірбної торговельної мережі від 26.06.2010 р. встановлено, що на момент складення акту, літній майданчик на площі Яворського, 1, у місті Львові, біля бару-ресторану "Кафе Кафе" не демонтовано.
Актом обстеження об'єктів дрібно-роздірбної торговельної мережі від 30.06.2010 р. встановлено, що розпорядження ОСОБА_1 районної адміністрації №р-292 від 22.06.2010 р. відповідач не виконав, літній майданчик на площі Яворського, 1, у місті Львові, біля бару-ресторану "Кафе Кафе" не демонтовано не демонтував.
Доказів отримання дозволу на встановлення відкритого літнього майданчика на площі Яворського, 1, у місті Львові, біля бару-ресторану "Кафе Кафе" не демонтовано, у місті Львові, відповідачем не представлено.
Комісією з видачі дозволів на встановлення відкритих літніх майданчиків у місті Львові 21.06.2010 р. прийнято рішення, яким товариству з обмеженою відповідальністю "Обнова-Гарант" відмовлено у встановленні літнього майданчика у зв'язку з відсутністю дозволу департаменту економічної політики Львівської міської ради на ведення ресторанного господарства та фотофіксації місця встановлення літнього майданчика. Про цей факт свідчить долучений до матеріалів справи протокол засідання комісії від 21.06.2010 р.
При винесенні рішення суд виходив з наступного.
Частинами 1, 4 статті 20 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" передбачено, що організацію благоустрою населених пунктів забезпечують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, установлених законом. Рішення місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо благоустрою території певного населеного пункту є обов'язковим для виконання розміщеними на цій території підприємствами, установами, організаціями та громадянами, які на ній проживають.
У відповідності до статті 1 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" благоустрій населених пунктів -комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращання мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.
Відповідно до пункту 10 статті 10 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" та пункту 1.3. Порядку отримання дозволів на встановлення відкритих літніх майданчиків у м. Львові біля об'єктів ресторанного господарства для здійснення підприємницької діяльності, затвердженого ухвалою Львівської міської ради №2452 від 05.03.2009 р. (надалі -Порядок) (з наступними змінами і доповненнями), дозволи на встановлення літніх майданчиків видає управління архітектури департаменту містобудування (Львівської міської ради) на підставі позитивних висновків комісії з видачі дозволів на встановлення відкритих літніх майданчиків.
Відкритий літній майданчик -стаціонарний або тимчасовий (щоденного демонтажу) пункт ресторанного господарства, який розташовується виключно біля стаціонарного закладу (ресторану, кафе, бару, їдальні) у теплий період року з 1 квітня по 1 листопада і не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей.
Пунктом 4.1 Порядку визначено, що контроль за дотриманням цього порядку здійснюють районні адміністрації за місцем знаходження літнього майданчика.
Згідно з пунктом 4.2.3 Порядку демонтажу підлягають самочинно встановлені майданчики. Районні адміністрації забезпечують демонтаж літніх майданчиків на підставі рішення суду. Відповідно до пункту 6.4.1 Порядку демонтажу підлягають самочинно встановлені літні майданчики.
Таким чином, оскільки відповідач без дотримання належного дозвільного порядку розмістив відкритий літній майданчик за адресою: площа Яворського, 1, (біля бару-ресторану "Кафе Кафе") у місті Львові, у порушення розпорядження голови ОСОБА_1 районної адміністрації від 22.06.2010 р. №р-292 не демонтував самочинно встановлений відкритий літній майданчик, вимоги позивача про його демонтаж є обгрунтованими та підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 1 ст. 49 ГПК України державне мито покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, - на сторони пропорційно розміру задоволених вимог. При задоволенні позову витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу покладаються на відповідача. Таким чином, оскільки судове рішення прийнято на користь позивача, державне мито та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу потрібно покласти на відповідача.
Враховуючи наведене, статтями 49, 82, 83, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, суд
В И Р І Ш И В:
1. Позов задоволити повністю.
2. Зобов'язати товариство з обмеженою відповідальністю "Обнова-Гарант" (адреса: площа Яворського, будинок 1, Галицький район, місто Львів, Львівська область, 79054; ідентифікаційний код 19338380 ) демонтувати самочинно встановлений відкритий літній майданчик за адресою: площа Яворського, 1, (біля бару-ресторану "Кафе Кафе") у місті Львові.
3. Стягнути з товариство з обмеженою відповідальністю "Обнова-Гарант" (адреса: площа Яворського, будинок 1, Галицький район, місто Львів, Львівська область, 79054; ідентифікаційний код 19338380 ) на користь ОСОБА_1 районної адміністрації Львівської міської ради (адреса: вулиця Ференца Ліста, будинок 1, Галицький район, місто Львів, 79000; ідентифікаційний код 20847537 ) 85,00 грн. відшкодування витрат на оплату державного мита, 236,00 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
4. Накази видати відповідно до статті 116 Господарського процесуального кодексу України.
Суддя Рим Т.Я.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 20.10.2010 |
Оприлюднено | 23.09.2015 |
Номер документу | 50468493 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні