Ухвала
від 29.09.2015 по справі 821/1064/15-а
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

----------------------

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29 вересня 2015 р. Справа № 821/1064/15-а

Категорія: 8.3.3 Головуючий в 1 інстанції: Войтович І.І.

Колегія суддів Одеського апеляційного адміністративного суду

у складі:

головуючого - Ступакової І.Г.

суддів - Бітова А.І.

- Милосердного М.М.

(у зв'язку з неприбуттям у судове засідання сторін, справа

розглядається в порядку п.2 ч.1 ст.197 КАС України)

розглянувши в порядку письмового провадження в місті Одесі адміністративну справу за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві на постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 04 серпня 2015 року по справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРДЖИ-ПРОДАКТ НК" до Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві, третя особа - Новокаховська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області про скасування податкового повідомлення-рішення,-

В С Т А Н О В И Л А :

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРДЖИ-ПРОДАКТ НК" звернулось до суду з адміністративним позовом до ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві про скасування податкового повідомлення-рішення №0007381505 від 22 серпня 2014 року, яким визначено суму грошового зобов'язання у вигляді штрафної санкції за порушення граничного строку сплати податку на додану вартість у розмірі 104 411, 09 грн.

Постановою Херсонського окружного адміністративного суду від 04 серпня 2015 року адміністративний позов ТОВ "ЕНЕРДЖИ-ПРОДАКТ НК" задоволено. Скасовано податкове повідомлення-рішення ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві №0007381505 від 22 серпня 2014 року, яким ТОВ "ЕНЕРДЖИ-ПРОДАКТ НК" визначено грошове зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 104 411, 09 грн., у тому числі за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) в сумі 104 411, 09 грн.

В апеляційній скарзі Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві ставиться питання про скасування судового рішення в зв'язку з тим, що воно постановлено з порушенням норм процесуального і матеріального права.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши доповідача, доводи апеляційної скарги Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що ТОВ "ЕНЕРДЖИ-ПРОДАКТ НК" перейшло з податкового обліку ДПІ у Печерському районі м. Києва ГУ Міндоходів у м. Києві у 2015 році на податковий облік до Новокаховської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області.

ДПІ у Печерському районі м. Києва ГУ Міндоходів у м. Києві 22 серпня 2014 року прийнято податкове повідомлення-рішення №0007381505 на підставі акта перевірки №730/26-55-15-05 від 22 серпня 2014 року, яким встановлено порушення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на підставі ст. 126 глави 11 розділу II Податкового кодексу України за затримку на 22 календарних днів сплати суми грошового зобов'язання в розмірі 104 411, 09 грн.

Задовольняючи адміністративний позов, суд першої інстанції виходив з того, що через відсутність акта перевірки №730/26-55-15-05 від 22 серпня 2014 року складеного ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві, на підставі якого винесене податкове повідомлення-рішення №0007381505 від 22 серпня 2014 року, оскаржуване податкове повідомлення-рішення прийняте з порушенням норм чинного податкового законодавства, а тому підлягає скасуванню.

Колегія суддів погоджується з вказаними висновками суду першої інстанції, виходячи з наступного.

Право на проведення органами державної податкової служби камеральних перевірок встановлено п.75.1 ст. 75 Податкового кодексу України, у відповідності до якого камеральні та документальні перевірки проводяться органами державної податкової служби в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом.

Згідно п.п.75.1.1 п.75.1 ст. 75 Податкового кодексу України камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні органу державної податкової служби виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків.

Порядок проведення камеральної перевірки встановлено статтею 76 Податкового кодексу України, пунктами 76.1 та 76.2 якої передбачено, що камеральна перевірка проводиться посадовими особами органу державної податкової служби без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова. Порядок оформлення результатів камеральної перевірки здійснюється відповідно до вимог статті 86 цього Кодексу.

Відповідно до п.86.2 ст. 86 Податкового Кодексу України за результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації в органі державної податкової служби вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

Пунктом 86.8 ст. 86 Податкового кодексу України передбачено, що податкове повідомлення-рішення приймається керівником контролюючого органу (його заступником) протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків акта перевірки у порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень (за результатами фактичної перевірки - з дня реєстрації (надходження) акта такої перевірки до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків), а за наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки - протягом трьох робочих днів, наступних за днем розгляду заперечень і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків.

З наведеного слідує, що надіслання акта перевірки контролюючим органом платнику податків є обов'язковою підставою для винесення податкового повідомлення-рішення, а тому не направлення відповідного акта перевірки свідчить про неправомірність винесення оскаржуваних податкових повідомлень-рішень.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, ТОВ "ЕНЕРДЖИ-ПРОДАКТ НК" не отримувало від ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві акт перевірки №7026-55-15-05 від 22 серпня 2014 року, у зв'язку з чим податковий орган позбавив підприємство можливості подання заперечень відносно висновків перевірки чи фактів і даних, викладених в акті перевірки передбачених п.86.7 ст. 86 Податкового кодексу України.

Окрім цього, судом першої інстанції неодноразово було зобов'язано Новокаховську ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області та ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві надати належним чином завірену копію акта перевірки №7026-55-15-05 від 22 серпня 2014 року на підставі якого прийнято спірне податкове повідомлення-рішення №0007381505 від 22 серпня 2014 року, проте ані під час розгляду справи в суді першої інстанції, ані під час її апеляційного розгляду, акт перевірки не був наданий.

Колегія суддів не приймає до уваги доводи апелянта стосовно того, що акт камеральної перевірки №730/26-55-15-05 від 22 серпня 2014 року було направлено разом із обліковою справою до Новокаховської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області, оскільки згідно додатків, які були надіслані ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві разом з особою справою підприємства відсутні відомості про передачу такого акта (а.с.33).

Також, згідно листа Новокаховської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області №275/7/21-02-15-02 від 29 квітня 2015 року в системі ІС "Податковий блок" відсутній акт перевірки згідно якого прийнято податкове повідомлення-рішення ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві №0007381505 від 22 серпня 2014 року.

Таким чином, враховуючи відсутність акта камеральної перевірки на підставі якого прийнято оскаржуване податкове повідомлення-рішення, колегія суддів вважає, що висновки суду першої інстанції щодо задоволення позовних вимог є правильними.

Інші доводи апеляційної скарги колегія суддів не приймає до уваги, оскільки вони повністю спростовуються матеріалами справи та обставинами, які повно та об'єктивно були встановлені судом першої інстанції при вирішенні справи.

Враховуючи все вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи, порушень матеріального та процесуального права при вирішенні справи не допустив, а наведені в скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують. За таких обставин апеляційна скарга задоволенню не підлягає.

Керуючись ст.ст. 195, 197, п.1 ч.1 ст. 198, ст. 200, п.1 ч.1 ст. 205, ст. 206, ч.5 ст. 254 КАС України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А :

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві залишити без задоволення, постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 04 серпня 2015 року залишити без змін.

Ухвала апеляційного суду набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі та може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції.

Головуючий: І.Г. Ступакова

Судді: А.І. Бітов

М.М. Милосердний

СудОдеський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.09.2015
Оприлюднено06.10.2015
Номер документу51706350
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —821/1064/15-а

Ухвала від 26.11.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 29.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 29.09.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 26.08.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 26.08.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Постанова від 04.08.2015

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Войтович І.І.

Ухвала від 24.07.2015

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Войтович І.І.

Ухвала від 24.07.2015

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Войтович І.І.

Ухвала від 30.06.2015

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Войтович І.І.

Ухвала від 17.06.2015

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Войтович І.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні