ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43 У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
м. Київ
25 жовтня 2010 року № 2а-14972/10/2670
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Кармазін О.А., ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами
Управління Пенсійного фонду України в Подільському районі м. Києва до Товариства з обмеженою відповідальністю «Брент» про стягнення заборгованості по страховим внескам у розмірі 1 173,91 гривні
В С Т А Н О В И В:
До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулось Управління Пенсійного фонду України в Подільському районі м. Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Брент»про стягнення заборгованості по страховим внескам і фінансовим санкціям у розмірі 1 173,91 гривні.
Відповідно до частини 2 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.
Відповідно до положень статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, зокрема, чи: відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу; належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства; подано адміністративний позов у строк, установлений; немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
В контексті перевірки дотримання вимог пункту 7 частини 3 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України, якою передбачено, що суд повертає позовну заяву позивачу , якщо позовну заяву із вимогою стягнення грошових коштів, яка ґрунтується на підставі рішення суб'єкта владних повноважень, подано суб'єктом владних повноважень до закінчення строку, передбаченого статтею 99 цього Кодексу, суд відзначає наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач зазначає докази, про які йому відомо і які можуть бути використані судом.
В порушення ч. 2 ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України позивачем не надано суду доказів, якими підтверджується факт отримання відповідачем вимоги позивача № 1606 від 03.08.2010 р. на підставі якої позивачем заявлено вимогу про стягнення грошових коштів. За відсутності в матеріалах позовної заяви підтвердження факту отримання відповідачем вказаних рішень неможливо встановити, чи подано адміністративний позов після закінчення строку на оскарження рішення суб'єкта владних повноважень та, відповідно, чи наявні підстави для відкриття зокрема, скороченого провадження у справі (ст. 183-2 КАС України) з огляду на приписи п. 7 ч. 3 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України . Надана копія конверту не підтверджує факту надіслання саме вимоги відповідачу, належним доказом в даному випадку є опис вкладення до поштового відправлення.
Відповідно до ч. 7 ст. 56 КАС України законним представником органу, підприємства, установи, організації в суді є його керівник чи інша особа, уповноважена законом, положенням, статутом.
Відповідно до ч. 2 ст. 58 КАС України повноваження законних представників підтверджуються документами, які, зокрема, стверджують займану ними посаду. Засвідчені підписом судді копії цих документів приєднуються до справи.
Частиною п'ятою ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у випадку подання позовної заяви представником з позовною заявою подається довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження представника.
Як вбачається з матеріалів позовної заяви позивачем не надано доказів на підтвердження повноважень керівника Управління Пенсійного фонду, як-то: належним чином засвідчена копія положення про Управління, рішення про призначення керівника, а також актуальний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців стосовно позивача в контексті положень п. 1 ч. 1 ст. 106 КАС України, щодо перевірки наявності у позивача адміністративної процесуальної дієздатності, а у керівника Управління відповідних повноважень.
Всупереч вимогам частини 1 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України позивачем не надано актуальний (станом на час звернення до суду) витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців із зазначенням адреси відповідача, будь-яких інших реєстраційних документів (свідоцтво про державну реєстрацію, актуальна довідка з органів статистики), що унеможливлює дотримання вимог Кодексу адміністративного судочинства України щодо встановлення процесуальної дієздатності відповідача (в контексті вимог п. 9 ч. 1 ст. 3 КАС України та ч. 3 ст. 48 КАС України) та належного повідомлення відповідача про дату, час і місце розгляду справи та, відповідно створює перешкоди для відкриття, зокрема. скороченого провадження у справі.
Крім того, частиною 3 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Суб'єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання відповідачу і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів .
Як вбачається з матеріалів позовної заяви, всупереч вимогам частини 3 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України, позивачем не надано доказу надіслання відповідачу копії позовної заяви та доданих до неї документів . Суд не приймає до уваги наданий Позивачем в якості доказу надсилання Відповідачеві копії позовної заяви та доданих до неї документів реєстр та фіскальний чек, оскільки ці документи, лише підтверджують факт надання йому послуг відділенням поштового зв'язку, однак не містить інформації щодо того, який саме перелік документів направлявся цим поштовим відправленням Відповідачу.
Належним доказом направлення копії позовної заяви та доданих до неї документів відповідачеві у справі з дотриманням вимог ст. 106 КАС України, є бланк опису вкладення, який заповнюється відправником у двох примірниках. Працівник об'єкта поштового зв'язку перевіряє відповідність вкладення опису, розписується на обох його примірниках і проставляє відбиток календарного штемпеля. Один примірник опису видається відправникові, другий вкладається до поштового відправлення.
Суд при цьому звертає увагу, що як вбачається з реєстру поштове відправлення направлено за адресою АДРЕСА_1, хоча у позовній заяві визначено квартиру 317 .
Таким чином, Позивачем не надано суду доказів на підтвердження надіслання за адресою Відповідача саме копії позовної заяви та доданих до неї документів, як того вимагає частина 3 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України.
У взаємозв'язку з вищенаведеним, суд зазначає що відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 183-2 КАС України дана категорія спорів підлягає розгляду та вирішенню в порядку скороченого провадження (без проведення судового засідання та виклику сторін, на підставі наявних доказів ), а отже відсутність всіх доказів в обґрунтування позовних вимог створює перешкоди для відкриття скороченого провадження та вирішення справи в скороченому провадженні .
Відповідно до частини 1 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Виходячи з наведеного, суд приходить до висновку, що позовна заява не відповідає вищевказаним вимогам положень статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України і позивачу належить усунути вищенаведені недоліки в строк до 09 листопада 2010 року включно, а саме: надати суду докази направлення та вручення відповідачу вимоги позивача № 1606 від 03.08.2010 р.; належним чином засвідчену копію положення про Управління, рішення про призначення керівника; опис вкладення, який підтверджує надіслання відповідачу копії позовної заяви та доданих до неї документів; актуальний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців стосовно відповідача.
Керуючись ст. 106, ч. 1 ст. 108, ст. 160, ст. 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя -
У Х В А Л И В:
1.Позовну заяву Управління Пенсійного фонду України в Подільському районі м. Києва залишити без руху.
2.. Встановити позивачу строк для усунення недоліків до 09 листопада 2010 року включно.
3. Попередити позивача про те, що у випадку неусунення недоліків позовної заяви позовна заява буде повернута йому відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України.
4. Копію ухвали невідкладно надіслати особі, що звернулася із позовною заявою.
Ухвала набирає законної сили в порядку та в строки, передбачені ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в строки і порядку передбачені статтями 185 - 187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя О.А. Кармазін
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 25.10.2010 |
Оприлюднено | 28.09.2015 |
Номер документу | 50926285 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кармазін О.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні