Олевський районний суд Житомирської області
Справа № 2-а-2210/11
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 листопада 2011 року м. Олевськ
Олевський районний суд Житомирської області у складі:
головуючого-судді Волощука В.В.
при секретарі Федорчук О.В.
з участю:
позивачки ОСОБА_1
представника відповідача ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м.Олевську адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до ОСОБА_3 сільської ради Олевського району Житомирської області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
Позивачка ОСОБА_1, звернулася до суду з позовом до ОСОБА_3 сільської ради Олевського району Житомирської області відповідно до якого просить суд визнати протиправними дії відповідача щодо не виплати їй грошової компенсації у розміри 35697(тридцять п'ять тисяч шістсот дев'яносто сім) грн., 96 коп., що передбачені ст.33 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» від 11.07.2002 року за № 93-IV та зобов'язати відповідача здійснити виплату позивачці грошової компенсації у розміри 35697(тридцять п'ять тисяч шістсот дев'яносто сім) грн., 96 коп., що передбачені ст.33 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад».
У судовому засіданні позивачка заявлені позовні вимоги підтримала із підстав, які зазначено у позовній заяві, мотивуючи свої позовні вимоги тим, що відповідно до рішення першої сесії п'ятого скликання від 15.04.2006 року вона працювала сільським головою ОСОБА_3 територіальної громади. Під час виборів 31.10.2010 року вона не була обрана сільським головою ОСОБА_3 територіальної громади і у відповідності з рішенням першої сесії сільської ради шостого скликання від 17.11.2010 року повноваження її, як сільського голови було припинено та вирішено провести компенсаційні виплати у відповідності з п.2 ст.33 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» від 11.07.2002 року за № 93-ІУ, оскільки на її попередньому місці роботи працює на постійній основі інша особа, яка прийнята на невизначений строк, а інша рівноцінна робота відсутня. Але 04.12.2010 року ОСОБА_3 сільська рада, на другій сесії своїм рішенням не скасовуючи попереднє рішення, відминила позивачці зазначені компенсаційні виплати. У зв'язку з чим ОСОБА_1, за захистом своїх порушених прав звернулася до Олевського районного суду, який 07.07.2011 року проголошеною у судовому засіданні постановою визнав незаконним та скасував рішення другої сесії шостого скликання ОСОБА_3 сільської ради Олевського району Житомирської області від 04 грудня 2010 року в частині відміни ОСОБА_1 компенсаційних виплат, передбачених ст.33 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» від 11.07.2002 року за № 93-IV. Однак відповідач не оскаржуючи постанову суду від 07.07.2011 року до даного часу не виплатив та відмовляється у виплаті зазначеної компенсаційної виплати у відповідності з п.2 ст.33 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» від 11.07.2002 року. І у зв'язку з чим позивачка просить задовільнити її позовні вимоги повністю.
Представники відповідача ОСОБА_3 сільської ради Олевського району Житомирської області у судовому засіданні заявлені позивачкою позовні вимоги не визнав та надав пояснення зазначивши при цьому те, що дійсно рішенням ОСОБА_3 сільської ради першого пленарного засідання, першої сесії, шостого скликання від 17.11.2010 року було вирішено провести компенсаційні виплати ОСОБА_1, згідно до ст.33 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад». Але дізнавшись про те, що ОСОБА_1, отримує пенсію, рішенням другої сесії шостого скликання ОСОБА_3 сільської ради від 04.12.2010 року було вирішено відмінити компенсаційні виплати ОСОБА_1, так як вона не має право на їх отримання у порядку абзацу другого, ст.33 п.2 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад». Так дійсно постановою Олевського районного суду від 07.07.2011 року було визнав незаконним та скасовано рішення другої сесії шостого скликання ОСОБА_3 сільської ради Олевського району Житомирської області від 04 грудня 2010 року в частині відміни ОСОБА_1, компенсаційних виплат, передбачених ст.33 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», дана постанова суду від 07.07.2011 року у встановленому законом порядку не оскаржувалася, оскільки відповідно до протесту прокурора Олевського району від 25.07.2011 року, рішення І-ї сесії УІ-го скликання від 17.11.2010 року № 9 «Про виплату компенсацій попередньому сільському голові ОСОБА_1О.», рішенням УІІ сесії УІ скликання ОСОБА_3 сільської ради Олевського району Житомирської області від 05.08.2011 року за № 55 - було скасовано, і у зв'язку з чим заявлені позовні вимоги не визнає.
Як встановлено в судовому засіданні відповідно до рішення першої сесії п'ятого скликання від 15.04.2006 року ОСОБА_1 працювала сільським головою ОСОБА_3 територіальної громади Олевського району Житомирської області. Під час виборів 31.10.2010 року вона не була обрана сільським головою ОСОБА_3 територіальної громади і у відповідності з рішенням першої сесії ОСОБА_3 сільської ради шостого скликання від 17.11.2010 року повноваження її, як сільського голови було припинено та вирішено провести компенсаційні виплати у відповідності з п.2 ст.33 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» від 11.07.2002 року за № 93-ІУ, оскільки на її попередньому місці роботи працює на постійній основі інша особа, яка прийнята на невизначений строк, а інша рівноцінна робота відсутня.
04.12.2010 року ОСОБА_3 сільська рада, на другій сесії шостого скликання своїм рішенням не скасовуючи пункту шостого першої сесії шостого скликання від 17.11.2010 року, відминила позивачці зазначені компенсаційні виплати у порядку абзацу другого, ст.33 п.2 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад».
Постановою Олевського районного суду від 07.07.2011 року визнано незаконним та скасовано рішення другої сесії шостого скликання ОСОБА_3 сільської ради Олевського району Житомирської області від 04 грудня 2010 року в частині відміни ОСОБА_1, компенсаційних виплат, передбачених ст.33 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», дана постанова суду від 07.07.2011 року у встановленому законом порядку відповідачем не оскаржувалася та є чинною на день розгляду справи у суді.
Рішенням VІІ-ї сесії VІ-го скликання ОСОБА_3 сільської ради Олевського району Житомирської області за № 55 від 05.08.2011 року на підставі протесту прокурора Олевського району Житомирської області від 25.07.2011 року, не оскаржуючи відповідачем постанови Олевського районного суду від 07.07.2011 року, рішення І-ї сесії VІ скликання від 17.11.2010 року за № 9 «Про виплату компенсації попередньому сільському голові ОСОБА_1О.» - скасовано.
Суд, заслухавши пояснення сторін, дослідивши та оцінивши письмові докази по справі, дійшов висновку, що між сторонами виникли правовідносини, які врегульовані ст.33 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» від 11.07.2002 року за № 93-ІV, п.5 ст.12 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 року за № 280/97-ВР, зокрема:
відповідно до п.5 ст.12 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 року за № 280/97-ВР (із послідуючими змінами) слідує, що на сільських, селищних, міських голів поширюються повноваження та гарантії депутатів рад, передбачені законом про статус депутатів рад, якщо інше не встановлено законом.
Відповідно до ст.33 Закону України» Про статус депутатів місцевих рад» від 11.07.2002 року за № 93-ІV слідує, що у разі обрання депутата місцевої ради на виборну посаду у раді, на якій він працює на постійній основі, трудовий договір з ним за попереднім місцем роботи припиняється відповідно до законодавства. Депутат місцевої ради, який працював у раді на постійній основі, після закінчення таких повноважень надається попередня робота (посада), а за її відсутності - інша рівноцінна робота (посада) на тому самому або, за згодою депутата, на іншому підприємстві, в установі, організації. У разі неможливості надання відповідної роботи (посади) на період працевлаштування за колишнім депутатом місцевої ради зберігається, але не більше шести місяців, середня заробітна плата, яку він одержував на виборній посаді у раді, що виплачується з відповідного місцевого бюджету.
Повернутися на попереднє місце роботи позивачка не має можливості, оскільки на займаному нею раніше мвсці роботи працює на постійній основі інша особа, яка прийнята на невизначений строк, а інша рівноцінна робота відсутня.
Враховуючи вищенаведене, суд не бере до уваги скасоване рішення І-ї сесії VІ скликання відповідача від 17.11.2010 року за № 9 «Про виплату компенсації попередньому сільському голові ОСОБА_1О.», яке було скасовоно рішенням VІІ-ї сесії VІ-го скликання ОСОБА_3 сільської ради Олевського району Житомирської області за № 55 від 05.08.2011 року на підставі протесту прокурора Олевського району Житомирської області від 25.07.2011 року, оскільки постанова Олевського районного суду від 07.07.2011 року у справі за позовом ОСОБА_1, до ОСОБА_3 сільської ради Олевського району Житомирської області про визнання незаконним та скасування рішення ОСОБА_3 сільської ради від 04 грудня 2010 року в частині відміни компенсаційних виплат, яким було визнано незаконним та скасовано рішення другої сесії шостого скликання ОСОБА_3 сільської ради Олевського району Житомирської області від 04 грудня 2010 року в частині відміни ОСОБА_1, компенсаційних виплат, передбачених ст.33 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» від 11.07.2002 року за № 93-IV, є чинною на день розгляду справи у суді і не оскаржувалася відповідачем у встановленому законом порядку. Окрім того протест прокурором Олевського району на рішення І-ї сесії VІ скликання відповідача від 17.11.2010 року за № 9 «Про виплату компенсації попередньому сільському голові ОСОБА_1О.», внесено було після вступу постанови Олевського районного суду Житомирської області від 07.07.2011 року в законну силу.
Нормами ч.1 ст.72 КАС України передбачено, що обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Так вищевикладене встановлено постановою Олевського районного суду від 07.07.2011 року у справі № 2-а-588/2011, яка набрала законної сили, а тому не потребує доказуванню.
Твердження представника відповідача про те, що позивачка не має законного права на отримання компенсаційних виплат, передбачених ст.33 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», останнім у судовому засіданні не спростовано і не доведено у судовому засіданні.
Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України, з якої слідує, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Крім того частиною 1, статті 17, пункту 1 КАС України передбачено, що компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Статтею 11 КАС України передбачено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
На підставі викладеного та керуючись ст.33 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» від 11.07.2002 року за № 93-ІУ, п.5 ст.12 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 року за № 280/97-ВР, ст.ст.2, 10, 11, 17, 71, 86, 99, 100, 159, 160, 162, 163, 186 КАС України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Позов ОСОБА_1 до ОСОБА_3 сільської ради Олевського району Житомирської області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити.
Визнати дії ОСОБА_3 сільської ради Олевського району Житомирської області щодо не виплати ОСОБА_1 грошової компенсації, у розміри 35697 (тридцять п'ять тисяч шістсот дев'яносто сім) грн., 96 коп., які передбачені ст.33 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» - протиправними.
Зобов'язати ОСОБА_3 сільську раду Олевського району Житомирської області здійснити виплату ОСОБА_1 грошової компенсації, у розміри 35697 (тридцять п'ять тисяч шістсот дев'яносто сім) грн., 96 коп., які передбачені ст.33 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад».
Стягнути з ОСОБА_3 сільської ради Олевського району Житомирської області з р/р № 31427000800484, код 04343665, МФО 811039, Банк ГУДКУ в Житомирській області на користь держави судовий збір в сумі 28.23 грн., які перерахувати на р/р 31215206700460, Код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 20413477, УДК у Олевському районі, код ЄДРПОУ отримувача - 02896182, Банк отримувача ГУ ДКУ у Житомирській області, МФО - 811039.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції може бути подана до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Олевський районний суд Житомирської області протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя: ОСОБА_4
Суд | Олевський районний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 29.11.2011 |
Оприлюднено | 08.10.2015 |
Номер документу | 51793200 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Лубенський міськрайонний суд Полтавської області
Матвієнко В. М.
Адміністративне
Теребовлянський районний суд Тернопільської області
Малярчук В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні