УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
29.08.13р. Справа № 29/5005/9000/2012 Суддя господарського суду Дніпропетровської області Полєв Д.М.
при секретарі судового засідання Карпенко К.М.
за участю представників сторін:
від кредитора: не з'явився
від боржника: ліквідатор ОСОБА_1
розглянувши справу
за заявою Фізичної особи - підприємця ОСОБА_2, м. Дніпропетровськ
до боржника ОСОБА_3 з обмеженою відповідальністю "Арсенал-Актив", м. Дніпропетровськ, Ленінський район, пр. Калініна, 68
про визнання банкрутом
ВСТАНОВИВ:
Провадження у справі про банкрутство ОСОБА_3 з обмеженою відповідальністю "Арсенал-Актив", м. Дніпропетровськ, Ленінський район, пр. Калініна, 68 порушено 19.10.12 р. за заявою Фізичної особи - підприємця ОСОБА_2, м. Дніпропетровськ .
Постановою від 08.11.12 р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру у справі, призначено ліквідатора - арбітражного керуючого ОСОБА_1, ліцензія АВ 600764 (49038, м. Дніпропетровськ, вул. Фрунзе, 8; ідентифікаційний номер НОМЕР_1).
Ліквідатором подано на затвердження суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши в судовому засіданні пояснення ліквідатора, встановлено наступне.
Відповідно до ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор з дня свого призначення здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними угод боржника, тощо.
Згідно з ч.1 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації), відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.
Розглянувши звіт ліквідатора банкрута, ліквідаційний баланс, суд вважає, що ліквідатором здійснено всі необхідні заходи щодо розшуку майна, яке належить банкруту, та підлягає включенню до ліквідаційної маси.
З ліквідаційного балансу вбачається, що у банкрута відсутні будь-які товарно-матеріальні цінності та інші активи, які належать банкруту на праві власності чи повного господарського відання.
Для перевірки наявності у банкрута прав власності на майно ліквідатором направлено запити до органів, якими здійснюється реєстрація та облік майна та майнових активів суб'єктів господарювання.
Згідно довідок Дніпропетровської регіональної філії ДП "Центр державного земельного кадастру" №Ц/886-10 від 14.02.2013р., Відділу реєстраційно-екзаменаційної роботи з обслуговування м. Дніпропетровськ та Солонянського району №1 підпорядкованого ГУМВС України в Дніпропетровській області №14/1РЕР-1247 від 30.03.2012р., Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області №7/13-26/2502 від 09.04.2013р. за боржником автотранспортних засобів і механізмів, сільськогосподарської техніки, земельних ділянок та іншого рухомого не зареєстровано.
Відповідно до рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно реєстраційної служби Дніпропетровського міського управління юстиції №4215397 від 23.07.2013р. інформація щодо наявності реєстрації права власності чи користування на об'єкти нерухомого майна, земельних ділянок та їх обтяжень, що належить банкруту відсутні.
Згідно із витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна інформація щодо обтяження майна банкрута в реєстрі відсутня.
Відповідно до листа ДПІ у Ленінському районі м. Дніпропетровська №8103/10/10-028 від 10.04.2013 р. відкриті рахунки банкрута у банківських установах відсутні.
Також, як вбачається з матеріалів справи, що у зв'язку з тим, ліквідаційна процедура здійснюється за процедурою ст. 52 Закону, яка передбачає особливості банкрутства відсутнього боржника, місцезнаходження керівних органів, банкрута не встановлено, а отже ліквідатор позбавлений можливості отримання наявної будь-якої бухгалтерської та іншої документації банкрута та як наслідок не має можливості проведення фінансового аналізу господарської діяльності підприємства, в тому числі виявлення дебіторів банкрута.
Таким чином, дебіторську заборгованість банкрута, товарно-матеріальні цінності основні засоби, які належать банкруту ліквідатором не виявлено, про що свідчить додані до звіту документи.
З огляду на викладене, ліквідаційна маса не формувалась, її реалізація не проводилась, договори купівлі-продажу не укладались.
Відповідно до п.5 ст. 52 Закону ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.
Згідно відповідей УПФУ в Ленінському районі м. Дніпропетровська №2971/08/28 від 09.04.2013р., Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дніпропетровську №3555ю від 23.04.2013р., Ленінської районної виконавчої дирекції Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №03-23-425 від 05.04.2013р., Ленінського районного центру зайнятості м. Дніпропетровська № 01-729 від 01.04.2013р., ДПІ у Ленінському районі м. Дніпропетровська № 8103/10/10-028 від 10.04.2013 р. заборгованість банкрута перед зазначеними фондами відсутня.
Відповідно до довідки Ленінського ВДВС Дніпропетровського МУЮ № 15693/25 від 17.04.2013 р. на виконанні виконавчих документів стосовно боржника у зазначеному відділі не перебуває.
Таким чином в ході ліквідаційної процедури ліквідатором розглянуто та визнано вимоги наступних кредиторів:
- фізична особа - підприємець ОСОБА_2, м. Дніпропетровськ - 18416,00 грн.
Встановлена вимога кредитора залишилась незадоволеною у зв'язку з відсутністю майна боржника.
Згідно п.6 ст. 31 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Всі наведені вище обставини є підставою для затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
За результатами ліквідаційної процедури у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.
Крім того, до суду надійшло клопотання ДПІ у Ленінському районі м. Дніпропетровська №2218/10/10-027 від 07.08.2013 р. про зобов'язання ліквідатора надати документи для проведення перевірки банкрута та про про незатвердження звіту ліквідатора до проведення перевірки банкрута.
Розглянувши зазначене клопотання встановлено наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, ГПК України, іншими законодавчими актами України.
Згідно ст.1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», сторони у справі про банкрутство - кредитори (представник комітету кредиторів), боржник (банкрут).
Статтею ст. 22 ГПК України передбачено, що тільки сторони по справі мають право заявляти клопотання у справі.
Як вбачається з матеріалів справи, ДПІ у Ленінському районі м. Дніпропетровська не є кредитором банкрута, та відповідно й стороною у даній справі.
З огляду на викладене, суд позбавлений права розглядати та приймати відповідні рішення за такими клопотаннями.
Одночасно суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Відповідно до п.78.1.7 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.
Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом (п.78.4 ст.78 Податкового кодексу України.
Згідно з п.78.6 ст.78 Податкового кодексу України строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.
Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України регламентовано, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.
Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків - не більш як на 5 робочих днів.
Як вбачається з матеріалів справи ухвалу про порушення провадження у справі про банкрутство боржника відповідно до поштового повідомлення про вручення ДПІ у Ленінському районі м. Дніпропетровська отримала 05.11.2012р. (а.с.38) та постанову - 19.11.2012 р. (а.с. 55).
На час розгляду справи ДПІ у Ленінському районі м. Дніпропетровська не надано суду доказів проведення позапланової перевірки банкрута в межах визначених законодавством строків.
З огляду на викладене, в матеріалах справи відсутні докази неналежного виконання ліквідатором своїх обов'язків, зокрема ухилення від виконання законних вимог контролюючого органу тощо.
Враховуючи викладене, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, суд знаходить достатньо підстав щодо його затвердження.
Згідно до п. 6 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст.32 цього Закону.
Керуючись ст.86 ГПК України, ст.ст.22, 32, п.6 ст.40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд, -
УХВАЛИВ:
Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора ОСОБА_3 з обмеженою відповідальністю "Арсенал-Актив", м. Дніпропетровськ, Ленінський район, пр. Калініна, 68.
Ліквідувати юридичну особу - ОСОБА_3 з обмеженою відповідальністю "Арсенал-Актив", м. Дніпропетровськ, Ленінський район, пр. Калініна, 68 (ЄДРПОУ 37236916).
Провадження у справі припинити.
Копії цієї ухвали направити кредиторам банкрута та державним органам відповідно до п.2 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Суддя ОСОБА_4 вик. Матросова
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 29.08.2013 |
Оприлюднено | 05.10.2015 |
Номер документу | 51652970 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Лисенко Олена Миколаївна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Лисенко Олена Миколаївна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні