Рішення
від 13.03.2007 по справі 14/115-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

14/115-07

  

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

13.03.07           Справа № 14/115-07.

за позовом Прокурора Червонозаводського району м. Харкова в інтересах держави в особі Державного підприємства “Національна енергетична компанія “Укренерго” в особі відокремленого підрозділу “Держенергонагляд у Північному регіоні”

до відповідача товариства з обмеженою відповідальністю агрофірми “Прогрес”

про  стягнення 1 020 грн. 00 коп.

Суддя Миропольський С.О.

За участю представників сторін:

Від позивача                Моїсеєва В.В.,

Від відповідача            не з‘явився

Прокурор                      Яковенко В.В.

Суть спору: прокурор просить суд стягнути з відповідача  в доход державного бюджету України штраф у розмірі 1 020 грн. 00 коп. за порушення законодавства про електроенергетику.

Відповідач відзив на позовну заяву не надав, в судове засідання не з‘явився про час та місце слухання справи був повідомлений належним чином, тому відповідно до ст. 75 ГПК України справа слухається за наявними в ній матеріалами.

Розглянувши матеріали справи, суд встановив:

В ході перевірки, відокремленим підрозділом “Держенергонагляд у Північному регіоні” за дотриманням чинного законодавства встановлено, що 14.07.2006 року інспекцією з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у Сумській області проведено обстеження технічного стану електричного обладнання товариства з обмеженою відповідальністю агрофірми “Прогрес”, про що було складено акт обстеження № С-393.

За результатами обстеження відповідачеві було видано обов'язковий до виконання припис № С-393 від 14.07.2006 року про припинення споживання електричної енергії, який відповідач у  встановлений термін не виконав, що підтверджується актом перевірки № С-632 від 17.10.2006 року.

Старшим державним інспектором України з енергонагляду у Сумській області за порушення законодавства про електроенергетику та за невиконання припису відповідача, відповідно до ст. 27 Закону України “Про електроенергетику”та Положення “Про порядок накладання на суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення законодавства про електроенергетику”, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 131 30.07.1999 року, накладено штраф у розмірі 1 020 грн. 00 коп., про що було винесено постанову № ОС 134/06-40 від 24.10.2006 року.

Відповідачем у встановлений законом термін штрафні санкції не сплачено, внаслідок чого прокурор змушений звернутися до суду.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши наявні докази, які мають значення для вирішення справи по суті, суд вважає, що вимоги позивача підлягають задоволенню виходячи з наступного:

Згідно з Указом Президента України “Про зміну в структурі центральних органів виконавчої влади” від 15.12.1999 року № 1573/99, з метою вдосконалення структури органів виконавчої влади та підвищення ефективності державного  управління  внесено зміни до структури центральних органів виконавчої влади  та затверджено систему їх реалізації, якою визначено, що до складу органів виконавчої влади України входить Міністерство палива та енергетики України.

Державне підприємство “Національна енергетична компанія “Укренерго” підпорядковано Міністерству палива та енергетики України і засновано на держаній власності.

Основною метою діяльності підприємства є забезпечення цілісності об'єднаної  енергетичної системи, забезпечення інтересів держави, енергоощадих підприємств усіх форм власності, запобігання порушенням режимів і аварій системного значення та ліквідація наслідків можливих аварій з найменшими для держави втратами.

Відповідно до ст. 5 Закону України “Про електроенергетику”, однією із державної політики в енергетиці є створення умов безпечної експлуатації об'єктів електроенергетики, а також забезпечення відповідальності енергопостачальників та споживачів. Згідно зі ст. 9 зазначеного Закону та п. 1 Положення “Про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної та теплової енергії” затвердженого Кабінетом Міністрів України від 07.08.1996 року № 929, зі змінами та доповненнями, державний нагляд електроенергетиці здійснює Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії (Держенергонагляд). Державні інспектори енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії мають право застосовувати у встановленому законом України порядку санкції до суб'єктів господарської діяльності за порушення нормативно - правових  актів. За ухилення виконання або несвоєчасне виконання рішень чи приписів Державної інспекції енергетичного нагляду за режимами споживання електричної  та теплової енергії суб'єкти господарської діяльності несуть відповідальність у вигляді штрафу у розмірі до п'яти тисяч неоподатковуваних податком мінімумів доходів громадян.

Згідно з Положенням “Про відокремлений підрозділ “Держенергонагляд  у Північ регіоні”, затвердженим директором Державного підприємства Національної  енергетичної компанія “Укренерго”, Держенергонагляд у Північному регіоні утворено з метою забезпечення функціонування електроенергетичної системи регіону в межах Харківської, Полтавської та Сумської областей України, як складової частини цілісної об'єднаної енергосистеми України.

Відповідно до п. 10 Положення “Про порядок накладання на суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення законодавства про електроенергетику”, суб'єкт господарської діяльності повинен сплатити штраф протягом 30 днів з дня винесення постанови про його накладання. У разі несплати штрафу у зазначений термі стягується в судовому порядку.

Як вбачається з матеріалів справи до теперішнього часу штраф до держбюджету відповідачем не перераховано.

Відповідно до ст. 33 Господарського процесуального кодексу, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень. Відповідачем не було надано доказів підтверджуючих сплату ним штрафу в сумі 1 020 грн. 00 коп., або обґрунтованих заперечень проти позовних вимог, хоча про час та місце слухання справи був повідомлений належним чином, тому вимоги прокурора є правомірні, обґрунтовані і підлягають задоволенню.

Відповідно ст. 49 Господарського процесуального кодексу України  з відповідача  підлягає стягненню 102 грн. 00 коп. - держмита та 118 грн. 00 коп. –витрат на інформаційно –технічне забезпечення судового процесу.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 44, 49, 82-85  Господарського процесуального кодексу України, суд, -  

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю агрофірми “Прогрес” (42100, Сумська область, Недригайлівський район, с. Маршали, код 30864419) в доход державного бюджету України (р/р 31115106600258 УДК у Сумській області, МФО 837013, код ЄДРПОУ 23636315, код платежу до держбюджету 23030300) 1 020 грн. 00 коп. штрафу.

3. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю агрофірми “Прогрес” (42100, Сумська область, Недригайлівський район, с. Маршали, код 30864419) в доход державного бюджету м. Суми  (р/р 31112095700002 в ГУДКУ Сумської області, МФО 837013, код бюджетної класифікації 22090200, символ 095, код 23636315) 102 грн. 00 коп. держмита.

Згідно ст.23 Закону України “Про судоустрій України”від 07.02.2002р. №30-18-ІІІ, суддя місцевого суду здійснює  контроль за своєчасним  зверненням до виконання судових рішень, постановлених під його головуванням, тому відповідно до ст. 116 ГПК України наказ про стягнення державного мита надсилається до місцевих органів державної податкової служби.

4. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю агрофірми “Прогрес” (42100, Сумська область, Недригайлівський район, с. Маршали, код 30864419) на користь державного підприємства “Судовий інформаційний центр”(м. Київ, вул.. Трутенко, 2, рах.26002014180001 у ВАТ “Банк Універсальний”, м. Львів, МФО 325707, ЄДРПОУ 30045370) 118 грн. 00 коп. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.  

5. Видати накази після набрання рішенням законної сили.

СудГосподарський суд Сумської області
Дата ухвалення рішення13.03.2007
Оприлюднено28.08.2007
Номер документу511892
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —14/115-07

Ухвала від 22.05.2007

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Залімський І.Г.

Постанова від 30.05.2007

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Залімський І.Г.

Судовий наказ від 03.05.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Панна С.П.

Постанова від 27.04.2007

Господарське

Господарський суд Одеської області

Горячук Н.О.

Ухвала від 03.05.2007

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Гридасов Ю.В.

Рішення від 11.04.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Панна С.П.

Ухвала від 30.03.2007

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Залімський І.Г.

Рішення від 13.03.2007

Господарське

Господарський суд Сумської області

Миропольський С.О.

Ухвала від 28.02.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Панна С.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні