Постанова
від 10.09.2015 по справі 810/2654/15
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 вересня 2015 року (15:40) м. Київ 810/2654/15

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дудіна С.О., за участю секретаря судового засідання Касьянової О.В., представника позивача Шеховцевої А.А., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Вишгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області до Реєстраційної служби Васильківського міськрайонного управління юстиції Київської області про визнання протиправними дії, визнання недійсним та скасування запису.

Суть спору: Вишгородська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області звернулась до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Реєстраційної служби Вишгородського районного управління юстиції Київської області про визнання неправомірними дії, визнання недійсним та скасування запису № 13561120016003918 від 01.07.2014 року.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 13.08.2015 замінено неналежного відповідача - Реєстраційну службу Вишгородського районного управління юстиції Київської області, на належного - Реєстраційну службу Васильківського міськрайонного управління юстиції Київської області.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначає про відсутність у відповідача підстав для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності юридичної особи ПП «Прилад», оскільки Реєстраційною службою Васильківського міськрайонного управління юстиції Київської області не було дотримано порядку здійснення державної реєстрації припинення юридичної особи, який передбачений Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців».

У судовому засіданні представником позивача було подано клопотання про поновлення пропущеного строку, відповідно до якої позивач просить суд поновити строк на звернення до суду щодо визнання неправомірними дії, визнання недійсним та скасування запису № 13561120016003918 від 01.07.2014, у зв'язку з наявністю поважних причин.

Судом було прийнято вищевказане клопотання позивача, досліджено обставини, які свідчать про неможливість вчасного звернення позивача з даним позовом до суду та визнано поважними причини пропуску строків звернення до суду, про що судом постановлено ухвалу від 10.09.2015.

Також, у судовому засіданні представник позивача надав пояснення по справі, просив суд позов задовольнити з підстав, які викладені в останньому.

Відповідач в судове засідання не з'явився, про час та місце судового засідання був повідомлений належним чином рекомендованою кореспонденцією, яка направлялась на адресу відповідача, зазначену в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Згідно інформації з офіційного сайту Державного підприємства поштового зв'язку «Укрпошта» щодо відстеження пересилання поштових відправлень, поштова кореспонденція на адресу відповідача з штрих кодовим ідентифікатором 0113317057244 відправлена 25.08.2015 та 28.08.2015 була вручена представнику відповідача за довіреністю.

Частиною 4 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

За таких обставин, суд ухвалив здійснювати розгляд справи за відсутністю представників відповідача.

Заслухавши пояснення представників позивача, розглянувши та дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору, суд

ВСТАНОВИВ:

Судом встановлено, що 18.02.2000 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено запис за № 13561200000000076 про проведення державної реєстрації юридичної особи - Приватного підприємства «Прилад» (код ЄДРПОУ 30475926).

Відповідно до довідки Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області від 12.06.2015 №151008140003, ПП «Прилад» станом на дату видачі вказаної довідки перебуває на податковому обліку в Вишгородській ОДПІ ГУ ДФС у Київській області та з 28.02.2000 за № 4513 перебуває на податковому обліку у контролюючих органах.

Згідно роздруківки облікових даних платника у ПП «Прилад» є відкриті рахунки в установах банків.

З матеріалами справи вбачається, що Реєстраційною службою Васильківського міськрайонного управління юстиції Київської області 18.04.2014 було внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про прийняття рішення про припинення ПП «Прилад» в результаті реорганізації № 13561270015003918.

Надалі, Вишгородською ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області було надіслано на адресу відповідача лист від 28.05.2014 № 835/9/10-08-18-01-008, до якого було долучено повідомлення за формою № 27-ОПП про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи (підприємницької діяльності фізичної особи підприємця) від 28.05.2014 № 14100082700396, який 30.05.2014 був отриманий відповідачем, що підтверджується відміткою про вручення на рекомендованому повідомленні.

01.07.2014 державним реєстратором Реєстраційної служби Васильківського міськрайонного управління юстиції до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців був внесений запис № 13561270015003918 про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи ПП «Прилад» (код ЄДРПОУ 30475926) за рішенням засновників, про що стало відомо юридичному відділу Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області зі службової записки відділу реєстрації платників та електронних сервісів Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області № 1758/10-08-18-01-017 від 03.06.2015.

Вважаючи такі дії відповідача протиправними, позивач звернувся з даним адміністративним позовом до суду, з приводу чого суд зазначає наступне.

Відповідно до частини першої статті 59 Господарського кодексу України припинення діяльності суб'єкта господарювання здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням власника (власників) чи уповноважених ним органів, за рішенням інших осіб - засновників суб'єкта господарювання чи їх правонаступників, а у випадках, передбачених законами, - за рішенням суду.

Згідно з ч. 9 ст. 59 Господарського кодексу України, порядок припинення суб'єкта господарювання визначається законодавством.

Частиною 1 ст. 104 Цивільного кодексу України передбачено, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників.

Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб-підприємців регулюються Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» від 15.05.2003 № 755-IV (далі - Закон №755).

Відповідно до вимог ст. 33 Закону України № 755 юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням державного органу, прийнятим у випадках, передбачених законом. Юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

Частинами 1, 2 ст. 34 Закону України № 755 встановлено, що для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення щодо припинення юридичної особи заявник повинен подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові оригінал або нотаріально засвідчену копію рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи. У випадках, встановлених законом, крім документів, що передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається документ, який підтверджує одержання згоди відповідних державних органів на припинення юридичної особи.

Згідно з ч. 1 ст. 35 Закону України № 755 державний реєстратор за відсутності підстав для залишення документів, які подані для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, без розгляду повинен у день надходження цих документів внести до Єдиного державного реєстру запис про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи та в той же день повідомити органи статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України відомості про внесення такого запису.

Повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру щодо прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи публікується у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.

Відомості про дату публікації повідомлення, яке містить інформацію про строк заявлення вимог кредиторів щодо юридичної особи, що припиняється, надаються органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України не пізніше наступного дня з дати публікації такого повідомлення.

Згідно з наданою позивачем інформацією (а.с. 9) ПП «Прилад» був припинений як юридична особа в результаті реорганізації, тобто за ст. 37 Закону України № 755.

Відповідно до положень ч. 1-3 ст. 37 Закону України № 755 для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення голова комісії з припинення або уповноважена ним особа після закінчення процедури припинення, передбаченої законом, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами повинна подати особисто (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові такі документи: заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення; підписаний головою і членами комісії з припинення юридичної особи та затверджений засновниками (учасниками) юридичної особи або органом, який прийняв рішення про припинення юридичної особи, примірник оригіналу передавального акта, якщо припинення здійснюється в результаті злиття, приєднання або перетворення, чи розподільчого балансу, якщо припинення здійснюється в результаті поділу, або їх нотаріально засвідчені копії; довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; документ про узгодження плану реорганізації з органом доходів і зборів (за наявності податкового боргу); довідку відповідного органу доходів і зборів про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів; довідку відповідного органу Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування.

У випадках, що встановлені законом, крім документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається висновок аудитора щодо достовірності та повноти передавального акта або розподільчого балансу.

У реєстраційній картці на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення голова комісії з припинення або уповноважена ним особа зазначають та підтверджують своїм особистим підписом, що ними вчинено всі передбачені законодавством дії стосовно порядку припинення юридичної особи, включаючи завершення розрахунків з кредиторами (у тому числі із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування).

У разі державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті перетворення документи, які передбачені абзацами четвертим - сьомим частини першої цієї статті, державному реєстратору не подаються.

Згідно з ч. 9 ст. 37 Закону України № 755 державний реєстратор має право залишити без розгляду документи, які подані для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення, якщо: документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації; документи подані не у повному обсязі;

документи не відповідають вимогам, які встановлені частинами першою та другою статті 8 цього Закону; передавальний акт або розподільчий баланс не відповідає вимогам, які встановлені частиною четвертою цієї статті; документи подані раніше строку, встановленого абзацом першим частини першої цієї статті; в Єдиному державному реєстрі щодо юридичної особи, що припиняється, містяться відомості про те, що вона є учасником (власником) інших юридичних осіб та/або має не закриті відокремлені підрозділи;не скасовано реєстрацію всіх випусків акцій, якщо юридична особа, що припиняється, є акціонерним товариством;від органів доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України надійшло повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення, і воно не відкликане;не зазначені та не підтверджені особистим підписом голови комісії з припинення або уповноваженою ним особою відомості, передбачені частиною другою цієї статті.

Частиною 10 ст. 37 Закону України № 755 встановлено, що порядок залишення документів, які передбачені частинами першою та другою цієї статті, без розгляду встановлюється частиною дев'ятою статті 36 цього Закону.

Відповідно до ч. 9 ст. 36 Закону України № 755 органи доходів і зборів, Пенсійного фонду України під час проведення заходів щодо припинення юридичної особи надсилають в електронній формі та на паперовому носії державному реєстраторові протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи одне з таких повідомлень, що має бути засвідчено підписом відповідної посадової особи у встановленому порядку, а саме: повідомлення про початок проведення позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи; повідомлення про неможливість проведення позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи.

У разі надіслання державному реєстраторові повідомлення про неможливість проведення органами доходів і зборів, Пенсійного фонду України позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи, таке повідомлення не пізніше двох місяців з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи має бути замінено відповідним органом доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України повідомленням про проведення позапланової перевірки або про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.

Повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації органами доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України надсилаються державному реєстраторові в електронній формі та на паперовому носії із зазначенням обґрунтованих обставин, які підтверджують проведення перевірки або неможливість її проведення, наявність грошових зобов'язань або заборгованості із сплати податків, зборів та/або єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування або наявність інших обставин, за яких юридичну особу не може бути припинено.

Органи доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України зобов'язані не пізніше десяти робочих днів з дати, коли вони дізналися про усунення обставин, які були підставою заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, відкликати повідомлення про наявність таких заперечень.

Зазначені повідомлення мають бути засвідчені підписом відповідної посадової особи у встановленому порядку.

Форми повідомлень, зазначених у цій частині, порядок їх заповнення та подання державному реєстраторові встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, та Пенсійним фондом України відповідно.

Дата надходження до державного реєстратора повідомлень органів доходів і зборів, Пенсійного фонду України вноситься до журналу обліку реєстраційних дій.

Отже, зі змісту вищевказаних положень вбачається, що однією із підстав залишення документів, які подані для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її реорганізації, без розгляду є наявність невідкликаного повідомлення податкових органів про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.

Як зазначено вище, позивачем було надіслано на адресу Реєстраційної служби Васильківського міськрайонного управління юстиції повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи (підприємницької діяльності фізичної особи підприємця) від 28.05.2014 № 1410082700396, у зв'язку з наявністю у ПП «Прилад» заборгованості зі сплати податків та зборів.

Вищевказане повідомлення було отримано відповідачем 30.04.2015, що підтверджується рекомендованим повідомленням № 073104972150 з відміткою про вручення.

У зв'язку з цим, суд дійшов висновку про те, що відповідач був належним чином повідомлений про наявність у ПП «Прилад» відповідної податкової заборгованості.

При цьому, вищевказане повідомлення Вишгородської ОДПІ ГУ Міндоходів в подальшому не було відкликане, що свідчить про те, що податкова заборгованість ПП «Прилад» не була сплачена.

Крім того, суд звертає увагу, що станом на 12.06.2015 податкова заборгованість ПП «Прилад» становить 65 195, 37 грн., що підтверджується довідкою Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області № 1160/9/10-08-23-022 від 12.06.2015.

Отже, оскільки повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи (підприємницької діяльності фізичної особи підприємця) від 28.05.2014 № 1410082700396, у зв'язку з наявністю у ПП «Прилад» заборгованості зі сплати податків та зборів, є законодавчо встановленою підставою для залишення прийнятих Реєстраційною службою Васильківського міськрайонного управління юстиції Київської області документів, які були подані для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - ПП «Прилад» в результаті його ліквідації, без розгляду, суд дійшов висновку про порушення відповідачем порядку проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації та відсутність підстав для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

Крім того, суд також зазначає, що ч. 17 ст. 37 Закону №755 визначено, що державна реєстрація юридичної особи, яка утворена в результаті перетворення, здійснюється у порядку, який встановлено статтями 24 - 27 цього Закону. Перетворення вважається завершеним з моменту державної реєстрації новоутвореної юридичної особи та державної реєстрації припинення юридичної особи, що припиняється у результаті перетворення.

Системний аналіз наведених норм дає підстави дійти висновку, що процес державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті перетворення проходить у три етапи.

Першим етапом, відповідно до ст. 34 Закону про реєстрацію, є внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про рішення засновників (учасників) щодо припинення юридичної особи. Частиною 1 цієї статті визначено перелік документів, що подаються державному реєстратору.

Другим етапом є безпосереднє проведення державної реєстрації юридичної особи, утвореної шляхом перетворення, але не раніше двох місяців з дня публікації повідомлення у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації про прийняття засновниками (учасниками) або уповноваженим ними органом рішення про припинення юридичних осіб, що перетворюється. Порядок проведення державної реєстрації новоутвореної юридичної особи здійснюється у порядку, встановленому статтями 24-27 Закону про реєстрацію.

Крім того, абзацом другим ч. 3 ст. 107 ЦК України встановлено, що підписані головою і членами комісії з припинення юридичної особи та затверджені учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про припинення юридичної особи, примірники передавального акта та розподільчого балансу передаються в орган, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, за місцем її державної реєстрації, а також в орган, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи - правонаступника, за місцем її державної реєстрації.

Відтак третім етапом, що наступає після проведення державної реєстрації юридичної особи, утвореної шляхом перетворення, є проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, яка припиняється в результаті перетворення, що проводиться в порядку, встановленому статтею 37 Закону про реєстрацію. Зокрема, частиною першою цієї статті визначено перелік документів, що подаються державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичних осіб.

Така сама правова позиція викладена в постанові Вищого адміністративного суду України від 12.02.2015 у справі № 826/17434/13-а (номер в Єдиному державному реєстрі судових рішень 42763050).

Таким чином, законодавством визначено, що державна реєстрація припинення юридичної особи, що припиняється в результаті перетворення та державна реєстрація новоутвореної юридичної особи, до якої переходять права та обов'язки попередньої, здійснюється державним реєстратором в один день, а державна реєстрація припинення юридичної особи, що припиняється без державної реєстрації юридичної особи - правонаступника - не допускається.

Статтею 1 Закону України № 755 визначено, що Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців є автоматизованою системою збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Відповідно до ст. 4 Закону № 755 державною реєстрацією юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців є засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Згідно з ч. 2 ст. 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» до Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців заноситься інформація про дату затвердження передавального акту та про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа.

За таких обставин, у разі проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її реорганізації шляхом перетворення, внесенню державним реєстратором до Реєстру відповідного запису про припинення має передувати внесення запису про реєстрацію новоутвореної особи як правонаступника особи, що припиняється, у той час як згідно Витягу від 15.06.2015 інформація про правонаступників припиненої юридичної особи ПП «Прилад» в Реєстрі відсутня.

Таким чином, враховуючи підтвердження матеріалами справи недотримання відповідачем процедури державної реєстрації припинення юридичної особи, суд дійшов висновку щодо правомірності вимог позивача.

Відповідно до частин 1-3 статті 41 Закону України № 755 підставою для внесення до Єдиного державного реєстру запису про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи є постановлення судом рішення щодо відміни державної реєстрації припинення юридичної особи.

Суд, який постановив рішення щодо відміни державної реєстрації припинення юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його державному реєстратору за місцем реєстрації юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи.

Дата надходження судового рішення щодо відміни державної реєстрації припинення юридичної особи вноситься державним реєстратором до журналу обліку реєстраційних дій.

Державний реєстратор повинен не пізніше наступного робочого дня з дати надходження судового рішення щодо відміни держаної реєстрації припинення юридичної особи внести до Єдиного державного реєстру запис про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи, а також повідомити юридичну особу про внесення до Єдиного державного реєстру запису про відміну державної реєстрації її припинення.

У судовому засіданні 10.09.2015 оголошені вступна та резолютивна частини постанови. Повний текст постанови складений та підписаний 15.09.2015.

Керуючись ст. ст. 161-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1.Адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.

2.Визнати протиправними дії Реєстраційної служби Васильківського міськрайонного управління юстиції Київської області щодо внесення запису № 13561120016003918 від 01.07.2014 про державну реєстрацію припинення юридичної особи - Приватного підприємства «Прилад» (код ЄДРПОУ 30475926);

3.Визнати недійсним та скасувати запис Реєстраційної служби Васильківського міськрайонного управління юстиції Київської області в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 13561120016003918 від 01.07.2014 про державну реєстрацію припинення юридичної особи - Приватного підприємства «Прилад» (код ЄДРПОУ 30475926);

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Київського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Дудін С.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.09.2015
Оприлюднено29.09.2015
Номер документу51001614
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/2654/15

Ухвала від 10.09.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Постанова від 10.09.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Постанова від 10.09.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 13.08.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 26.06.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 26.06.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні