ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
м. Київ
02 лютого 2012 року № 2а-1241/12/2670
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Кармазін О.А., ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами
Товариства з обмеженою відповідальністю «АС ТЕХ» до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва про скасування податкового повідомлення-рішення № НОМЕР_1 від 06.09.2011, В С Т А Н О В И В:
До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «АС ТЕХ»з позовом до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва про скасування податкового повідомлення-рішення № НОМЕР_1 від 06.09.2011.
Вирішуючи питання про відкриття провадження у справі, суд виходить з наступного.
Відповідно до положень статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, зокрема, чи: 1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; 2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); 3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу; 4) належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства; 5) подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); 6) немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
При цьому, відповідно до ч. 3 ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору .
В даному випадку до матеріалів справи не надано доказу сплати судового збору у повному обсязі.
В контексті наведеного, суд зазначає, що рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи. Реалізація рішень, прийнятих суб'єктом владних повноважень, може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження таких рішень спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна. Зі змісту рішення Європейського суду з прав людини від 14.10.2010 р. у справі «Щокін проти України»вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав.
Отже, вимога про визнання протиправним (скасування) рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою, на чому наголошується у роз'ясненні Вищого адміністративного суду України № 165/11/13-12 від 18.01.2012 .
З огляду на викладене, адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень (вимог) про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з ПДВ, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо.
Як вбачається з матеріалів справи позивачем оскаржуються податкове повідомлення-рішення, яким визначено позивачу податкове зобов'язання та застосовані штрафні (фінансові) санкції, а відтак з урахуванням вищенаведеного заявлена позивачем позовна вимога є майновою.
В той же час, позивачем до позовної заяви не додано належний документ про сплату судового збору у розмірах передбачених ч. 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір», а саме сплачена позивачем сума у розмірі 32,20 грн. не відповідає розміру судового збору, який підлягає сплаті за подання адміністративного позову майнового характеру (заявлення майнової вимоги), відповідно до Закону України «Про судовий збір»в кореспонденції з положеннями Закону України «Про Державний бюджет України на 2012 рік». Таким чином, позивачем не був повністю сплачений судовий збір у встановленому законом розмірі, що є недоліком позовної заяви.
Крім того, відповідно до частини 2 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України на підтвердження обставин , якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази , а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів.
Письмовими доказами є документи, які за змістом ч. 2 ст. 69, ч. 4 ст. 79, п. 6 ч. 1 ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України подаються в оригіналах або належним чином засвідчених копіях .
Окрім цього, відповідно до частини першої статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві, зокрема, зазначається зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги (п.4 ч. 1).
Як вбачається з матеріалів справи позивачем оскаржуються податкове повідомлення -рішення, яке ухвалено на підставі Акту перевірки № 1872/2303/37026255 від 17.08.2011.
З вказаного Акту вбачається, що податковим органом встановлено заниження позивачем суми податку на додану вартість по взаємовідносинам з ТОВ «ТКФ Вартек».
Однак, в обґрунтування своїх позовних вимог позивач не надає суду будь-яких первинних документів на підтвердження фактичного здійснення спірних операцій (поставки товарів) контрагентом ТОВ «ТКФ Вартек», а саме: оборотно-сальдових відомостей; довіреностей на отримання матеріальних цінностей; сертифікатів якості/відповідності на продукцію, доказів наявності у ТОВ «ТКФ Вартек»матеріальних та трудових ресурсів для здійснення спірних операцій; доказів наявності у позивача та контрагента складських ресурсів, докази наявності транспортних засобів у сторін спірної операції для поставки товару; доказів придбання спірної продукції контрагентом позивача у заводу виробника чи посередників; докази подачі ТОВ «ТКФ Вартек»податкової звітності за спірний період; докази використання позивачем спірної продукції у власній господарській діяльності тощо.
Крім того, на підтвердження обґрунтування своїх позовних вимог та для повного і об'єктивного встановлення всіх фактичних обставин у справі позивачем не надано якісної копії Акту перевірки, на підставі якого ДПІ ухвалено оскаржуване позивачем рішення. Водночас, з наявної в матеріалах справи копії вказаного документу неможливо чітко встановити зміст викладеної у ньому інформації та безпосередньо зміст висновків посадових осіб відповідача щодо встановлених під час перевірки порушень, що є недоліком позовної заяви
Відтак, позивачу слід усунути недоліки позовної заяви шляхом надання якісної копії Акту перевірки (такої, зміст якої є чітким та таким, що читається), на підставі якого ухвалено оскаржуване рішення.
Відповідно до ч. 1 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Враховуючи вищевикладене, позовна заява підлягає залишенню без руху із встановленням позивачу строку для усунення недоліків шляхом подання до канцелярії суду (м. Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корп. 1, блок «Б») до 13 лютого 2012 року включно : 1) докази сплати судового збору у розмірі встановленому Законом України «Про судовий збір»; 2) всі наявні первинні документи по взаємовідносинам позивача з ТОВ «ТКФ Вартек»за спірний період, які зазначені вище ; 3) якісну копію Акту перевірки, на підставі якого ухвалено оскаржуване рішення.
Керуючись ст. 106, ч. 1 ст. 108, ст. 160, ст. 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
У Х В А Л И В:
1. Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «АС ТЕХ»залишити без руху.
2. Встановити позивачу строк для усунення недоліків до 13 лютого 2012 року включно.
3. Попередити позивача про те, що у випадку неусунення недоліків позовної заяви позовна заява буде повернута йому відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України.
4. Роз'яснити позивачу, що залишення позовної заяви без руху не позбавляє його права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.
5. Копію ухвали невідкладно надіслати особі, що звернулася із позовною заявою.
Ухвала набирає законної сили в порядку і строки визначені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції у порядку та строки встановлені ст.ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя О.А. Кармазін
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 02.02.2012 |
Оприлюднено | 30.09.2015 |
Номер документу | 50967749 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кармазін О.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні