ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
22 вересня 2015 р. Справа № 815/1482/15
Категорія: 9.4.1 Головуючий в 1 інстанції: Харченко Ю. В.
Колегія суддів Одеського апеляційного адміністративного суду у складі:
Головуючогосудді -Жука С.І. судді - Потапчука В.О. судді - Семенюка Г.В. розглянувши в порядку письмового провадження в місті Одесі адміністративну справу за апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю «Дунайводбуд» на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 04 червня 2015 року по справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Дунайводбуд» до Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про визнання протиправною та скасування Постанови №24-ПУ-1-Е від 05.02.2015р. про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, -
встановиЛА:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дунайводбуд» звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з позовом, у якому просить суд визнати протиправною та скасувати Постанову Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №24-ПУ-1-Е від 05.02.2015р. про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів.
Суд першої інстанції своєю постановою від 04 червня 2015 року у задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Дунайводбуд» до Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про визнання протиправною та скасування Постанови №24-ПУ-1-Е від 05.02.2015р. про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, - відмовив.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дунайводбуд» не погодившись з постановою суду першої інстанції, подало апеляційну скаргу, в якій просить суд апеляційної інстанції скасувати постанову суду та прийняти нову постанову, якою задовольнити позовні вимоги.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги Товариство з обмеженою відповідальністю «Дунайводбуд» посилається на неповне з'ясування судом обставин, що мають значення для справи, невідповідність висновків суду обставинам справи, порушення норм матеріального та процесуального права.
Відповідно до п.2 ч.1 ст.197 КАС України, суд апеляційної інстанції може розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на основі наявних у ній доказів, у разі неприбуття жодної з осіб, які беруть участь у справі, у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали та доводи апелянта в межах апеляційної скарги, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційну скаргу належить залишити без задоволення з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено, що 22.01.2014р., з метою захисту інтересів держави та інвесторів у цінні папери Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку прийнято Рішення №98 «Щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів», яким, серед іншого, вирішено зобов'язати Товариства відповідно до додатку 1 до цього рішення у строк до 22 березня 2014року усунути порушення вимог пункту 3 розділу III Порядку скасування реєстрації випусків акцій, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 23.04.2013р. №737, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.05.2013р. за №822/23354 (пункту 3.1 глави 3 розділу III Порядку), а саме: подати до Комісії документи для скасування реєстрації випуску акцій та протягом одного робочого дня після отримання розпорядження уповноваженої особи Комісії про скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску акцій письмово повідомити Комісію про усунення порушення.
Відповідно до наявного у матеріалах справи Додатку №1 до Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 22.01.2014р. №98, до переліку Товариств, в діях яких виявлено порушення вимог пункту 3 розділу III Порядку скасування реєстрації випусків акцій, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 23.04.2013р. №737, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.05.2013р. за №822/23354 (пункту 3.1 глави 3 розділу III Порядку скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 30.12.1998р. №222 , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.03.1999р. за №180/3473), у тому числі, включено ТОВ «Дунайводбуд».
27.05.2014р. уповноваженою особою Комісії - Ровинським Юрієм Олександровичем, начальником Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, на підставі Рішення НКЦПФР від 11.09.2012р. №1239 «Про надання повноважень уповноваженої особи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку посадовим особам Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку», у відношенні Товариства з обмеженою відповідальністю «Дунайводбуд» (правонаступник ВАТ «Виробниче управління «Дунайводбуд»), винесено Постанову №220-ПУ-1-Е про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, якою порушено справу про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні ТОВ «Дунайводбуд».
Зокрема, в означеній Постанові Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 27.05.2014р. №220-ПУ-1-Е про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, встановлено, що Товариством з обмеженою відповідальністю «Дунайводбуд», як правонаступником відкритого акціонерного товариства «Виробниче управління «Дунайводбуд», не виконано пункт 1 Рішення НКЦПФР від 22.01.2014р. №98 щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів, яким передбачено: - в термін до 22.03.2014р. усунути порушення вимог пункту 3 розділу III Порядку скасування реєстрації випусків акцій, затвердженого Рішенням НКЦПФР від 23.04.2013р. №737, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.05.2013р. за №822/23354 (пункту 3.1 глави 3 розділу III Порядку), а саме: подати до Комісії документи для скасування реєстрації випуску акцій та протягом одного робочого дня після отримання розпорядження уповноваженої особи Комісії про скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску акцій письмово повідомити Комісію про усунення порушення.
11.06.2014р. уповноваженою особою Комісії - Саприкіним Юрієм Вікторовичем, начальником відділу контрольно-правової роботи Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, на підставі Рішення НКЦПФР від 11.09.2012р. №1239 «Про надання повноважень уповноваженої особи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку посадовим особам Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку», у відношенні Товариства з обмеженою відповідальністю «Дунайводбуд» (правонаступник ВАТ «Виробниче управління «Дунайводбуд») складено Акт №225-ПУ-1-Е про правопорушення на ринку цінних паперів, у якому встановлено, що Товариством з обмеженою відповідальністю «Дунайводбуд» (правонаступник ВАТ «Виробниче управління «Дунайводбуд»), не виконано пункт 1 Рішення НКЦПФР від 22.01.2014р. №98 щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів, яким передбачено, зокрема, у термін до 22.03.2014р. усунути порушення вимог пункту 3 розділу III Порядку скасування реєстрації випусків акцій, затвердженого Рішенням НКЦПФР від 23.04.2013р. №737, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.05.2013р. за №822/23354 (пункту 3.1 глави 3 розділу III Порядку), а саме: подати до Комісії документи для скасування реєстрації випуску акцій та протягом одного робочого дня після отримання розпорядження уповноваженої особи Комісії про скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску акцій письмово повідомити Комісію про усунення порушення.
На підставі вказаного Акта від 11.06.2014р. №225-ПУ-1-Е про правопорушення на ринку цінних паперів Південно-Українським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку прийнято Постанову від 12.06.2014р. №207-ПУ-1-Е про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, якою призначено розгляд зазначеної справи на 26.06.2014р.
Відповідно до вимог пункту 9 розділу І Порядку скасування реєстрації випусків акцій, затвердженого Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 23.04.2013р. №737, у разі отримання реєструвальним органом інформації про акціонерне товариство, що припинилося шляхом перетворення, але реєстрація випуску акцій якого не була скасована в установленому порядку, реєструвальний орган протягом п'ятнадцяти робочих днів з дати надходження відповідної інформації здійснює зупинення обігу акцій шляхом оформлення відповідного розпорядження.
26.06.2014р. Південно-Українським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесено Постанову №35-ПУ-1-Е про зупинення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, якою зупинено провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні Товариства з обмеженою відповідальністю «Дунайводбуд», у зв'язку з необхідністю отримання відповідних висновків.
Також, з матеріалів справи вбачається, що 24.11.2014р. Південно-Українським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку на адресу Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку був надісланий Лист №02/30/583, за підписом начальника управління Ровинського Ю.О., з проханням надати роз'яснення, у тому числі, стосовно того чи вважається виконаним Рішення НКЦПФР від 22.01.2014р. №98 товариствами, які у строк до 22.03.2014р. направили (або подали) до Комісії (Центрального апарату Комісії або територіального управління) документи для скасування реєстрації випуску акцій згідно Рішення НКЦПФР від 22.01.2014р. №98, але, за наслідком розгляду пакету документів, Комісією було відмовлено у скасуванні реєстрації випуску акцій та анулюванні свідоцтва про реєстрацію випуску акцій правонаступників акціонерних товариств.
За результатами розгляду вищеозначеного звернення Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 24.11.2014р. №02/30/583, Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку на адресу заявника надіслано Лист-відповідь від 29.12.2014р. №16/01/25084/НК, за підписом члена Комісії ОСОБА_1, у якому адресата повідомлено, що виконанням Рішення НКЦПФР від 22.01.2014р. №98 про усунення порушень законодавства про цінні папери, на думку Комісії, є подання товариством пакету документів, відповідно до Порядку, у термін встановлений цим рішенням, та прийняття реєструвальним органом рішення про скасування реєстрації випуску акцій відповідно до законодавства. У зв'язку з чим, у випадку якщо товариство у строк до 22.03.2014р. направило (або подало) до Комісії (Центрального апарату Комісії або територіального управління) документи для скасування реєстрації випуску акцій відповідно до зазначеного рішення Комісії, але за наслідками розгляду пакету документів йому було відмовлено у скасуванні реєстрації випуску акцій та анулюванні свідоцтв про реєстрацію випуску акцій, то Рішення №98 є невиконаним.
З урахуванням отриманого Південно-Українським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку Листа Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку від 29.12.2014р. №16/01/25084/НК, уповноваженою особою Комісії - Ровинським Юрієм Олександровичем, на підставі Рішення НКЦПФР від 11.09.2012р. №1239 «Про надання повноважень уповноваженої особи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку посадовим особам Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку», у відношенні Товариства з обмеженою відповідальністю «Дунайводбуд» (правонаступник ВАТ «Виробниче управління «Дунайводбуд») винесено Постанову від 29.01.2015р. №04-ПУ-1-Е про відновлення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, якою відновлено провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів у відношення ТОВ «Дунайводбуд», у зв'язку із з'ясуванням обставин, які спричинили зупинення провадження по справі.
05.02.2015р. уповноваженою особою Комісії - Ровинським Юрієм Олександровичем, на підставі Рішення НКЦПФР від 11.09.2012р. №1239 «Про надання повноважень уповноваженої особи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку посадовим особам Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку», у відношенні Товариства з обмеженою відповідальністю «Дунайводбуд» (правонаступник ВАТ «Виробниче управління «Дунайводбуд») винесено Постанову №24-ПУ-1-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, якою за невиконання пункту 1 Рішення НКЦПФР від 22.01.2014р. №98 щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів, до ТОВ «Дунайводбуд» застосовано штрафну санкцію у розмірі 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що в гривневому еквіваленті становить 17000грн.
Не погодившись із означеною Постановою Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 05.02.2015р. №24-ПУ-1-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю «Дунайводбуд» звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з позовною заявою про її скасування.
З урахуванням вимог Порядку скасування реєстрації випусків акцій, затвердженого Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 23.04.2013р. №737, директором ТОВ «Дунайводбуд» Дерменжи К.К. 03.03.2014р. до Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку було подано пакет документів для скасування реєстрації випуску акцій, про що свідчить наявний у матеріалах справи Лист №6 від 03.03.2014р.
За результатами розгляду, наданих ТОВ «Дунайводбуд» для скасування реєстрації випуску акцій документів, Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку відповідно до Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» винесено Рішення №420 від 01.04.2014р. «Щодо відмови у скасуванні реєстрації випуску акцій та анулюванні свідоцтва про реєстрацію випуску акцій ВАТ «Виробниче управління «Дунайводбуд», яким відмовлено у скасуванні реєстрації випуску акцій та анулюванні свідоцтва про реєстрацію випуску акцій ВАТ «Виробниче управління «Дунайводбуд».
Також, 01.04.2014р. Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку винесено Розпорядження №44-КФ-В, яким відмовлено ВАТ «Виробниче управління «Дунайводбуд» у скасуванні реєстрації випуску акцій та анулюванні свідоцтва про реєстрацію випуску акцій.
Порядок та строки розгляду Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку справ про порушення громадянами, посадовими особами та юридичними особами вимог законодавства на ринку цінних паперів визначено Правилами розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 16.10.2012р. №1470, Зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05 листопада 2012р. за №1855/22167 (зі змінами та доповненнями), відповідно до Розділом IV уповноважена особа при виявленні правопорушення виносить постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів. Справа про правопорушення порушується з дати винесення постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів.
Відповідно до приписів ч.2 ст.12 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" про вчинення правопорушення, зазначеного у статті 11, уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, яка його виявила, складається акт, який разом з поясненнями керівника, іншої відповідальної посадової особи та документами, що стосуються справи, протягом трьох робочих днів направляється посадовій особі, яка має право накладати штраф.
Згідно розділу VIII Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій уповноважена особа приймає рішення про застосування санкції протягом тридцяти робочих днів після отримання документів, що підтверджують факт правопорушення.
Відповідно до п.2 Розділу XVIII вказаних Правил штраф має бути сплачений юридичною особою не пізніше ніж через п'ятнадцять днів з дати отримання ним постанови.
Правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні визначено Законом України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" від 30 жовтня 1996р. №448/96-ВР (зі змінами та доповненнями), відповідно до ст.1 якого державне регулювання ринку цінних паперів - здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері
Механізм вчинення дій з метою скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтва (тимчасового свідоцтва) про реєстрацію випуску акцій, визначено Порядком скасування реєстрації випусків акцій, затвердженого Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 23.04.2013р. №737, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 травня 2013р. за №822/23354 (зі змінами та доповненнями), відповідно до абзацу 2 пункту 2 розділу 1 якого, у разі зупинення обігу акцій, відновлення обігу акцій, скасування реєстрації випуску акцій та у разі відмови у зупиненні обігу акцій, відновленні обігу акцій, скасуванні реєстрації випуску акцій оформлюються відповідні розпорядження.
Відповідно до п.п.«а, в» п.5 означеного Порядку відмова в зупиненні обігу акцій, відновленні обігу акцій, скасуванні реєстрації випуску акцій складається у разі: невідповідності поданих документів вимогам цього Порядку; порушення встановленого законодавством порядку припинення акціонерного товариства.
Таким чином, за результатами розгляду, наданих ТОВ «Дунайводбуд» для скасування реєстрації випуску акцій документів, Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку було відмовлено у скасуванні реєстрації випуску акцій та анулюванні свідоцтва про реєстрацію випуску акцій ВАТ «Виробниче управління «Дунайводбуд» з підстав невідповідності наданих документів вимогам чинного законодавства.
При цьому, відхиляються та не приймаються до уваги посилання представника позивача - ТОВ «Дунайводбуд» на те, що пунктом 1 Рішення НКЦПФР від 22.01.2014р. №98 щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів, передбачено лише подати в термін до 22.03.2014р. документи для скасування реєстрації випуску акцій, оскільки п.1 означеного рішення зобов'язано Товариство у строк до 22 березня 2014року подати до Комісії документи для скасування реєстрації випуску акцій та протягом одного робочого дня після отримання розпорядження уповноваженої особи Комісії про скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску акцій письмово повідомити Комісію про усунення порушення.
Водночас, за наслідками розгляду поданих до Комісії документів для скасування реєстрації випуску акцій, ТОВ «Дунайводбуд» було відмовлено у скасуванні реєстрації випуску акцій та анулюванні свідоцтва про реєстрацію випуску акцій, що не є належним виконанням пункту 1 Рішення НКЦПФР від 22.01.2014р. №98.
Натомість, доцільне наголосити, що належним виконанням для ТОВ «Дунайводбуд» пункту 1 Рішення НКЦПФР від 22.01.2014р. №98 щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів, є подання ТОВ «Дунайводбуд» до Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку пакету документів, виключно в межах вимог Порядку скасування реєстрації випусків акцій, затвердженого Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 23.04.2013р. №737, та прийняття Південно-Українським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку за наслідками їх розгляду відповідного рішення щодо скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску акцій ВАТ «Виробниче управління «Дунайводбуд».
Враховуючи вищевикладене та оцінюючи надані сторонами по справі письмові докази в їх сукупності, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції дійшов правильного висновку про те, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Дунайводбуд» до Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про визнання протиправною та скасування Постанови №24-ПУ-1-Е від 05.02.2015р. про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, - не обґрунтовані, документально не підтверджені, не ґрунтуються на положеннях чинного законодавства, отже задоволенню не підлягають.
Розглянувши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, судова колегія вважає, що судом першої інстанції повно і всебічно досліджено обставини справи, надані сторонами докази, правильно визначено характер спірних правовідносин і закон, який їх регулює.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 1 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Відповідно до ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 198 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін.
Отже судова колегія вважає, що доводи апеляційної скарги не є істотними і не дають підстав для висновку про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального чи процесуального права, які призвели або могли призвести до неправильного вирішення справи.
Керуючись ст.ст. 160, 195, 197, 198, 200, 205, 206, КАС України, колегія суддів, -
УХВАЛИЛА:
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Дунайводбуд», - залишити без задоволення.
Постанову Одеського окружного адміністративного суду від 04 червня 2015 року по справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Дунайводбуд» до Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про визнання протиправною та скасування Постанови №24-ПУ-1-Е від 05.02.2015р. про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, - залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участь у справі, та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням до Вищого адміністративного суду України в порядку статті 212 КАС України.
Головуючийсуддя С.І. Жук суддя В.О. Потапчук суддя Г.В. Семенюк
Суд | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.09.2015 |
Оприлюднено | 06.10.2015 |
Номер документу | 51706332 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський апеляційний адміністративний суд
Жук С.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні