Ухвала
від 14.09.2015 по справі 810/344/15
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

щодо розстрочення виконання постанови суду

14 вересня 2015 року 810/344/15

Київський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Лиска І.Г. , при секретарі судового засідання - Васковець М.С. , за участю представника заявника та прокурора, розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Комунального підприємства "Іванківське комунальне управління водного господарства" про розстрочення виконання судового рішення в адміністративній справі за позовом Іванківського міжрайонного прокурора Київської області в інтересах держави у особі Іванківського відділення Вишгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області до Комунального підприємства "Іванківське комунальне управління водного господарства" про стягнення заборгованості,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду в січня 2015 року звернувся Іванківський міжрайонний прокурор Київської області в інтересах держави у особі Іванківського відділення Вишгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області з позовом до Комунального підприємства "Іванківське комунальне управління водного господарства" про стягнення податкового боргу в сумі 64561, 90 грн.

Постановою Київського окружного адміністративного суду від 18 лютого 2015 року, адміністративний позов задоволено, стягнуто з Комунального підприємства "Іванківське комунальне управління водного господарства" (ідентифікаційний код юридичної особи - 30869595 ) до Державного бюджету України податковий борг у сумі 64561 (шістдесят чотири тисячі п'ятсот шістдесят одна) грн. 90 коп.

10.08.2015 року на адресу суду надійшла заява Комунального підприємства "Іванківське комунальне управління водного господарства" про розстрочення виконання судового рішення у справі №810/344/15.

Вищевказана заява обґрунтована тим, що у відповідача скрутне фінансове становище, отже, останній просив суд розстрочити виконання судового рішення строком на 1 (один) рік.

Судове засідання з розгляду заяви відповідача про розстрочення виконання судового рішення призначено ухвалою судді Київського окружного адміністративного суду від 14 вересня 2015 року

Представник Комунального підприємства "Іванківське комунальне управління водного господарства" ОСОБА_1 у судовому засіданні заяву про розстрочення виконання рішення суду підтримав, просив задовольнити, розстрочити виконання постанови на 12 місяців, шляхом сплати заборгованості з вересня 2015 року по серпень 2016 року по 5400 грн, а у вересні 206 р. - 5161, 90 грн.

Прокурор Галась О.М. у судовому засіданні не заперечувала проти задоволення заяви про розстрочення виконання постанови суду.

Представник Іванківського відділення Вишгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.

У відповідності до вимог частини другої статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України, неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Розглянувши заяву Комунального підприємства "Іванківське комунальне управління водного господарства", вислухавши представника заявника та прокурора, дослідивши наявні матеріали справи, суд зазначає наступне.

Підстави та порядок відстрочення і розстрочення виконання судового рішення в адміністративній справі з метою створення оптимальних умов для належного та якісного його виконання у процесі виконавчого провадження визначені у статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України.

В силу положень частини першої статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України, за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Частиною 2 статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд розглядає питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення у судовому засіданні та у виняткових випадках може відстрочити або розстрочити виконання, змінити чи встановити спосіб і порядок виконання рішення.

Отже, відстрочення і розстрочення виконання судового рішення передбачає наявність дійсних та реальних обставин, що об’єктивно унеможливлюють, або створюють значні перешкоди у виконанні рішення суду. Такі обставини можуть виникати, зокрема, у зв’язку із відсутністю у боржника відповідних коштів, у разі, коли стягнення усієї суми боргу призведе до порушень або зупинення роботи боржника, інших істотних обставин.

У заяві про розстрочення виконання рішення суду заявник зазначає, що відповідач на даний момент не має можливості виконати постанову суду через фактичну відсутність коштів на розрахункових рахунках підприємства у зв’язку із незадовільними результатами економічної діяльності товариства. З метою уникнення витрат, пов'язаних з примусовим виконанням рішення суду і недопущення ризику щодо притягнення його до юридичної відповідальності за невиконання судового рішення, відповідач просив суд розстрочити виконання рішення у даній справі.

Як вбачається із матеріалів справи, постановою головного державного виконавця відділу державної виконавчої служби Іванківського міжрайонного управління юстиції відкрито виконавче провадження щодо примусового виконання постанови Київського окружного адміністративного суду від 18 лютого 2015 року у справі №810/344/15.

Скрутне матеріальне становище заявника підтверджується Довідкою про залишок на рахунку від 4 серпня 2015 року №Р1-В/98, Довідкою від 05.08.2015 року №04-14, Довідкою від 5 серпня 2015 року №93, Звітом про фінансові результати за 2014 рік, Балансом на 1 січня 2015 року.

За таких обставин, відповідач не в змозі погасити борг перед Державним бюджетом України у розмірі 64561, 90 грн. При цьому звернення стягнення у сумі боргу на майно відповідача може призвести до втрати необхідних засобів для ведення господарської діяльності підприємством, що у свою чергу призведе до поглиблення кризового становища підприємства, неспроможності виконувати інші зобов’язання.

Враховуючи, що Комунальне підприємство "Іванківське комунальне управління водного господарства" перебуває у складному фінансовому становищі та у підприємства відсутні кошти для виконання судового рішення, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення заяви про розстрочення виконання рішення суду в адміністративній справі № 810/344/15.

Керуючись статтями 160, 165, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

у х в а л и в:

Заяву Комунального підприємства "Іванківське комунальне управління водного господарства" про розстрочення виконання судового рішення в адміністративній справі №810/5252/14 - задовольнити.

Розстрочити виконання постанови Київського окружного адміністративного суду від 18 лютого 2015року в адміністративній справі №810/344/15 на 12 (дванадцять) місяців зі сплатою платежів щомісяця до п’ятого числа поточного календарного місяця з жовтня 2015 року по серпень 2016 року (включно) по 5400 (п'ять тисяч чотириста) грн. та у вересні 2016 року - у розмірі 5161 (п'ять тисяч сто шістдесят одна) грн. 90 коп. до повного погашення заборгованості у розмірі 64561, 90 грн.

Копію ухвали видати (надіслати особам) які беруть участь у справі.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом п’яти днів з дня її проголошення, а в разі постановлення ухвали у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, - протягом п’яти днів з дня отримання копії ухвали.

Суддя: Лиска І.Г.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.09.2015
Оприлюднено25.09.2015
Номер документу50789290
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/344/15

Ухвала від 14.09.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лиска І.Г.

Постанова від 18.02.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лиска І.Г.

Ухвала від 30.01.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лиска І.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні