Постанова
від 12.01.2012 по справі 2а-4147/11/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"12" січня 2012 р. Справа № 2a-4147/11/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Григорука О.Б.

при секретарі Рудій В.О.

за участю: представника позивача - ОСОБА_1; представник відповідача - не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом:

Коломийського міськрайонного центру зайнятості

до відповідача: ТзОВ "Трускавець-Аз-Тревел"

про стягнення заборгованості в сумі 1510,02 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

Коломийський міськрайонний центр зайнятості звернувся до суду з адміністративним позовом до ТзОВ "Трускавець-Аз-Тревел" про стягнення заборгованості в сумі 1510,02 грн.

Позовні вимоги мотивує тим, що на виконання ст. 30 Закону України "Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття " та Порядку надання роботодавцю дотації на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних на підставі договорів про працевлаштування безробітного з наданням дотації № 090210071900103 від 20.07.2010 р. та №090210062900088 від 30.06.2010 р. відповідачем прийнято на роботу ОСОБА_2 та ОСОБА_3 Позивач зазначає, що відповідачем порушено вимоги законодавства та зазначених договорів, а саме подано недостовірні відомості, що стали підставою для визначення розміру дотації та її використання, у зв’язку з чим до останнього застосовано штрафні санкції в розмірі 1510,02 грн., однак станом на момент звернення з даним адміністративним позовом кошти товариством не сплачені.

Представник позивача в судовому засідання позовні вимоги підтримав з підстав наведених позовній заяві, позов просив задовольни та стягнути заявлену суму заборгованості.

Відповідач в судове засідання повторно не з’явився, належним чином повідомлений про дату, час та місце судового розгляду, що підтверджується повідомленнями про вручення поштового відправлення, які містяться в матеріалах справи. Причини неявки відповідач суду не повідомив, правом на подання заперечення не скористався. На підставі ч. 4 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України судом продовжено розгляд справи за відсутності відповідача.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши та оцінивши подані докази, заслухавши пояснення представника позивача, судом встановлено наступне.

Відповідно до п. 1 ст. 30 Закону України "Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" фондом може надаватися дотація роботодавцям для працевлаштування безробітних, у тому числі молоді на перше робоче місце у розмірі витрат на заробітну плату прийнятих за направленням державної служби зайнятості осіб (але не вище за середній рівень у галузях національної економіки відповідної області) в розрахунку на рік.

Відповідно до п. 7 Порядку надання роботодавцю дотації на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних від 10.01.2001 р. затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України передбачено, що дотація надається щомісячно протягом року в розмірі фактичних витрат на заробітну плату прийнятих за направленням державної служби зайнятості осіб, але не вище за середній рівень заробітної плати за всіма видами економічної діяльності у відповідній області за місяць, за який нараховано заробітну плату, або обчисленої з неї відповідної суми в разі, якщо особа працювала неповний місяць.

Ці витрати включають основну та додаткову заробітну плату, визначену відповідно до першої та другої частин статті 2 Закону України "Про оплату праці", та суму єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування відповідно до Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування".

Пунктом 15 Порядку надання роботодавцю дотації на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних зазначено, що роботодавець у встановленому законодавством порядку несе відповідальність за забезпечення гарантії зайнятості осіб, прийнятих на роботу з наданням роботодавцю дотації, достовірність відомостей, що є підставою для прийняття рішення щодо надання дотації для працевлаштування безробітних, визначення розміру дотації, та використання дотації.

Як вбачається з матеріалів справи, між Коломийським міськрайонним центром зайнятості та ТзОВ "Трускавець-Аз-Тревел" на підставі ст. 30 Закону України "Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" та Порядку надання роботодавцю дотації на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних укладено договори про працевлаштування безробітного з наданням дотації № 090210071900103 від 20.07.2010 р. та №090210062900088 від 30.06.2010 р. (а.с. 9, 10), відповідно до пунктів 2.1.1., 2.1.2 яких центр зайнятості зобов’язувався направити відповідачу для працевлаштування за професією (на посаду) агент з доставки замовлених квитків безробітну ОСОБА_2 та ОСОБА_3 та надавати дотацію у порядку та в розмірах передбачених договорами та Порядком.

Пунктом 2.3.3 вказаних договорів передбачено, що ТзОВ "Трускавець-Аз-Тревел" зобов’язується щомісячно не пізніше п’яти робочих днів після виплати заробітної плати особі, працевлаштованій з наданням дотації, надавати центру зайнятості довідку встановленої форми про нараховану та виплачену заробітну плату такій особі та сплату страхових внесків відповідно до чинного законодавства.

Пунктом 4.1 вищенаведеного договору сторонами визначено, що Центр зайнятості щомісячно після подання роботодавцем довідки про нараховану та виплачену заробітну плату особі, працевлаштованій за направленням центру зайнятості, та сплату страхових внесків відповідно до чинного законодавства протягом 30 календарних днів з дня отримання інформації про середній рівень заробітної плати за всіма видами економічної діяльності по області за місяць, за який нараховано заробітну плату, перераховує суму дотації.

Згідно абз.2 п.15 Порядку надання роботодавцю дотації на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних зазначено, що центр зайнятості не рідше ніж один раз на півроку відповідно до затвердженого плану або за письмовим зверненням фізичної чи юридичної особи про факти порушення роботодавцем умов надання дотації перевіряє достовірність відомостей, поданих роботодавцем для отримання коштів Фонду.

Судом встановлено, що Коломийським міськрайонним центром зайнятості проведено перевірку ТзОВ "Трускавець-Аз-Тревел" щодо достовірності поданих роботодавцем даних, що є підставою для визначення розміру дотації та порядку її використання, за результатами якою складено акт від 25.10.2011 року ( а.с.7).

Перевіркою виявлено порушення, а саме в поданих ТзОВ "Трускавець-Аз-Тревел" відомостей (даних) до Коломийського міськрайонного центру зайнятості по особам ОСОБА_3 та ОСОБА_2, на відшкодування дотації вказано суми сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України за червень, липень 2011р., які фактично на день подання відомостей не були сплачені.

Як вбачається з матеріалів справи, сума єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування до органів Пенсійного фонду сплачена 24.10.2010 р відповідно до квитанції 1612 636.3 (а.с.17). При цьому згідно наданих письмових пояснень, відповідачем зазначено, що у зв’язку накладенням арешту на розрахункові рахунки в банках виконавчою службою товариство не сплатило суму єдиного внеску в терміни встановлені діючим законодавством (а.с.16).

Відповідно до п.5.3 Договорів про працевлаштування з наданням дотації від 20.07.2010 р., 30.06.2010 р. передбачено, що роботодавець несе відповідальність за забезпечення гарантій зайнятості особи, прийнятої на роботу з наданням дотацій, достовірність даних, що є підставою для визначення розміру дотації, та використання дотацій.

Згідно з ч.2. ст. 38 Закону України "Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" та п.15 Порядку надання роботодавцю дотації на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних за порушення порядку використання роботодавцем коштів Фонду накладається штраф у розмірі наданої Фондом суми, використаної з порушенням.

Судом встановлено, що позивачем 03.11.2011р прийнято рішення №1032 щодо застосування до відповідача штрафу за встановлені порушення вимог чинного законодавства у сфері зайнятості населення, у якому встановлений строк для добровільної сплати відповідачем суми штрафу в розмірі 1510,02 грн. Вказане рішення направлено і отримано відповідачем, що підтверджується підписом уповноваженої особи (а.с.11, 12).

Суду не надано доказів оскарження відповідачем рішення позивача про застосування штрафу, а тому рішення є чинним та підлягає виконанню.

Оскільки відповідачем не надано доказів добровільної сплати штрафу в терміни, визначені позивачем, сума штрафу в розмірі 1510,02 грн. підлягає стягненню в судовому порядку.

За таких обставин, з врахуванням вищенаведеного, суд приходить до висновку що позовні вимоги Коломийського міськрайонного центру зайнятості є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 < ОСОБА_3 > Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Стягнути з ТОВ "Трускавець-Аз-Тревел", код 36480465, на користь Коломийського міськрайонного центру зайнятості заборгованість в сумі 1510 (одна тисяча п'ятсот десять) грн. 02 коп.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано.

Суддя: Григорук О.Б.

Постанова складена в повному обсязі 17.01.2012 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.01.2012
Оприлюднено01.10.2015
Номер документу51352916
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4147/11/0970

Постанова від 12.01.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Постанова від 12.01.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Ухвала від 13.12.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Постанова від 12.01.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні