УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 вересня 2015 року Справа № 876/3954/15
Львівський апеляційний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Святецького В.В.,
суддів Гудима Л.Я., Довгополова О.М.,
з участю секретаря судового засідання Нефедової А.О.,
представника позивача Дегтяренко О.О.,
представника відповідача Приймак Г.Р.,
представників третьої особи ОСОБА_4, ОСОБА_5,
розглянувши у відкритому судовому засідання в м. Львові апеляційні скарги релігійної громади Української Православної Церкви - Київський патріархат в м. Мостиська Львівської області та реєстраційної служби Мостиського районного управління юстиції Львівської області на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 11 березня 2015 року у справі за адміністративним позовом релігійної громади Української Автокефальної Православної Церкви м. Мостиська Львівської області до державного реєстратора реєстраційної служби Мостиського районного управління юстиції Львівської області Приймак Галина Романівна, реєстраційної служби Мостиського районного управління юстиції Львівської області, третя особа на стороні відповідачів, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - релігійна громада Української Православної Церкви - Київський патріархат в м. Мостиська Львівської області, про визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В :
17 лютого 2015 року релігійна громада Української Автокефальної Православної Церкви м. Мостиська Львівської області звернулась до суду з адміністративним позовом, в якому просила: 1) визнати дії Державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Реєстраційної служби Мостиського районного управління юстиції Львівської області Приймак Г.Р. про залишення без розгляду і відмову в проведенні державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами до установчих документів про юридичну особу з кодом ЄДРПОУ 23957456, найменування - Релігійної громади Української Православної Церкви - Київський патріархат в місті Мостиська Львівської області - протиправними;
2) визнати дії Державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Реєстраційної служби Мостиського районного управління юстиції Львівської області Приймак Г.Р. про залишення без розгляду і відмову в проведенні державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи з кодом ЄДРПОУ 23957456, найменування - Релігійної громади Української Православної Церкви - Київський патріархат в місті Мостиська Львівської області на Релігійну громаду Української Автокефальної православної церкви парафії Вознесіння Господнього м. Мостиська Львівської області - протиправними;
3) зобов'язати Реєстраційну службу Мостиського районного управління юстиції Львівської області внести зміни до відомостей про юридичну особу в єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а саме у відомостях про юридичну особу з кодом ЄДРПОУ 23957456, найменування - ,,Релігійна громада Української Православної Церкви - Київський патріархат в місті Мостиська Львівської області" замінити на ,,Релігійна громада Української Автокефальної православної церкви парафії Вознесіння Господнього м. Мостиська Львівської області";
4) зобов'язати реєстраційну службу Мостиського районного управління юстиції Львівської області внести зміни у відомості про юридичну особу з кодом ЄДРПОУ 23957456 в єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а саме ,,Прізвище, ім'я та по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи, без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи" з ,, ОСОБА_4 (без обмежень) - підписант, ОСОБА_4 (без обмежень) - керівник" на ,,ОСОБА_7 (без обмежень) - підписант, ОСОБА_7 (без обмежень) - керівник";
5) зобов'язати реєстраційну службу Мостиського районного управління юстиції Львівської області внести зміни у відомості про юридичну особу з кодом ЄДРПОУ 23957456 в єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а саме місцезнаходження юридичної особи з: ,, 81300, Львівська область, Мостиський район, місто Мостиська, вулиця Шевченка, будинок 3" на ,, 81300, Львівська область, Мостиський район, місто Мостиська, вулиця Міцкевича, 2".
Постановою від 11 березня 2015 року Львівський окружний адміністративний суд позов задовольнив частково. Визнав протиправними дії державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Мостиського районного управління юстиції Львівської області Приймак Г.Р. щодо залишення без розгляду документів, що подані релігійною громадою Української Автокефальної Православної Церкви м. Мостиська Львівської області для проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами до установчих документів про юридичну особу та для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи з кодом ЄДРПОУ 23957456, найменування - Релігійної громади Української Православної Церкви - Київський патріархат в місті Мостиська Львівської області та для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи з кодом ЄДРПОУ 23957456, найменування - Релігійної громади Української Православної Церкви - Київський патріархат в місті Мостиська Львівської області на Релігійну громаду Української Автокефальної православної церкви парафії Вознесіння Господнього м. Мостиська Львівської області.
Також суд зобов'язав реєстраційну службу Мостиського районного управління юстиції Львівської області повторно розглянути документи, що подані Релігійною громадою Української Автокефальної Православної Церкви м. Мостиська Львівської області для проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами до установчих документів про юридичну особу та державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи з кодом ЄДРПОУ 23957456, найменування - Релігійної громади Української Православної Церкви - Київський патріархат в місті Мостиська Львівської області.
В задоволенні решти позовних вимог суд відмовив.
Не погодившись з таким рішенням суду першої інстанції, релігійна громада Української Православної Церкви - Київський патріархат в м. Мостиська Львівської області та реєстраційна служба Мостиського районного управління юстиції Львівської області подали апеляційні скарги, оскільки вважають, що постанова винесена з порушенням норм матеріального та процесуального права.
В апеляційній скарзі релігійна громада УПЦ КП зазначає, що суд першої інстанції не звернув належної уваги на ті обставини, що позивачем в даній справі є релігійна громада Української Автокефальної Православної Церкви м. Мостиська Львівської області (ЄДРПОУ 35156771), яка не є правонаступником Релігійної громади Української Православної церкви - Київський патріархат в м. Мостиська Львівської області (ЄДРПОУ 23957456).
Вказані обставини, на думку апелянта, роблять неможливою реєстрацію поданих до державного реєстратора та реєстраційної служби Мостиського районного управління юстиції до установчих документів однієї релігійної громади на установчі документи іншої.
Крім того, документи відповідачам були подані не в повному обсязі та не уповноваженою особою, а тому державний реєстратор обґрунтовано залишив без розгляду подані документи.
Реєстраційна служба в своїй апеляційній скарзі акцентує увагу на тому, що державний реєстратор не міг взяти до уваги надані позивачем рішення судів, оскільки у їх резолютивній частині не вказується на проведення скасування жодних реєстраційних дій у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
При винесенні постанови суд також не врахував зауваження відповідача щодо особи позивача та наявність чи відсутність порушених права позивача. Залишив суд поза увагою і ту обставину, що до державного реєстратора надходили реєстраційні картки про внесення змін до відомостей про юридичну особу від фізичних осіб, які не діяли від імені юридичної особи - позивача, оскільки не представили жодних документів які посвідчували б їх повноваження діяти від імені релігійної громади Української Автокефальної Православної Церкви м. Мостиська Львівської області.
З огляду на викладене, відповідач та третя особа просять скасувати постанову суду першої інстанції в частині задоволення позовних вимог та прийняти нову постанову, якою відмовити в задоволенні позову в повному обсязі.
Представники відповідачів та тертої особи в судовому засіданні апеляційного суду підтримали вимоги апеляційних скарг та просять їх задовольнити в повному обсязі.
Представники позивача заперечили вимоги апеляційної скарги та просять залишити скаргу без задоволення, а постанову суду першої інстанції - без змін.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши законність та обґрунтованість постанови суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи та доводи скарги, апеляційний суд вважає, що скарга не належить до задоволення з таких підстав.
Суд першої інстанції встановив та підтверджується матеріалами справи, що 23.12.2014 року релігійна громада Української Автокефальної Православної Церкви м. Мостиська Львівської області звернулась до реєстраційної служби Мостиського районного управління юстиції Львівської області з листом щодо внесення змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, на підставі ст. 31 Закону України ,,Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", а саме в реєстраційному номері юридичної особи ЄДР 10004152494, ідентифікаційний код 23957456, найменування ,,Релігійна громада Української Православної Церкви - Київський патріархат в м. Мостиська Львівської області" замінити на найменування - ,,Релігійна громада Української Автокефальної Православної Церкви м. Мостиська Львівської області" та внести зміни керівника релігійної громади УАПЦ.
Документи подавав особисто настоятель та керівник релігійної громади УАПЦ отець ОСОБА_7.
Для проведення зазначених реєстраційних дій ОСОБА_7 подав: копію розпорядження Голови Львівської ОДА від 06.06.2013 р., копію розпорядження Голови Львівської ОДА від 25.11.2014 р., статут релігійної громади Української Автокефальної Православної Церкви парафії Вознесіння Господнього м. Мостиська від 25.11.2014 р., статут релігійної громади АПЦ від 24.01.2012 р., Указ Митрополита Львівського Макарія від 28.11.2014 р., копію витягу з державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 27.03.2014 р., копію постанови Верховного Суду України від 10.11.2009 р., копію постанови господарського суду Львівської області від 20.11.2007 р., копію постанови Львівського окружного адміністративного суду від 28.12.2010 р., копію постанови Львівського окружного адміністративного суду від 12.03.2013 р., копія ухвали Львівського окружного адміністративного суду від 09.08.2013 р., виписка з протоколу загальних парафіяльних зборів РГ УАПЦ від 03.08.2014 р., копія статуту релігійної громади УАПРЦ від 12.08.1991 року.
26.12.2014 року державним реєстратором Реєстраційної служби Мостиського районного управління юстиції Львівської області Приймак Г.Р. було скеровано повідомлення, в якому зазначено, що подані для проведення Державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи щодо Релігійна громада Української Православної Церкви - Київський патріархат в м. Мостиська Львівської області,23957456 документи залишені без розгляду на підставі: документи подані особою, що не має на це повноважень, документи подані не в повному обсязі.
26.12.2014 року державним реєстратором реєстраційної служби Мостиського районного управління юстиції Львівської області Приймак Г.Р. було скеровано ще одне повідомлення , в якому зазначено, що подані для проведення внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих документах щодо Релігійна громада Української Православної Церкви - Київський патріархат в м. Мостиська Львівської області,23957456 документи залишені без розгляду на підставі: документи подані особою, що не має на це повноважень, документи подані не в повному обсязі, Указ Митрополита Львівської єпархії Української автокефальної православної церкви.
Задовольняючи частково позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що при залишені документів без розгляду державний реєстратор не врахував рішення судів, які набрали законної сили, а також інші обставини, які підтверджували повноваження особи, що подала документи.
Такі висновки суду першої інстанції, на думку апеляційного суду, відповідають фактичним обставинам справи, нормам матеріального права та є вірними.
Так, частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 31 Закону України від 15.05.2003 року № 755-IV ,,Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" визначено, що у разі постановлення судового рішення щодо скасування рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи або про визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи суд у день набрання законної сили судовим рішенням надсилає його юридичній особі - відповідачу для вжиття заходів до приведення установчих документів у відповідність із прийнятим судовим рішенням, а також державному реєстратору для внесення запису про судове рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи (ч.1).
Документи, подані для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, пов'язаних з приведенням їх у відповідність із судовим рішенням, приймаються за описом, копія якого в день надходження документів видається (надсилається рекомендованим листом) засновнику або уповноваженій ним особі з відміткою про дату надходження документів (ч.2).
Державний реєстратор має право залишити без розгляду документи, подані для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, пов'язаних з приведенням їх у відповідність із судовим рішенням, якщо, зокрема, документи подані не в повному обсязі та документи подані особою, яка не має на це повноважень (ч.3).
Про залишення без розгляду документів, поданих для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, пов'язаних з приведенням їх у відповідність із судовим рішенням, засновнику або уповноваженій ним особі не пізніше наступного робочого дня з дати їх надходження державний реєстратор видає (надсилає рекомендованим листом з описом вкладення) документи, що подавалися для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, відповідно до опису та відповідне повідомлення із зазначенням підстав залишення документів без розгляду.
Залишення без розгляду документів, поданих для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, пов'язаних з приведенням їх у відповідність із судовим рішенням, не перешкоджає повторному зверненню засновника або уповноваженої ним особи до державного реєстратора в загальному порядку після усунення причин, що були підставою для залишення цих документів без розгляду (ч.4).
Згідно ч.1 ст. 29 вказаного Закону для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридична особа повинна подати, зокрема, оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма змінами, чинними на дату подачі документів, або копія опублікованого в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації повідомлення про втрату всіх або частини зазначених оригіналів установчих документів.
Підставами для залишення документів поданих для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи державний реєстратор вважає подання документів не в повному обсязі та особою, яка не має на це повноважень.
На думку державного реєстратора, документи від імені юридичної особи мав право подати керівник юридичної особи, яка на час виникнення спірних правовідносин була внесена в державний реєстр, а саме керівник релігійної громади Української Православної Церкви - Київський патріархат ОСОБА_4 або інша особа за його дорученням. ОСОБА_7 таких повноважень не мав.
Крім того, державний реєстратор обґрунтовує правомірність своїх дій та рішень тим, що ОСОБА_7 не надав оригіналу статуту релігійної громади УАПЦ від 12.08.1991 року.
Здійснюючи аналіз правомірності дій державного реєстратора щодо залишення документів без розгляду апеляційний суд враховує такі обставини та події, які передували спірним правовідносинам.
Релігійна громада Української Автокефальної Православної Церкви в місті Мостиська Львівської області створена у 1991 році і діяла на підставі Статуту парафії м. Мостиська церкви Покрова Пресвятої Богородиці Благочиння Мостиська, який зареєстрований рішенням виконавчого комітету Львівської обласної ради народних депутатів № 495 від 17.09.1991 року та Свідоцтва про реєстрацію Статуту Релігійної громади, виданого Виконкомом Львівської обласної ради народних депутатів 17.09.1991 року № 495/177. Настоятелем і керівником релігійної громади був ОСОБА_4.
Підпунктом 5.2.1. пункту 5.2. Розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації від 03.04.1996 року № 363 ,,Про реєстрацію статутів релігійних громад і передачу культових будівель" зареєстровано зміни до Статуту релігійної громади Української Автокефальної Православної Церкви в місті Мостиська Львівської області шляхом заміни у тексті Статуту слів ,,Українська Автокефальна Православна Церква" на ,,Українська Православна Церква - Київський Патріархат".
Підпунктом 2.2. п. 2 Розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації № 534 від 07.06.2007 року зареєстровано нову редакцію Статуту, на основі якої головою Львівської обласної державної адміністрації було видано Свідоцтво про реєстрацію Статуту Релігійної громади від 07.06.2007 року № 534.
Постановою господарського суду Львівської області від 20.11.2007 року у справі № 3/186-10/121 за позовом релігійної громади Української Автокефальної Православної Церкви в місті Мостиська Львівської області вирішено скасувати підпункт 5.2.1. пункту 5.2. Розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації від 03.04.1996 року № 363 та підпункт 2.2. пункту 2 Розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації від 07.06.2007 року № 534.
Постанова господарського суду набрала законної сили на підставі постанови Верховного Суду України від 10.11.2009 року у справі 21-1316во09.
Указом Архієпископа Львівського Української Автокефальної Православної Церкви Макарія № 21 від 30.01.2009 року настоятель і керівник релігійної громади Української Автокефальної Православної Церкви в місті Мостиська Львівської області митр. прот. ОСОБА_4 був звільнений від виконання обов'язків настоятеля і керівника релігійної громади Української Автокефальної Православної Церкви в місті Мостиська Львівської області.
Пунктом 4 розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації №318/0/5-10 від 08.04.2010 року ,,Про реєстрацію статутів релігійних громад" зареєстровано зміни до статуту релігійної громади Української Автокефальної Православної Церкви м. Мостиська, виклавши статут у новій редакції як статут Української Православної Церкви Київського Патріархату м. Мостиська Львівської області (статут зареєстровано рішенням Львівського облвиконкому від 17 вересня 1991 року № 495).
Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 28.12.2010 року, яка набрала законної сили на підставі ухвал Львівського апеляційного адміністративного суду від 8 грудня 2011 року та Вищого адміністративного суду України від 03.10.2012 року, визнаний протиправним та скасований пункт 4 Розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації № 318/0/5-10 від 08.04.2010 року.
Розпорядженням голови Львівської обласної державної адміністрації № 266/0/5-12 ,,Про статут релігійної громади" від 26.04.2012 р. внесено зміни до статуту релігійної громади Української Автокефальної Православної Церкви м. Мостиська, виклавши Статут у новій редакції, як Статут Української Православної Церкви Київського Патріархату м. Мостиська Львівської області (Статут зареєстровано рішенням виконавчого комітету Львівської обласної ради народних депутатів від 17 вересня 1991 року № 495).
Постановою Львівського окружного адміністративного суду України від 12.03.2013 року, яка набрала законної сили на підставі хвал Львівського апеляційного адміністративного суду від 16.10.2013 року та Вищого адміністративного суду України від 28.11.2013 року, визнане протиправним та скасоване розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації № 266/0/5-12 від 26.04.2012 р. ,,Про статут релігійної громади".
06 червня 2013 року голова Львівської обласної державної адміністрації видав розпорядження за № 322/0/5-13 ,,Про реєстрацію змін до статуту релігійної організації", яким вирішено зареєструвати зміни до статуту релігійної громади Української Автокефальної Православної Церкви в місті Мостиська Львівської області, виклавши статут у новій редакції (статут зареєстровано рішенням виконавчого комітету Львівської обласної ради від 17 вересня 1991 року № 495).
Пунктом 1 розпорядження Львівської обласної державної адміністрації від 25.11.2014 р. за № 635/0/5-14 ,,Про статути релігійних громад" вирішено зареєструвати зміни до статутів релігійних громад, виклавши статут у новій редакції Української Автокефальної Православної Церкви парафії Вознесіння Господнього м. Мостиська Львівської області (статут зареєстровано рішенням виконавчого комітету Львівської обласної ради народних депутатів від 17 вересня 1991 року № 495; зміни до статуту зареєстровано розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 6 червня 2013 року № 322/0/5-13).
На підставі викладеного апеляційний суд погоджується з висновками суд першої інстанції щодо протиправності дій державного реєстратора, оскільки, залишаючи без розгляду подані документи, відповідач не врахував наведені рішення судів, що набрали законної сили.
Статтею 124 Конституції України встановлено, що судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України.
Відповідно до ст. 14 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення, яким закінчується розгляд справи в адміністративному суді, ухвалюється іменем України. Постанови та ухвали суду в адміністративних справах, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання на всій території України. Невиконання судових рішень тягне за собою відповідальність, встановлену законом.
Виходячи з системного аналізу наведених норм апеляційний суд дійшов висновку, що вимоги державного реєстратора щодо надання оригіналу статуту релігійної громади, зареєстрованого 17 вересня 1991 року за № 495 формально узгоджуються з приписами ч.1 ст. 29 Закону України ,,Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" , однак, суперечать рішенням суддів, що набрали законної сили.
Так, зазначеними рішеннями судів визнанні протиправними та скасовані внесенні в статут релігійної громади Української Автокефальної Православної Церкви м. Мостиська Львівської області від 17 вересня 1991 року зміни щодо перейменування на релігійну громаду Української Православної Церкви Київського Патріархату.
Таким чином, визнання протиправними змін до статуту виключає їх державну реєстрацію. Однак, державний реєстратор, достовірно знаючи про те, що оригінал статуту від 17 вересня 1991 року знаходиться у ОСОБА_4, оскільки неодноразово здійснював державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи за поданням ОСОБА_4, дії якого оскаржувались позивачем в судовому порядку як протиправні, вимагав у представника позивача оригінал зазначеного статуту.
Такі дії відповідача апеляційний суд вважає некоректними, оскільки внаслідок конфлікту між ОСОБА_4 та релігійною громадою УАПЦ позивач позбавлений об'єктивної можливості надати оригінал статуту, який знаходиться у ОСОБА_4 Законодавством передбачена можливість реєстрації змін до установчих документів юридичної особи у разі втрати оригіналу установчих документів. Тому реєстрація змін до установчих документів на підставі копії статуту, з оригіналом якого державний реєстратор неодноразово був ознайомлений, не буде порушенням вимог ч.1 ст. 29 Закону України ,,Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", оскільки позивач з об'єктивних причин не може надати оригінал.
Підсумовуючи викладене, апеляційний суд дійшов висновку, що внаслідок формального підходу до даної ситуації державний реєстратор створив умови, за яких неможливе виконання зазначених вище рішень судів, які набрали законної сили, що є неприпустимим. Тому такі дії державного реєстратора є протиправними.
Що стосується особи, яка подала документи від імені позивача, то апеляційний суд погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що ОСОБА_7 є належною уповноваженою особою релігійної громади УАПЦ, що підтверджується Указом Митрополита Львівського, протоколом парафіяльних зборів релігійної громади УАПЦ від 03.08.2014 року та наявними у державного реєстратора відомостями про юридичну особу - релігійну громаду Української Автокефальної Православної Церкви м. Мостиська. Наявність різних реєстраційних номерів в ЄДРПОУ не спростовує дані висновки, оскільки така наявність існує виключно внаслідок протиправного внесення змін до установчих документів вказаної релігійної громади, що доведено судовими рішеннями.
Наведені обставини спростовують доводи апеляційних скарг щодо протиправності оскарженого рішення суду першої інстанції, а тому апеляційний суд не вбачає підстав для задоволення апеляційних скарг.
В силу ст. 200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права. Не може бути скасовано правильне по суті рішення з одних лише формальних міркувань.
Враховуючи вищенаведене, апеляційний суд визнає, що суд першої інстанції, вирішуючи даний публічно-правовий спір, правильно встановив обставини справи та ухвалив законне рішення з дотриманням норм матеріального і процесуального права, постанова суду першої інстанції ґрунтується на повно, об'єктивно і всебічно з'ясованих обставинах, доводи апеляційної скарги їх не спростовують, а тому підстав для скасування постанови суду першої інстанції немає.
Керуючись ч.3 ст. 160, ст. 195, ст. 196, п. 1 ч. 1 ст.198, ст. ст. 200, 205, 206, 254 КАС України, суд,-
У Х В А Л И В :
апеляційні скарги релігійної громади Української Православної Церкви - Київський патріархат в м. Мостиська Львівської області та реєстраційної служби Мостиського районного управління юстиції Львівської області залишити без задоволення, а постанову Львівського окружного адміністративного суду від 11 березня 2015 року у справі № 813/801/15 - без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили рішенням суду апеляційної інстанції шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції, а в разі складення ухвали в повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України - з дня складенні ухвали в повному обсязі.
Головуючий суддя В.В. Святецький
Судді Л.Я. Гудим
О.М. Довгополов
Ухвала в повному обсязі складена 07 вересня 2015 року.
Суд | Львівський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.09.2015 |
Оприлюднено | 22.09.2015 |
Номер документу | 50502624 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Святецький Віктор Валентинович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кухар Наталія Андріївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні