Ухвала
від 16.09.2015 по справі 7/70-б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

Від "16" вересня 2015 р. Справа № 7/70-Б

Господарський суд Житомирської області у складі судді Омельяна О.С., за участі секретаря Варянка О.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи №7/70-Б

за заявою Відкритого акціонерного товариства "Олевський завод електротехнічного фарфору", ідентифікаційний код 00214675, місцезнаходження: 11001, Житомирська область, м. Олевськ, вул. Кірова, буд. 36 (далі - ВАТ "Олевський завод електротехнічного фарфору", боржник)

до Відкритого акціонерного товариства "Олевський завод електротехнічного фарфору"

про банкрутство,

інші учасники провадження у справі про банкрутство:

кредитор 1 - ОСОБА_1, ідентифікаційний код НОМЕР_1, місце реєстрації: 04213, АДРЕСА_1;

кредитор 2 - Публічне акціонерне товариство "Енергопостачальна компанія "Житомиробленерго", ідентифікаційний код 22048622, місцезнаходження: 10008, м. Житомир, вул. Пушкінська, буд. 32/8;

кредитор 3 - Лугинська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області, (ідентифікаційний код 39566115, місцезнаходження: 11301, смт. Лугини, вул. Горького, 8/42;

кредитор 4 - Управління Пенсійного фонду України в Олевському районі, ідентифікаційний код 20405093, місцезнаходження: 111001, м. Олевськ, вул. Свято-Миколаївська, 31;

кредитор 5 - Олевський районний центр зайнятості, ідентифікаційний код 20404596, місцезнаходження: 11000, м. Олевськ, вул. Свято-Миколаївська, 29;

кредитор 6 - Товариство з обмеженою відповідальністю "Металіст "ОЗЕФ" ідентифікаційний код 34546843, місцезнаходження: 11000, м. Олевськ, вул. Кірова, 36;

кредитор 7 - Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Олевському районі, ідентифікаційний код 25924030, місцезнаходження:11001, м. Олевськ, бульвар Воїнів Афганців, 4;

кредитор 8 - Житомирське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, ідентифікаційний код 22065945, місцезнаходження: 10014, м. Житомир, вул. В.Бердичівська, 15,

ліквідатор банкрута - ОСОБА_2, ідентифікаційний номер НОМЕР_2, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1187 від 08.07.2013 р., місцезнаходження: 79053, м. Львів, вул. В. Великого, 63/254;

за участі представників:

від кредитора 1 - не з'явився;

від боржника - ліквідатор ОСОБА_2;

від кредитора 2 - не з"явився;

від кредитора 3 - не з'явився;

від кредитора 4 - не з'явився;

від кредитора 5 - не з'явився;

від кредитора 6 - не з"явився;

від кредитора 7 - не з'явився;

від кредитора 8 - не з'явився, -

встановив:

у провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа про банкрутство Відкритого акціонерного товариства "Олевський завод електротехнічного фарфору".

Ухвалою господарського суду від 12.03.2015 призначено ліквідатором ВАТ "Олевський завод електротехнічного фарфору" арбітражного керуючого ОСОБА_2.

Ухвалою господарського суду від 23.06.2015, зокрема, прийнято заяву ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_2 від 23.06.2015 про затвердження мирової угоди у справі про банкрутство Відкритого акціонерного товариства "Олевський завод електротехнічного фарфору", укладеної між кредиторами та боржником 23.06.2015 та призначено її до розгляду.

Ухвалою господарського суду від 26.08.2015, зокрема, продовжено термін ліквідаційної процедури Відкритого акціонерного товариства "Олевський завод електротехнічного фарфору" та строк повноважень ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_2 з 23.08.2015 по 23.10.2015.; відкладено розгляд заяви ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_2 від 23.06.2015 про затвердження мирової угоди у справі про банкрутство Відкритого акціонерного товариства "Олевський завод електротехнічного фарфору", укладеної між кредиторами та боржником 23.06.2015; відкладено розгляд заяви Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 25.08.2015 про заміну кредитора у справі з Житомирського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку на Центральний територіальний департамент Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Судом встановлено, що кредитори, які не з'явилися в судове засідання 16.09.2015, повідомлені про час і місце розгляду справи своєчасно та з дотриманням вимог ГПК України, що підтверджується реєстром на відправку рекомендованої кореспонденції від 28.08.2015.

До початку судового засідання 16.09.2015 до господарського суду надійшли наступні документи:

- 10.09.2015 від Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку клопотання від 10.09.2015 про проведення розгляду справи без участі представника Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. До клопотання долучені копії: наказу №267 від 30.03.2012 щодо виконання повноважень Центрального територіального департаменту НКЦПФР та Положення про Центральний територіальний департамент Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Розглянувши заяву Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 25.08.2015 про заміну кредитора у справі з Житомирського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку на Центральний територіальний департамент Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку господарський суд встановив наступне.

Відповітно до ст. 21 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013 (далі - Закон про банкрутство), у разі вибуття чи заміни кредитора у справі про банкрутство господарський суд за заявою правонаступника або іншої особи, яка бере участь у справі, здійснює заміну такої сторони на будь-якій стадії провадження у справі її правонаступником. Усі дії, вчинені у справі про банкрутство до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив.

Відповідно до п. 7 Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України 20 жовтня 2011 № 1074 майнові права та обов'язки органів виконавчої влади у разі їх злиття, приєднання або перетворення переходять правонаступникові на підставі передавального акта, а у разі їх поділу - згідно з розподільчим балансом. У разі ліквідації органу виконавчої влади складається ліквідаційний баланс. Згідно з п.8 вказаного нормативного акту внаслідок реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) органів виконавчої влади припиняється той орган виконавчої влади, майнові права та обов'язки якого переходять його правонаступникам.

З листа Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 21.04.2015 №03/02/1497, який надійшов до господарського суду 24.04.2015, вбачається, що Указом президента України "Про ліквідацію Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку" від 23.11.2011 № 1061/2011 було ліквідовано Державну комісію з цінних паперів та фондового ринку.

Разом з тим, Указом президента України "Про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку" від 23.11.2011 № 1063/2011 було утворено Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку.

Наказом Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку №1103 від 05.12.2011 "Про ліквідацію територіальних органів Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку" були ліквідовані територіальні органи Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Відповідно до Додатку 1 до наказу голови ліквідаційної комісії від 05.12.2011 №1103 в переліку територіальних органів Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, що підлягають ліквідації пунктом 7 зазначалося в тому числі Житомирське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №174 від 26.01.2012 утворено територіальний орган Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - Центральний територіальний департамент Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку з центром розміщення у м. Київ, повноваження якого поширюються на м. Київ, Київську, Вінницьку, Житомирську, Чернігівську та Черкаську області.

Таким чином, станом на даний час Житомирське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку ліквідовано та утворений Сектор нагляду за учасниками ринку цінних паперів у Житомирській області Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

У судовому засіданні 26.08.2015 судом відповідно до ст.ст. 17, 22-1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" зроблено електронний запит №21071938 та роздрукований Спеціальний витяг Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо Житомирського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, з якого вбачається, що діяльність юридичної особи припинено за рішенням засновників 12.03.2013, також вчинено електронний запит №21072021 та роздрукований Спеціальний витяг Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, з якого вбачається, що державна реєстрація юридичної особи відбулася 01.02.2012.

Як вбачається з наказу Національної комісії цінних паперів та фондового ринку №267 від 30.03.2012, припинено з 02.04.2012р. виконання функцій державного регулювання ринку цінних паперів Територіальним управлінням ДКЦПФР в м. Києві та Київській області, Вінницьким, Житомирським, Черкаським та Чернігівським територіальними управліннями Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Пунктом третім зазначеного наказу визначено, що Центральний територіальний департамент Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку приймає до розгляду всі документи, які знаходяться на опрацюванні у Територіальному управлінні ДКЦПФР в м. Києві та Києвській області, Вінницькому, Житомирському, Черкаському та Чернігівському територіальних управліннях Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, в межах виконання функцій повноважень відповідно до Положення.

Статтею 4-1 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) визначено, що господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до ст. 25 ГПК України, у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову заміни сторони чи третьої особи її правонаступником господарський суд виносить ухвалу.

Представник Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у судове засідання не з"явився, надіслав відповідне клопотання про розгляд справи без участі їхнього представника.

Ліквідатор банкрута у судовому засіданні підтримав клопотання Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку та замінити кредитора по справі.

З підстав викладеного, дослідивши матеріали справи та оцінивши в сукупності всі надані докази, господарський суд вважає за необхідне задовольнити клопотання Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку та замінити кредитора у справі Житомирське територіальне управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (ідентифікаційний код 22065945, місцезнаходження: 10014, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд 15) її правонаступником Центральним територіальним департаментом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, ЦТД НКЦПФР (ідентифікаційний код 38039715, місцезнаходження: 03680, м. Київ, вул. Антоновича, буд. 51).

Розглянувши заяву ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_2 від 23.06.2015 про затвердження мирової угоди у справі про банкрутство Відкритого акціонерного товариства "Олевський завод електротехнічного фарфору", укладеної між кредиторами та боржником 23.06.2015 суд встановив наступне.

У судовому засіданні ліквідатор банкрута підтримав подану заяву.

Згідно ч.1 ст. 35 Закону про банкрутство під мировою угодою у справі про банкрутство розуміється домовленість між боржником і кредиторами стосовно відстрочки та (або) розстрочки, а також прощення (списання) кредиторами боргів боржника, яка оформляється угодою сторін.

Згідно ч.1 ст. 36 Закону про банкрутство, мирова угода може бути укладена тільки щодо вимог, забезпечених заставою, вимог другої та наступних черг, визначених статтею 31 цього Закону. У разі, коли умови мирової угоди, укладеної згідно з правилами статті 35 цього Закону, передбачають розстрочку чи відстрочку або прощення (списання) боргів чи їх частини, орган стягнення зобов'язаний погодитися на задоволення частини вимог з податків, зборів (обов'язкових платежів) на умовах такої мирової угоди з метою забезпечення відновлення платоспроможності підприємства. При цьому податковий борг, який виник у строк, що передував трьом повним календарним рокам до дня подання заяви про порушення справи про банкрутство до господарського суду, визнається безнадійним та списується, а податкові зобов'язання чи податковий борг, які виникли у строк протягом трьох останніх перед днем подання заяви про порушення справи про банкрутство до господарського суду календарних років, розстрочується (відстрочується) або списується на умовах мирової угоди. Зазначену мирову угоду підписує керівник відповідного податкового органу за місцезнаходженням боржника.

Арбітражний керуючий протягом п'яти днів з дня укладення мирової угоди повинен подати до господарського суду заяву про затвердження мирової угоди ( ч. 1 ст. 38 Закону про банкрутство).

Як вбачається з умов мирової угоди від 23.06.2015, боржник зобов"язується сплатити кредиторам власний борг не пізніше 30.07.2016; вимоги 2 черги до 30.08.2015; вимоги кредиторів 4 черги погашаються боржником з відстрочкою до 01.09.2015 і на умовах розстрочки рівними частинами перед кожним кредитором окремо протягом наступних 11-и календарних місяців, починаючи з 01.09.2015 до 30.07.2016. Отже, на день розгляду справи, строк виконання окремих зобов"язань інвестора за мировою угодою сплинув.

Судом також встановлено, що мирову угоду від імені органу стягнення - Лугинської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області підписано ОСОБА_3, при цьому посаду підписанта зазначено як начальник вказаного органу.

Разом з тим, згідно спеціального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, одержавного на запит суду, станом 26.08.2015 дані про керівника вказаного органу стягнення до вказаного Реєстру взагалі не внесено.

Ліквідатором банкрута у судовому засіданні заявлено усне клопотання про відкладення розгляду заяви про затвердження вказаної мирової угоди для забезпечення можливості Центральному територіальному департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку ознайомитись із укладеною у справі мировою угодою і повідомлення суду про наявність або відсутність заперечень щодо затвердження судом такої мирової угоди.

З огляду на вимоги ч. 2 ст. 38 Закону про банкрутство суд вбачає заявлене клопотання обгрунтованим у зв'язку із чим задовольняє його.

Керуючись ст.ст. 25, 77, 86 ГПК України, ст.ст. 22-32, 35-38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013 р., господарський суд Житомирської області,-

ухвалив:

1. Задовольнити клопотання Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку та замінити кредитора у справі Житомирське територіальне управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (ідентифікаційний код 22065945, місцезнаходження: 10014, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд 15) її правонаступником Центральним територіальним департаментом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, ЦТД НКЦПФР (ідентифікаційний код 38039715, місцезнаходження: 03680, м. Київ, вул. Антоновича, буд. 51).

2. Відкласти розгляд заяви ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_2 від 23.06.2015 про затвердження мирової угоди у справі про банкрутство Відкритого акціонерного товариства "Олевський завод електротехнічного фарфору", укладеної між кредиторами та боржником 23.06.2015.

3. Відкласти розгляд справи.

4. Призначити наступне судове засідання на "20" жовтня 2015 р. о 16:30 год., в приміщенні господарського суду, зал судових засідань № 110.

5. Зобов'язати ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_2 надати до господарського суду:

- у термін до 22.09.2015 надіслати копію мирової угоди, укладеної у справі 23.06.2015, Центральному територіальному департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, докази надіслання надати у наступне судове засідання;

- докази виконання вимог ч. 11 ст. 30 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013 р. щодо надання комітету кредиторів не рідше одного разу на місяць звіту про свою діяльність, інформації про фінансове становище і майно боржника при проведенні ліквідаційної процедури та використання коштів боржника;

- докази відсутності у боржника у власності акцій інших юридичних осіб.

6. Зобов'язати Центральний територіальний департамент Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у термін до 10.10.2015 надати до господарського суду Житомирської області нормативно обґрунтовані письмові заперечення на мирову угоду, укладену у справі 23.06.2015, або власне письмове повідомлення про відсутність заперечень щодо затвердження такої мирової угоди судом.

7. Викликати у судове засідання повноважних представників учасників справи про банкрутство та Товариства з обмеженою відповідальністю "Михайло Крамар".

8. Копію ухвали направити усім учасникам справи про банкрутство та Товариству з обмеженою відповідальністю "Михайло Крамар".

Суддя Омельян О.С.

Розрахунок розсилки:

1 - Управління Пенсійного фонду України в Олевському районі (111001, м. Олевськ, вул. Свято-Миколаївська, 31) - рек.;

2 - Олевський районний центр зайнятості (11000, м. Олевськ, вул. Свято-Миколаївська, 29) - рек.;

3 - ТОВ "Металіст "ОЗЕФ" (11000, м. Олевськ, вул. Кірова, 36) - рек.;

4 - відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Олевському районі (11001, м. Олевськ, бульвар Воїнів Афганців, 4) - рек.;

5 - ОСОБА_1 (04213, АДРЕСА_1) - рек.;

6 - Лугинська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Житомирській області (11301, смт. Лугини, вул. Горького, 8/42) - рек.;

7 - ПАТ "Енергопостачальна компанія "Житомиробленерго" (10008, м. Житомир, вул. Пушкінська, буд. 32/8) - рек.;

8 - а/к ОСОБА_2 (79053, м. Львів, вул. Володимира Великого, 63/254) - рек.

9 - Центральний територіальний департамент Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (03680, м. Київ, вул. Горького, 51 та на адресу: 03680, м. Київ, вул. Антоновича, 51) - рек.

10 - ТОВ "Михайло Крамар" (04073, м.Київ, Московський проспект, буд. 23) - рек.

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення16.09.2015
Оприлюднено25.09.2015
Номер документу50688581
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —7/70-б

Ухвала від 03.12.2015

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Демянчук Ю.Г.

Ухвала від 02.11.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 20.10.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 05.10.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 16.09.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 26.08.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 19.08.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 23.06.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 20.05.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 07.05.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні