УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
31.08.11р. Справа № Б38/330-10 Суддя господарського суду Дніпропетровської області Бондарєв Е.М.
за заявою приватного підприємства "Експерт-центр", м. Кривий Ріг Дніпропетровської області
про визнання банкрутом
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою господарського суду від 13.12.2010р. порушено провадження у справі про банкрутство державного підприємства "Рудоуправління імені Кірова", м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, буд. 14А (ЄДРПОУ 00191342).
Провадження у справі перебуває на стадії ліквідації.
30.08.2011р. до господарського суду надійшло клопотання ліквідатора ОСОБА_1, якому остання просить зобов’язати Виконавчий комітет Криворізької міської ради прийняти до комунальної власності міста без жодних додаткових умов об’єкти комунальної інфраструктури, що перебувають на балансі ДП «РУ ім. Кірова», а саме:
- Міст пішохідний через р.Саксагань в районі ш. Східна (інв. № 365187);
- Підстанція трансформаторна КТПП 400 6 / 0, 4 (ел. забезпечення населення вул. Кільцева) (інв. № 404052);
- Комплектна трансформаторна підстанція КТП 25, ДЮСШ 10 (інв. № 403357);
- Гуртожиток № 8 по вул. Качалова, 12 (інв. № 300374).
З клопотання ліквідатора ОСОБА_1 відомо, що Рішенням сесії Криворізької міської ради №404 від 25.05.11г. надано дозвіл на безкоштовне прийняття зазначених вище основних засобів від державного підприємства "Рудоуправління імені Кірова", м. Кривий Ріг в комунальну власність міста. Проте, управління комунальної власності Виконкому Криворізької міської ради зазначило про необхідність підготовки технічної документації на дані об’єкти та вказало, що відсутність таких документів унеможливлює передачу вказаних об’єктів до комунальної власності міста, посилаючись на вимоги постанови Кабінету Міністрів № 891 від 06.11.1995г., якою затверджено Положення про порядок передачі в комунальну власність державного житлового фонду , що знаходиться в повному господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ і організацій.
Ліквідатором зазначено про часткову відсутність на підприємстві технічної документації на зазначені об’єкти, а підготовка таких документів потребує значних коштів, які у підприємства відсутні, у зв’язку з банкрутством.
В обґрунтування свого клопотання ліквідатор посилається на ст. 26 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», яка передбачає обов'язкову передачу у разі банкрутства підприємства об'єктів житлового фонду та комунальної інфраструктури, що були виявлені в ході ліквідаційної процедури, до комунальної власності відповідних територіальних громад без жодних додаткових умов, оскільки наявність на балансі банкрута майнових активів, які не підлягають включенню до ліквідаційної маси, перешкоджає завершенню ліквідаційної процедури. Також, у клопотанні ліквідатор посилається на постанову Вищого господарського суду України від 13.01.2010р. у справі №10/1474, в якій визначена позиція щодо обов’язкової передачі комунальної інфраструктури підприємства до комунальної власності міста без жодних додаткових умов, та відсутність документації на згадані об'єкти не може бути перешкодою для їх передачі в комунальну власність.
Як вбачається, ліквідаційна процедура у даній справі відкрита 28.04.2011р.
Частина 1 статті 26 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»передбачає, що усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або повного господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, які в разі банкрутства підприємства передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку.
Отже, стаття 26 Закону про банкрутство, який є спеціальним Законом, що регулює правовідносини в процедурі банкрутства, передбачає обов'язкову передачу у разі банкрутства підприємства об'єктів житлового фонду та комунальної інфраструктури, що були виявлені в ході ліквідаційної процедури, до комунальної власності відповідних територіальних громад. При цьому така передача відбувається без жодних додаткових умов .
З урахуванням імперативних приписів ст. 26 Закону про банкрутство, відсутність документації на згадані об'єкти не може бути перешкодою для їх передачі в комунальну власність. Питання щодо передачі документів повинно вирішуватись у загальному порядку поза межами провадження у даній справі.
З матеріалів справи відомо, що кожного місяця збільшується кредиторська заборгованість банкрута приблизно на один млн. грн., зокрема зростають борги перед бюджетом.
Отже, наявність на балансі банкрута майнових активів, які не підлягають включенню до ліквідаційної маси, перешкоджає завершенню ліквідаційної процедури.
Більше того, знаходження такого майна у ліквідатора потребує додаткових витрат на його утримання, що призводить до зменшення ліквідаційної маси, за рахунок якої відбувається погашення вимог кредиторів.
Таким чином, господарський суд вважає за доцільне задовольнити клопотання ліквідатора про зобов’язання Виконавчого комітету Криворізької міської ради прийняти до комунальної власності міста об'єкти житлового фонду та комунальної інфраструктури, що не увійшли до статутного фонду банкрута, але знаходяться на його балансі.
На підставі наведеного та керуючись ст.ст.22, 26 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст.86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
УХВАЛИВ:
1. Задовольнити клопотання ліквідатора державного підприємства "Рудоуправління імені Кірова", м. Кривий Ріг ОСОБА_1 про зобов’язання Виконавчого комітету Криворізької міської ради прийняти до комунальної власності міста об'єкти житлового фонду та комунальної інфраструктури, що не увійшли до статутного фонду банкрута, але знаходяться на його балансі.
2. Зобов’язати Виконавчий комітет Криворізької міської ради прийняти до комунальної власності міста без жодних додаткових умов (в тому числі без проектно-технічної документації) об’єкти комунальної інфраструктури, що перебувають на балансі державного підприємства "Рудоуправління імені Кірова", м. Кривий Ріг, а саме:
- Міст пішохідний через р. Саксагань в районі ш. Східна (інв. № 365187);
- Підстанція трансформаторна КТПП 400 6 / 0, 4 (ел. забезпечення населення вул. Кільцева) (інв. № 404052);
- Комплектна трансформаторна підстанція КТП 25, ДЮСШ 10 (інв. № 403357);
- Гуртожиток № 8 по вул. Качалова, 12 (інв. № 300374).
Ухвала набирає законної сили з 31.08.2011 р.
Суддя ОСОБА_2
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 31.08.2011 |
Оприлюднено | 24.09.2015 |
Номер документу | 50704616 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Джихур Олена Василівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні