Постанова
від 16.10.2009 по справі 2а-26421/09/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

                                                                                                          Справа 2 а-26421/09/1270              

                                                                                                          

Категорія 2.11.15

 

 

 

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ    УКРАЇНИ

 

16 жовтня 2009 року  Луганський окружний адміністративний суд у

складі:

головуючого - судді Островської О.П.

при секретарі - Кір`ян О.С.

розглянувши у  відкритому судовому засіданні адміністративну

справу за адміністративним позовом Акціонерного товариства закритого типу

«Луганський завод «Сантехдеталь» до Спеціалізованої державної податкової

інспекції по роботі з великими платниками податків у м. Луганську, Головного

управління Державного казначейства України у Луганській області про стягнення з

Державного бюджету України бюджетної заборгованості з податку на додану

вартість, -    

               

                         ВСТАНОВИВ :

     

   

06.10.2009 року позивач АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь» звернувся

до Луганського окружного адміністративного суду з даним позовом, в якому

послався на наступне. 04.09.2000 року за №37 позивача взято на податковий облік

у СДПІ по роботі з великими платниками податків у м. Луганську (СДПІ ВПП у м.

Луганську).

              Позивачем на виконання п.4.1 ст.4

Закону України від 21.12.2000 року «Про порядок погашення зобов'язань платників

податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», «Про податок на

додану вартість» та Наказу Державної податкової адміністрації України №166 від

30.05.1997 року «Про затвердження форми податкової декларації та Порядку її

заповнення і подання», до СДПІ ВПП у м. Луганську були подані наступні

податкові декларації з ПДВ із зазначенням від'ємного значення податку, що підлягає

відшкодуванню на розрахунковий рахунок позивача:

- за лютий 2008 року (зареєстрована

відповідачем 18.03.2008 року за №2040) - у сумі від'ємного значення по ПДВ у

розмірі 63583,00 грн.;

- за вересень 2008 року

(зареєстрована відповідачем 17.10.2008 року за №10482) - у сумі від'ємного

значення по ПДВ у розмірі 583601,00 грн.;    

- за жовтень 2008 року

(зареєстрована відповідачем 18.11.2008 року за №12065) - у сумі від'ємного

значення по ПДВ у розмірі 177 292,00 грн.;    

- за грудень 2008 року (зареєстрована

відповідачем 16.01.2009 року за №13797) - у сумі від'ємного значення по ПДВ у

розмірі 411 014,00 грн.;    

- за січень 2009 року (зареєстрована

відповідачем 19.02.2009 року за №1647) - у сумі від'ємного значення по ПДВ у

розмірі 669 809,00 грн.;     

- за лютий 2009 року (зареєстрована

відповідачем 18.03.2009 року за №2435) - у сумі від'ємного значення по ПДВ у

розмірі 213 964,00 грн.;  

- за березень 2009 року

(зареєстрована відповідачем 16.04.2009 року за №3199) - у сумі від'ємного

значення по ПДВ у розмірі 136 404,00 грн.;    

- за квітень 2009 року

(зареєстрована відповідачем 19.05.2009 року за №5234) - у сумі від'ємного

значення по ПДВ у розмірі 405 241,00 грн.;    

- за червень 2009 року

(зареєстрована відповідачем 20.07.2009 року за №8020) - у сумі від'ємного

значення по ПДВ у розмірі 637 466,00 грн.,

на загальну суму ПДВ, що підлягає

відшкодуванню з Державного Бюджету України на розрахунковий рахунок платника

податку у розмірі 3 298 374, 00 грн.

                Тобто позивач, керуючись

п.п.7.7.1, 7.7.2, 7.7.4, п.7.7 ст.7 Закону України «Про податок на додану

вартість», надав до СДПІ ВПП у м. Луганську у встановлений термін податкові

декларації, заяви про повернення суми бюджетного відшкодування по ПДВ, згідно

яких заявлені до відшкодування з Державного бюджету України на поточний рахунок

позивача р/р № 26004037 у ВАТ «Східно - промисловий комерційний банк», м.

Луганськ, МФО 304706, суми бюджетного відшкодування з ПДВ за вказані звітні

податкові періоди.

                Також разом з вищевказаними

деклараціями позивач надав СДПІ ВПП у м. Луганську за кожен зазначений звітний

податковий період реєстри отриманих і виданих податкових накладних, у яких

зазначені дата, номер, назви покупців й постачальників, їх індивідуальний

податковий номер, загальна сума із ПДВ, вартість без ПДВ і сума ПДВ, які

підтверджують правильність визначення різниці між сумою податкового

зобов'язання й податкового кредиту (негативне значення), а також підтверджують

юридичний факт зайвої сплати ПДВ в складі ціни товарів постачальником позивача.

                 Заявлена до відшкодування сума

ПДВ за лютий 2008 року у сумі 63 583,00 грн., вересень 2008 року - 583 601,00

грн., жовтень 2008 року - 177 292, 00 грн., грудень 2008 року - 126 962,23

грн., січень 2009 року - 669 809, 00 грн., лютий 2009 року - 213 964,00 грн.,

березень 2009 року - 136 404,00 грн., квітень 2009 року - 34 121,3 грн.,

червень 2009 року - 636 267, 57 грн. на загальну суму 2 642 004,10 грн.

підтверджена також довідками перевірки, які містяться в матеріалах справи.

                  Підтверджена актом перевірки

сума бюджетного відшкодування ПДВ за лютий 2008 року 18.08.2008 року була

частково відшкодована позивачеві у розмірі 53 219,00 грн., інші суми бюджетного

відшкодування ПДВ на розрахунковий рахунок позивача перераховано не було.

                  Суми бюджетного відшкодування

по визначеному податку за грудень 2008 року у розмірі 284 051,77 грн., квітень

2008 року - 371 119,7 грн., червень 2009 року - 1 198,43 грн., всього - 656

369,9 грн. на думку відповідача 

вказаними довідками не підтверджено із посиланням СДПІ ВПП у м.

Луганську на той факт, що на кінець перевірки від органів ДПС за місцем

реєстрації основних постачальників АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь»

інформація про отримані інформаційні довідки щодо таких постачальників не

надходила, з чим позивач не згоден.  

                  Виходячи з норм п.п.п.7.7.5 й

7.7.6 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» у позивача виникає

право на бюджетне відшкодування через 70 календарних днів після надання першому

відповідачеві податкових декларацій. Таким чином, виходячи з того, що позивач

надав СДПІ ВПП у м. Луганську податкові декларації, розрахунки бюджетного

відшкодування й заяви про повернення сум бюджетного відшкодування на поточний

рахунок банківський рахунок за зазначені періоди, згідно яких сума ПДВ,

фактично сплачена платникам податків - постачальникам у вартості товарів

становить усього за зазначені за винятком раніше відшкодованої суми 3 245

155,00 грн., що підтверджена податковими накладними як юридичний факт, таким

чином, у позивача виникло право на бюджетне відшкодування, а так як на момент

подачі позовної заяви відповідачем у порушення п.п.7.7.5 Закону про ПДВ не

надано висновки із вказівкою сум, що підлягають відшкодуванню з бюджету ГУ ДКУ

в Луганській області, то  відповідача

СДПІ ВПП у м. Луганську перед позивачем утворилася бюджетна заборгованість у

сумі 3 245 155,00 грн.

                     Позивач вважає, що

відповідачем  СДПІ ВПП у м. Луганську

були порушені вимоги підпунктів 7.7.2, 7.7.5, 7.7.6, 7.7.10 п. 7.7 ст.7 Закону

України «Про податок на додану вартість», ст.2,4 Закону України «Про порядок

погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та іншими цільовими

фондами», що призвело до ненадходження на розрахунковий рахунок позивача суми

бюджетного відшкодування з ПДВ у сумі 3 245 155,00 грн., з них: 2 588 785,10

грн. не відшкодовано у зв'язку з неподанням висновку  до відповідача ГУ ДКУ в Луганській області, а

656 369,90 грн. - у зв'язку з тим, що на кінець перевірки від органів ДПС за

місцем реєстрації основних постачальників АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь»

інформація про отримані інформаційні довідки щодо таких постачальників не

надходила, і як наслідок - неподання висновку до ГУ ДКУ в Луганській області,

що може призвести до зупинки останнього, 

оскільки позивач має 77,2% експортних операцій у загальному обсязі

реалізованої продукції і змушений щомісяця заявляти бюджетне відшкодування, то

ненадходження його на розрахунковий рахунок веде до вимивання оборотних засобів

позивача.

   

Позивач вважає зазначені дії відповідача СДПІ ВПП у м. Луганську

неправомірними, що порушують його права стосовно отримання бюджетного

відшкодування  ПДВ.

             Відносно залучення до справи

другого відповідача - ГУ ДКУ в Луганській області, то позивач вважає, що згідно

п.4 Порядку відшкодування податку на додану вартість, затвердженого Наказом

Державної податкової адміністрації та Державного казначейства України від

02.07.1997 року №209/72 - відшкодування ПДВ з бюджету здійснюється органами

Державного казначейства України за висновками податкових органів або за

рішенням суду, а тому залучення їх до розгляду справи є обов'язковим.              

             Тому позивач просить суд стягнути

з Державного бюджету України з рахунку «Бюджетне відшкодування податку на

додану вартість грошовими коштами» № 31111030700002 в ГУ ДКУ у Луганській

області, УДК у м. Луганську, МФО 804013, код 24046582, на користь Акціонерного

товариства закритого типу «Луганський завод «Сантехдеталь», код ЄДРПОУ

01235774, на поточний рахунок № 26004037 у ВАТ «Східно - промисловий

комерційний банк», м. Луганськ, МФО 304706, бюджетну заборгованість з ПДВ по

деклараціях за лютий 2008 року у розмірі 10 364,00 грн., за вересень 2008 року

у розмірі 583 601,00 грн., за жовтень 2008   року у розмірі - 177 292,00 грн., за грудень

2008 року у розмірі 411 014,00 грн., січень 2009 року у розмірі - 669 809,00

грн., за лютий 2009 року у розмірі 213 964,00 грн., за березень 2009 року у

розмірі 136 404,00 грн., за квітень 2009 року у розмірі 405 241,00 грн., за

червень 2009 року у розмірі 637 466,00 грн. на загальну суму 3 245 155,00 грн.,

та стягнути з СДПІ ВПП у м. Луганську витрати позивача по сплаті державного

мита в сумі 1700,00 грн.

    Представник позивача в судовому засіданні

позовні вимоги підтримав в повному обсязі, дав пояснення, аналогічні

викладеному в позові, додатково пояснив, що на теперішній час із змісту листа

УДК у м. Луганську  ГУ ДКУ в Луганській області,

через яке має відбуватися безпосереднє відшкодування бюджетної заборгованості з

ПДВ, № 04-05/в190 від 07.10.2009 року на запит позивача № 07/845 від 07.10.2009

року, позивачеві стало відомо про неправильне зазначення ним у вказаному

адміністративному позові реквізитів рахунку, з якого здійснюється відшкодування

бюджетної заборгованості з ПДВ для осіб, зареєстрованих в якості платників

податків у СДПІ ВПП у м. Луганську. У зв'язку з цим позивач уточнив реквізити

розрахункового рахунку, з якого має відбуватися відшкодування ПДВ: рахунок № 31111030700002

по коду 14010200 «Бюджетне відшкодування податку на додану вартість грошовими

коштами», МФО 804013, банк: ГУ ДКУ у Луганській області, ОКПО 24046582,

одержувач: УДК у м. Луганську ГУ ДКУ у Луганській області.

Представник

відповідача СДПІ ВПП у м. Луганську в судовому засіданні позовні вимоги не

визнав, в своїх запереченнях послався на наступне.

 Відповідно до п.1.8 ст.1 Закону України «Про

податок на додану вартість» бюджетне відшкодування - сума, що підлягає

поверненню платнику податку з бюджету у зв'язку з надмірною сплатою податку у

випадках, визначених цим Законом. Відповідно до п.п.7.4.1 п.7.4 Закону,

податковий кредит звітного періоду складається із сум податків, нарахованих

(сплачених) платником податків за ставкою, встановленою п.6.1 ст.6 та ст.8-1

цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:

-   придбанням або виготовленням товарів (у тому

числі при імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в

оподатковуваних операціях в межах господарської діяльності платника податків;

-   придбанням (будівництвом, спорудженням)

основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних

активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи),

у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання у виробництві та,

або поставці товарів (послуг) для оподаткування операцій у межах  господарської діяльності платника податків.

Крім

визначених обов'язкових підстав виникнення у платника права на податковий

кредит з ПДВ Законом передбачено обов'язкову наявність ще й такої підстави, як

сплата платником податку у звітному періоді відповідних сум податку. Суми ПДВ

зараховуються до Державного бюджету України, а джерелом бюджетного

відшкодування відповідно до п.п.7.7.10 п.7.7 Закону України «Про податок на

додану вартість» є загальні доходи Державного бюджету України.

Висновок про

те, що відшкодуванню підлягають лише суми, які сплачені до бюджету, випливає з

самої суті поняття податку, його основної функції - формування доходів

Державного бюджету України відповідно до п.19 ст.1; ст.9 Бюджетного кодексу

України, а також з поняття платника податків як особи, яка згідно п.1.3 ст.1

Закону України «Про податок на додану вартість» зобов'язана здійснювати

утримання та внесення до бюджету податку, що сплачується покупцем.

Тобто право

на відшкодування виникає лише при фактичній надмірній сплаті ПДВ, а не з самого

факту існування зобов'язання по сплаті ПДВ в ціні товару.

Без

отримання належних доказів сплати до бюджету сум ПДВ у розмірі, заявленому до

відшкодування у органів ДПС України не має підстав для підтвердження

відповідності сум бюджетного відшкодування сумі, заявленій платником у

податковій декларації.

 Крім того, відповідно до п.п.7.7.4 п.7.7 ст.7

Закону, АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь» 18.03.2008 року подав до СДПІ ВПП

у м. Луганську податкову декларацію від 18.03.2008 року №2040 та заяву про

повернення суми бюджетного відшкодування за лютий 2008 року, СДПІ ВПП у м.

Луганську було проведено виїзну позапланову документальну перевірку підприємства

позивача з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування ПДВ

за лютий 2008 року, за результатами якої складено довідку від 31.03.2008 року №

183/08-3/01235774. Відповідно до п.п.7.7.5 п.7.7ст. 7 Закону України «Про

податок на додану вартість» податковий орган зобов'язаний у п'ятиденний термін

після закінчення перевірки надати органу державного казначейства висновок із

зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету, п.п.7.7.6 - на підставі

отриманого висновку відповідного податкового органу орган державного

казначейства надає платнику податку визначену у ньому суму бюджетного

відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунку на поточний

банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку протягом п'яти

операційних днів після отримання висновку податкового органу.

Тобто

позивач повинен був дізнатися про порушення своїх прав щодо отримання

бюджетного відшкодування  ще 27.05.2008

року,  однак позивач звернувся із

адміністративним позовом лише 05.10.2009 року вже  після спливу строку позовної давності

стосовно стягнення бюджетної заборгованості з ПДВ за лютий 2008 року.    

За таких

обставин, представник відповідача просить суд відмовити у задоволенні позовних

вимог в повному обсязі.

Представник

відповідача ГУ ДКУ в Луганській області в судовому засіданні позовні вимоги не

визнав, в своїх запереченнях послався на наступне.

Згідно з

п.4.1 «Порядку відшкодування податку на додану вартість», встановленого

спільним наказом ДПА України та ДКУ №200/86 від 21.05.2001 року та

зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08.06.2001 року №489/5680

відшкодування податку на додану вартість з бюджету здійснюється органами

Державного казначейства України за висновками податкових органів або за

рішенням суду. На теперішній час до ГУ ДКУ в Луганській області не надходило

відповідних документів, на підставі яких можливо здійснити відшкодування ПДВ

позивачеві. Просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог.

Заслухавши

пояснення представників сторін, прокурора, дослідивши надані докази, суд

приходить до наступного.  

   У відповідності з Конституцією України  кожному гарантується право на оскарження в

суді  рішень, дій, чи бездіяльності  органів державної влади, місцевого

самоврядування, посадових і службових осіб.  

         

Ст. 19 Конституції України 

встановлено, що  органи державної

влади та органи місцевого самоврядування , їх посадові та службові особи

зобов'язані діяти  лише на підстав, у

межах повноважень та у спосіб, що передбачені 

Конституцією та Законами України.  

Згідно зі

ст. 2 КАС України  у справах  про оскарження рішень суб'єктів владних

повноважень слід перевіряти  чи прийняті  такі рішення на підставі, у межах повноважень

та у спосіб, що передбачені Конституцією України та Законами України, з виконанням

повноваження з метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з

урахуванням усіх обставин, що мають значення 

для прийняття рішення (вчинення дії), безсторонньо (неупереджено),

добросовісно, розсудливо, з дотриманням 

принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій

дискримінації, пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між

будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і

цілями, на  досягнення яких спрямоване це

рішення ( дія), з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття

рішення, своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно

до п.1 ч.1 ст.3 КАС України, справа адміністративної юрисдикції - переданий на

вирішення адміністративного суду публічно - правовий спір, у якому хоча б

однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня

посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські

функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих

повноважень.

Справи про

відшкодування бюджетної заборгованості з податку на додану вартість відносяться

до юрисдикції адміністративних судів, оскільки учасником спору є суб'єкт

владних повноважень (орган державної податкової служби, територіальний орган

державного казначейства), наділений публічно - правовими повноваженнями.

Відповідно

до ст.2 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», на органи

державної податкової служби покладено обов'язки щодо здійснення контролю за

додержанням податкового законодавства.

Згідно

ст.ст. 10,11 зазначеного Закону, до компетенції державних податкових інспекцій

віднесено забезпечення обліку платників податків, контроль за своєчасністю

подання платниками податків бухгалтерських звітів і балансів, податкових

декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням податків,

функцій щодо перевірки достовірності цих документів стосовно правильності

визначення об'єктів оподаткування і обчислення податків.

Відповідно

до п. 1.3 ст. 1 Закону України «Про податок 

на додану вартість»  платник

податку - особа, яка згідно з цим Законом зобов'язана здійснювати утримання та

внесення до бюджету податку, що сплачується покупцем, або особа, яка імпортує

товари на митну територію України.  

 

Судом

встановлено, що Акціонерне товариство закритого типу «Луганський завод

«Сантехдеталь», ідентифікаційний код 01235774, зареєстроване як суб'єкт

підприємницької діяльності виконавчим комітетом Луганської міської ради

29.09.1993 року за № 1 382 120 0000 006995 (а.с.26 т.1), перебуває на податковому

обліку в СДПІ ВПП у м. Луганську (а.с.27 т.1), є платником податку на додану

вартість, що підтверджується свідоцтвом № 16028513 НВ № 152450 про реєстрацію

платника податку на додану вартість, виданим 20.03.1998 року (а.с. 28 т.1).  

Згідно з п.

1.8 ст. 1 Закону України  «Про

податок  на додану вартість»  бюджетним відшкодуванням є сума, що підлягає

поверненню платнику податку з бюджету у зв'язку з надмірною сплатою податку у

випадках, визначених цим Законом.

Відповідно

до п.п.7.7.1 п.7.7 ст.7 зазначеного Закону, сума податку, що підлягає сплаті

(перерахуванню) у бюджет або бюджетне відшкодування, визначається як різниця

між сумою податкового зобов'язання звітного податкового періоду й сумою

податкового кредиту такого звітного податкового періоду.

Згідно п.п.

7.7.3 п. 7.3 ст. 7 Закону,  у разі коли

за результатами звітного періоду сума, визначена,  як різниця між загальною сумою податкових

зобов'язань, що виникли у зв'язку з будь-якою поставкою товарів (робіт, послуг)

протягом звітного періоду, та сумою податкового кредиту звітного періоду, має

від'ємне значення, така сума підлягає відшкодуванню платнику податку з

Державного бюджету України протягом місяця, наступного після подачі

декларації.  

      

              Судом встановлено, що позивачем

на виконання п.4.1 ст.4 Закону України від 21.12.2000 року «Про порядок

погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними

цільовими фондами», «Про податок на додану вартість» та Наказу Державної

податкової адміністрації України №166 від 30.05.1997 року «Про затвердження

форми податкової декларації та Порядку її заповнення і подання», до  відповідача СДПІ ВПП у м. Луганську для

вирішення питання про бюджетне відшкодування були подані з необхідними  обгрунтуваннями податкові декларації з ПДВ із

зазначенням від'ємного значення податку, що підлягає відшкодуванню на

розрахунковий рахунок позивача  на

загальну суму ПДВ, що підлягає відшкодуванню з Державного Бюджету України на

розрахунковий рахунок платника податку у розмірі 3 298 374, 00 грн.   

  Так, 17.10.2008 року позивачем була подана до

СДПІ ВПП у м. Луганську податкова декларація з податку на додану вартість №

10482 за вересень 2008 року із зазначенням від'ємного значення податку, що

підлягає відшкодуванню - 583 601,00 грн. (а.с.202-205 т.2), з розрахунками

бюджетного відшкодування та коригування сум ПДВ, заявою про повернення суми

бюджетного відшкодування (а.с. 206-212 т.2), які зареєстровані у першого

відповідача.

На підставі

направлення на перевірку від 13.11.2008 року №349, уповноваженими особами СДПІ

ВПП у м. Луганську була проведена позапланова документальна перевірка фінансово

- господарської діяльності АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь», за

результатами якої складено довідку № 840/08-3/01235774 від 13.12.2008 року «Про

результати виїзної позапланової перевірки АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь»

з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування ПДВ у

декларації з ПДВ за серпень 2008 року, яка виникла за рахунок відємного

значення з ПДВ, що декларувалось в період з 01.08.2008 року по 31.08.2008 року»

(а.с.144-163 т.2).  

Перевіркою

підтверджено, що суми податкових зобов'язань з ПДВ, які відображені в

декларації з ПДВ, відповідають сумам  ПДВ

в реєстрах виданих та отриманих податкових накладних за перевіряємий період

(абз. 4 р.3.2.1 довідки, арк. 12), за результатами перевірки  також підтверджено заявлену АТЗТ «Луганський

завод «Сантехдеталь» суму бюджетного відшкодування ПДВ у декларації за вересень

2008 року в сумі 583 601,00 грн. (а.с.162 т.2), однак дана сума не була

відшкодована відповідачем.

 

18.11.2008

року позивачем була подана до СДПІ ВПП у м. Луганську податкова декларація з

податку на додану вартість № 12065 за жовтень 2008 року із зазначенням

від'ємного значення податку, що підлягає відшкодуванню - 180 563,00 грн.

(а.с.139-142  т.4), з розрахунками

бюджетного відшкодування та коригування сум ПДВ, заявою про повернення суми

бюджетного відшкодування (а.с. 143-152 т.4), які зареєстровані у першого

відповідача. 16.12.2008 року було надано уточнюючий розрахунок податкових

зобов'язань з ПДВ у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок, яким

заявлено суму бюджетного відшкодування ПДВ - 177 292, 00 грн. (а.с.153-154

т.4).

 На підставі направлення на перевірку від

08.12.2008 року №372, уповноваженими особами СДПІ ВПП у м. Луганську була

проведена позапланова виїзна перевірка фінансово - господарської діяльності

АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь», за результатами якої складено довідку №

/08-3/01235774 від грудня 2008 року «Про результати позапланової виїзної

перевірки АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь» з питань достовірності

нарахування суми бюджетного відшкодування ПДВ на розрахунковий рахунок за

жовтень 2008, яка виникла за рахунок від'ємного значення з ПДВ, що

декларувалось в період з 01.09.2008 року по 39.09.2008 року» (а.с.97-120

т.4).  

Перевіркою

підтверджено, що суми податкових зобов'язань з ПДВ, які відображені в

декларації з ПДВ, відповідають сумам  ПДВ

в реєстрах виданих та отриманих податкових накладних за перевіряємий період

(абз. 2 довідки, арк. 6), за результатами перевірки також підтверджено заявлену

АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь» суму бюджетного відшкодування ПДВ у

декларації за жовтень 2008 року в сумі 177 292,00 грн. (а.с.108 т.4),

однак  дана сума не була   відшкодована відповідачем.

16.01.2009

року позивачем була подана до СДПІ ВПП у м. Луганську податкова декларація з

податку на додану вартість № 13797 за грудень 2008 року із зазначенням

від'ємного значення податку, що підлягає відшкодуванню - 411 014,00 грн.

(а.с.117-120 т.6), з розрахунками бюджетного відшкодування та коригування сум

ПДВ, заявою про повернення суми бюджетного відшкодування (а.с. 121-127 т.6),

уточнюючим розрахунком податкових зобов'язань з ПДВ у зв'язку з виправленням

самостійно виявлених описок (а.с.115-116 т.6), які зареєстровані у першого

відповідача.

На підставі

направлення на перевірку від 12.02.2009 року №40, уповноваженими особами СДПІ

ВПП у м. Луганську була проведена позапланова документальна перевірка фінансово

- господарської діяльності АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь», за

результатами якої складено довідку № 139/08-3/01235774 від 02.03.2009 року «Про

результати позапланової виїзної перевірки АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь»

з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування ПДВ на

розрахунковий рахунок за грудень 2008 року, яка виникла за рахунок від'ємного

значення з ПДВ, що декларувалось в період з 01.11.2008 року по 30.11.2008 року»

(а.с.54-73 т.6).  

Перевіркою

підтверджено ,  що суми податкових

зобов'язань з ПДВ, які відображені в декларації з ПДВ, відповідають сумам  ПДВ в реєстрах виданих та отриманих

податкових накладних за перевіряємий період (абз. 5 р.3.2.1 довідки, арк. 12),

однак за результатами перевірки підтверджено 

заявлену АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь» суму бюджетного

відшкодування ПДВ у декларації за грудень 2008 року  тільки в сумі 126 962,23 грн. (а.с.72

т.6),  але  і дана сума не була відшкодована

відповідачем.

При

цьому  відповідач відмовився підтвердити

заявлену суму бюджетного відшкодування по декларації за грудень 2008 року у

сумі 284 051,77 грн., оскільки на кінець перевірки від органів ДПС за місцем

реєстрації основних постачальників АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь»

інформація про отримані інформаційні довідки щодо таких постачальників не

надходила .

19.02.2009

року позивачем була подана до СДПІ ВПП у м. Луганську податкова декларація з

податку на додану вартість № 1647 за січень 2009 року із зазначенням від'ємного

значення податку, що підлягає відшкодуванню - 669 809,00 грн. (а.с.52-54 т.8),

з розрахунками бюджетного відшкодування та коригування сум ПДВ, заявою про

повернення суми бюджетного відшкодування (а.с. 55-62 т.8), які зареєстровані у

першого відповідача.

На підставі

направлення на перевірку від 02.03.2009 року №62, уповноваженими особами СДПІ

ВПП у м. Луганську була проведена позапланова документальна перевірка фінансово

- господарської діяльності АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь», за

результатами якої складено довідку № 168/08-3/01235774 від 17.03.2009 року «Про

результати позапланової виїзної перевірки АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь»

(код ЄДРПОУ 01235774) з питань достовірності нарахування суми бюджетного

відшкодування ПДВ на розрахунковий рахунок за січень 2009 року, яка виникла за

рахунок від'ємного значення з ПДВ, що декларувалось в період з 01.12.2008 року

по 31.12.2008 року» (а.с.1-19 т.8).  

Перевіркою

підтверджено, що суми податкових зобов'язань з ПДВ, які відображені в

декларації з ПДВ, відповідають сумам  ПДВ

в реєстрах виданих та отриманих податкових накладних за перевіряємий період

(абз. 4 р.3.2.1 довідки, арк. 12), за результатами перевірки також  підтверджено заявлену АТЗТ «Луганський завод

«Сантехдеталь» суму бюджетного відшкодування ПДВ у декларації за січень 2009

року в сумі 669 809 , 00 грн. (а.с.18 т.8), однак дана сума не була

відшкодована відповідачем.

18.03.2009

року позивачем була подана до СДПІ ВПП у м. Луганську податкова декларація з

податку на додану вартість № 2435 за лютий 2009 року із зазначенням від'ємного

значення податку, що підлягає відшкодуванню - 213 964 , 00 грн.

(а.с.111-114 т.9), з розрахунками бюджетного відшкодування та коригування сум

ПДВ, заявою про повернення суми бюджетного відшкодування, уточнюючим

розрахунком податкових зобов'язань з ПДВ у зв'язку з виправленням самостійно

виявлених помилок (а.с. 115-122 т.9), які зареєстровані у першого відповідача.

 На підставі направлення на перевірку від

15.04.2009 року №119, уповноваженими особами СДПІ ВПП у м. Луганську була

проведена позапланова документальна перевірка фінансово - господарської

діяльності АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь», за результатами якої складено

довідку № 304/08-3/01235774 від 30.04.2009 року «Про результати позапланової

виїзної перевірки АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь» ( код ЄДРПОУ 01235774)

з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування ПДВ на

розрахунковий рахунок за лютий 2009 року, яка виникла за рахунок від'ємного

значення з ПДВ, що декларувалось в період з 01.01.2009 року по 31.01.2009 року»

(а.с.63-81 т.9).  

Перевіркою

підтверджено, що суми податкових зобов'язань з ПДВ, які відображені в

декларації з ПДВ, відповідають сумам  ПДВ

в реєстрах виданих та отриманих податкових накладних за перевіряємий період

(абз. 4 р.3.2.1 довідки, арк. 11), за результатами перевірки  також підтверджено заявлену АТЗТ «Луганський

завод «Сантехдеталь» суму бюджетного відшкодування ПДВ у декларації за лютий

2009 року в сумі 213 964,00 грн. (а.с.80 т.9), однак  дана сума не була відшкодована відповідачем.

16.04.2009

року позивачем була подана до СДПІ ВПП у м. Луганську податкова декларація з

податку на додану вартість № 3199 за березень 2009 року із зазначенням

від'ємного значення податку, що підлягає відшкодуванню - 136 404,00 грн.

(а.с.51-54 т.10), з розрахунками бюджетного відшкодування та коригування сум

ПДВ, заявою про повернення суми бюджетного відшкодування (а.с. 55-61 т.10), які

зареєстровані у першого відповідача.

На підставі

направлення на перевірку від 06.05.2009 року №140, уповноваженими особами СДПІ

ВПП у м. Луганську була проведена позапланова документальна перевірка фінансово

- господарської діяльності АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь», за

результатами якої складено довідку № 375/08-3/01235774 від 22.05.2009 року «Про

результати позапланової виїзної перевірки АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь»

(код ЄДРПОУ 01235774) з питань достовірності нарахування суми бюджетного

відшкодування ПДВ на розрахунковий рахунок за березень 2009 року, яка виникла

за рахунок від'ємного значення з ПДВ, що декларувалось в період з 01.02.2009

року по 28.02.2009 року» (а.с.1-20 т.10).  

Перевіркою  підтверджено ,  що суми податкових зобов'язань з ПДВ, які

відображені в декларації з ПДВ, відповідають сумам  ПДВ в реєстрах виданих та отриманих

податкових накладних за перевіряємий період (абз. 4 р.3.2.1 довідки, арк. 11),

за результатами перевірки також підтверджено заявлену АТЗТ «Луганський завод

«Сантехдеталь» суму бюджетного відшкодування ПДВ у декларації за березень 2009

року в сумі 136 404 , 00 грн. (а.с.19 т.10), однак дана сума не була

відшкодована відповідачем.

19.05.2009

року позивачем була подана до СДПІ ВПП у м. Луганську податкова декларація з

податку на додану вартість № 5234 за квітень 2009 року із зазначенням

від'ємного значення податку, що підлягає відшкодуванню - 405 241,00 грн.

(а.с.110-113 т.11), з розрахунками бюджетного відшкодування та коригування сум

ПДВ, заявою про повернення суми бюджетного відшкодування (а.с. 114-123 т.11),

які зареєстровані у першого відповідача.

На підставі

направлення на перевірку від 26.05.2009 року №157, уповноваженими особами СДПІ

ВПП у м. Луганську була проведена позапланова документальна перевірка фінансово

- господарської діяльності АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь», за

результатами якої складено довідку № 443/08-3/01235774 від 10.06.2009 року «Про

результати позапланової виїзної перевірки АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь»

(код ЄДРПОУ 01235774) з питань достовірності нарахування суми бюджетного

відшкодування ПДВ на розрахунковий рахунок за квітень 2009 року, яка виникла за

рахунок від'ємного значення з ПДВ, що декларувалось в період з 01.03.2009 року

по 31.03.2009 року» (а.с.60-79 т.11).  

Перевіркою

підтверджено, що суми податкових зобов'язань з ПДВ, які відображені в

декларації з ПДВ, відповідають сумам  ПДВ

в реєстрах виданих та отриманих податкових накладних за перевіряємий період

(абз. 4 р.3.2.1 довідки, арк. 12), однак 

за результатами перевірки тільки підтверджено заявлену АТЗТ «Луганський

завод «Сантехдеталь» суму бюджетного відшкодування ПДВ у декларації за квітень

2009 року тільки в сумі 34 121,3 грн. (а.с.78 т.11), але і дана сума не була

відшкодована відповідачем.

При

цьому  відповідач відмовився підтвердити

заявлену суму бюджетного відшкодування по декларації   за квітень 2009 року у сумі 371 119,7

грн., оскільки на кінець перевірки від органів ДПС за місцем реєстрації

основних постачальників АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь» та за

результатами аналізу даних комп'ютерних автоматизованих інформаційних систем,

інформація про отримані інформаційні довідки щодо таких постачальників не надходила.

20.07 .

2009 року позивачем була подана до СДПІ ВПП у м. Луганську податкова декларація

з податку на додану вартість № 8020 за червень 2009 року із зазначенням

від'ємного значення податку, що підлягає відшкодуванню - 637 466,00 грн.

(а.с.165-168 т.12), з розрахунками бюджетного відшкодування та коригування сум

ПДВ, заявою про повернення суми бюджетного відшкодування (а.с. 169-176 т.12),

уточнюючим розрахунком податкових зобов'язань з ПДВ у зв'язку з виправленням

самостійно виявлених описок (а.с.177-178 т.12), які зареєстровані у першого

відповідача.

 На підставі направлення на перевірку від

07.08.2009 року №226, уповноваженими особами СДПІ ВПП у м. Луганську була

проведена позапланова документальна перевірка фінансово - господарської

діяльності АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь», за результатами якої складено

довідку № 664/08-3/01235774 від 26.08.2009 року «Про результати позапланової

виїзної перевірки АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь» (код ЄДРПОУ 01235774) з

питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування ПДВ на

розрахунковий рахунок за червень 2009 року, яка виникла за рахунок від'ємного

значення з ПДВ, що декларувалось в період з 01.05.2009 року по 31.05.2009 року»

(а.с.115-134).  

Перевіркою

підтверджено ,  що суми податкових

зобов'язань з ПДВ, які відображені в декларації з ПДВ, відповідають сумам  ПДВ в реєстрах виданих та отриманих

податкових накладних за перевіряємий період (абз. 4 р.3.2.1 довідки, арк. 12),

однак за результатами перевірки підтверджено заявлену АТЗТ «Луганський завод

«Сантехдеталь» суму бюджетного відшкодування ПДВ у декларації за червень 2009

року  тільки в сумі 636 267,57 грн.

(а.с.133 т.12),  але і дана сума не була

відшкодована відповідачем.

При

цьому  відповідач відмовився підтвердити

заявлену суму бюджетного відшкодування   за червень 2009 року у сумі 1 198,43

грн., оскільки на кінець перевірки від органів ДПС за місцем реєстрації

основних постачальників АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь» не надіслані

запити по зустрічних перевірках відповідей не отримано.                      

18.03.2008

року позивачем була подана до СДПІ ВПП у м. Луганську податкова декларація з

податку на додану вартість № 2040 за лютий 2008 року із зазначенням від'ємного

значення податку, що підлягає відшкодуванню - 63 583,00 грн. (а.с.68-71 т.1), з

розрахунками бюджетного відшкодування та коригування сум ПДВ, заявою про

повернення суми бюджетного відшкодування (а.с. 72 - 74 т.1), які зареєстровані

у першого відповідача.

 На підставі направлення на перевірку від

24.03.2008 року №82, уповноваженими особами СДПІ ВПП у м. Луганську була

проведена позапланова документальна перевірка фінансово - господарської

діяльності АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь», за результатами якої складено

довідку № 183/08-3/01235774 від 31.03.2008 року «Про результати виїзної

позапланової перевірки АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь», код ЄДРПОУ

01235774 з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування ПДВ у

декларації з ПДВ за лютий 2008 року» (а.с.30-61 т.1).  

Перевіркою

підтверджено ,  що суми податкових

зобов'язань з ПДВ, які відображені в декларації з ПДВ, відповідають сумам  ПДВ в реєстрах виданих та отриманих

податкових накладних за перевіряємий період (абз. 2 арк. 22 довідки), однак за

результатами перевірки підтверджено заявлену АТЗТ «Луганський завод

«Сантехдеталь» суму бюджетного відшкодування ПДВ у декларації за лютий 2008

року  тільки в сумі 53 219, 00 грн.

(а.с.60 т.1), дана сума була відшкодована   відповідачем.

При

цьому  відповідач відмовився підтвердити

заявлену суму бюджетного відшкодування за лютий 2008 року у повному обсязі ,

оскільки на кінець перевірки від органів ДПС за місцем реєстрації основних

постачальників АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь» на надіслані запити по

зустрічних перевірках відповідей не отримано.                      

Суд вважає

встановленим, що  дії відповідача СДПІ

ВПП у м. Луганську   про часткове

підтвердження  сум бюджетного

відшкодування згідно заявлених податкових декларацій позивача, та не

надання  відповідних висновків для

отримання такого відшкодування,  не

відповідають вимогам закону.  

              П.п. 7.7.4 п.7.7 ст.7 Закону

передбачає, що платник податку, який має право на одержання бюджетного

відшкодування та прийняв рішення про повернення повної

суми бюджетного відшкодування, подає

відповідному податковому органу податкову декларацію та заяву про повернення

такої повної суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій

декларації. При цьому платник податку в п'ятиденний термін після подання

декларації податковому органу подає органу Державного казначейства України

копію декларації, з відміткою податкового органу про її прийняття, для ведення

реєстру податкових декларацій у розрізі платників. До декларації додаються

розрахунок суми бюджетного відшкодування, копії погашених податкових векселів

(податкових розписок),у разі їх наявності, та оригіналів п'ятих основних

аркушів (примірників декларанта) вантажних митних декларацій, у разі наявності

експортних операцій. Форма заяви про відшкодування та форма розрахунку суми

бюджетного відшкодування визначаються за процедурою, встановленою центральним

податковим органом.

   

Згідно п.п. 7.7.5 п.7.7 ст.7 Закону, протягом 30 днів, наступних  за 

днем  отримання податкової декларації,

податковий орган проводить документальну невиїзну перевірку (камеральну)

заявлених у ній даних. За наявності достатніх підстав вважати, що розрахунок

суми бюджетного відшкодування було зроблено з 

порушенням  норм  податкового законодавства, податковий орган

має право протягом такого ж строку

провести позапланову виїзну

перевірку (документальну) платника для визначення  достовірності нарахування такого бюджетного

відшкодування. Податковий орган зобов'язаний у п'ятиденний термін після

закінчення  перевірки  надати 

органу державного казначейства висновок із зазначенням суми, що підлягає

відшкодуванню з бюджету.

   

На підставі отриманого висновку відповідного податкового органу орган

державного казначейства надає платнику податку зазначену у ній суму бюджетного

відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунку на поточний

банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку протягом п'яти

операційних днів після отримання висновку податкового органу (п.п.7.7.6 п. 7.7

ст.7 Закону).

           Згідно п.п. 7.5.1 п.7.5 ст. 7 Закону

України «Про податок на додану вартість», датою виникнення права платника

податку на податковий кредит вважається дата здійснення першої з подій:

- або дата списання коштів з

банківського рахунку платника податку в оплату 

товарів  (робіт,  послуг), дата виписки відповідного рахунку

(товарного чека) - в разі розрахунків з

використанням кредитних дебетових

карток або комерційних чеків;

- або дата отримання податкової

накладної, що засвідчує факт придбання платником податку товарів (робіт,

послуг).

Відповідно

до п.п. 7.4.1 п. 7.4 ст. 7 Закону, податковий кредит звітного періоду

складається із сум податків, сплачених (нарахованих) платником податків у

звітному періоді у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг), вартість яких

відноситься до складу валових витрат виробництва (обороту) та основних фондів

або нематеріальних активів, що підлягають амортизації.

Тобто до

складу податкового кредиту звітного періоду відносяться суми податку, сплачені

в ціні товару при його придбанні, якщо платник податку мав підстави включити

витрати на придбання товару до складу валових витрат відповідно до вимог ст. 5

Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств».

При цьому

для віднесення відповідних сум податків, сплачених у ціні товару, до

податкового кредиту платника податку, який придбав зазначений товар, Законом

України «Про податок на додану вартість" не передбачено як умову сплату

цих сум до бюджету.

Статтею 7

зазначеного Закону передбачено лише обов'язок платника податку надати покупцю

податкову накладну.

Якщо

контрагент не виконав свого зобов'язання по сплаті податку до бюджету, це тягне

відповідальність і негативні наслідки саме щодо цієї особи.

Зазначена

обставина не є підставою для позбавлення платника податку права на

відшкодування ПДВ у разі, якщо останній виконав усі передбачені законом умови

щодо отримання такого відшкодування та має всі документальні підтвердження

розміру свого податкового кредиту.  

Згідно

п.п.7.7.10 п.7.7 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість», джерелом

сплати бюджетного відшкодування (у тому числі бюджетного боргу) є загальні

доходи Державного бюджету України. Забороняється обумовлювати  або 

обмежувати  виплату бюджетного

відшкодування наявністю або відсутністю доходів, отриманих від цього податку в

окремих регіонах України.

 

Судом

встановлено, що позивачем надано 

відповідачеві СДПІ ВПП у м. Луганську   

всі необхідні документи, проти 

чого не заперечує  відповідач СДПІ

ВПП у м. Луганську.       

Суми

заявленого бюджетного відшкодування підтверджені вищенаведеними довідками про

результати виїзних позапланових перевірок, під час проведення перевірок

фахівцями СДПІ ВПП у м. Луганську були перевірені надані позивачем статутні

документи, контракти, угоди, реєстри отриманих податкових накладних, податкові

накладні, первинні бухгалтерські документи, які також містяться в матеріалах

даної справи.

Зважаючи на

вищевикладене, не підтвердження 

відповідачем СДПІ ВПП у м. Луганську 

сум бюджетного відшкодування ПДВ за грудень 2008 року у розмірі 284

051,77 грн., квітень 2008 року - 371 119,7 грн., червень 2009 року - 1 198,43

грн., всього - 656 369,9 грн. з посиланням, що на кінець перевірки від органів

ДПС за місцем реєстрації основних постачальників АТЗТ «Луганський завод

«Сантехдеталь» інформація щодо таких постачальників не надходила,  суперечить нормам Закону України «Про податок

на додану вартість», яким, як зазначено вище, 

право господарюючого суб'єкта - платника ПДВ,  на отримання бюджетного відшкодування по ПДВ

не є залежним від проведення або непроведення зустрічних перевірок по всьому

ланцюгу угод.  

Суд вважає,

що відповідач СДПІ ВПП у м. Луганську, як суб'єкт владних повноважень,

здійснюючи контроль за обчисленням та сплатою податку на додану вартість,

повинен діяти у спосіб, передбачений законом, а саме: за наслідками перевірки,

або надати висновок із зазначенням суми ПДВ, що підлягає відшкодуванню з

бюджету, або відмовити у наданні бюджетного відшкодування.

 Чинним законодавством України не передбачено

право податкового органу з будь-яких причин утримуватись від виконання

зазначених дій.

Посилання

представника відповідача  СДПІ ВПП у м.

Луганську на те, що позивачем пропущено строк позовної давності, передбачений

ч.2 ст.99 КАС України, щодо вимог про стягнення бюджетної заборгованості з ПДВ

за лютий 2008 року, є необґрунтованим, оскільки в даному випадку спеціальним

законом є Закон України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків

перед бюджетом та державними цільовими фондами», відповідно до п.п.15.3.1

п.15.3 ст.15 якого заяви на повернення надміру сплачених податків, зборів

(обов'язкових платежів) або на їх відшкодування у випадках, передбачених

податковими законами, можуть бути подані не пізніше 1095 дня, наступного за

днем здійснення такої переплати або отримання права на таке відшкодування.  

Тому

позовні вимоги позивача про стягнення на користь Акціонерного товариства

закритого типу «Луганський завод «Сантехдеталь» бюджетної заборгованості з ПДВ

по деклараціях за лютий 2008 року у розмірі 10 364,00 грн., за вересень 2008

року у розмірі 583 601,00 грн., за жовтень 2008 року у розмірі - 177 292,00

грн., за грудень 2008 року у розмірі 411 014,00 грн., січень 2009 року у

розмірі - 669 809,00 грн., за лютий 2009 року у розмірі 213 964,00 грн., за

березень 2009 року у розмірі 136 404,00 грн., за квітень 2009 року у розмірі

405 241,00 грн., за червень 2009 року у розмірі 637 466,00 грн. на загальну

суму 3 245 155,00 (три мільйони двісті сорок п'ять тисяч сто п'ятдесят п'ять

гривень 00 коп.) грн. підлягають задоволенню

Межі

повноважень органів казначейства встановлено Постановою Кабінету Міністрів

України №1232 від 21.12.2005 року «Положення про Державне казначейство», а в

частині відшкодування податку на додану вартість - спільним Наказом Державної

податкової адміністрації України та Державного казначейства України №200/86 від

21.05.2001 року та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08.06.2001

року №489/5680 «Порядок відшкодування податку на додану вартість», згідно п.4.1

якого відшкодування ПДВ з бюджету здійснюється органами Державного казначейства

України за висновками податкових органів або за рішенням суду.  

    Оскільки у даному випадку  відповідач СДПІ ВПП у м. Луганську не виконав

покладений на нього законом обов'язок та не надав у встановленому порядку

відповідачеві ГУ ДКУ у Луганській області, позивач не зміг отримати від

відповідача  ГУ ДКУ  передбаченого законом бюджетного

відшкодування ПДВ у зазначеній у позовній заяві сумі.  

    Тому суд вважає необхідним задовольнити

позовні вимоги позивача про таке відшкодування 

шляхом стягнення з Державного бюджету України з рахунку № 31111030700002

по коду 14010200 «Бюджетне відшкодування податку на додану вартість грошовими

коштами», МФО 804013, банк: ГУ ДКУ у Луганській області, ОКПО 24046582,

одержувач УДКУ у м. Луганську ГУ ДКУ у Луганській області

 

Згідно ч.1

ст.94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є

суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально

підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого

бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова

чи службова особа).

Як

вбачається з матеріалів справи, позивачем АТЗТ «Луганський завод «Сантехдеталь»

при зверненні з адміністративним позовом до суду було сплачено судовий збір в

розмірі 1700,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням №3141 від

05.10.2009 року, тому дані витрати підлягають стягненню з Державного бюджету

України на користь позивача.

На підставі

ч.3 ст.160 КАС України в судовому засіданні 16.10.2009 року проголошено вступну

та резолютивну частини постанови. Виготовлення постанови у повному обсязі

відкладено на 20.10.2009 року, про що повідомлено сторонам після проголошення

вступної та резолютивної частини постанови в судовому засіданні з урахуванням вимог

ч.4 ст.167 КАС України.

   

Керуючись ст. ст. 11, 71, 94, 159-163 КАС України, Законом України «Про

податок на додану вартість», Законом України «Про порядок погашення зобов'язань

платників податків перед бюджетом та державними цільовими фондами», суд, -

                           

ПОСТАНОВИВ:

 

     

Позовні вимоги Акціонерного товариства закритого типу «Луганський завод

«Сантехдеталь» до Спеціалізованої державної податкової інспекції по роботі з

великими платниками податків у м. Луганську, Головного управління Державного

казначейства України у Луганській області про стягнення з Державного бюджету

України бюджетної заборгованості з податку на додану вартість задовольнити

повністю.

   

Стягнути з Державного бюджету України з рахунку № 31111030700002 по коду

14010200 «Бюджетне відшкодування податку на додану вартість грошовими коштами»,

МФО 804013, банк: ГУ ДКУ у Луганській області, ОКПО 24046582, одержувач УДКУ у

м. Луганську ГУ ДКУ у Луганській області, на користь Акціонерного товариства

закритого типу «Луганський завод «Сантехдеталь», код ЄДРПОУ 01235774, на

поточний рахунок № 26004037 у ВАТ «Східно - промисловий комерційний банк», м.

Луганськ, МФО 304706, бюджетну заборгованість з ПДВ по деклараціях за лютий

2008 року у розмірі 10 364,00 грн., за вересень 2008 року у розмірі 583 601,00

грн., за жовтень 2008 року у розмірі - 177 292,00 грн., за грудень 2008 року у

розмірі 411 014,00 грн., січень 2009 року у розмірі - 669 809,00 грн., за лютий

2009 року у розмірі 213 964,00 грн., за березень 2009 року у розмірі 136 404,00

грн., за квітень 2009 року у розмірі 405 241,00 грн., за червень 2009 року у

розмірі 637 466,00 грн. на загальну суму 3 245 155,00 (три мільйони двісті

сорок п'ять тисяч сто п'ятдесят п'ять гривень 00 коп.) грн.

   

Стягнути з Державного бюджету України на користь Акціонерного товариства

закритого типу «Луганський завод «Сантехдеталь» судові витрати зі сплати

судового збору в сумі 1700,00 (одна тисяча сімсот гривень 00 коп.) грн.

Постанова

суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання

заяви про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного

судочинства України, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про

апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана в строк, встановлений

цим Кодексом, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після

закінчення цього строку.

Постанова

може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного

адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в десятиденний

строк з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарження і поданням

після цього протягом двадцяти днів апеляційної скарги, з подачею її копії до

апеляційної інстанції або в порядку частини 5 статті 186 Кодексу

адміністративного судочинства України.

Постанову складено в повному

обсязі та підписано 20 жовтня 2009 року.

 

 

Головуючий:суддя                                                                                               

О.П.Островська

 

Дата ухвалення рішення16.10.2009
Оприлюднено21.10.2009
Номер документу5060590
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-26421/09/1270

Ухвала від 20.11.2009

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Постанова від 16.10.2009

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Гончарова І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні