Ухвала
від 17.09.2015 по справі 802/1605/15-а
ВІННИЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 802/1605/15-а

Головуючий у 1-й інстанції: Альчук М. П.

Суддя-доповідач: Граб Л.С.

17 вересня 2015 року

м. Вінниця

Вінницький апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Граб Л.С.

суддів: Боровицького О. А. Совгири Д. І.

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу управління Державної казначейської служби України у м. Ладижині Вінницької області на постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 10 липня 2015 року у справі за адміністративним позовом міського фінансового управління Ладижинської міської ради Вінницької області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Ладижинської міської ради до Державної казначейської служби України, Головного управління Державної казначейської служби України у Вінницькій області, управління Державної казначейської служби України у м. Ладижині Вінницької області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів - Міністерства фінансів України про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

В червні 2015 року міське фінансове управління Ладижинської міської ради, за участю третьої особи на стороні позивача: Ладижинської міської ради звернулось до Вінницького окружного адміністративного суду з позовом до Державної казначейської служби України, Головного управління Державної казначейської служби України у Вінницькій області, управління ДКС у м. Ладижині Вінницької області, в якому просило визнати протиправною бездіяльність Державної казначейської служби України, Головного управління Державної казначейської служби України у Вінницькій області, Управління Державної казначейської служби України у м. Ладижині Вінницької області з приводу не здійснення на підставі документів наданих міським фінансовим управлінням Ладижинської міської ради листом від 13.01.2015 року №8 (до складу яких входили зокрема платіжне доручення №1 від 14.01.2015 року та розпорядження про виділення коштів загального(спеціального) фонду місцевих бюджетів №2 від 13.01.2015 року і №3 від 13.01.2015 року) та повторно поданих міським фінансовим управлінням Ладижинської міської ради документів: платіжного доручення від 19.02.2015 року №52, платіжного доручення від 25.02.2015 року №55, розпорядження про виділення коштів загального (спеціального) фонду місцевих бюджетів від 25.02.2015 року №67, листа-повідомлення від 24.02.2013 року №73 на перерахування тимчасово вільних коштів спеціального фонду місцевого бюджету м. Ладижин (КБКД 19010101 «Надходження від викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення) 40 (сорок) мільйонів гривень з рахунку №31528362700008 та перерахування тимчасово вільних коштів спеціального фонду місцевого бюджету м. Ладижин (КБКД 50110000 «Цільові фонди, утворені Верховною Радою АРК, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади)15 (п'ятнадцять) мільйонів гривень з рахунку№31528931700008 на яких дані кошти обліковуються в органах Державної казначейської служби України на депозитний рахунок №2546004151577 в ПАТ АБ «Укргазбанк» відповідно до умов Договору банківського строкового вкладу №2-Ю/2015 від 12.01.2015 року; зобов'язати Державну казначейську службу України, Головне управління Державної казначейської служби України у Вінницькій області, управління Державної казначейської служби України у м. Ладижині Вінницької області здійснити перерахування тимчасово вільних коштів спеціального фонду місцевого бюджету м. Ладижин (КБКД 19010101 «Надходження від викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення) 40 (сорок) мільйонів гривень з рахунку №31528362700008 на депозитний рахунок №2546004151577 в ПАТ АБ «Укргазбанк» відповідно до умов Договору банківського строкового вкладу №2-10/2015 від 12.01.2015 року; зобов'язати Державну казначейську службу України, Головне Управління Державної казначейської служби України у Вінницькій області, управління Державної казначейської служби України у м. Ладижині Вінницької області здійснити перерахування тимчасово вільних коштів спеціального фонду місцевого бюджету м.Ладижин (КБКД 50110000 «Цільові фонди, утворені Верховною Радою АРК, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади) в сумі 15 (п'ятнадцять) мільйонів гривень з рахунку №31528931700008 на яких дані кошти обліковуються в органах Державної казначейської служби України на депозитний рахунок №2546004151577 в ПАТ АБ «Укргазбанк» відповідно до умов Договору банківського строкового вкладу №2-Ю/2015 від 12.01.2015 року.

Постановою Вінницького окружного адміністративного суду від 10.07.2015 року позов задоволено частково: визнано протиправною бездіяльність управління Державної казначейської служби України у м. Ладижині Вінницької області щодо не перерахування тимчасово вільних коштів спеціального фонду місцевого бюджету м. Ладижин за КБКД 19010101 "Надходження від викидів забруднюючих речових в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення" в сумі 40000000 грн. (сорок мільйонів гривень) та за КБКД 50110000 "Цільові фонди, утворені Верховною Радою АРК, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади" в сумі 15000000 грн. (п'ятнадцять мільйонів гривень) на депозитний рахунок № 2546004151577 в ПАТ АБ "Укргазбанк»; зобов'язано управління Державної казначейської служби України у м. Ладижині Вінницької області перерахувати тимчасово вільні кошти спеціального фонду місцевого бюджету м. Ладижин за КБКД 19010101 "Надходження від викидів забруднюючих речових в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення" в сумі 40000000 грн. (сорок мільйонів гривень) та за КБКД 50110000 "Цільові фонди, утворені Верховною Радою АРК, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади" в сумі 15000000 грн. (п'ятнадцять мільйонів гривень) на депозитний рахунок № 2546004151577 в ПАТ АБ "Укргазбанк", а в іншій частині позовних вимог відмовлено.

Не погодившись з таким рішенням суду першої інстанції, управління Державної казначейської служби України в м. Ладижині Вінницької області подало апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції та прийняти нову, якою відмовити в задоволенні позовних вимог повністю, посилаючись на невідповідність висновків суду обставинам справи, неповне з'ясування судом обставин, що мають значення для справи, порушення судом при ухваленні рішення норм матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

Ухвалою Вінницького апеляційного адміністративного суду від 03 серпня 2015 року відкрито апеляційне провадження та призначено справу до розгляду.

16 вересня 2015 року міське фінансове управління Ладижинської міської ради подало заяву про відмову від адміністративного позову, в якій просило визнати нечинною постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 10.07.2015 року та закрити провадження у справі.

Сторони, будучи належним чином повідомленими про час, дату та місце апеляційного розгляду справи, в судове засідання не з'явились.

Відповідно до ч. 4 ст. 196 КАС України неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.

Виходячи з вищевикладеного, колегія суддів вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження, відповідно до пунктів 1, 2 частини 1 статті 197 КАС України.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, давши правову оцінку обставинам у справі, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що слід прийняти відмову від позову міського фінансового управління Ладижинської міської ради: постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 10.07.2015 року - визнати нечинною, а провадження у справі - закрити, з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 136 Кодексу адміністративного судочинства України, яка регулює питання відмови від адміністративного позову, визнання адміністративного позову, примирення сторін під час судового розгляду, позивач може відмовитися від адміністративного позову, а відповідач - визнати адміністративний позов протягом всього часу судового розгляду, зробивши усну заяву. Якщо відмову від адміністративного позову чи визнання адміністративного позову викладено в адресованій суду письмовій заяві, ця заява приєднується до справи.

Судове рішення у зв'язку з відмовою від адміністративного позову, визнанням адміністративного позову чи примиренням сторін ухвалюється за правилами, встановленими статтями 112, 113 цього Кодексу (ч. 3 ст. 136 Кодексу адміністративного судочинства України).

Згідно ч. 2 ст. 112 Кодексу адміністративного судочинства України про прийняття відмови від адміністративного позову суд постановляє ухвалу, якою закриває провадження у справі.

Ч. 4 ст. 112 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд не приймає відмови від адміністративного позову, визнання адміністративного позову і продовжує розгляд адміністративної справи, якщо ці дії позивача або відповідача суперечать закону чи порушують чиї-небудь права, свободи або інтереси.

Відповідно до ч. 2 ст. 203 КАС України, якщо судом першої інстанції ухвалено законне та обґрунтоване судове рішення, а обставини, які стали підставою для закриття провадження у справі, виникли після його ухвалення, суд апеляційної інстанції визнає таке рішення нечинним і закриває провадження у справі.

Суд закриває провадження у справі, якщо позивач відмовився від адміністративного позову і відмову прийнято судом (п. 2 ч. 1ст. 157 Кодексу адміністративного судочинства України).

З огляду на те, що позивачем подано заяву про відмову від адміністративного позову, яка не суперечить чинному законодавству, не порушує нічиїх охоронюваних законом прав та інтересів, а відповідачем та третіми особами не надано суду заперечень щодо закриття провадження у справі, колегія суддів дійшла висновку про необхідність прийняття відмови від позову, визнання постанови, що є законною та обґрунтованою, нечинною, та закриття провадження у справі.

Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 197, 198, 199, 203, 205, 206, 212, 254 КАС України, суд

У Х В А Л И В :

прийняти відмову міського фінансового управління Ладижинської міської ради Вінницької області від адміністративного позову.

Постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 10 липня 2015 року визнати нечинною.

Провадження у справі за адміністративним позовом міського фінансового управління Ладижинської міської ради Вінницької області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Ладижинської міської ради до Державної казначейської служби України, Головного управління Державної казначейської служби України у Вінницькій області, управління Державної казначейської служби України у м. Ладижині Вінницької області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів - Міністерства фінансів України про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити дії закрити.

Ухвала суду набирає законної сили в порядку та в строки, передбачені ст. ст. 212, 254 КАС України.

Головуючий Граб Л.С.

Судді Боровицький О. А.

Совгира Д. І.

СудВінницький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.09.2015
Оприлюднено25.09.2015
Номер документу50919291
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —802/1605/15-а

Ухвала від 17.09.2015

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Ухвала від 03.08.2015

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Ухвала від 03.08.2015

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Постанова від 10.07.2015

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Альчук Максим Петрович

Ухвала від 05.06.2015

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Альчук Максим Петрович

Ухвала від 04.06.2015

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Альчук Максим Петрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні