Україна
Донецький окружний адміністративний суд
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
18 вересня 2015 року Справа № 805/4557/15-а
приміщення суду за адресою: 84112, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 2
Суддя Донецького окружного адміністративного суду Голошивець І.О., розглянувши адміністративний позов ОСОБА_1 до Державної податкової інспекції у м. Краматорську Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання незаконною та скасування вимоги про сплату боргу № 4763/4-25 від 14 травня 2015 року,-
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 звернулась до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м. Краматорську Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання незаконною та скасування вимоги про сплату боргу № 4763/4-25 від 14 травня 2015 року на суму 5 516,17 грн. Державної податкової інспекції у м. Краматорську Головного управління Міндоходів у Донецькій області.
Дослідивши позовну заяву, а також долучені до неї документи, суд дійшов висновку про необхідність залишення позовної заяви без руху, керуючись наступним.
Відповідно до ч. 3 ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає вона вимогам, встановленим ст. 106 КАС України.
Згідно до ч. 3 ст. 106 КАС України до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів, документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначаються Законом України В«Про судовий збірВ» (який діє в редакції з 01 вересня 2015 року).
Згідно ч. 1 ст. 4 Законом України В«Про судовий збірВ» судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відповідно до Закону України В«Про державний бюджет України на 2015 рікВ» з 1 січня 2015 року мінімальна заробітна плата встановлена у місячному розмірі 1 218,00 грн.
Згідно з пп. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України В«Про судовий збірВ» за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем встановлюється ставка судового збору в розмірі 1 мінімальної заробітної плати (абз. 6).
Відповідно до пп. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України В«Про судовий збірВ» за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру фізичною особою або фізичною особою - підприємцем встановлюється ставка судового збору в розмірі 1 відсотку ціни позову, але не менше 0,4 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 5 розмірів мінімальної заробітної плати (абз. 4).
Згідно ч. 3 ст. 6 Закону України В«Про судовий збірВ» за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.
Предметом наданого позову позивач визначив визнання незаконною спірної вимоги, сформованої податковим органом, що є позовними вимогами немайнового характеру.
Виконання наведеної вимоги матиме своїм наслідком зміну майнового стану позивача, а, отже, вимоги про її скасування є вимогами майнового характеру.
Отже, за подання позовних вимог немайнового характеру, позивачем має бути сплачено судовий збір у розмірі 1 мінімальної заробітної плати, тобто, в сумі 1 218,00 грн. У той час, як за подання позовних вимог майнового характеру - не менше 0,4 розміру мінімальної заробітної плати - 487,20 грн.
Отже, загальна сума судового збору, що підлягає сплаті позивачем при подачі адміністративного позову до суду складає 1 705,20 грн.
Втім, в порушення зазначених норм позивачем сплачено судовий збір у розмірі 485,20 грн.
Судовий збір в сумі 1220,00 грн. за подачу адміністративного позову підлягає сплаті за наступними реквізитами:
Отримувач: Слов'янське УК/м. Слов'янськ/22030001
Р/р 31214206784075
Банк отримувача: Головне управління Державної казначейської служби України у Донецькій області
МФО банку: 834016
Код ЄДРПОУ отримувача: 37803368
Призначення платежу - судовий збір за позовом (реквізити позивача), Донецький окружний адміністративний суд, код ЄДРПОУ 35099148.
Крім цього, відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність.
На підтвердження своєї адміністративної процесуальної дієздатності позивачем в додатках до позовної заяви наведено свідоцтво про державну реєстрацію.
Втім, в матеріалах позову вказаний документ відсутній, про що складено акт від 16 вересня 2015 року працівниками канцелярії Донецького окружного адміністративного суду.
До того ж, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 106 КАС України у позовній заяві зазначаються ім'я (найменування) позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є.
Відповідно до ч. 1 ст. 122 КАС України адміністративна справа має бути розглянута і вирішена протягом розумного строку, але не більше місяця з дня відкриття провадження у справі, якщо інше не встановлено цим Кодексом.
Частиною 2 ст. 38 КАС України передбачено надіслання тексту повісток особам, що беруть участь у справі, електронною поштою, у разі відсутності їх заперечень щодо цього. Вказане у значній мірі впливає на дотримання строків розгляду справи, передбачених ст. 122 цього Кодексу, оскільки значно полегшує вчасне отримання особами викликів до суду.
Втім, позивачем в позовній заяві не зазначені в повному обсязі її реквізити, а саме - не зазначені відомості про наявність (або відсутність) адреси електронної пошти та не зазначені причини неповідомлення цих реквізитів.
Крім іншого, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 106 КАС України у позовній заяві зазначаються зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Так, позивачем у вступній частині позовної заяви визначено відповідачем ОСОБА_2 податкову інспекцію у м. Краматорську Головного управління ДФС у Донецькій області, проте у прохальній частині не заявлено до вказаного відповідача жодних вимог. Натомість, позовні вимоги заявлені до Державної податкової інспекції у м. Краматорську Головного управління Міндоходів у Донецькій області.
За таких обставин позивач має уточнити, хто саме є відповідачем у цій справі та визначити позовні вимоги щодо нього.
Додатково, суд зазначає, що станом на 21 вересня 2015 року юридична особа Державної податкової інспекції у м. Краматорську Головного управління Міндоходів у Донецькій області (ЄДРПОУ 38707471) не припинена.
Відповідно до ст. 108 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст. 106 КАС України, постановляє ухвалу по залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Зважаючи на вищевикладене, під час усунення недоліків позовної заяви необхідно надати суду належний документ про сплату судового збору у визначеному законодавством розмірі, надати документ, що визначає адміністративну процесуальну дієздатність, повідомити адресу електронної пошти або зазначити причини неповідомлення цих реквізитів, а також уточнити коло відповідачів та позовні вимоги щодо них.
Тобто, позивачу необхідно привести позовну заяву у відповідність до вимог ст. 106 КАС України.
На підставі викладеного вище, керуючись ст. 106, 108, 160, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя -
У Х В АЛ И В:
Позовну заяву ОСОБА_1 до Державної податкової інспекції у м. Краматорську Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання незаконною та скасування вимоги про сплату боргу № 4763/4-25 від 14 травня 2015 року - залишити без руху, надавши десятиденний строк для усунення недоліків з дня отримання ухвали.
В разі невиконання ухвали позовна заява вважатиметься неподаною і буде повернута позивачеві.
Ухвала може бути оскаржена особою, яка подала позовну заяву, в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя Голошивець І.О.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.09.2015 |
Оприлюднено | 28.09.2015 |
Номер документу | 50900780 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Голошивець І.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні