Постанова
від 19.08.2015 по справі п/811/1989/15
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 25006, м. Кіровоград, вул. Велика Перспективна, 40 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 серпня 2015 року справа № П/811/1989/15

Суддя Кіровоградського окружного адміністративного суду Жук Р.В., розглянувши в порядку письмового провадження матеріали адміністративної справи

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "Ресурсплюс" до третя особаДержавного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Світловодського міськрайонного управління юстиції Кіровоградської області ОСОБА_1 Спільне підприємство товариства з обмеженою відповідальністю "Світловодськпобут" проскасування рішення та зобов'язання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ресурсплюс" звернулося до Кіровоградського окружного адміністративного суду з позовом до Державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Світловодського міськрайонного управління юстиції Кіровоградської області ОСОБА_1 , в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення Державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Світловодського міськрайонного управління юстиції Кіровоградської області ОСОБА_1 про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №22003471 від 11.06.2015 року;

- зобов'язати відповідача здійснити державну реєстрацію речового права господарського відання позивача - Товариства з обмеженою відповідальністю "Ресурсплюс" (ін.код - 38742982) на вбудовані приміщення загальною площею 2342,3 м.кв в п'ятиповерховому будинку №94 по вул. Леніна в м. Світловодськ Кіровоградської області.

Позивач вказує, що приймаючи оскаржуване рішення державним реєстратором не встановлено відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно.

Відповідачем подано письмові заперечення на позов, вимоги не визнаються в повному обсязі та зазначається, що рішення державного реєстратора прийнято з підстав визначених Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", а саме в зв'язку з поданням документів, які нотаріально не завірені (а.с.44-47).

Представник третьої особи проти задоволення позовних вимог заперечив, зазначивши, що СП ТОВ "Світловодськпобут", як власник майна скористався своїми правами та уклав договір з КП "Карат" договір про передачу в господарське відання майна від 29.05.2015 року, за яким надав КП "Карат" на праві господарського відання належне йому майно, зокрема п'ятиповерховий будинок за №94, розташований в м. Світловодськ Кіровоградської області. Крім того, зазначив, що не є учасником договору з ТОВ "Ресурсплюс".

Відповідно до ухвали Кіровоградського окружного адміністративного суду від 10.08.2015 року подальший розгляд справи проведено в порядку письмового провадження.

Дослідивши подані сторонами документи та матеріали, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Матеріалами справи встановлено, що відповідно до наказу №01/04/41 від 01.04.2015 року "Про передачу у господарське відання майна", який виданий генеральним директором СП ТОВ "Світловодськпобут", підприємством передано у господарське відання позивачу ТОВ "Ресурсплюс" нерухоме майно - вбудовані приміщення в п'ятиповерховому будинку №94 по вул. Леніна в м. Світловодськ Кіровоградської області та закріпило за позивачем зазначене нерухоме майно на праві господарського відання (а.с.7).

01.04.2015 року між позивачем та ТОВ СП "Світловодськпобут" укладено договір №305 "Про передачу в господарське відання майна СП ТОВ "Світловодськпобут" та закріплення його за ТОВ "Ресурсплюс" на праві господарського відання (а.с.8-9).

Відповідно до акту №1 від 01.04.2015 року до договору №305 від 01.04.2015 року, про передачу в господарське відання майна СП ТОВ "Світловодськпобут" та закріплення його за ТОВ "Ресурсплюс" на праві господарського відання, позивач прийняв та закріпив вбудовані приміщенні в п'ятиповерховому будинку №94 по вул. Леніна в м. Світловодськ Кіровоградської області, які належать СП ТОВ "Світловодськпобут" на підставі свідоцтва про право власності №383 від 05.06.2008 року (а.с.10).

11 червня 2015 року уповноваженою особою підприємства подано до Реєстраційної служби Світловодського МУЮ Кіровоградської області подано заяву про державну реєстрацію права господарського відання, яка зареєстрована за реєстраційним номером 11815185 з відповідними документами (а.с.11).

Державним реєстратором прийнято рішення №22003471 від 11 червня 2015 року про відмову у державній реєстрації, на підставі ст.24 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", пунктів 20 та 28 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою КМУ від 17.10.2013 р. №868. Відмовляючи у державній реєстрації прав, встановив заявлене право, а саме право господарського відання вже зареєстровано за іншою особою (а.с.12).

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до положень ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування, їхні посадові й службові особи повинні діяти порядком та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

Частиною першою статті 182 Цивільного Кодексу України встановлено, що право власності та інші речові права на нерухомі речі, обмеження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації.

Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень врегульовано Законом України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень №1952-ІV від 01.07.2004 року (далі - Закон № 1952), Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2013 року № 868.

Згідно з ч. 1 ст. 2 Закону № 1952, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно (далі - державна реєстрація прав) - це офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Державній реєстрації, відповідно до ч. 4 ст. 15 Закону № 1952, підлягають виключно заявлені права та їх обтяження за умови їх відповідності законодавству і поданим документам.

Статтею 8 Закону № 1952 визначено повноваження органу державної реєстрації прав.

Так, орган державної реєстрації прав: 1) проводить державну реєстрацію прав та їх обтяжень або відмовляє у їх реєстрації; 2) забезпечує ведення Державного реєстру прав; 3) надає інформацію про зареєстровані права та їх обтяження в порядку, встановленому цим Законом; 4) забезпечує облік безхазяйного нерухомого майна; 5) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Частина 1 ст. 15 Закону №1952 встановлює, що державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в такому порядку: прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви; встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень; прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації; внесення записів до Державного реєстру прав; видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону; надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.

Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону №1952 документи, що встановлюють виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно та їх обтяжень і подаються для державної реєстрації прав, повинні відповідати вимогам, встановленим цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Згідно з ч. 1 ст. 19 Закону №1952 державна реєстрація прав проводиться на підставі: 1) договорів, укладених у порядку, встановленому законом; 2) свідоцтв про право власності на нерухоме майно, виданих відповідно до вимог цього Закону; 3) свідоцтв про право власності, виданих органами приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді; 4) державних актів на право власності або постійного користування на земельну ділянку у випадках, встановлених законом; 5) рішень судів, що набрали законної сили; 6) інших документів, що підтверджують виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно, поданих органу державної реєстрації прав разом із заявою.

Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону № 1952 у державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено у разі, якщо: 1) заявлене право, обтяження не підлягає державній реєстрації відповідно до цього Закону; 2) об'єкт нерухомого майна розміщений на території іншого органу державної реєстрації прав; 3) із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень звернулася неналежна особа; 4) подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом, або не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують; 5) заяву про державну реєстрацію прав, пов'язаних з відчуженням нерухомого майна, подано після державної реєстрації обтяжень, встановлених щодо цього майна, крім випадків, встановлених частиною дев'ятою статті 15 цього Закону; 5.1) заяву про державну реєстрацію обтяжень речових прав на нерухоме майно щодо попереднього правонабувача подано після державної реєстрації права власності на таке майно за новим правонабувачем; 5.2) заяву про державну реєстрацію речових прав, похідних від права власності, подано за відсутності державної реєстрації права власності, крім випадків, установлених частиною дев'ятою статті 15 цього Закону; 5.3) під час подання заяви про державну реєстрацію права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс, житловий будинок, будівлю, споруду (їх окремі частини), що виникло на підставі документа, за яким правонабувач набуває також право власності на земельну ділянку, не подано заяву про державну реєстрацію права власності на земельну ділянку; 5.4) після завершення п'ятиденного строку з дня отримання заявником письмового повідомлення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав не усунено обставин, що були підставою для прийняття такого рішення; 5.5) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень під час вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об'єктом незавершеного будівництва подано не до нотаріуса, який вчинив таку дію; 5.6) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень в електронній формі подано особою, яка не є державним кадастровим реєстратором або державним виконавцем; 6) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене право та обтяження такого права вже зареєстровано у Державному реєстрі прав.

Згідно з ч. 2 ст. 24 Закону № 1952 за наявності підстав для відмови в державній реєстрації державний реєстратор приймає рішення про відмову в державній реєстрації прав та їх обтяжень.

Процедуру проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, перелік документів, необхідних для її проведення, права та обов'язки суб'єктів у сфері державної реєстрації прав, а також процедуру взяття на облік безхазяйного нерухомого майна визначає Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України №868 від 17.10.2013 року (далі Порядок № 868).

Відповідно до п. 36 Порядку № 868 для проведення державної реєстрації речових прав необхідними документами є документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення таких прав на нерухоме майно, та інші документи, визначені цим Порядком.

Для проведення державної реєстрації речового права на нерухоме майно, що є похідним від права власності, одночасно з проведенням державної реєстрації права власності на таке майно заявником подаються документи, необхідні для проведення державної реєстрації права власності на таке майно та державної реєстрації речового права, що є похідним від нього.

Згідно з п. 37 Порядку № 868 документами, що підтверджують виникнення, перехід та припинення речових прав на нерухоме майно, є: 1) укладений в установленому законом порядку договір, предметом якого є нерухоме майно, права щодо якого підлягають державній реєстрації, або речове право на нерухоме майно чи його дублікат; 2) свідоцтво про право власності на частку в спільному майні подружжя в разі смерті одного з подружжя, видане нотаріусом або консульською установою України, чи його дублікат; 3) свідоцтво про право на спадщину, видане нотаріусом або консульською установою України, чи його дублікат; 4) видані нотаріусом свідоцтво про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів) та свідоцтво про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів), якщо прилюдні торги (аукціони) не відбулися, чи їх дублікати; 5) свідоцтво про право власності на нерухоме майно, видане державним реєстратором відповідно до закону; 6) свідоцтво про право власності, видане органом приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді, чи його дублікат; 7) свідоцтво про право власності на нерухоме майно чи його дублікат, видані до 1 січня 2013 р. органом місцевого самоврядування або місцевою держадміністрацією; 8) рішення про закріплення нерухомого майна на праві оперативного управління чи господарського відання, прийняте власником нерухомого майна чи особою, уповноваженою управляти таким майном; 9) державний акт на право приватної власності на землю, державний акт на право власності на землю, державний акт на право власності на земельну ділянку або державний акт на право постійного користування землею; 10) рішення суду, що набрало законної сили, щодо права власності та інших речових прав на нерухоме майно; 11) ухвала суду про затвердження (визнання) мирової угоди;12) заповіт, яким установлено сервітут на нерухоме майно; 13) закон, яким установлено сервітут на нерухоме майно; 14) рішення уповноваженого законом органу державної влади про повернення об'єкта нерухомого майна релігійній організації; 15) рішення власника майна, уповноваженого ним органу про передачу об'єкта нерухомого майна з державної у комунальну власність чи з комунальної у державну власність або з приватної у державну чи комунальну власність; 16) інші документи, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно відповідно до закону.

Матеріалами справи встановлено, що після подання заяви про проведення державної реєстрації права господарського відання, Державний реєстратор, відповідно до п.4 Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформував відомості з Державного реєстру прав на нерухоме майно.

Згідно копії інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек та Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, долученої до матеріалів справи, судом встановлено, що державну реєстрацію права господарського відання на вбудовані приміщення адміністративної будівлі, загальною площею 2342,3 м.кв за адресою - вул. Леніна,94, м. Світловодськ здійснено за Комунальним підприємством "Карат" (а.с.48-54).

Відповідно до ст. 136 Господарського кодексу України (надалі - ГК України), право господарського відання є речовим правом суб'єкта підприємництва, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом), з обмеженням правомочності розпорядження щодо окремих видів майна за згодою власника у випадках, передбачених ГК та іншими законами.

Частиною 5 ст. 22 ГК України визначено, що держава реалізує право державної власності у державному секторі економіки через систему організаційно-господарських повноважень відповідних органів управління щодо суб'єктів господарювання, що належать до цього сектора і здійснюють свою діяльність на основі права господарського відання або права оперативного управління.

Тобто, з наведеного суд дійшов висновку про те, що право господарського відання покладено в основу створення суб'єктів господарювання державного сектора економіки, і за таких умов майно не передається у власність суб'єкта господарювання, а лише надається йому для здійснення його статутної діяльності.

Суд зауважує, що право господарського відання є похідним правом і реєструються таке право після проведення державної реєстрації права власності на відповідний об'єкт нерухомого майна.

Відтак, з огляду на те, що нерухоме майно, для проведення державної реєстрації права господарського відання якого звернувся позивач, уже зареєстроване КП "Карат", державним реєстратором було встановлено невідповідність заявлених прав вже зареєстрованим правам на нерухоме майно

Частина 4 ст. 9 Закону № 1952-IV передбачає, що державний реєстратор самостійно приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень або відмову в такій реєстрації.

Згідно з п. 28 Порядку № 868, державний реєстратор приймає рішення про відмову в державній реєстрації прав виключно за наявності підстав для відмови в державній реєстрації прав, що визначені Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». Виключний перелік підстав для відмови у державній реєстрації прав та їх обтяжень, визначений у ст. 24 Закону № 1952-IV.

Відповідно до ч. 4 ст. 24 Закону № 1952-IV, заборонено відмовляти у державній реєстрації прав та їх обтяжень з підстав, не передбачених цим Законом. Частинами 1, 2 ст. 3 Закону № 1952-IV встановлено, що державна реєстрація прав є обов'язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Держава гарантує достовірність зареєстрованих прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Разом з тим, наказом міністерства юстиції України від 26.12.2011 року №3601/5 «Про затвердження форм рішень державного реєстратора прав на нерухоме майно та вимог до їх оформлення», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.12.2011 за № 1538/20276 (в редакції на момент виникнення правовідносин) (далі - Наказ №3601/5), затверджені форми рішень державного реєстратора прав на нерухоме майно та вимоги до їх оформлення.

Зокрема, додаток 8 до Наказу №3601/5 встановлює форму рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень. Так, згідно додатку №8 до Наказу №3601/5, рішення формується відповідно до встановленої форми. Зокрема, пункт 14 додатку №8 Наказу №3601/5 передбачає, що в рішенні про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень необхідно зазначати підстави для відмови у державній реєстрації прав та їх обтяжень відповідно до статті 24 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» із зазначенням вичерпного переліку обставин, які стали передумовою для їх застосування.

З оскаржуваного позивачем рішення від 11 червня 2015 р. № 22003471 не вбачається переліку обставин, які стали передумовою для застосування підстав для відмови у державній реєстрації прав та їх обтяжень відповідно до статті 24 Закону № 1952-IV. В оскаржуваному рішенні йде мова про те, що подані документи для проведення державної реєстрації, встановив заявлене право, а саме право господарського відання вже зареєстровано за іншою особою .

Тобто, відповідачем не конкретизовано, які саме документи, подані позивачем, не відповідають вимогам Закону. Крім того, в оскаржуваному рішенні відповідач зазначає про те, що надані позивачем документи не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують, чим фактично цитує п. 4 ч. 1 ст. 24 Закону № 1952-IV, при цьому, не зазначаючи про конкретні обставини недоліків, встановлених під час розгляду заяви позивача, приймає рішення не у спосіб та не у відповідності до вимог, передбачених Законом.

Тобто, з оскаржуваного рішення не зрозуміло, чи подані позивачем документи для проведення державної реєстрації прав не відповідають вимогам, встановленим Законом № 1952-IV, чи не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують з огляду на відсутність у рішенні інформації щодо вичерпного переліку обставин, які стали передумовою для прийняття цього рішення.

Матеріали справи не містять доказів використання державним реєстратором прав на нерухоме майно ОСОБА_1 повноваження, наданого йому п. 8 ч. 2 ст. 9 Закону № 1952-IV, згідно якого державний реєстратор має право вимагати надання передбачених законодавством додаткових документів, необхідних для проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень

Частиною 2 ст. 19 Конституції України закріплений обов'язок органів державної влади та місцевого самоврядування, їх посадових осіб діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку, що оскаржуване рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно від 11.06.2015 № 22003471 підлягає скасуванню.

Стосовно вимоги позивача зобов'язати відповідача здійснити державну реєстрацію речового права господарського відання позивача - Товариства з обмеженою відповідальністю "Ресурсплюс" (ін.код - 38742982) на вбудовані приміщення загальною площею 2342,3 м.кв в п'ятиповерховому будинку №94 по вул. Леніна в м. Світловодськ Кіровоградської області, суд зазначає наступне.

Встановлення факту неправомірності оскаржуваного рішення відповідача не є безумовною підставою для прийняття судом рішення про захист (відновлення) порушеного права шляхом зобов'язання суб'єкта владних повноважень прийняти певне рішення без виконання інших дій, обов'язок виконання яких покладений на нього положеннями частини 2 статті 9 Закону України "Про реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Тому, суд вважає за необхідне відмовити в задоволенні позовної вимоги щодо зобов'язання відповідача здійснити державну реєстрацію речового права господарського відання позивача - Товариства з обмеженою відповідальністю "Ресурсплюс" (ін.код - 38742982) на вбудовані приміщення загальною площею 2342,3 м.кв в п'ятиповерховому будинку №94 по вул. Леніна в м. Світловодськ Кіровоградської області.

Аналогічну позицію викладено в постанові Вищого адміністративного суду України від "05" березня 2015р. К/800/49615/14.

Однак суд з врахуванням вимог статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України обирає спосіб захисту в цій частині позовних вимог, який би гарантував дотримання і захист прав, свобод, інтересів позивача у спірних правовідносинах, а саме шляхом зобов'язання Державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Світловодського міськрайонного управління юстиції Кіровоградської області ОСОБА_1 повторно розглянути заяву, що подана 11.06.2015 року для проведення державної реєстрацію речового права господарського відання позивача - Товариства з обмеженою відповідальністю "Ресурсплюс" (ін.код - 38742982) на вбудовані приміщення загальною площею 2342,3 м.кв в п'ятиповерховому будинку №94 по вул. Леніна в м. Світловодськ Кіровоградської області

У відповідності до частини 1 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Позивач при звернення до суду сплатив судовий збір у розмірі 146,16 грн., що підтверджується квитанцією (а.с.3).

Враховуючи часткове задоволення позову, суд дійшов висновку про необхідність повернення позивачу судового збору в сумі 73,08 грн. з Державного бюджету України.

Керуючись ст.ст.86, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1.Адміністративний позов задовольнити частково.

2.Визнати протиправним та скасувати рішення Державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Світловодського міськрайонного управління юстиції Кіровоградської області ОСОБА_1 про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №22003471 від 11.06.2015 року.

3.Зобов'язати Державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Світловодського міськрайонного управління юстиції Кіровоградської області ОСОБА_1 повторно розглянути заяву, що подана 11.06.2015 року для проведення державної реєстрацію речового права господарського відання позивача - Товариства з обмеженою відповідальністю "Ресурсплюс" (ін.код - 38742982) на вбудовані приміщення загальною площею 2342,3 м.кв в п'ятиповерховому будинку №94 по вул. Леніна в м. Світловодськ Кіровоградської області

4.В решті позову відмовити.

5.Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Ресурсплюс", з Державного бюджету України судовий збір у розмірі 73,08 грн.

Постанова набирає законної сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Р.В. Жук

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.08.2015
Оприлюднено08.10.2015
Номер документу51849369
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —п/811/1989/15

Ухвала від 30.11.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юхименко О.В.

Ухвала від 30.11.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юхименко О.В.

Постанова від 16.12.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юхименко О.В.

Ухвала від 30.11.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юхименко О.В.

Ухвала від 16.10.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юхименко О.В.

Ухвала від 16.10.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юхименко О.В.

Постанова від 19.08.2015

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.В. Жук

Ухвала від 10.08.2015

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.В. Жук

Ухвала від 10.08.2015

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.В. Жук

Ухвала від 23.07.2015

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.В. Жук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні