Ухвала
від 17.09.2015 по справі 810/2021/15
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 810/2021/15 Головуючий у 1-й інстанції: Кушнова А.О. Суддя-доповідач: Ганечко О.М.

У Х В А Л А

Іменем України

17 вересня 2015 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді: Ганечко О.М.,

суддів: Коротких А.Ю., Хрімлі О.Г.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Київській області на постанову Київського окружного адміністративного суду від 16.06.2015 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Сільвер Стайл» до Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Київській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся з позовом до Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Київській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.

Постановою Київського окружного адміністративного суду від 16.06.2015 року позов задоволено в повному обсязі.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Ірпінської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області № 0001592204 від 09.12.2014.

Не погоджуючись із зазначеним рішенням суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції та прийняти нову, якою відмовити в задоволені позову в повному обсязі, посилаючись на незаконність, необ'єктивність, необґрунтованість рішення, порушення судом першої інстанції норм матеріального права.

У засідання учасники процесу не з'явилися, будучи належним чином повідомленими, що не перешкоджає слуханню спірного питання відповідно до вимог ч. 4 ст. 196 КАС України.

Відповідно до ч. 6 ст. 12, ч. 1 ст. 41 КАС України, у випадку неявки в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі під час судового розгляду повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не відбувається.

Дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 198, ст. 200 КАС України - за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції, суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін.

Як вбачається з матеріалів справи, з 12 по 18 листопада 2014 року Ірпінською ОДПІ Головного управління Міндоходів у Київській області, на підставі п. 75.1 ст. 75, пп. 78.1.1 п. 78.1 ст. 78, п. 79.1 ст. 79 Податкового кодексу України, та, відповідно до наказу від 12.11.2014 №925 проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ «Сільвер Стайл» (код ЄДРПОУ 38641369) з питань дотримання вимог податкового законодавства щодо нарахування та сплати податку на додану вартість по взаємовідносинах з ТОВ «Бізнестехнології» (код ЄДРПОУ 38830460) за період з 01.03.2014 по 31.03.2014, ТОВ «Фортуна Сільвер» (код ЄДРПОУ 38919255) за періоди з 01.04.2014 по 30.04.2014, з 01.06.2014 по 31.07.2014.

Результати перевірки оформлені актом перевірки від 21.11.2014 №1352/22-4/38641369 (далі - акт перевірки).

У ході перевірки відповідачем проаналізовано акт Вінницької ОДПІ ГУ Міндозодів від 13.06.2014 № 1574/22-03/38830460 «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Бізнестехнології» (код ЄДРПОУ 38830460) щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами за березень 2014 року», згідно якого зустрічну звірку неможливо було провести у звязку з тим, що ТОВ «Бізнестехнології» відсутнє за податковою адресою та встановлено наявність ознак відсутності факту реального здійснення господарських відносин між ТОВ «Бізнестехнології» та контрагентами-постачальниками та контрагентами-покупцями за березень 2014 року.

Також у ході перевірки відповідачем проаналізовано акт ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві від 21.08.2014 № 1947/26-59-22-08/38919255 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Фортуна Сільвер» (код ЄДРПОУ 38919255) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період: квітень 2014 року, червень 2014 року» та акт ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві від 12.09.2014 № 2084/26-59-22-08/38919255 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Фортуна Сільвер» (код ЄДРПОУ 38919255) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період з 01.07.2014 по 31.08.2014» якими, зокрема, встановлено, що зустрічні звірки неможливо було провести у зв'язку з тим, що згідно інформації контролюючого органу ІС «Податковий блок», на момент проведення зустрічної звірки стан підприємства: « 9» - направлено повідомлення про відсутність за місцезнаходженням та встановлено відсутність документального підтвердження реальності здійснення господарських відносин із платниками податків за період липень-серпень 2014 року.

Наведені обставини було розцінено відповідачем як доказ укладення позивачем правочинів з ТОВ «Фортуна Сільвер» та ТОВ «Бізнестехнології» без мети настання відповідних йому правових наслідків.

Врахувавши вищезазначені акти, відповідачем встановлено, що сума податкового кредиту з податку на додану вартість, сформована позивачем по взаємовідносинах з ТОВ «Бізнестехнології» (код ЄДРПОУ 37227110), ТОВ «Фортуна Сільвер» (код ЄДРПОУ 38919255), на порушення пунктів 198.2, 198.3, 198.6 статті 198, п. 200.1 ст. 200, п. 201.1 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI (зі змінами та доповненнями), неправомірно віднесена до складу податкового кредиту, в зв'язку з чим встановлено заниження податкового зобов'язання з податку на додану вартість на загальну суму 27254,00 грн., в тому числі по періодах: за березень 2014 року - 3829,00 грн., квітень 2014 року 11258,00 грн., червень 2014 року 3667,00 грн., липень 2014 року 8500,00 грн.

01.12.2014 позивач звернувся до Ірпінської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області із запереченнями на акт перевірки за вих. № 11598/10.

Листом від 05.12.2014 №1296/10/10-31-22-09 «Про відповідь на заперечення до акту перевірки від 21.11.2014 № 1352/22-4/38641369» відповідач повідомив, що за результатами розгляду заперечень до акту перевірки від 21.11.2014 №1352/22-4/38641369, висновок акту перевірки залишено без змін.

Акт перевірки №1352/22-4/38641369 від 21.11.2014 покладено Ірпінською ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області в основу прийнятого податкового повідомлення-рішення від 09.12.2014 №0001592204 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість на загальну суму 34067,50 грн., в тому числі 27254,00 грн. за основним платежем та 6813,50 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями.

Позивач, скориставшись правом адміністративного оскарження рішення податкового органу, звертався з первинною скаргою до вищестоящого контролюючого органу.

У зв'язку з відмовою у задоволенні первинної скарги позивач звернувся зі скаргою від 24.02.2015 на податкове повідомлення-рішення від 09.12.2014 №000152204 до Державної фіскальної служби у Київській області.

Рішенням Державної фіскальної служби України про результати розгляду скарги від 21.04.2015 №8309/6/99-99-10-01-04-25 скаргу позивача залишено без задоволення, а податкове повідомлення-рішення від 09.12.2014 №0001592204 та рішення, прийняте в результаті розгляду первинної скарги залишено без змін.

Судом першої інстанції, встановлено, що в 2014 році ТОВ «Сільвер Стайл» мало господарські відносини з ТОВ «Бізнестехнології» та ТОВ «Фортуна Сільвер».

Так, 04.02.2014 між ТОВ «Сільвер Стайл» (замовник) та ТОВ «Бізнестехнології» (виконавець) було укладено договір №04/01 на розробку та виготовлення поліграфічної продукції (далі Договір № 04/01), згідно пункту 1.1. якого виконавець зобов'язується за завданням замовника виконати роботи з розробки та виготовлення поліграфічної продукції, а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконані Виконавцем роботи у порядку, визначеному Договором (т.1, а.с.18-22).

Роботи, що виконуються Виконавцем на підставі Договору № 04/01 охоплюють:

- розробку оригінал-макету поліграфічної продукції, що включає розробку дизайну, верстку та редагування оригінал-макету поліграфічної продукції;

- друкування поліграфічної продукції та інші роботи, необхідні для виготовлення поліграфічної продукції (зокрема, брошурувально-палітурні роботи).

Детальний перелік Робіт, що виконуватимуться на підставі Договору, Сторони визначатимуть у Специфікаціях до цього Договору (пункт 1.2.1. Договору №04/01).

Згідно пункту 1.4. Договору №04/01, поняттям «Специфікація» у цьому договорі позначається письмовий документ, який оформлюється Сторонами шляхом підписання додаткової угоди до цього Договору та містить, зокрема, інформацію про найменування, зміст, обсяг опис Робіт, які виконуються відповідно до цього Договору за завданням Замовника, їх вартість та строки виконання.

Відповідно до пункту 4.1. Договору №04/01, загальна сума цього Договору визначається загальною вартістю робіт, виконаних за цим Договором і зазначених у відповідних Специфікаціях до цього Договору.

Замовник оплачує виконані Виконавцем Роботи, передбачені відповідною Специфікацією до цього Договору, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту прийняття Замовником Робіт, що підтверджується відповідним складеним Сторонами Актом приймання-передачі виконаних робіт (пункт 4.3. Договору №04/01).

Згідно до Специфікації № 1 від 24.02.2014 на послуги, що здійснюються згідно з Договором № 04/01 від 04.02.2014, виконавець повинен надати наступні послуги: друк обкладинки, друк А2. Загальна вартість послуг складає 4500,00 грн., в тому числі ПДВ 750,00 грн.

Відповідно до Специфікації № 2 від 03.03.2014 на послуги, що здійснюються, згідно з Договором № 04/01 від 04.02.2014 виконавець повинен надати наступні послуги: скріплення блокнотів, закруглення кутів. Загальна вартість послуг складає 7500,00 грн., в тому числі ПДВ 1250,00 грн.

Специфікацією № 3 від 05.03.2014 на послуги, що здійснюються згідно з Договором № 04/01 від 04.02.2014 встановлено, що виконавець повинен надати наступні послуги: лакування, бігова та фасовка. Загальна вартість послуг складає 12000,00 грн., в тому числі ПДВ 2000,00 грн.

Позивачем було надано ТОВ «Бізнестехнології» матеріали, необхідні для виконання робіт, що підтверджується накладними на передачу товарно-матеріальних цінностей, зокрема крейдованого паперу, паперу офсетного, друкованих аркушів від 28.02.2014 та від 14.03.2014.

Товариством з обмеженою відповідальністю «Бізнестехнології» були виконані роботи (надані послуги), згідно Договору №04/01, що підтверджується:

- актом надання послуг № 76 від 03.03.2014, згідно якого виконано роботи/послуги друк обкладинки, друк А2 на загальну суму 4500,00 грн. в тому числі ПДВ 750,00 грн.;

- актом надання послуг № 77 від 07.03.2014, згідно якого виконано роботи/послуги скріплення блокнотів, закруглення кутів на загальну суму 7500,00 грн. в тому числі ПДВ 1250,00 грн.;

-актом надання послуг № 78 від 19.03.2014, згідно якого виконано роботи/послуги лакування, бігова та фасовка на загальну суму 12000,00 грн. в тому числі ПДВ 2000,00 грн.

В подальшому ТОВ «Бізнестехнології» позивачу виставлено відповідні рахунки на оплату по замовленню № 39 від 03.03.2014, № 40 від 07.03.2014 та № 41 від 19.03.2014.

Згідно пояснень позивача, зважаючи на незначні габарити та об'єми вироблених товарів, доставка останніх здійснювалась позивачем шляхом само вивозу самостійно.

Відповідні роботи (надані послуги) були оплачені позивачем, що підтверджується платіжним дорученням №77 від 31.03.2014 на суму 24000,00 грн.

На підтвердження розрахунків на загальну суму 24000,00 грн. та сплати у складі ціни товару податку на додану вартість за вказаними господарськими операціями у розмірі 4000,00 грн., позивач отримав від ТОВ «Бізнестехнології» податкові накладні: № 75 від 03.03.2014 на загальну суму 4500,00 грн., у тому числі ПДВ 750,00 грн.; № 76 від 07.03.2014 на загальну суму 7500,00 грн., у тому числі ПДВ 1250,00 грн.; №77 від 19.03.2014 на загальну суму 12000,00 грн., у тому числі ПДВ 2000,00 грн.

Отримання позивачем зазначених податкових накладних підтверджується наявним в матеріалах справи реєстром виданих та отриманих податкових накладних за березень 2014 року.

Суми ПДВ у загальному розмірі 4000,00 грн. за вказаними податковими накладними були включені позивачем до складу податкового кредиту за березень 2014 року, що підтверджується додатком 5 до податкової декларації з ПДВ за вказаний період.

Крім того, між позивачем та ТОВ «Фортуна Сільвер» було укладено договір № 15/01 на розробку та виготовлення поліграфічної продукції від 15.04.2014 року (далі - Договір №15/01), згідно пункту 1.1. якого виконавець зобов'язується за завданням замовника виконати роботи з розробки та виготовлення поліграфічної продукції, а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконані Виконавцем роботи у порядку, визначеному Договором.

Роботи, що виконуються Виконавцем на підставі Договору №15/01 охоплюють:

- розробку оригінал-макету поліграфічної продукції, що включає розробку дизайну, верстку та редагування оригінал-макету поліграфічної продукції;

- друкування поліграфічної продукції та інші роботи, необхідні для виготовлення поліграфічної продукції (зокрема, брошурувально-палітурні роботи).

Детальний перелік Робіт, що виконуватимуться на підставі Договору, Сторони визначатимуть у Специфікаціях до цього Договору (пункт 1.2.1. Договору №15/01).

Згідно пункту 1.4. Договору №15/01 Поняттям «Специфікація» у цьому договорі позначається письмовий документ, який оформлюється Сторонами шляхом підписання додаткової угоди до цього Договору та містить, зокрема, інформацію про найменування, зміст, обсяг опис Робіт, які виконуються, відповідно до цього Договору за завданням Замовника, їх вартість та строки виконання.

Відповідно до пункту 4.1. Договору №15/01, загальна суму цього Договору визначається загальною вартістю Робіт, виконаних за цим Договором і зазначених у відповідних Специфікаціях до цього Договору.

Замовник оплачує виконані Виконавцем роботи, передбачені відповідною Специфікацією до цього Договору, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту прийняття Замовником робіт, що підтверджується відповідним складеним Сторонами актом приймання-передачі виконаних робіт (пункт 4.3. Договору №15/01).

Згідно до Специфікації № 1 від 15.04.2014 на послуги, що здійснюються згідно з Договором № 15/01 виконавець повинен надати наступні послуги: друк інструкції, редагування та верстка брошури. Загальна вартість послуг 31000,00 грн., в тому числі ПДВ 5166,67 грн.

Відповідно до Специфікації № 2 від 30.04.2014 на послуги, що здійснюються, згідно з Договором № 15/01 виконавець повинен надати наступні послуги: поклейка коробок. Загальна вартість послуг 5280,00 грн., в тому числі ПДВ 880,00 грн.

Специфікацією № 3 від 24.04.2014 на послуги, що здійснюються, згідно з Договором №15/01 встановлено, що виконавець повинен надати наступні послуги: послуги з ламінування, висічка, поклейка коробок, підбір, комплектація та упаковка ігор. Загальна вартість послуг 35520,00 грн., в тому числі ПДВ 5920,00 грн.

Специфікацією № 4 від 02.06.2014 на послуги, що здійснюються, згідно з Договором № 15/01 встановлено, що виконавець повинен надати наступні послуги: Брошура «Державна служба Україна». Загальна вартість послуг 22000,00 грн., в тому числі ПДВ 3666,67 грн.

Відповідно до Специфікації № 5 від 23.06.2014 на послуги, що здійснюються, згідно з Договором №15/01 виконавець повинен надати наступні послуги: Брошура «ВІЛ та підлітки. Керівництво з консультування: тестування». Загальна вартість послуг 21000,00 грн., в тому числі ПДВ 3500,00 грн.

Згідно з Специфікації № 6 від 03.07.2014 на послуги, що здійснюються, згідно з Договором №15/01 виконавець повинен надати наступні послуги: виготовлення коробок (natur). Загальна вартість послуг 30000,00 грн., в тому числі ПДВ 5000,00 грн.

Позивачем було надано ТОВ «Фортуна Сільвер» матеріали, необхідні для виконання робіт, що підтверджується накладною на передачу товарно-матеріальних цінностей, зокрема, палітурного картону, паперу крейдованого, картону Europack, паперу офсетного, друкованих аркушів, фішок для настольних ігор, кубиків гральних, пакетів з застібкою, гумок для грошей, стрічок самоклеючих, штампів, картону та плівки, заготовок для виготовлення коробок, клею від 03.07.2014 (т.1, а.с.48), від 15.04.2014 (т.1, а.с.174), від 25.04.2015 (т.1, а.с.175), від 30.04.2014 (т.1, а.с.176).

Товариством з обмеженою відповідальністю «Фортуна Сільвер» були виконані роботи (надані послуги) згідно Договору №15/01, що підтверджується:

- актом надання послуг № 1 від 17.04.2014, згідно якого виконано роботи/послуги редагування і верстка брошури, послуги друку на загальну суму 31000,00 грн. в тому числі ПДВ 5166,67 грн. (т.1, а.с.37 зворот);

- актом надання послуг № 2 від 30.04.2014, згідно якого виконано роботи/послуги послуги з ламінування, висічка, поклейка коробок, підбір, комплектація та упаковка ігор на загальну суму 35520,00 грн. в тому числі ПДВ 5920,00 грн. (т.1, а.с.39 зворот);

- актом надання послуг № 3 від 05.05.2014, згідно якого виконано роботи/послуги поклейка коробок на загальну суму 5280,00 грн. в тому числі ПДВ 880,00 грн. (т.1, а.с.41 зворот);

- видатковою накладною № 98 від 12.06.2014, згідно якої позивачем отримана брошура «Державна служба України» у кількості 100 штук на загальну суму 22000,00 грн., в тому числі ПДВ 3666,67 грн. (т.1, а.с.43);

- видатковою накладною № 33 від 04.07.2014, згідно якої позивачем отримано брошуру «ВІЛ та підлітки. Керівництво з консультування і тестування» у кількості 1000 штук на загальну суму 21000,00 грн. в тому числі ПДВ 3500 грн.(т.1, а.с.45 зворот);

- актом надання послуг № РН-0000126 від 17.07.2014, згідно якого виконано наступні роботи (надані послуги) виготовлення коробок (natur) на загальну суму 30000,00 грн. в тому числі ПДВ 5000,00 грн. (т.1, а.с.47 зворот).

Крім того, ТОВ «Фортуна Сільвер» позивачу виставлено відповідні рахунки на оплату по замовленню № 1 від 17.04.2014 (т.1, а.с.37), № 2 від 30.04.2014 (т.1, а.с.39) та № 3 від 05.05.2014 (т.1, а.с.41), № 98 від 12.06.2014 (т.1, а.с.43), № 33 від 04.07.2014 (т.1, а.с.45), № СФ-0000126 від 17.07.2014 (т.1, а.с.47).

Відповідні послуги були оплачені позивачем, що підтверджується відповідними платіжними дорученнями: № 102 від 13.05.2014 у сумі 40800,00 грн. (т.1, а.с.177), №103 від 14.05.2014 у сумі 31000,00 грн. (т.1, а.с.178), №150 від 14.07.2014 у сумі 43000,00 грн. (т.1, а.с.179), № 162 від 31.07.2014 у сумі 30000,00 грн. (т.1, а.с.180).

Згідно пояснень позивача, зважаючи на незначні габарити та об'єми вироблених товарів доставка останніх здійснювалась позивачем шляхом самовивозу.

На підтвердження розрахунків на загальну суму 144800,00 грн. та сплати у складі ціни товару податку на додану вартість за вказаними господарськими операціями у розмірі 24134,34 грн. позивач отримав від ТОВ «Фортуна Сільвер» податкові накладні: №1 від 17.04.2014 на загальну суму 31000,00 грн., у тому числі ПДВ 5166,67 грн. (т.1, а.с.38); №2 від 30.04.2014 на загальну суму 35520,00 грн., у тому числі ПДВ 5920,00 грн. (т.1., а.с.40); №3 від 05.05.2014 на загальну суму 5280,00 грн., у тому числі ПДВ 880,00 грн. (т.1, а.с.42); №98 від 12.06.2014 на загальну суму 22000,00 грн., у тому числі ПДВ 3667,67 грн. (т.1, а.с.44); №33 від 04.07.2014 на загальну суму 21000,00 грн., у тому числі ПДВ 3500,00 грн. (т.1, а.с.46), №126 від 17.07.2014 на загальну суму 30000,00 грн., в тому числі ПДВ 5000,00 грн. (т.1., а.с.48 зворот).

Отримання позивачем зазначених податкових накладних підтверджується наявним в матеріалах справи реєстром виданих та отриманих податкових накладних за квітень 2014 року (т.1, а.с.124-125), травень 2014 року (т.2., а.с.147-148) та липень 2014 року (т.1, а.с.140-141).

Суми ПДВ у загальному розмірі 24134,34 грн. за вказаними податковими накладними були включені позивачем до складу податкового кредиту за квітень, травень, липень 2014 року, що підтверджується додатком 5 до податкових декларацій з ПДВ за вказані періоди.

За фактом оплати та поставки замовлених товарів у ТОВ «Бізнестехнології» та ТОВ «Фортуна Сільвер», останні були оприбутковані та відображені в бухгалтерському обліку позивача, про що свідчить картка рахунку 631 за березень 2014 року (т.1, а.с.168-169) та картка рахунку 631 за квітень-серпень 2014 року (т.1, а.с.170-171).

Відповідно до п. 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України, право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій, зокрема, з придбання або виготовлення товарів (в тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг.

Датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною (п. 198.2 ст. 198 ПК України).

Згідно з п. 198.3 ст. 198 ПК України, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

При цьому, відповідно до п. 198.6 ст. 198 Податкового Кодексу України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

Податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця (п. 201.6 ст. 201 ПК України).

Згідно з п. 201.7 ПК України, податкова накладна виписується на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому ст. 183 цього Кодексу (п. 201.8 ст. 201 ПК України).

Податкова накладна видається платником податку, якій здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

До обов'язкових реквізитів податкової накладної, перелік яких закріплений в підпункті 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, законодавець відносить:

а) порядковий номер податкової накладної;

б) дата виписування податкової накладної;

в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг;

г) податковий номер платника податку (продавця та покупця);

ґ) місцезнаходження юридичної особи-продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку;

д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг;

е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;

є) ціна постачання без урахування податку;

ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні;

з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку;

и) вид цивільно-правового договору;

і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).

ї) номер та дата митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України.

Матеріали справи свідчать, що податковий кредит за результатом здійснення господарських операцій з ТОВ «Бізнестехнології» та ТОВ «Фортуна Сільвер» був сформований позивачем на підставі належних документів, оформлених, згідно з вимогами чинного законодавства, податкові накладні, виписані контрагентом, відповідають вимогам, встановленим Податковим кодексом України та містять всі необхідні реквізити.

Судом першої інтсанції встановлено, що фактично податковий орган дійшов до висновку про заниження позивачем сум податку на додану вартість на підставі тверджень про фіктивність господарських операцій позивача з ТОВ «Бізнестехнології» та ТОВ «Фортуна Сільвер», непідтвердження їх первинними документами, з приводу чого колегія суддів зазначає наступне.

Статтею 1 Закону України від 16.07.99 № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», визначено, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 року за № 168/704, встановлює порядок створення, прийняття і відображення у бухгалтерському обліку, а також зберігання первинних документів, облікових регістрів, бухгалтерської звітності підприємствами, їх об'єднаннями та госпрозрахунковими організаціями (крім банків) незалежно від форм власності (надалі - підприємства), установ та організацій, основна діяльність яких фінансується за рахунок коштів бюджету (надалі - установи).

Відповідно до п. 2.1 вказаного Положення, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов'язань і фінансових результатів.

Отже, будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції.

Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством.

З урахуванням викладеного для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.

Згідно зі статтею 1 Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», зі змінами та доповненнями господарською операцією є дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства.

Таким чином, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

Про відсутність факту здійснення господарської операції можуть свідчити, зокрема, такі обставини:

- всупереч даним податкового обліку будь-кого з учасників операції відсутні зміни активів, зобов'язань чи власного капіталу принаймні в одного з таких учасників (наприклад, збільшення статутного капіталу особи за рахунок активів, що не мають ринкової вартості, зокрема фіктивних цінних паперів, тобто цінних паперів, обіг яких на момент вчинення операції був припинений після оприлюднення даних щодо скасування свідоцтва про реєстрацію їх випуску);

- отримання майнової вигоди чи права на таку вигоду будь-кого з учасників операції виключно шляхом зменшення бази оподаткування з певного податку та/або отримання коштів із Державного бюджету за одночасної відсутності об'єктивної можливості отримати майнову вигоду від цієї операції в інший спосіб (наприклад, експорт товару на підставну особу, яка не має відповідної реєстрації чи не веде будь-якої господарської діяльності, виключно з метою отримання документів, що підтверджують право на бюджетне відшкодування з податку на додану вартість;

- "тимчасова" поставка товару (тобто з подальшим поверненням того самого товару без обґрунтованої економічної причини в наступних податкових періодах постачальнику від покупця безпосередньо або через ланцюг посередників) тим платником податку, в якого за результатами певного податкового періоду наявне від'ємне значення податкових зобов'язань із податку на додану вартість тому учаснику, який має зобов'язання до сплати в бюджет тощо;

- результати, відображені у даних податкового обліку будь-кого з учасників господарської операції фактично не настали внаслідок відсутності відповідних дій будь-кого з учасників такої операції (наприклад, відображення отримання послуг без їх фактичного надання або в разі їх надання іншою особою, ніж та, що вказана у даних податкового обліку чи первинних документах; імітація купівлі товару в особи, яка ніколи його не продавала тощо).

Відповідно до частин 1, 2 статті 3 Господарського кодексу України, під господарською діяльністю розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. Господарська діяльність, що здійснюється для досягнення економічних і соціальних результатів та з метою одержання прибутку, є підприємництвом. У свою чергу, підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.

Відповідно до статті 43 Господарського кодексу України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.

Таким чином, законодавством надано позивачу право як суб'єкту господарювання на укладення будь-яких угод та здійснення будь-якої підприємницької діяльності, які не заборонені законом.

З метою встановлення факту здійснення господарської операції, формування витрат для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток або податкового кредиту з податку на додану вартість обов'язковому з'ясуванню підлягають обставини щодо руху активів у процесі здійснення господарської операції; установлення спеціальної податкової правосуб'єктності учасників господарської операції; установлення зв'язку між фактом придбання товарів (послуг), спорудженням основних фондів, імпортом товарів (послуг), понесенням інших витрат і господарською діяльністю платника податку.

При цьому дослідженню підлягають усі первинні документи, які належить складати залежно від певного виду господарської операції: договори, акти виконаних робіт, документи про перевезення, зберігання товарів тощо. В обов'язковому порядку необхідно досліджувати наявність господарської мети при вчиненні відповідних дій платника податку.

Проте, суд зазначає, що у розглядуваній справі наведені обставини не досліджувалися податковим органом під час проведення перевірки, оскільки фактично висновок про відсутність господарських операцій був зроблений на підставі неповного аналізу податкової звітності позивача та не враховано первинних документів, що були подані на вимогу податкового органу та в письмових запереченнях на акт перевірки.

Крім того, податковим органом не було враховано, що позивач, як платник податку, самостійно несе відповідальність за достовірність і своєчасність обчислення та внесення ним податку до бюджету відповідно до законодавства України і не може нести відповідальність за несплату податків продавцем, порушення ним правил здійснення господарської діяльності та наявність обставин державної реєстрації, а визначальним фактором для формування податкового кредиту платником ПДВ є рух товарів (послуг) в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності такої особи-платника податку та наявність у платника податків виданої йому продавцем товару податкової накладної, оформленої з дотриманням вимог чинного законодавства.

Так, одним з принципів розгляду податкових спорів, відповідно до статті 4 Податкового Кодексу України, є принцип презумпції добросовісності та рішень платника податків, у зв'язку з чим передбачається, що дії платників податків, які мають своїм результатом одержання податкової вигоди економічно виправдані, а відомості, що містяться у податкових деклараціях, податкових накладних та інших первинних документах, є достовірними. Надання податковому органу всіх належним чином оформлених документів, передбачених законодавством про податки та збори, з метою одержання податкової вигоди є підставою для її одержання, якщо податковим органом не встановлено та не доведено, що відомості, які містяться в цих документах, неповні, недостовірні та (або) суперечливі, є наслідком укладення нікчемних правочинів або коли відомості ґрунтуються на інших документах, недійсність яких установлена судом.

Разом з тим, власне фіктивність діяльності одного з постачальників в ланцюзі до позивача, порушення ним податкової дисципліни та правил здійснення господарської діяльності не є підставою для висновку про необґрунтованість заявленої позивачем податкової вигоди, якщо податковий орган не доведе, зокрема, що платник податку діяв без належної обачності й обережності і йому мало бути відомо про порушення, які допускали його контрагенти, або що діяльність платника податку спрямована на здійснення операцій, пов'язаних з податковою вигодою, переважно з контрагентами, які не виконують своїх податкових зобов'язань, зокрема й у випадках, коли такі операції здійснюються через посередників.

Звідси випливає, що правильність формування платником податків податкового кредиту вимагає наявності зв'язку витрат платника податків на придбання товарів (послуг) з його господарською діяльністю, що полягає у намірі платника податку отримати користь від придбаних товарів (послуг). За відсутності ж останнього відсутні підстави для зменшення бази оподаткування податком на прибуток і податком на додану вартість за рахунок витрат та податкового кредиту.

Судом першої інстанції встановлено, що всі отримані у ТОВ «Бізнестехнології» та ТОВ «Фортуна Сільвер» товари та послуги позивачем були використані у господарській діяльності позивача шляхом подальшої реалізації контрагентам позивача ТОВ «ВПК Обнова», Підприємство Дитячого фонду Обєднаних націй «ЮНІСЕФ», ТОВ «Фірма ТК Комфорт», ТОВ «Свиспан Лімітед».

Перевіряючи зазначені обставини та досліджуючи рух активів, наявність господарської мети при вчиненні позивачем угод з ТОВ «Бізнестехнології» та ТОВ «Фортуна Сільвер», встановлено, що згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців від 29.10.2014 основним видом економічної діяльності позивача є: 18.12 Друкування іншої продукції (т.1, а. с.107-110).

Між ТОВ «Сільвер Стайл» (Орендар) та Гаврощинською сільською радою (Орендодавець) укладено Договір оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності територіальної громади села Гавронщина від 01.07.2013 (т.2, а.с.90-96).

Відповідно до п. 1.1 зазначеного договору, Орендар приймає у строкове платне користування частину приміщення для розміщення офісу (загальна площа 11,80 кв. м., оціночна вартість (балансова вартість), станом на 2013 рік - 139149,00 грн., розміщена за адресою: село Гавронщина, вул.Київська, 17) для розміщення офісу.

Відповідно до акту приймання-передачі майна, що належить до комунальної власності Гаврощинської сільської ради, згідно Договору оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності територіальної громади села Гавронщина від 01.07.2013 позивачем було прийнято у користування вищенаведене приміщення (т.2., а.с.97).

Тобто, за адресою місцезнаходження позивача знаходиться орендоване приміщення, в якому позивач здійснює господарську діяльність.

Всі товари, матеріали та послуги від ТОВ «Бізнестехнології» та ТОВ «Фортуна Сільвер» були використані у власній господарській діяльності позивача, а саме для виконання зобов'язань позивача перед контрагентами ТОВ «ВПК Обнова», Підприємство Дитячого фонду Об'єднаних націй «ЮНІСЕФ», ТОВ «Фірма ТК Комфорт», ТОВ «Свиспан Лімітед»., в підтвердження чого позивачем до матеріалів справи додано копії відповідних договорів та угод:

- договір на розробку та виготовлення поліграфічної продукції № 11/01 від 11.02.2014 з ТОВ «Фірма ТК Комфорт» (т.2, а.с.83-89);

- договір на розробку та виготовлення поліграфічної продукції № С13/98 від 01.10.2013 з ТОВ «Свипсан Лімітед» (т.2, а.с.136-141);

-договір на розробку та виготовлення поліграфічної продукції № 031201 від 03.12.2013 з ТОВ «ВПК Обнова» (т.2, а.с.130-135);

- контракт №43151972 від 23.12.2013 з UNITED NATIONS CHILDREN`S FUND (UNICEFF) (т.2,а.с.75-82);

- додаткова угода № 81016849 від 05.12.2013 з UNITED NATIONS CHILDREN`S FUND (UNICEFF) на суму 163380,00 грн. (т.2,а.с.70- 74);

- додаткова угода № 81018585від 27.02.2014 з UNITED NATIONS CHILDREN`S FUND (UNICEFF) на суму 64450,00 грн. (т.2,а.с.64-69);

- додаткова угода № 81018652 від 28.02.2014 з UNITED NATIONS CHILDREN`S FUND (UNICEFF) на суму 27520,00 грн. (т.2,а.с.60-63);

- додаткова угода № 81020262 від 26.05.2014 з UNITED NATIONS CHILDREN`S FUND (UNICEFF) на суму 19998,00 грн. (т.2,а.с.55-59);

Відповідними контрагентами-замовниками були оплачені відповідні послуги/товари на рахунок позивача, що підтверджується копіями платіжних доручень № 2974 від 26.12.2013, №2021 від 12.02.2014, № 3046 від 19.03.2014, №3072 від 27.03.2014, №2018 від 11.02.2014, № 4043 від 17.04.2014, 2299 від 14.05.2014, № 2303 від 15.05.2014, №2316 від 19.05.2014, № 6036 від 17.06.2014, № 7041 від 14.07.2014, № 960 від 23.07.2014 (т.2., а.с.5-16).

В подальшому позивачем були передані всі товари та послуги, отримані від ТОВ «Бізнестехнології» та ТОВ «Фортуна Сільвер» контрагентам для виконання зобов'язань і видано відповідні видаткові накладні:

- видаткова накладна № 24 від 31.07.2014 про передачу товару Представництву ЮНІСЕФ в Україні на загальну суму 77340,00 грн., в тому числі ПДВ 12890,00 грн. (т.2,а.с.52);

- акт надання послуг № 12 від 17.04.2014ТОВ «ВПК «Обнова» на загальну суму 30000,00 грн., в тому числі ПДВ 5000,00 грн. (т.2,а.с.54);

- видаткова накладна № 13 від 05.05.2014 про передачу товару ТОВ «Фірма ТК Комфорт» на загальну суму 39840,00 грн., в тому числі ПДВ 6640,00 грн. (т.2,а.с.48);

- видаткова накладна №14 від 30.04.2014 про отримання товару Представництвом Юнісеф на загальну суму 196056,00 грн., в тому числі ПДВ 32 676,00 грн. (т.2,а.с.45);

- видаткова накладна №19 від 27.06.2014 про отримання товару Представництвом Юнісеф на загальну суму 23997,60 грн., в тому числі ПДВ 3999,60 грн. (т.2,а.с.42);

- видаткова накладна № 23 від 25.07.2014 ТОВ «Свіспан Лімітед» на загальну суму 40 596,00 грн. в тому числі ПДВ 6566,00 грн. (т.2, а.с.37);

- видаткова накладна № 25 від 07.08.2014 № 1540 про отримання товару ТОВ «Свіспан Лімітед» на загальну суму 13134,00 грн., в тому числі ПДВ 2189,00 грн. (т.2,а.с.39);

- видаткова накладна № 10 від 28.03.2014 про передачу товару Представництву Юнісеф на загальну суму 93684,00 грн. в тому числі ПДВ 15614,00 грн. (т.2, а.с.34);

- видаткова накладна № 11 від 31.03.2014 про передачу товару представництву ЮНІСЕФ на загальну суму 33024,00 грн. в тому числі ПДВ 5504,00 грн. (т.2, а.с.30);

На підтвердження реальності передачі відповідних матеріальних цінностей позивачем надано копії карток рахунку 631 даних бухгалтерського обліку ТОВ «Сільвер Стайл» (т.2., а.с.17-27) та копії довіреностей на отримання матеріальних цінностей:

- довіреність від 30.07.2014 № 081536 видана Представництвом Юнісеф на отримання цінностей від ТОВ «Сільвер Стайл» (т.2,а.с.53);

- довіреність від 30.04.2014 № 161 видана ТОВ «ФірмаТК Комфорт» на отримання цінностей від ТОВ «Сільвер Стайл» (т.2,а.с.49);

- довіреність від 30.04.2014 № 081530 видана Представництвом Юнісеф на отримання цінностей від ТОВ «Сільвер Стайл» (т.2,а.с.46);

- довіреність від 26.06.2014 № 010 видана Представництвом Юнісеф на отримання цінностей від ТОВ «Сільвер Стайл» (т.2,а.с.43);

- довіреність від 23.07.2014 № 1372 видана ТОВ «Свіспан Лімітед» на отримання цінностей від ТОВ «Сільвер Стайл» (т.2, а.с. 38);

- довіреність від 07.08.2014 № 1540 видана ТОВ «Свіспан Лімітед» на отримання цінностей від ТОВ «Сільвер Стайл» (т.2,а.с.40);

- довіреність від 14.03.2014 № 051240 видана Представництвом Юнісеф на отримання цінностей від ТОВ «Сільвер Стайл» (т.2, а.с.35);

- довіреність від 31.03.2014 № 051245 видана Представництвом Юнісеф на отримання цінностей від ТОВ «Сільвер Стайл» (т.2, а.с.31);

Крім того, позивачем на підтвердження реальності здійснення господарських операцій до матеріалів справи додані зразки виготовленої продукції та товарів, які в подальшому були реалізовані контрагентам позивача (т.2, а.с.105-129).

Тобто, всі товари та послуги, отримані від ТОВ «Бізнестехнології» та ТОВ «Фортуна Сільвер», були використані у власній господарській діяльності позивача, а саме реалізовані в подальшому ТОВ «ВПК Обнова», Підприємство Дитячого фонду Обєднаних націй «ЮНІСЕФ», ТОВ «Фірма ТК Комфорт», ТОВ «Свиспан Лімітед».

Крім того, слід зауважити, що в даній справі необхідною умовою є встановлення статусу постачальника товарів, придбання яких є підставою для формування податкового кредиту з податку на додану вартість. Особа, що видає податкову накладну, повинна бути зареєстрованою як платник податку на додану вартість на момент вчинення відповідної господарської операції.

При цьому, для висновків про наявність порушень податкового законодавства в діях платника податків в обов'язковому порядку необхідно з'ясувати можливу обізнаність такого платника щодо дефектів у правовому статусі його контрагентів (відсутність реєстрації їх як платників податку на додану вартість, відсутність у відповідних посадових осіб чи інших представників контрагента повноважень на складання первинних, розрахункових документів, податкових накладних тощо). Відповідні обставини можуть бути з'ясовані, зокрема, з використанням даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також офіційно оприлюднених даних щодо анульованих свідоцтв платника податку на додану вартість.

До того ж, відповідно до частини 2 статті 18 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" у разі, якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, були внесені до нього, то вони вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Якщо відомості, які підлягають внесенню до цього реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, то третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні, за винятком випадків, коди вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними.

На момент взаємовідносин позивача з контрагентами ТОВ «Фортуна Сільвер» та ТОВ «Бізнестехнології», останні були зареєстровані як платники податку на додану вартість, відомості стосовно зазначених підприємств та його керівництва були зазначені в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а отже сумнівів щодо відсутності спеціальної правосуб'єктності у зазначених контрагентів у позивача не виникало. Будь-які докази протилежного відповідачем не були викладені в акті перевірки та не надані суду під час розгляду справи.

Крім того, отримання відповідачем акту перевірки, в якому викладені висновки про вчинення контрагентом платника податків нікчемного правочину або відображення в звітності показників господарських операцій, які фактично не відбулись, не звільняє такий податковий орган від виконання обов'язку по самостійному встановленню та доведенню факту вчинення платником податків порушення закону, позаяк акт перевірки не має преюдиційного значення та не є документом, що достовірно та безсумнівно підтверджує обставини господарської діяльності платника податків.

Відповідачем не надано суду будь-яких належних доказів, які покладено в основу висновків акту перевірки на підтвердження відсутності факту реальності господарських операцій, вчинених позивачем з контрагентами, а також факту суперечності відповідних правочинів фіскальним інтересам держави.

Так, ані акт перевірки, ані письмові заперечення відповідача не містять аналізу дотримання як позивачем, так і його контрагентами податкової дисципліни у спірних правовідносинах (відсутній аналіз первинних документів), а встановлені порушення податкового законодавства ґрунтуються виключно на припущеннях щодо протиправної діяльності контрагентів позивача.

Таким чином, в основу збільшення позивачу грошових зобов'язань не може бути покладено висновки актів зустрічних звірок його контрагентів без фактичного встановлення порушень податкового законодавства самим позивачем.

Враховуючи викладене вище, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що податкове повідомлення-рішення від 09.12.2014 №0001592204 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість на загальну суму 34067,50 грн., в тому числі 27254,00 грн. за основним платежем та 6813,50 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями, винесено Ірпінською об'єднаною державною податковою інспекцією ГУ ДФС у Київській області з порушенням вимог чинного законодавства, оскільки реальність господарських операцій з ТОВ «Бізнестехнології» та ТОВ «Фортуна Сільвер», підтверджуються наявними в матеріалах справи документами.

За таких обставин, апеляційна скарга є необґрунтованою, її доводи не знайшли свого підтвердження під час судового розгляду, не спростовують висновків суду першої інстанції, а тому у її задоволенні необхідно відмовити, а рішення суду першої інстанції підлягає залишенню без змін.

Керуючись ст. ст. 160, 167, 195, 198, 200, 205, 206, 212, 254 КАС України, суд -

У Х В А Л И В :

Апеляційну скаргу Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Київській області - залишити без задоволення.

Постанову Київського окружного адміністративного суду від 16.06.2015 року - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення, але може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України в порядок і строки, визначені ст. 212 КАС України.

Головуючий суддя: О.М. Ганечко

Судді: О.Г. Хрімлі

А.Ю. Коротких

.

Головуючий суддя Ганечко О.М.

Судді: Коротких А. Ю.

Хрімлі О.Г.

Дата ухвалення рішення17.09.2015
Оприлюднено25.09.2015
Номер документу50918892
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —810/2021/15

Ухвала від 17.11.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 17.09.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Ганечко О.М.

Ухвала від 17.08.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Ганечко О.М.

Постанова від 16.06.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 28.05.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 18.05.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні