Ухвала
від 16.02.2010 по справі 2а-2499/09/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

"16" лютого 2010 р. Справа № 2а-2499/09/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Остап'юк С.В.

за участю секретаря Дутчак Л.В.

представника позивача: Державної податкової інспекції в Рогатинському районі Івано-Франківської області ОСОБА_1

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду заяву про роз'яснення резолютивної частини постанови суду по справі за позовом прокурора Рогатинського району Івано-Франківської області в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції в Рогатинському районі Івано-Франківської області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Свірж" про стягнення податкового боргу в розмірі 6218,41 грн., -

В С Т А Н О В И В:

14 вересня 2009 року прокурор Рогатинського району Івано-Франківськоїобласті в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції в Рогатинському районі Івано-Франківської області (далі - позивач) звернувся в суд з адміністративним позовом до товариства з обмеженою відповідальністю В«СвіржВ» (далі - відповідач) про стягнення податкового боргу в розмірі 6218,41 гривень.

03 листопада 2009 року Івано-Франківським окружним адміністративним судом вказану адміністративну справу розглянуто та ухвалено постанову про задоволення позовних вимог, стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю "Свірж" в дохід державного та місцевого бюджетів податковий борг в розмірі 6218 (шість тисяч двісті вісімнадцять) гривень 41 копійка.

25 січня 2009 року Державною податковою інспекцією в Рогатинського районі Івано-Франківської області на адресу суду надіслано заяву про роз'яснення вказаного рішення суду, в якому позивач просить роз'яснити резолютивну частину постанови в частині розподілу сум, що підлягають до стягнення, а саме: яка сума податкового боргу підлягає стягненню до місцевого бюджету, а яка -до державного бюджету.

Відповідно до частини 1 статті 170 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення є незрозумілим, суд, який його ухвалив, за заявою осіб, які беруть участь у справі, або державного виконавця ухвалою роз'яснює своє рішення, не змінюючи при цьому його змісту.

Відповідно ухваленої постанови з Товариства з обмеженою відповідальністю "Свірж" стягнуто в дохід державного та місцевого бюджетів податковий борг в розмірі - 6218 (шість тисяч двісті вісімнадцять) гривень 41 копійка.

Постановою суду у вказаній адміністративній справі встановлено, що вказаний податковий борг виник в результаті несплати відповідачем узгоджених сум податкових зобов'язань зі сплати фіксованого сільськогосподарського податку на суму 228,78 гривень; орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності в розмірі 5041,48 гривень та пені, нарахованої на таку заборгованість в розмірі 948,15 гривень.

Розглянувши заяву та матеріали справи, суд вважає, що рішення суду слід роз'яснити та зазначає наступне.

Статтею 6 Закону України «Про фіксований сільськогосподарський податок»передбачено, що платники податку перераховують у визначений строк загальну суму коштів на відповідний рахунок місцевого бюджету за місцем розташування земельної ділянки.

Таким чином, суд роз'яснює, що несплачене узгоджене податкове зобов'язання з сплати фіксованого сільськогосподарського податку на суму 228,78 гривень підлягає стягненню на відповідний рахунок місцевого бюджету за місцем розташування земельної ділянки.

Відповідно пункту 1 частини 1 статті 29 Бюджетного кодексу України доходи Державного бюджету України включають доходи (за винятком тих, що згідно з статтями 64, 66 та 69 цього Кодексу закріплені за місцевими бюджетами), що отримуються відповідно до законодавства про податки, збори і обов'язкові платежі та Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів", а також від плати за послуги, що надаються бюджетними установами, які утримуються за рахунок Державного бюджету України, та інших визначених законодавством джерел, включаючи кошти від продажу активів, що належать державі або підприємствам, установам та організаціям, а також проценти і дивіденди, нараховані на частку майна, що належить державі в майні господарських товариств.

Згідно пункту 2 частини 1 статті 69 Бюджетного кодексу України до доходів місцевих бюджетів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, належать 60 відсотків плати за землю, орендної плати за земельні ділянки держаної та комунальної власності, - для бюджетів сіл, селищ, міст районного значення та їх об'єднань.

Таким чином, з відповідача належить стягнути суми узгодженого податкового зобов'язання по сплаті орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності в розмірі 5989,63 гривень в розмірі 60% суми боргу до місцевого бюджету, що становить 3593,78 гривень, а до державного бюджету належить стягнути з відповідача 40% суми цього боргу, що становить 2395,85 гривень.

Керуючись статтями 165, 170 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

Заяву про роз'яснення судового рішення Державної податкової інспекції в Рогатинському районі Івано-Франківської області задовольнити.

Роз'яснити, що стягненню з товариства з обмеженою відповідальністю В«СвіржВ» в дохід державного та місцевого бюджетів підлягає податковий борг в розмірі - 6218 (шість тисяч двісті вісімнадцять) гривень 41 копійка.

З суми несплаченого податкового боргу на відповідний рахунок місцевого бюджету за місцем розташування земельної ділянки підлягають стягненню з товариства з обмеженою відповідальністю В«СвіржВ» узгоджене податкове зобов'язання з сплати фіксованого сільськогосподарського податку на загальну суму 228,78 гривень.

До місцевого бюджету належить стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю В«СвіржВ» узгоджене податкове зобов'язання по сплаті орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності в розмірі 5989,63 гривень в частині 60% суми боргу, а до державного бюджету належить стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю В«СвіржВ» 40% вказаної суми боргу.

Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 КАС України про апеляційне оскарження ухвали подається заява протягом 5 днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом 10 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Відповідно до статті 254 КАС України ухвала суду набирає законної сили після закінчення п'ятиденного строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у 10-денний строк, ухвала суду набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги ухвала суду, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя /підпис/ ОСОБА_2

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.02.2010
Оприлюднено28.09.2015
Номер документу50901432
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2499/09/0970

Ухвала від 16.02.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Остап'юк С.В.

Постанова від 03.11.2009

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Остап'юк С.В.

Постанова від 03.11.2009

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Остап'юк Сергій Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні