Постанова
від 29.09.2015 по справі 803/3498/15
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 вересня 2015 року Справа № 803/3498/15

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Александрова М.А.,

розглянувши в місті Луцьку в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області до Товариства з обмеженою відповідальністю фірма "Версаль" ЛТД про застосування заходів реагування,

ВСТАНОВИВ:

Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області (УДСНС України у Волинській області) звернулося з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю фірма "Версаль" ЛТД (ТзОВ фірма "Версаль" ЛТД) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що за результатами планової перевірки реконструкції розважально-дозвільного центру під торгово-розважальний комплекс ТзОВ фірма "Версаль" ЛТД (місто Луцьк, проспект Президента Грушевського, будинок 2), складено акт перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб № 81 від 28 серпня 2015 року, яким зафіксовано ряд порушень вимог Кодексу цивільного захисту України (КЦЗ України), Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417. Примірник акту 28 серпня 2015 року вручено директору товариства ОСОБА_1; зауважень (заперечень) до проведеного планового заходу та складеного акта перевірки від суб'єкта господарювання не надходило.

Оскільки виявлені порушення вимог та правил у сфері пожежної і техногенної безпеки під час реконструкції розважально-дозвільного комплексу ТзОВ фірма "Версаль" ЛТД створюють загрозу життю та/здоров'ю людей, тому позивач відповідно до частини п'ятої статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05 квітня 2007 року № 877-V (Закон № 877-V), частини першої статті 67 КЦЗ України просив застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду у вигляді повного зупинення роботи вказаного об'єкту до повного усунення виявлених порушень.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 16 вересня 2015 року відкрито скорочене провадження в даній адміністративній справі на підставі статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України), яку сторонам надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення. Відповідачем вказану ухвалу отримано 18 вересня 2015 року (а.с. 1, 30).

Відповідно до частини третьої статті 183-2 КАС України відповідач у десятиденний строк з дня одержання ухвали про відкриття скороченого провадження може подати заперечення проти позову та необхідні документи або заяву про визнання позову.

Відповідачем 24 вересня 2015 року до суду подано заперечення проти адміністративного позову від 24 вересня 2015 року (а.с. 31-33), відповідно до яких він заявлених вимог не визнав, посилаючись на те, що позивачем не надано достатніх доказів наявності загрози життю та/або здоров'ю людей. Крім того, підставою звернення до суду позивач вказує частину другу статті 70 КЦЗ України, відповідно до якої повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду. При цьому пунктом 2 частини першої вказаної статті визначено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення. Однак, приміщення ТзОВ фірма "Версаль" є громадського, а не виробничого призначення.

В акті від 28 серпня 2015 року зазначено, що фактично було перевірено реконструкцію розважально-дозвільного центру ТзОВ фірма "Версаль" під торгово-розважальний комплекс (місто Луцьк, проспект Президента Грушевського, будинок 2). Реконструкція розважально-дозвільного центру здійснюється генпідрядником на підставі Договору генерального підряду від 10 жовтня 2013 року № 10/10/13 з дотриманням строків та відповідно до проектно-кошторисної документації. Генеральний план погоджено у відповідних службах та отримано відповідні дозволи. Виявлені порушення, вказані у пунктах 4-10 акта перевірки, стосуються саме робіт генпідрядника і будуть вирішуватись в ході підготовки до здачі об'єкта. Оскільки роботи по проведенню реконструкції проводяться на підставі дозволів, наданих відповідними службами, тому необгрунтованим є посилання позивача на пункт 11 частини першої статті 70 КЦЗ України, як на підставу для звернення до суду з даним адміністративним позовом.

З наведених підстав відповідач просив в задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Відповідно до пункту 5 частини першої статті 183-3 КАС України скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо застосування у випадках, передбачених законом, заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), дозвільної системи у сфері господарської діяльності, якщо вони можуть бути застосовані виключно за судовим рішенням.

Пунктом 4 частини п'ятої статті 183-3 цього ж Кодексу визначено, що справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше п'яти днів з дня подання відповідачем заперечення проти позову.

Суд, оцінивши повідомлені позивачем, відповідачем обставини, дослідивши письмові докази, дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню повністю з таких підстав.

Відповідно до Критеріїв розподілу суб'єктів господарювання за ступенями ризику його господарської діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 лютого 2012 року № 306, ТзОВ фірма "Версаль" ЛТД віднесено до об'єкту з високим ступенем ризику, який планово перевіряється не частіше одного разу на рік.

Відповідно до наказу УДСНС України у Волинській області № 141 від 14 липня 2015 року до переліку об'єктів господарювання, які підлягають плановій перевірці додержання (виконання) вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки у ІІІ кварталі 2015 року включено ТзОВ фірма "Версаль" (місто Луцьк, проспект Президента Грушевського, будинок 2) з періодом проведення такої перевірки з 10 серпня по 28 серпня 2015 року (а.с. 13-15).

На підставі вказаного наказу і посвідчення на проведення перевірки № 37 від 03 серпня 2015 року (а.с. 17) УДСНС України у Волинській області проведено перевірку додержання (виконання) вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки ТзОВ фірма "Версаль" (місто Луцьк, проспект Президента Грушевського, будинок 2), висновки якої викладено в акті № 81 від 28 серпня 2015 року (а.с. 18-23).

Вказаний акт містить перелік порушень вимог законодавства, виявлених позивачем під час здійснення перевірки, а саме: не влаштовано протипожежного тамбур-шлюзу 1-го типу з підпором повітря під час пожежі при виході з підвального поверху на сходову клітку, яка сполучається з вище розташованими поверхами (в осях Л-М/4-5); евакуаційна сходова клітка в осях А-Б/4-5, яка веде з другого поверху, не забезпечена виходом безпосередньо назовні або через вестибюль (фойє) першого поверху; будівлю не обладнано автоматичною системою пожежогасіння, (перевищена площа поверху в межах протипожежного відсіку між протипожежними стінами 1-го типу); не влаштовано в заскленні зовнішніх стін сходових кліток типу СК 1 світлових прорізів, що відчиняються, площею не менше як 1,2 м.кв. (в осях Л-М/4-5); не забезпечено необхідний клас вогнестійкості проходок інженерного обладнання через протипожежні перешкоди в будівлі; новобудову не забезпечено первинними засобами пожежогасіння з розрахунку: на 200 м.кв. площі підлоги - один вогнегасник та бочками з водою; наявні пожежні щити на території будівництва не укомплектовано з розрахунку: вогнегасники - 3 шт., ящик з піском - 1 шт., покривало з негорючого теплоізоляційного матеріалу розміром 2x2 м - 1 шт., гаки - 3 шт., лопати - 2 шт., ломи - 2 шт., сокири - 2 шт., а також на пожежних щитах не вказано їх порядкові номери та номери телефону для виклику пожежно-рятувальних підрозділів, та літерний індекс "ПЩ"; в будівлі влаштовано тимчасову електромережу для забезпечення виконання будівельно-монтажних робіт, яка під'єднана до електромережі методом "скрутки" чим не забезпечено пожежобезпечну експлуатацію електромереж та електроустановок; відповідальна особа за виконання будівельно-монтажних робіт на об'єкті не пройшла навчання (перевірку знань) з питань пожежної безпеки; з працівниками зайнятими на будівництві не проведено протипожежні інструктажі; не проведено ідентифікацію щодо визначення потенційної небезпеки об'єкта. Виявлені порушення вимог та правил у сфері пожежної і техногенної безпеки під час реконструкції розважально-дозвільного комплексу ТзОВ фірма "Версаль" ЛТД створюють загрозу життю та/здоров'ю людей.

Примірник наведеного акту 28 серпня 2015 року вручено директору ТзОВ фірма "Версаль" ЛТД ОСОБА_1, що засвідчено підписом особи на 11 сторінці акту перевірки. При цьому пояснень, зауважень або заперечень щодо проведеного заходу та складеного акту перевірки останній не містить.

Відповідно до підпункту 50 пункту 4 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Указом Президента України від 16 січня 2013 року № 20/2013, ДСНС України, відповідно до покладених на неї завдань, організовує і здійснює безпосередньо та через свої територіальні органи державний нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту міністерствами, іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб'єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями та особами без громадянства.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 січня 2013 року № 33 "Про утворення територіальних органів Державної служби з надзвичайних ситуацій та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України" Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області є територіальним органом виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, рятувальних справах та гасіннях пожеж, профілактики травматизму невиробничого характеру, та діє на підставі Положення про Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області, затвердженого наказом Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 04 лютого 2013 року № 3.

Відповідно до статті 1 Закону № 877-V державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону № 877-V виключно законами встановлюються повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг.

Статтею 7 Закону № 877-V визначено, що для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ, який має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки. На підставі наказу оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу, яке підписується керівником або заступником керівника органу державного нагляду (контролю) (із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові) і засвідчується печаткою. У посвідченні (направленні) на проведення заходу зазначаються: найменування органу державного нагляду (контролю), що здійснює захід; найменування суб'єкта господарювання та/або його відокремленого підрозділу щодо діяльності якого здійснюється захід; місцезнаходження суб'єкта господарювання та/або його відокремленого підрозділу, щодо діяльності яких здійснюється захід; номер і дата наказу, на виконання якого здійснюється захід; перелік посадових осіб, які беруть участь у здійсненні заходу, із зазначенням їх посади, прізвища, ім'я та по батькові; дата початку та дата закінчення заходу; тип заходу (плановий або позаплановий); вид заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд, інспектування тощо); підстави для здійснення заходу; предмет здійснення заходу; інформація про здійснення попереднього заходу (тип заходу і строк його здійснення). Перед початком здійснення заходу посадові особи органу державного нагляду (контролю) зобов'язані пред'явити керівнику суб'єкта господарювання або уповноваженій ним особі посвідчення (направлення) та службове посвідчення, що засвідчує посадову особу органу державного нагляду (контролю), і надати суб'єкту господарювання копію посвідчення (направлення).

Таким чином, відповідач при проведенні перевірки діяв в межах та у спосіб передбачений Конституцією України, Кодексом цивільного захисту України та інших законодавчих актів.

Частиною сьомою статті 7 цього Закону визначено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

Як визначено статтею 10 Закону № 877-V суб'єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) має право, зокрема, вимагати від посадових осіб органу державного нагляду (контролю) додержання вимог законодавства; бути присутнім під час здійснення заходів державного нагляду (контролю); одержувати та знайомитися з актами державного нагляду (контролю); надавати в письмовій формі свої пояснення, зауваження або заперечення до акта органу державного нагляду (контролю); оскаржувати в установленому законом порядку неправомірні дії органів державного нагляду (контролю) та їх посадових осіб.

Судом встановлено, що письмових пояснень, зауважень або заперечень до акту № 81 від 28 серпня 2015 року позивачу не надано, дії органів державного нагляду (контролю) та їх посадових осіб за результатами проведеної перевірки, результати проведеної перевірки відповідачем в установленому законом порядку також не оскаржено.

Відповідно до пункту 12 частини першої статті 67 КЦЗ України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Частиною другою статті 68 КЦЗ України передбачено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Частиною другою статті 70 цього Кодексу встановлено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Судом встановлено, що доказів про повне усунення виявлених перевіркою реконструкції розважально-дозвільного центру під торгово-розважальний комплекс ТзОВ фірма "Версаль" ЛТД порушень відповідачем не надано, водночас, відповідно до статті 11 Закону № 877-V виконання вимог органу державного нагляду (контролю) щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства є обов'язком суб'єкта господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).

Відповідно до статті 70 КАС України належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

Надані позивачем докази щодо порушення відповідачем вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, які становлять загрозу життю та/або здоров'ю людей, суд вважає належними, що спростовує твердження відповідача про недоведеність заявлених вимог.

Також судом не взято до уваги доводи відповідача щодо протиправності звернення з даним позовом позивачем на підставі статті 70 КЦЗ України з огляду на наступне.

Відповідно до розділу І Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого і введеного в дію наказом Держстандарту України від 17 серпня 2000 року № 507, будівлі - це споруди, що складаються з несучих та огороджувальних або сполучених (несуче-огороджувальних) конструкцій, які утворюють наземні або підземні приміщення, призначені для проживання або перебування людей, розміщення устаткування, тварин, рослин, а також предметів.

До будівель відносяться: житлові будинки, гуртожитки, готелі, ресторани, торговельні будівлі, промислові будівлі, вокзали, будівлі для публічних виступів, для медичних закладів та закладів освіти та т. ін.

Отже, перевірений об'єкт (будинок 2 по проспекту Президента Грушевського у місті Луцьку,) є будівлею, де здійснює господарську діяльність ТзОВ "Версаль" ЛТД, на яку поширюються вимоги законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, зокрема стаття 70 КЦЗ України, що визначає підстави для зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів.

Відповідно до пункту 1 частини першої статті 20 КЦЗ України забезпечення виконання заходів у сфері цивільного захисту на об'єктах суб'єкта господарювання є завданням і обов'язком суб'єктів господарювання.

Відповідно до пунктів 1, 2 розділу І Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697, ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд (далі - об'єкт).

Ці Правила є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування (далі - підприємства), громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.

Виходячи з аналізу наведених Правил пожежної безпеки в Україні, обов'язковість застосування цих норм покладається на фізичних та юридичних осіб; об'єкти повинні відповідати вимогам з пожежної безпеки не лише під час експлуатації, а й під час проведення робіт з будівництва, реконструкції.

При цьому, судом взято до уваги, що відповідачем не надано доказів припинення експлуатації будівлі під час її реконструкції.

Наведеним спростовано доводи позивача про безпідставність заявлених позовних вимог у зв'язку із перебуванням будівлі на реконструкції, що здійснюється генпідрядником на підставі договору генерального підряду з дотриманням строків та проектно-кошторисної документації. Посилання відповідача на ту обставину, що виявлені порушення, вказані у пунктах 4-10 акту перевірки, стосуються саме робіт генпідрядника і будуть вирішуватись в ході підготовки до здачі об'єкта, є також безпідставним.

Пунктом 2 розділу ІІ вказаних правил встановлено, що керівник підприємства повинен визначити обов'язки посадових осіб щодо забезпечення пожежної безпеки, призначити відповідальних за пожежну безпеку окремих будівель, споруд, приміщень, дільниць, технологічного та інженерного устаткування, а також за утримання й експлуатацію засобів протипожежного захисту.

Обов'язки щодо забезпечення пожежної безпеки, утримання та експлуатації засобів протипожежного захисту передбачаються у посадових інструкціях, обов'язках, положеннях про підрозділ.

Отже, встановлення на об'єкті (в даному випадку - будівлі), що експлуатується, протипожежного тамбур-шлюзу 1-го типу з підпором повітря під час пожежі при виході з підвального поверху на сходову клітку, яка сполучається з вище розташованими поверхами (в осях Л-М/4-5); забезпечення евакуаційної сходової клітки в осях А-Б/4-5, яка веде з другого поверху, виходом безпосередньо назовні або через вестибюль (фойє) першого поверху; обладнання будівлі автоматичною системою пожежогасіння; влаштування в заскленні зовнішніх стін сходових кліток типу СК 1 світлових прорізів, що відчиняються, площею не менше як 1,2 м.кв. (в осях Л-М/4-5); забезпечення необхідним класом вогнестійкості проходок інженерного обладнання через протипожежні перешкоди в будівлі; забезпечення новобудови первинними засобами пожежогасіння; укомплектування наявних пожежних щитів на території будівництва; позначення на пожежних щитах їх порядкових номерів та номерів телефонів для виклику пожежно-рятувальних підрозділів, літерного індексу "ПЩ"; забезпечення пожежобезпечної експлуатації електромереж та електроустановок; забезпечення проходження навчання відповідальними особами за виконання будівельно-монтажних робіт на об'єкті навчання з питань пожежної безпеки; проведення з працівниками зайнятими на будівництві протипожежних інструктажів; проведення ідентифікації щодо визначення потенційної небезпеки об'єкта є обов'язком підприємств, установ, організацій, а у даному випадку відповідача - ТзОВ фірма "Версаль" ЛТД.

Згідно з частиною першою статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

На підставі викладеного, враховуючи те, що встановлені перевіркою порушення відповідачем вимог законодавства створюють загрозу життю та здоров'ю людей, з метою недопущення спричинення такої шкоди, суд приходить до висновку, що позовні вимоги про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду є обґрунтованими і підлягають до задоволення.

За змістом пункту 10 частини першої статті 256 КАС України негайно виконуються постанови суду про повне або часткове зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо це загрожує життю та/або здоров'ю людей.

Керуючись статтею 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Кодексу цивільного захисту України, Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду у вигляді повного зупинення роботи об'єкту: торгово-розважального комплексу за адресою Волинська область, місто Луцьк, проспект Президента Грушевського, будинок 2 Товариства з обмеженою відповідальністю фірма "Версаль" ЛТД (43000, Волинська область, місто Луцьк, проспект Президента Грушевського, будинок 2, ідентифікаційний код 25088817) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Постанову звернути до негайного виконання.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя М.А. Александрова

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.09.2015
Оприлюднено06.10.2015
Номер документу51739535
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —803/3498/15

Ухвала від 23.12.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Александрова Марія Ананіївна

Ухвала від 21.12.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Александрова Марія Ананіївна

Ухвала від 16.09.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Александрова Марія Ананіївна

Постанова від 29.09.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Александрова Марія Ананіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні