Ухвала
від 16.09.2015 по справі 826/17149/15
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А

про відмову щодо вжиття заходів забезпечення позову

16 вересня 2015 року м. Київ № 826/17149/15

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Федорчука А.Б., суддів: Гарника К.Ю., Кобилянського К.М., при секретарі судового засідання Грабовському В.А., розглянувши клопотання про забезпечення позову

за позовом Асоціації незалежних експертів України "Укрексперт" доДержавної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України про визнання протиправними та скасування наказів , за участю представників сторін:

від позивача: Лазько С.В.

від відповідача: Бугайчук О.І., Мельник М.О.

ВСТАНОВИВ:

Асоціації незалежних експертів України "Укрексперт" звернулася з позовом до Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України про визнання протиправним та скасування Наказу № 50 від 12.08.2015 р. Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України "Про анулювання дозволу"; визнати протиправним та скасувати Наказ № 51 від 12.08.2015 р. Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України "Про анулювання дозволу Держгірпромнагляду".

Позивачем подано клопотання про вжиття забезпечення позову шляхом зупинення дії Наказу № 50 від 12.08.2015 р. Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України "Про анулювання дозволу" та Наказу № 51 від 12.08.2015 р. Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України "Про анулювання дозволу Держгірпромнагляду".

Вивчивши клопотання про забезпечення адміністративного позову та подані матеріали, суд вважає, що заявлене клопотання не підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 117 Кодексу адміністративного судочинства України, Суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також, якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.

Згідно ч.1 ст.118 Кодексу адміністративного судочинства України, клопотання про забезпечення адміністративного позову розглядається не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі.

Однак, позивачем не доведені та документально не підтверджені обставини, які б вказували на очевидну небезпеку заподіянню шкоди правам, свободам та інтересам позивача, які б унеможливили захист його прав, свобод та інтересів без вжиття відповідних заходів.

Окрім того, в матеріалах справи відсутні докази та підтвердження того, що невжиття заходів до забезпечення позову якимось чином може ускладнити чи зробити неможливим виконання рішення суду.

Відповідно до частини 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Позивачем не доведено існування обставин, вказаних у частині 1 статті 117 КАС України.

Суд вбачає, що зупинення дії Наказу № 50 від 12.08.2015 р. Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України "Про анулювання дозволу" та Наказу № 51 від 12.08.2015 р. Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України "Про анулювання дозволу Держгірпромнагляду", що є предметом позову, буде фактично вирішенням справи по суті до постановлення рішення в даній справі.

За таких обставин, керуючись ст.ст. 117, 118 КАС України, Окружний адміністративний суд міста Києва,

УХВАЛИВ:

Відмовити у задоволенні клопотання про забезпечення позову.

Ухвала відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання скарги про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом п'яти днів з дня її отримання особою, яка оскаржує ухвалу, за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя А.Б. Федорчук

Судді К.Ю. Гарник

К.М. Кобилянський

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення16.09.2015
Оприлюднено30.09.2015
Номер документу51364238
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/17149/15

Постанова від 21.12.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 16.09.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 21.08.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні