Постанова
від 06.12.2011 по справі 2а-3887/11/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"06" грудня 2011 р. Справа № 2a-3887/11/0970

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Панікар І.В., розглянувши в порядку скороченого провадження в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Івано-Франківського транспортного прокурора в інтересах держави, в особі територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області до Товариства з обмеженою відповідальністю В«Транссервіс-ТрейдВ» про стягнення фінансових санкцій в сумі 1700,00 грн., -

ВСТАНОВИВ:

17.11.2011 року Івано-Франківський транспортний прокурор в інтересах держави, в особі територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області звернувся до суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю В«Транссервіс-ТрейдВ» про стягнення фінансових санкцій в сумі 1700,00 грн.

18.11.2011 року відповідно до пункту 4 частини 1 статті 183-2 КАС України судом винесена ухвала про відкриття скороченого провадження по даній адміністративній справі, яка разом із копією позовної заяви та доданими до неї документами направлена відповідачу для подання заперечення або заяви про визнання, яка ним отримана 23.11.2011 року.

Відповідно до частини 3 статті 183-2 КАС України суд виносить ухвалу про відкриття скороченого провадження, копія якої невідкладно надсилається відповідачу разом з копією позовної заяви та доданих до неї документів. Відповідач у десятиденний строк з дня одержання такої ухвали та копій документів може подати заперечення проти позову та необхідні документи або заяву про визнання позову.

Заперечення або заяви про визнання позову від відповідача на адресу суду в строки, передбачені статтею 183-2 КАС України, не надходили.

Згідно із пунктом 3 частини 5 статті 183-2 КАС України справа повинна бути розглянута в порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів - у разі якщо протягом семи днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною 3 цієї статті, до суду не надійшло заперечення відповідача та за умови, що справа не розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.

Суд, розглянувши та оцінивши матеріали справи в порядку скороченого провадження, відповідно до вимог статті 183-2 КАС України без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, відповідач є юридичною особою, вид діяльності якої - діяльність автомобільного регулярного транспорту.

Згідно зі статтею 48 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення.

Документами для юридичної особи, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є:

для автомобільного перевізника - ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;

для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.

Статтею 60 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» встановлено, що за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються санкції, зокрема, за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону передбачено штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Від імені центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту розглядати справи про стягнення у вигляді штрафів за порушення, викладені у цій статті, мають право посадові особи урядового органу державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті.

Порядок стягнення у вигляді штрафу за порушення, викладені у цій статті, та порядок оскарження і опротестування постанови по справі про правопорушення визначає Кабінет Міністрів України.

Згідно статті 6 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України. Державний контроль автомобільних перевізників здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок.

Відповідно до пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 року №1567 В«Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспортіВ» органами державного контролю на автомобільному транспорті є Головавтотрансінспекція, її територіальні управління в областях, Автономній Республіці Крим, м. Києві та Севастополі. Відповідно до пунктів 21, 27 наведеної Постанови Кабінету Міністрів України встановлено, що державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного контролю, шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок. При виявленні порушення законодавства складається акт, на підставі якого керівник органу державного контролю виносить постанову про застосування фінансових санкцій, що є обов'язковою до виконання. У відповідності до п. 28 даної Постанови Кабінету Міністрів України фінансова санкція повинна бути перерахована суб'єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування фінансових санкцій.

Згідно пункту 6.3 Наказу № 340 Міністерства транспорту та зв"язку України водій, що керує транспортним засобом, який не обладнаний тахографом, веде індивідуальну контрольну книжку

20.04.2011 року працівниками територіального управління Головавтотрансінспекції в Львівській області складено акт № 232143, в якому зафіксовано порушення вимог статті 48 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» під час надання відповідачем послуг з вантажних перевезень без оформлення відповідних документів, а саме: виявлено відсутність індивідуальної контрольної книжки. Водій відповідача з актом ознайомлений.

Про дату, час та місце розгляду справи з приводу порушення законодавства про автомобільний транспорт відповідач повідомлявся належним чином, що підтверджується поштовим повідомленням про вручення, копія якого наявна в матеріалах справи.

Постановою начальника Територіального управління Головавтоінспекції в Івано-Франківській області від 19.05.2011 року № 124247 за порушення вимог статті 48 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» та відповідно до норм абзацу 3 частини 1 статті 60 цього Закону до ТзОВ В«Транссервіс-ТрейдВ» застосована фінансова санкція у вигляді штрафу в розмірі 1700,00 грн.

Постанова направлена відповідачу листом № 09-3-20/2544 від 19.05.2011 року.

Постанова в порядку передбаченому п. 32 Постанови Кабінету Міністрів України В«Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспортіВ» від 08.11.2006 року № 1567 (далі - Постанови) до вищого за підпорядкуванням органу державного контролю протягом 10 днів після її винесення чи до суду відповідачем не була оскаржена.

Відповідачем у передбачений законом термін сума застосованих до нього фінансових санкцій в розмірі 1700,00 грн. добровільно не сплачена, а тому вона підлягає стягненню в судовому порядку.

Виходячи з наведеного, суд дійшов висновку про те, що позивачем правомірно винесена постанова від 19.05.2011 року за № 124247 про застосування до відповідача фінансових санкцій в розмірі 1700,00 грн., тому позовні вимоги є обґрунтованими, а позов таким, що підлягає задоволенню.

Відповідно до вимог частини 4 статті 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійсненні позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі статті 124 Конституції України, керуючись статтями 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю В«Транссервіс-ТрейдВ» (ідент. код 36112845), вул. Підвальна, 8/5, м. Калуш, Івано-Франківська область, 77300 в доход Державного бюджету України фінансові санкції по постанові від 19.05.2011 року № 124247 в сумі1700,00 (одна тисяча сімсот гривень).

Відповідно до частини 9 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 КАС України, апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня її отримання.

Відповідно до частини 10 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України у разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, ухвала суду апеляційної інстанції по такій справі є остаточною і оскарженню не підлягає.

Суддя: /підпис/ ОСОБА_1

Постанова складена в повному обсязі 06.12.2011 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.12.2011
Оприлюднено02.10.2015
Номер документу51351013
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3887/11/0970

Постанова від 06.12.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Ухвала від 18.11.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Постанова від 06.12.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні