Постанова
від 29.11.2011 по справі 3-11238/11
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 3-11238/11

Провадження №3/2610/20394/11

П О С Т А Н О В А

іменем України

29 листопада 2011 року суддя Шевченківського районного суду м. Києва А.В.Трубніков, розглянувши матеріали, які надійшли з Відділу ДАІ Шевченківського району м. Києва, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця ІНФОРМАЦІЯ_2, мешканця ІНФОРМАЦІЯ_3, не працюючого ТОВ «Адвокатський союз», охоронцем, -

за ч.1 ст. 139 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-

В С Т А Н О В И В :

Як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення, 27.10.2011 р. о 12 год 32 хв. по вул. Воровського, 32 у м.Києві охоронець ТОВ «Адвокатський союз» ОСОБА_1 встановив на проїзній частині фізичні перешкоди (направляючі конуси), чим порушив Закон України «Про дорожній рух».

ОСОБА_1 у судове засідання не з’явився, про розгляд справи повідомлявся належним чином.

Представник ОСОБА_1 у судовому засіданні проти протоколу заперечував у повному обсязі, свої заперечення виклав у письмовому вигляді.

Так, судом встановлено, що згідно Договору №1.1-200.10 від 01.12.2010 року, укладеного з Комунальним підприємством «Київтранспарксервіс», для ТОВ «Адвокатський союз» надано фіксовані місця для паркування автотранспортних засобів за адресою: м. Київ, вул. Воровського.32. Договір укладено відповідно до Правил паркування транспортних засобів у м. Києві, затверджених рішенням Київської міської ради від 26.09.2002 р. №47/207, про що зокрема зазначено в договорі.

ТОВ «Адвокатський союз»є платником збору за паркування автотранспорту, оскільки здійснює щомісячно оплату послуг за надання місць паркування (яка включає в себе ПДВ та збір за паркування автотранспорту).

Відведення місць паркування для ТОВ «Адвокатський союз» було розроблено та відведено КП «Київтранспарксервіс». згідно Схеми організації дорожнього руху (ОДР) по вул. Воровського,32. Дана схема ОДР погоджена останній раз 01.12.2010 року терміном на 1 рік у всіх відповідних інстанціях: Головному управлінні транспорту, КП «Київдорсервіс», Управлінні Державтоінспекції Головного управління МВС України в м. Києві (підписи посадових осіб та печатки погоджувальних органів наявні).

Кожне місце для паркування відповідно до Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001р. №1306 позначене дорожньою розміткою 1.1. передбаченою розділом 34 (Дорожня розмітка) та Додатком 2 до Правил. Одночасно з дорожньою розміткою на виконання погодженої схеми ОДР по вул. Воровського,32, встановлені відповідні дорожні знаки та таблички до дорожніх знаків передбачені Правилами дорожнього руху: 5.39. Зона для стоянки, 7.6.1. Спосіб поставлення транспортного засобу на стоянку (дозволено), 7.6.4. Спосіб поставлення транспортного засобу на стоянку (заборонено), 7.14. Платні послуги, та 5.40. Кінець зони стоянки.

Як вбачається зі схеми ОДР по вул. Воровського,32. відведені місця для паркування мають ширину 2,5 м. від краю проїзної частини (бордюру). Зазначена ширина відповідно до схеми ОДР по вул. Воровського,32 використовується саме як, відведене місце паркування для ТОВ «Адвокатський союз»

Чинним законодавством встановлення направляючих конусів безпосередньо на відведеному для маркування автотранспорту місці прямо не заборонено, не визначається як перешкода, отже відсутня відповідальність за таке надумане порушення. Зазначені пояснення підтверджуються фотографіями зробленими інспекторами ОДР ВДАІ з обслуговування Шевченківського району, які наявні в матеріалах справи про адміністративне правопорушення.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. N 1306 «Про Правила дорожнього руху» встановлено наступне визначення термінів: проїзна частина - елемент дороги, призначений для руху нерейкових транспортних засобів. Дорога може мати декілька проїзних частий, межами яких є розділювальні смути; перешкода для руху - нерухомий об'єкт у межах смути руху транспортного засобу або об'єкт, що рухається попутно в межах цієї смуги (за винятком транспортного засобу, що рухається назустріч загальному потоку транспортних засобів) і змушує водія маневрувати або зменшувати швидкість, аж до зупинки транспортного засобу.

Відповідно до рішення Київської міської ради № 47/207 від 26 вересня 2002 року «Про встановлення Правил благоустрою території, паркування транспортних засобів, тиші в громадських місцях.торгівлі на ринках у місті Києві», дано визначення основних термінів, використаних в цих Правилах: паркування автотранспорту - тимчасова стоянка автотранспорту у відведених або спеціально обладнаних місцях для паркування автотранспорту, визначених органами міської влади, без відповідальності за збереження транспортного засобу або з такою відповідальністю, якщо можливе оснащення місць для паркування необхідним обладнанням; відведені місця - це місця для паркування транспортних засобів, визначені дорожніми знаками, можуть мати дорожню розмітку і бути оснащені пристроями для контролю часу паркування; збір за паркування автотранспорту - обов'язкова оплата, яка згідно із законом запроваджується і зупиняється Київською міською радою на території міста Києва та зараховується до його бюджету; платники збору за паркування автотранспорту - водії чи відповідні юридичні особи, що паркують транспортні засоби у відведених або спеціально обладнаних для цього місцях.

Крім того насьогодні існує чинна постанова Окружного адміністративного суду м.Києва від 27.10.2009 р., якою зобов’язано УДАІ ГУ МВС України в м.Києві утриматись від вчинення дій, направлених на перешкоджання встановленню конусів на орендованих паркувальних місцях та вилучати направляючі конуси

Таким чином, в даному випадку взагалі відсутні ознаки складу вчинений адміністративного правопорушення передбаченого ч.1 ст.139 КУпАГІ, оскільки ТОВ «Адвокатський союз» має право встановлювати на відведених місцях для паркування транспортних засобів на свій розсуд автомобілі та/або направляючи конуси (для позначення відведених місць паркування) відповідно до укладеного з КП «Київтранспарксервіс» договору.

Відповідно до ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

У зв'язку з вищевикладеним. вважаю, що в діях ОСОБА_1 відсутній склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 139 КУпАПІ України, а тому провадження по справі відносно нього підлягає закриттю у зв’язку із відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення, на підставі п.1 ч.1 ст. 247 КУпАП.

Керуючись ст. ч.1 ст. 139, ст. 247, Кодексу України про адміністративні правопорушення, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Провадження у справі про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 139 КУпАП закрити на підставі п.1 ч.1 ст. 247 КУпАП, за відсутністю в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення

Постанова може бути оскаржена або опротестована прокурором до Апеляційного суду м.Києва шляхом подачі апеляційної скарги або протесту прокурора до Шевченківського районного суду м.Києва протягом 10 днів дня винесення постанови.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, протесту прокурора, якщо апеляційна скарга, протест прокурора не було подано протягом 10 днів. У разі подання апеляційної скарги, протесту прокурора, постанова, якщо вона не скасована, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом..

Суддя А.В.Трубніков

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення29.11.2011
Оприлюднено02.10.2015
Номер документу51461887
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —3-11238/11

Постанова від 29.11.2011

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Трубніков А. В.

Постанова від 02.12.2011

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Кізюн Л. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні