Постанова
від 07.10.2009 по справі 2а-1116/09/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

                                                                                                                            

 

                                                                                                                  

 

           

                              

 

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

  

 ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ

УКРАЇНИ

  

        07 жовтня 2009 року                                                                            

Справа №2а-1116/09/0970

           

м.Івано-Франківськ

 

Івано-Франківський

окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого

судді : Кафарського В.В.

при

секретарі : Барчук Т.Г.

за

участю представників:

від

позивача : ОСОБА_1   

від

відповідача: не

з»явився

розглянувши

у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу

за позовом: Голоавтотрансінспекції в

особі територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному

транспорті в Івано-Франківській області

до

відповідача: ТзОВ

«Багофарм»   

про   стягнення фінансових санкцій в сумі 680,00

грн.

,-

                                                                   

встановив:

            Територіальне управління

Головавтотрансінспекції в Івано-Франківській області звернулося в суд з

адміністративним позовом до ТзОВ «Багофарм»   про  стягнення фінансових санкцій у сумі 680 грн.

             Представник позивача в судовому

засіданні позов підтримав в повному обсязі. В обгрунтуванні посилається на те,

що 21

.12.2007 року

працівниками територіального управління Головавтотрансінспекції в

Івано-Франківській області проведено перевірку щодо виконання припису №022745

від 11.10.2007 року, яким відповідача зобов»язано усунути порушення

законодавства про автомобільний транспорт, а саме - укласти договір про надання

послуг з проведення перед рейсового медичного огляду водіїв підприємства. Даний

припис направлений суб»єкту господарювання 08.12.2007 року і отриманий ним

згідно повідомлення про вручення листа 10.12.2007 року. На момент перевірки 21.12.2007

року вимога припису не була виконана.          

            В зв»язку з виявленими порушеннями

державними інспекторами складено акт № 014359 про порушення вимог законодавства

про автомобільний транспорт.

            Представник відповідача в судове

засідання не з”явився повторно, хоча про час, місце і дату проведення судового

засідання був належним чином повідомлений, про що свідчить повідомлення про

вручення поштового відправлення ,

наданим правом на подання заперечення проти позову не скористався. Клопотання

про відкладення розгляду справи від 05.10.2009 року суд не може взяти до уваги,

тому що вважає це свідомим затягуванням розгляду справи, оскільки представником

відповідача були вже подані аналогічні клопотання від 01.06.2009 року та 14.09.2009

року. За таких обставин суд вбачає за можливе розглянути справу за його

відсутності на підставі наявних в матеріалах справи доказів.

             Розглянувши матеріали справи,

дослідивши докази, вислухавши пояснення представника відповідача суд вважає вимоги

позивача обгрунтованими а позов таким, що 

підлягає задоволенню з таких підстав:

            Згідно ст.48 Закону України

"Про автомобільний транспорт” автомобільні перевізники, водії повинні мати

і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному

транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких

виконуються вантажні перевезення.

           Документами для юридичної особи, що

здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є:

           - для автомобільного перевізника -

ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на

законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;

           - 

для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи

на транспортний засіб, ліцензійна картка, дорожній лист, товарно-транспортна

накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші

документи, передбачені законодавством України.

           Документами для фізичної особи, що

здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є:

           - для автомобільного перевізника -

ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на

законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;

          - для водія - посвідчення водія

відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна

картка, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством

документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.

           Статтею 60 Закону України "Про

автомобільний транспорт” встановлено, що за порушення законодавства про

автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються санкції

за:

           безпідставну відмову від пільгового

перевезення пасажира - штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів

доходів громадян;

           надання послуг з перевезень

пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений

статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних

мінімумів доходів громадян;

           експлуатацію легкового автомобіля,

облаштованого як таксі, без наявності ліцензійної картки - штраф у розмірі

тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

           стоянку легкового автомобіля, який

не облаштований як таксі і не має ліцензійної картки, та посадку пасажирів на

стоянці таксі - штраф у розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів

громадян;

виконання

нерезидентами України міжнародних перевезень пасажирів чи вантажів без документів,

перелік яких визначений статтею 53 цього Закону, - штраф у розмірі п'ятдесяти

неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

            порушення режимів праці та

відпочинку водіями транспортних засобів - штраф у розмірі двадцяти

неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

            перевезення пасажирів на маршруті

протяжністю понад 500 кілометрів одним водієм - штраф у розмірі тридцяти

неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

            відсутність у випадках,

передбачених законодавством, списку пасажирів при здійсненні міжнародного

перевезення пасажирів автомобільним транспортом - штраф у розмірі десяти

неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

            управління транспортними засобами

при здійсненні міжнародних автомобільних перевезень без контрольних пристроїв

(тахографів) реєстрації режимів праці чи відпочинку водіїв транспортних засобів

чи вимкненими такими контрольними пристроями (тахографами) або без щоденних

реєстраційних листків режимів праці та відпочинку - штраф у розмірі сорока

неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

            здійснення водіями міжнародних

автомобільних перевезень без розпізнавальних знаків держави реєстрації

транспортного засобу - штраф у розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів

доходів громадян;

            невиконання перевізниками або

їхніми представниками приписів органів державного контролю щодо усунення

порушень транспортного законодавства - штраф у розмірі сорока неоподатковуваних

мінімумів доходів громадян.

            Випуск (впуск) з (на) території

України транспортного засобу, що виконує міжнародне перевезення, на якому

здійснено порушення транспортного законодавства, здійснюється тільки після

надання водієм документа щодо сплати штрафу чи виконання припису органу

державного контролю, якщо скарга чи протест на постанову щодо накладання

адміністративного стягнення                                                                                                                                                                

залишилися без

задоволення.

           При вчиненні однією особою двох або

більше правопорушень фінансове стягнення накладається за кожне правопорушення

окремо.

           Від імені центрального органу

виконавчої влади з питань автомобільного транспорту розглядати справи про

стягнення у вигляді штрафів за порушення, викладені у цій статті, мають право

посадові особи урядового органу державного управління з питань контролю на

автомобільному транспорті.

           Порядок стягнення у вигляді штрафу

за порушення, викладені у цій статті, та порядок оскарження і опротестування

постанови по справі про правопорушення визначає Кабінет Міністрів України.

           Відповідно до п.31 Постанови

Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 року, №1567 «Про затвердження Порядку

здійснення державного контролю на автомобільному транспорті» керівником органу

державного контролю, або його заступник за результатами розгляду справи про

порушення за наявності підстав виносить припис щодо усунення порушень

законодавства про автомобільний транспорт. Даний припис підлягає обов»язковому

виконанню в зазначений у ньому строк. Однак 21 .12.2007 року працівниками

територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано-Франківській області

проведено перевірку щодо виконання припису №022745 від 11.10.2007 року, яким

відповідача зобов»язано усунути порушення законодавства про автомобільний

транспорт, а саме - укласти договір про надання послуг з проведення перед

рейсового медичного огляду водіїв підприємства. Даний припис направлений суб»єкту

господарювання 08.12.2007 року і отриманий ним згідно повідомлення про вручення

листа 10.12.2007 року. На момент перевірки 21.12.2007 року вимога припису не

була виконана.

В зв»язку з

виявленими порушеннями державними інспекторами складено акт № 014359 про

порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт.

          16.01.2008 року начальником

територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано-Франквській області

щодо ТзОВ

«Багофарм»  винесено постанову №011131 на суму    680 грн. за порушення, передбачені абз. 12

ч. 1 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» від 23.02.2006 року.

            У передбачений законом термін сума

застосованих фінансових санкцій ТзОВ «Багофарм»   добровільно

не сплачена. Постанова в порядку передбаченому п. 32 «Порядку здійснення

державного контролю на автомобільному транспорті» до вищого за підпорядкуванням

органу державного контролю протягом 10 днів після їх винесення чи до суду не

оскаржувалась.

            Статтею 6 Закону України «Про

автомобільний транспорт» встановлено, що державному контролю підлягають усі

транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють

автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України. Державний

контроль автомобільних перевізників здійснюється шляхом проведення планових,

позапланових і рейдових перевірок.

             Відповідно п. 3 Постанови Кабінету

Міністрів України від 08.11.2006року №1567 «Про затвердження Порядку здійснення

державного контролю на автомобільному транспорті»  органами державного контролю на

автомобільному транспорті є Головавтотрансінспекція, її територіальні

управління в

областях, Автономній Республіці Крим, м.Києві та м.Севастополі. Відповідно до

п. 21, 27 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006року №1567 «Про

затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному

транспорті» державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється

посадовими особами органу державного контролю шляхом проведення планових,

позапланових і рейдових перевірок. При виявлені порушення законодавства

складається акт, на підставі якого керівник органу державного контролю виносить

постанову про застосування фінансових санкцій, що є обов'язковою до виконання.

             У відповідності до п. 28 Постанови

Кабінету Міністрів України від 08.11.2006року №1567 «Про затвердження Порядку

здійснення державного контролю на автомобільному транспорті»  фінансова санкція повинна бути перерахована

суб'єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж

протягом п'ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування

фінансових санкцій.

              Н а підставі ст.124 Конституції

України, ст.ст.158-163, ст.167, 258 Кодексу адміністративного судочинства

України, суд, -

 

 

 

                                                                          

 

                                                            

ПОСТАНОВИВ:

        Позов задовольнити повністю.

        Стягнути

з  ТзОВ «Багофарм» , вул.С.Бандери,60,

м.Івано-Франківськ, 76000, код ЗКПО 30107049 в доход Державного бюджету України

-  фінансові санкції в сумі 680,00

грн.(шістсот вісімдесять грн.00 коп.).                                    

         Постанова відповідно до ч.1 ст.254

Кодексу адміністративного судочинства України 

набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про

апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було

подано.

          Постанова може бути оскаржена до суду

апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її складення в повному обсязі

за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 Кодексу адміністративного

судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про

апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної

скарги. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про

апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання

заяви про апеляційне оскарження.

         Виконавчий лист видати після набрання

постановою законної сили за заявою сторони на користь якої задоволено позов.

 

 

   

                Суддя                           В.В. Кафарський   

       

Постанова в

повному обсязі складена 12.10.2009 року.                     

 

 

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.10.2009
Оприлюднено21.10.2009
Номер документу5059472
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1116/09/0970

Ухвала від 14.07.2011

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Яворський І.О.

Постанова від 07.10.2009

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кафарський В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні