Постанова
від 28.01.2011 по справі 9962/10/1570
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 9962/10/1570

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 січня 2011 року м.Одеса

о 12год. 40хв.

У залі судових засідань №8

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Харченко Ю.В.

При секретарі Гурченковій Г.М.

За участю представників сторін:

Від позивача: ОСОБА_1 -за довіреністю №556/10/10-00-01 від 11.01.2011р.

Від відповідача: не з'явився, незважаючи на те, що про дату, час та місце судового засідання повідомлений належним чином.

Розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Котовської Об'єднаної державної податкової інспекції Одеської області до Комунального підприємства «Компанія по управлінню та утриманню міського житлового фонду»про стягнення податкового боргу у загальній сумі 63 905,05грн.,-

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшов адміністративний позов Котовської Об'єднаної державної податкової інспекції Одеської області, в якому позивач просить суд стягнути з Комунального підприємства «Компанія по управлінню та утриманню міського житлового фонду»податковий борг у загальній сумі 63 905,05грн., з яких 54 569,70грн. -сума податкового боргу по податку на додану вартість, у т.ч. пеня - 33,93грн., 4 755,45грн. -сума боргу по податку на доходи з фізичних осіб, 4 519,90грн. -штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання та обігу готівки та про застосування РРО, 60грн. -сума боргу по податку на прибуток підприємств.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 20.10.2010р. було відкрито провадження у справі та запропоновано відповідачу у строк до 10.11.2010р. подати до суду письмові заперечення на позов та докази, які спростовують заявлені позовні вимоги.

Ухвалою суду від 10.11.2010р. закінчено підготовче провадження та призначено справу до розгляду в засіданні суду на 06.12.2010р.

Відповідач у судові засідання 06.12.2010р. та 24.01.2011р. не з'явився, про дату, час та місце судових засідань повідомлявся належним чином та своєчасно, заперечення на позов не надав, у зв'язку з чим справу розглянуто на підставі наявних у ній доказів відповідно до ч.4 ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України.

Заслухавши пояснення представника позивача та дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази в сукупності та системно проаналізувавши приписи чинного податкового законодавства, суд встановив наступне.

Як вбачається з матеріалів справи, Комунальне підприємство «Компанія по управлінню та утриманню міського житлового фонду»зареєстроване Виконавчим комітетом Котовської міської ради Одеської області 25.07.2003р., про що свідчить наявна в матеріалах справи належним чином засвідчена копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи Серії А00 №674681.

Комунальне підприємство «Компанія по управлінню та утриманню міського житлового фонду»взято на облік як платника податків у Котовській Об'єднаній державній податковій інспекції Одеської області 01.08.2003р. за №11515, що підтверджується наявною у матеріалах справи відповідною Довідкою Котовської ОДПІ Одеської області №91 від 13.09.2010р.

Судом встановлено, що станом на 19.10.2010р. (дата звернення до суду з даним позовом) за відповідачем рахується заборгованість, зокрема, по податку на додану вартість, яка виникла 29.06.2010р. внаслідок несплати основного платежу та штрафних санкцій, нарахованих за порушення податкового законодавства, встановленого в ході проведення виїзної планової перевірки Комунального підприємства «Компанія по управлінню та утриманню міського житлового фонду»з питань дотримання податкового законодавства, а саме порушення п.п.3.1.1 п.3.1. ст.3, та п.п.7.3.1 п.7.3 ст.7, згідно з приписами якого датою виникнення податкових зобов'язань з поставки товарів (робіт, послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: або дата зарахування коштів від покупця (замовника) на банківський рахунок платника податку як оплата товарів (робіт, послуг), що підлягають поставці, а у разі поставки товарів (робіт, послуг) за готівкові грошові кошти -дата їх оприбуткування в касі платника податку, а при відсутності такої -дата інкасації готівкових коштів у банківській установі, що обслуговує платника податку; або дата відвантаження товарів, а для робіт (послуг) -дата оформлення документа, що засвідчує факт виконання робіт (послуг) платником податку. Водночас, в порушення вказаних положень законодавства Підприємством не було включено до обсягу реалізації (рядок 1 декларацій податку на додану вартість) суми ПДВ від отриманої оплати увигляді взаємозаліку, та отриманої оплати за послуги, в результаті чого занижено податкове зобов'язання з ПДВ на суму 20 140,57грн. За результатами означеної перевірки був складений акт №1105/23-02/32572054 від 20.05.2010р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення №0000132302/0 від 03.06.2010р., щодо визначення основного платежу по ПДВ у сумі 20 140,57грн. та застосування штрафних санкцій у сумі 10 070,28грн. відповідно до п.п.17.1.3 п.17.3 ст.17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільове фондами». Відтак, загальна сума заборгованості по ПДВ з урахуванням наявного боргу по податку на додану вартість, який додатково утворився внаслідок несплати Підприємством податкового зобов'язання, самостійно визначеного у поданих деклараціях з ПДВ та штрафних санкцій, застосованих за невчасну сплату податкового зобов'язання, з урахуванням положень п.п.17.1.7 п.17.1 ст.17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільове фондами», склала - 54 569,70грн.

Також, судом з»ясовано, що за відповідачем - КП «Компанія по управлінню та утриманню міського житлового фонду» рахується заборгованість по податку на прибуток підприємств, яка виникла 20.09.2010р., у зв'язку з несплатою штрафних санкцій в сумі 68грн., нарахованих згідно податкового повідомлення-рішення №0000631501/0 від 08.09.2010р., винесеного на підставі акта перевірки №2068/1501/32572054 від 08.09.2010р. за порушення п.17.2 ст.17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами».

До того ж, як встановлено судом та вбачається з наявних у матеріалах справи документів, за Підприємством наявна заборгованість по податку на доходи фізичних осіб, що виникла 14.06.2010р., у зв'язку з несплатою основного платежу в сумі 1 585,15грн. та штрафних санкцій в сумі 3 170,30грн., нарахованих згідно податкового повідомлення-рішення №0000471701/0 від 03.06.2010р., винесеного за результатами документальної перевірки (Довідка від 20.05.2010р. №40/1701/23/32572054). Зокрема, в ході означеної перевірки встановлено порушення п.п.4.2.1. п.4.2 ст.4. п.п.6.3.2. п.6.3 ст.6. п.7.1 ст.7. п.п.8.1.1 п.8, ст.16, ст.17, п.п. а п.п.20.3.1 п.201. ст.20 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб», в результаті чого не утримано та не перераховано до бюджету податку з доходів фізичних осіб у сумі 1 583,15грн., з урахуванням чого відповідно до п.п.17.1.9 п.17.9 ст.17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»до відповідача були застосовані штрафні (фінансові) санкції у сумі 3 170,30грн.

Заборгованість по сплаті штрафних санкцій за порушення законодавства про патентування, норм регулювання та обігу готівки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сумі 4 519,90грн., наявна, зокрема, з 05.07.2010р. відповідно до рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій від 03.06.2010р. №0000552303, винесеного на підставі акта перевірки від 20.05.2010р. №1105/23-02/32572054, в якому встановлено порушення п.2.6 ст.2 «Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні», а саме несвоєчасне оприбуткування готівкових коштів в касі підприємства на суму 903,98грн. У зв»язку з чим застосовані штрафні санкції згідно зі .1 Указу Президента України від 12.06.1995р. №436/95 «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм регулювання обігу готівки» (903,98 х 5 = 4 519,9грн.).

При цьому, судом встановлено, що означені суми боргу по ПДВ, податку на прибуток підприємств, податку з доходів фізичних осіб та штрафних санкцій за порушення законодавства про патентування, норм регулювання та обігу готівки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у законодавчо визначеному порядку та строки самостійно Комунальним підприємством «Компанія по управлінню та утриманню міського житлового фонду»сплачені не були, та відповідні податкові повідомлення -рішення та рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій, якими визначено вищевказані суми заборгованості, у законодавчо встановлені строки відповідачем оскаржені не були, у зв'язку з чим рахується податкова заборгованість у загальному розмірі 63 905,05грн., з яких 54 569,70грн. -сума податкового боргу по податку на додану вартість в т.ч. пеня 33,93грн., 4 755,45грн. -сума боргу по податку на доходи з фізичних осіб, 4 519,90грн. -штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання та обігу готівки та про застосування РРО, 60грн. - сума боргу по податку на прибуток підприємств, що серед іншого, підтверджується наявною у справі відповідною Довідкою Котовської ОДПІ Одеської області №15786/10/19-015 від 22.09.2010р.

Відповідно до ст.4 Закону України «Про систему оподаткування»від 25.06.1991 р. №1251-XII (зі змінами та доповненнями) платниками податків і зборів (обов'язкових платежів) є юридичні і фізичні особи, на яких згідно з законами України покладено обов'язок сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі).

Згідно з п.п.2,3 п.1 ст.9 Закону України «Про систему оподаткування»платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів), сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.

Статтею 11 вказаного Закону передбачено, що платники податків і зборів (обов'язкових платежів) відповідно до законів України несуть відповідальність за правильність обчислення, своєчасність сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) і додержання законів про оподаткування.

Відповідно до п.п.3.1.1 п.3.1 ст.3 Закону України «Про податок на додану вартість»від 03.04.1997р. №168/97-ВР (зі змінами та доповненнями) об'єктом оподаткування є операції платників податку з: поставки товарів та послуг, місце поставки яких знаходиться на митній території України, у тому числі операції з: передачі права власності на об'єкт застави позичальнику (кредитору) для погашення заборгованості заставодавця; передачі об'єкта фінансового лізингу в розпорядження лізингоотримувача; поставки послуг з міжнародних перевезень пасажирів, багажу та вантажів автомобільним транспортом, а також міжнародних відправлень будь-яким видом транспорту на відрізку від пункту їх відправлення (прийняття для перевезення) на митній території України до пункту їх митного оформлення, а також від пункту їх митного оформлення до пункту призначення (доставки) на митній території України; поставки послуг з міжнародних перевезень пасажирів, багажу та вантажів (крім міжнародних відправлень) будь-яким видом транспорту (крім автомобільного) на відрізку від пункту відправлення (прийняття для перевезення) на митній території України до пункту проведення прикордонного контролю з їх випуску за межі державного кордону України, а також від пункту прикордонного контролю з їх впуску у межі державного кордону України до пункту їх призначення (доставки) на митній території України; в інших випадках, визначених цим Законом;

Відповідно до п.п.7.3.1 п.7.3 ст.7 вказаного Закону датою виникнення податкових зобов'язань з поставки товарів (робіт, послуг) вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: або дата зарахування коштів від покупця (замовника) на банківський рахунок платника податку як оплата товарів (робіт, послуг), що підлягають поставці, а в разі поставки товарів (робіт, послуг) за готівкові грошові кошти -дата їх оприбуткування в касі платника податку, а при відсутності такої -дата інкасації готівкових коштів у банківській установі, що обслуговує платника податку; або дата відвантаження товарів, а для робіт (послуг) -дата оформлення документа, що засвідчує факт виконання робіт (послуг) платником податку.

Відповідно до п.п.17.1.3 п.17.3 ст.17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»від 21.12.2000р. №2181-ІІІ (зі змінами та доповненнями), штрафні санкції за порушення податкового законодавства накладаються на платника податків у розмірах, визначених цією статтею, крім штрафних санкцій за порушення валютного законодавства, що встановлюються окремим законодавством. Штрафні санкції накладаються контролюючими органами, а у випадку, передбаченому пунктом 17.2 цієї статті, самостійно нараховуються та сплачуються платником податків. У разі коли контролюючий орган самостійно донараховує суму податкового зобов'язання платника податків за підставами, викладеними у підпункті "б" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 цього Закону, такий платник податків зобов'язаний сплатити штраф у розмірі десяти відсотків від суми недоплати (заниження суми податкового зобов'язання) за кожний з податкових періодів, установлених для такого податку, збору (обов'язкового платежу), починаючи з податкового періоду, на який припадає така недоплата, та закінчуючи податковим періодом, на який припадає отримання таким платником податків податкового повідомлення від контролюючого органу, але не більше п'ятдесяти відсотків такої суми та не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян сукупно за весь строк недоплати, незалежно від кількості податкових періодів, що минули.

Згідно з п.п.17.1.7 п.17.1 ст.17 вказаного Закону у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання протягом граничних строків, визначених цим Законом, такий платник податку зобов'язаний сплатити штраф у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі десяти відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі двадцяти відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі п'ятдесяти відсотків погашеної суми податкового боргу. Платник податків сплачує один із зазначених у цьому підпункті штрафів відповідно до загального строку затримки незалежно від того, чи були застосовані штрафи, визначені у підпунктах 17.1.1-17.1.6 цього пункту, чи ні.

Відповідно до п.п.4.2.1 п.4.2 ст.4 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб»від 22.05.2003р. №889-ІV (зі змінами та доповненнями) до складу загального місячного оподатковуваного доходу включаються: доходи у вигляді заробітної плати, інші виплати та винагороди, нараховані (виплачені) платнику податку відповідно до умов трудового або цивільно-правового договору.

Відповідно до п.п.6.3.2 п.6.3 ст.6 зазначеного закону платник податку подає працедавцю заяву про самостійне обрання місця застосування податкової соціальної пільги (далі -заява про застосування пільги) за формою, визначеною центральним податковим органом. Податкова соціальна пільга починає застосовуватися до нарахованих доходів у вигляді заробітної плати з дня отримання працедавцем заяви платника податку про застосування пільги. Пільга не застосовується до доходу, нарахованого до моменту отримання такої заяви, крім випадків, зазначених у підпункті 6.3.3 цього пункту. Платник податку, який змінює за самостійним рішенням місце отримання податкової соціальної пільги, зобов'язаний надати працедавцю за попереднім місцем її застосування заяву про відмову від такої пільги (далі - заява про відмову від пільги) за формою, визначеною центральним податковим органом. Така заява не подається, якщо платник податку припиняє трудові відносини з таким працедавцем з будь-яких підстав, а також у випадках, визначених у підпункті 6.3.3 цього пункту. Працедавець відображає у складі річної податкової звітності всі випадки отримання заяв платників податку про застосування пільги та заяв про відмову від такої пільги. Податкова соціальна пільга застосовується за місцем отримання платником податку основного доходу (визначеним у трудовій книжці) на дату набрання чинності цим пунктом, без подання заяви про застосування пільги. Порядок надання таких документів та їх склад визначається Кабінетом Міністрів України.

Згідно з п.(в) п.п.6.5.2. п.6.5 ст.6 цього ж Закону працедавець платника податку за місцем застосування податкової соціальної пільги здійснює перерахунок сум доходів, нарахованих такому платнику податку у вигляді заробітної плати, а також сум наданих податкових соціальних пільг: під час проведення остаточного розрахунку з платником податку, який припиняє трудові відносини з таким працедавцем.

Відповідно до п.п.6.5.3 п.6.5 ст.6 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб»якщо внаслідок здійсненого перерахунку виникає недоплата цього податку, то така сума стягується працедавцем за рахунок суми будь-якого оподатковуваного доходу (після його оподаткування) за відповідний місяць, а при недостатності суми такого доходу - за рахунок оподатковуваних доходів наступних місяців, до повного погашення суми такої недоплати. Якщо внаслідок проведення остаточного розрахунку з платником податку, який припиняє трудові відносини з працедавцем, виникає сума недоплати, що перевищує суму оподатковуваного доходу платника податку за останній звітний період, то непогашена частина такої недоплати включається до складу податкового зобов'язання платника податку за наслідками звітного податкового року.

Відповідно до п.7.1 ст.7 зазначеного Закону ставка податку становить 15 відсотків від об'єкта оподаткування, крім випадків, визначених у пунктах 7.2-7.4 цієї статті.

Згідно п.п.8.1.1 п.8.1 ст.8 цього ж Закону податковий агент, який нараховує (виплачує) оподатковуваний дохід на користь платника податку, утримує податок від суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену у відповідних пунктах статті 7 цього Закону.

Згідно з приписами ст.16 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб»податок, утриманий з доходів резидентів, підлягає зарахуванню до бюджету згідно з нормами Бюджетного кодексу України. Податок, утриманий з доходів нерезидентів, підлягає зарахуванню до бюджету територіальної громади за місцем утримання такого податку. Цей порядок застосовується всіма юридичними особами, у тому числі такими, що мають філії, відділення, інші відокремлені підрозділи, які розташовані на території іншої територіальної громади, ніж така юридична особа, а також відокремленими підрозділами юридичних осіб, яким в установленому порядку надано повноваження щодо нарахування, утримання і сплати (перерахування) до бюджету податку (далі - уповноважений підрозділ). Сума податку за звітний місяць, яка підлягає перерахуванню до місцевого бюджету за місцезнаходженням таких відокремлених підрозділів, визначається юридичною особою або уповноваженим підрозділом самостійно, виходячи із загальної кількості громадян, які працюють у цих підрозділах, та суми виплаченого (нарахованого) оподатковуваного доходу. Юридична особа за своїм місцезнаходженням та місцезнаходженням своїх підрозділів, а уповноважений підрозділ за своїм місцезнаходженням, одночасно з поданням документів на отримання коштів для виплати належних платникам податку доходів, сплачує (перераховує) суми утриманого податку на відповідні розподільчі рахунки, відкриті в територіальних управліннях Державного казначейства України. Територіальні управління Державного казначейства України в установленому Бюджетним кодексом України порядку здійснюють розподіл зазначених коштів згідно із нормативами, встановленими статтею 65 Бюджетного кодексу України, та спрямовують такі розподілені суми до відповідних місцевих бюджетів. Фізична особа, відповідальна згідно з вимогами цього Закону за нарахування та утримання податку, сплачує (перераховує) його до відповідного бюджету: у випадку, коли така фізична особа є податковим агентом, - за місцем реєстрації у податкових органах; в інших випадках - за її податковою адресою. Контроль за правильністю та своєчасністю сплати податку здійснює податковий орган за місцезнаходженням юридичної особи або її уповноваженого підрозділу. Відповідальність за своєчасне та повне перерахування сум податку до відповідного місцевого бюджету несе юридична особа або її уповноважений підрозділ, що нараховує (виплачує) оподатковуваний дохід. Відповідальність за своєчасне та повне перерахування сум податку до відповідного місцевого бюджету несе фізична особа у випадках, визначених законом.

Відповідно до ст.17 зазначеного Закону особою, відповідальною за нарахування, утримання та сплату (перерахування) до бюджету податку з доходів у вигляді заробітної плати, є працедавець (самозайнята особа), який виплачує такі доходи на користь платника податку (такої самозайнятої особи). Особою, відповідальною за нарахування, утримання та сплату (перерахування) до бюджету податку з інших доходів, є: а) для оподатковуваних доходів з джерелом їх походження з України - податковий агент; б) для іноземних доходів та тих, чиє джерело виплати знаходиться в осіб, звільнених від обов'язків нарахування, утримання або сплати (перерахування) податку до бюджету, - платник податку, отримувач таких доходів; в) для доходів, що виплачуються на користь платника податку фізичними особами, - такий платник податку.

Згідно з п.20.1 ст.20 зазначеного Закону розмір штрафних (фінансових) санкцій за порушення норм цього Закону та підстави для їх застосування визначаються законом, що регулює такі питання, якщо інше не встановлене нормами цього Закону.

Відповідно до п.п.(а) п.п.20.3.1 п.20.3 ст.20 цього ж Закону особами, відповідальними за погашення суми податкового зобов'язання або податкового боргу з цього податку, є: а) при нарахуванні податку особою, на яку покладається відповідальність за таке нарахування, утримання та сплату (перерахування) податку до бюджету згідно з нормами цього Закону, - така особа - податковий агент.

Відповідно до п.2.6 гл.2 «Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні»затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №637 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України13.01.2005р. №40/10320 (зі змінами та доповненнями) уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та в повній сумі оприбутковуватися. Оприбуткуванням готівки в касах підприємств, які проводять готівкові розрахунки з оформленням їх касовими ордерами і веденням касової книги відповідно до вимог глави 4 цього Положення, є здійснення обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень у касовій книзі на підставі прибуткових касових ордерів. У разі проведення готівкових розрахунків із застосуванням РРО або використанням РК оприбуткуванням готівки є здійснення обліку зазначених готівкових коштів у повній сумі їх фактичних надходжень у книзі обліку розрахункових операцій на підставі фіскальних звітних чеків РРО (даних РК). Підприємствам, яким Законом України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" надано право проводити розрахунки готівкою із споживачами без використання РРО та РК і специфіка функціонування яких унеможливлює оформлення ними кожної операції касовим ордером (продаж проїзних і перевізних документів; білетів державних лотерей; квитків на відвідування культурно-спортивних і видовищних закладів тощо), дозволяється оприбутковувати готівку наприкінці робочого дня за сукупністю операцій у цілому за робочий день з оформленням касовими документами і відображенням у відповідній книзі обліку. Суми готівки, що оприбутковуються, мають відповідати сумам, визначеним у відповідних касових (розрахункових) документах.

Згідно з п.п.6.2.1. п.6.2 ст.6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги, з урахуванням чого, Котовською ОДПІ Одеської області на адресу Комунального підприємства «Компанія по управлінню та утриманню міського житлового фонду»були надіслані перша податкова вимога №1/01 від 02.07.2010р. на загальну суму 34 964,86грн. та друга податкова вимога №2/62 від 30.07.2009р. на загальну суму 32 397,74грн., які були отримані відповідачем 05.07.2010р. та 30.07.2010р. відповідно, про що свідчать особисті підписи керівника Підприємства ОСОБА_2 на корінцях означених податкових вимог.

Разом з тим, відповідних належних доказів в підтвердження сплати відповідачем, визначених означеними податковими вимогами сум податкового боргу суду не надано.

Таким чином, як вбачається з наявних у матеріалах справи облікових карток платника податків, які ведуться в органах державної податкової служби згідно з Інструкцією про порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку платежів до бюджету, контроль за справлянням яких здійснюється органами державної податкової служби України, затвердженою Наказом Державної податкової адміністрації України від 18.07.2005р. №276 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.08.2005р. за №843/11123), за Комунальним підприємством «Компанія по управлінню та утриманню міського житлового фонду»рахується борг по сплаті узгодженого податкового зобов'язання у загальному розмірі 63 905,05грн., з яких 54 569,70грн. -сума податкового боргу по податку на додану вартість, у т.ч. пеня -33,93грн., 4 755,45грн. -сума боргу по податку на доходи з фізичних осіб, 4 519,90грн. -штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, норм регулювання та обігу готівки та про застосування РРО, 60грн. -сума боргу по податку на прибуток підприємств.

Згідно з пп.3.1.1 ст.3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.

Частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно з ч.1 ст.69 та ч.1 ст.70 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування.

Згідно зі ст.86 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Відтак, приймаючи до уваги вищевикладене та оцінюючи наявні у матеріалах справи письмові докази в їх сукупності, суд доходить висновку, що позовні вимоги Котовської Об'єднаної державної податкової інспекції у Одеської області обґрунтовані, документально підтверджені, відповідають чинному законодавству, отже підлягають задоволенню повністю зі стягненням з Комунального підприємства «Компанія по управлінню та утриманню міського житлового фонду»податкової заборгованості у загальному розмірі 63 905,05грн.

Керуючись ч.4 ст.128, ст.ст. 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1.Адміністративний позов Котовської Об'єднаної державної податкової інспекції Одеської області до Комунального підприємства «Компанія по управлінню та утриманню міського житлового фонду»про стягнення податкового боргу у загальній сумі 63 905,05грн. задовольнити.

2. Стягнути з Комунального підприємства «Компанія по управлінню та утриманню міського житлового фонду»(66300, Одеська обл., м.Котовськ, вул.Самборського,597, код ЄДРПОУ 32572054) в доход державного бюджету:

- на розрахунковий рахунок 31113029700019, отримувач УДК у Котовському районі ГУ ДКУ в Одеській області, код 23214672, банк ГУ ДКУ в Одеській області, МФО 828011, податок на додану вартість у розмірі - 54 569(п'ятдесят чотири тисячі п'ятсот шістдесят дев'ять)грн. 70коп.;

- на розрахунковий рахунок 33211800700019, отримувач УДК у Котовському районі ГУ ДКУ в Одеській області, код 23214672, банк ГУ ДКУ в Одеській області, МФО 828011, податок з доходів фізичних осіб у розмірі - 4 755(чотири тисячі сімсот п'ятдесят п'ять)грн. 45коп.;

- на розрахунковий рахунок 31113104700019, отримувач УДК у Котовському районі ГУ ДКУ в Одеській області, код 23214672, банк ГУ ДКУ в Одеській області, МФО 828011, заборгованість по штрафним санкціям за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання та обігу готівки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у розмірі - 4 519(чотири тисячі п'ятсот дев'ятнадцять)грн. 90коп.;

- на розрахунковий рахунок 33216861700019, отримувач УДК у Котовському районі ГУ ДКУ в Одеській області, код 23214672, банк ГУ ДКУ в Одеській області, МФО 828011, заборгованість по податку на прибуток підприємств у розмірі - 60(шістдесят)грн.

Виконавчий лист видати після набрання постановою законної сили у разі надходження заяви особи, на користь якої ухвалено судове рішення.

Постанова може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови

Повний текст постанови складено та підписано суддею «28»січня 2011р.

Суддя Харченко Ю.В.

1.Адміністративний позов Котовської Об'єднаної державної податкової інспекції Одеської області до Комунального підприємства «Компанія по управлінню та утриманню міського житлового фонду»про стягнення податкового боргу у загальній сумі 63 905,05грн. задовольнити.

2. Стягнути з Комунального підприємства «Компанія по управлінню та утриманню міського житлового фонду»(66300, Одеська обл., м.Котовськ, вул.Самборського,597, код ЄДРПОУ 32572054) в доход державного бюджету:

- на розрахунковий рахунок 31113029700019, отримувач УДК у Котовському районі ГУ ДКУ в Одеській області, код 23214672, банк ГУ ДКУ в Одеській області, МФО 828011, податок на додану вартість у розмірі - 54 569(п'ятдесят чотири тисячі п'ятсот шістдесят дев'ять)грн. 70коп.;

- на розрахунковий рахунок 33211800700019, отримувач УДК у Котовському районі ГУ ДКУ в Одеській області, код 23214672, банк ГУ ДКУ в Одеській області, МФО 828011, податок з доходів фізичних осіб у розмірі - 4 755(чотири тисячі сімсот п'ятдесят п'ять)грн. 45коп.;

- на розрахунковий рахунок 31113104700019, отримувач УДК у Котовському районі ГУ ДКУ в Одеській області, код 23214672, банк ГУ ДКУ в Одеській області, МФО 828011, заборгованість по штрафним санкціям за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання та обігу готівки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у розмірі - 4 519(чотири тисячі п'ятсот дев'ятнадцять)грн. 90коп.;

- на розрахунковий рахунок 33216861700019, отримувач УДК у Котовському районі ГУ ДКУ в Одеській області, код 23214672, банк ГУ ДКУ в Одеській області, МФО 828011, заборгованість по податку на прибуток підприємств у розмірі - 60(шістдесят)грн.

Виконавчий лист видати після набрання постановою законної сили у разі надходження заяви особи, на користь якої ухвалено судове рішення.

28 січня 2011 року

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.01.2011
Оприлюднено05.10.2015
Номер документу51544727
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —9962/10/1570

Ухвала від 26.12.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Ухвала від 21.12.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Ухвала від 20.12.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Постанова від 28.01.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Ухвала від 20.10.2010

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні