Постанова
від 18.10.2011 по справі 2а-1870/6904/11
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 жовтня 2011 р. Справа № 2a-1870/6904/11

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді -Воловика С.В..,

за участю секретаря судового засідання -Дикач О.О.,

представника позивача -ОСОБА_1,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №2а-1870/6904/11

за позовом Ямпільського районного центру зайнятості

до ОСОБА_2

про стягнення незаконно отриманого матеріального забезпечення та вартості наданих соціальних послуг,-

В С Т А Н О В И В:

Ямпільський районний центр зайнятості (далі по тексту - позивач) звернувся до суду з позовом до ОСОБА_2 (далі по тексту -відповідач, ОСОБА_2Д.), в якому просить суд:

- стягнути отриману шляхом обману допомогу по безробіттю в сумі 970 грн. 67 коп., а також вартість наданих соціальних послуг в сумі 3644 грн. 87 коп.

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що 28.02.2011 року ОСОБА_2 звернувся до Ямпільського районного центру зайнятості, де спеціалістом центру зайнятості була заповнена персональна картка за №181800911022800001 і особистим підписом підтверджено достовірність внесених до неї даних. З 09.03.2011 р. відповідач зареєстрований як безробітний. 09.03.2011 р., 13.04.2011р., 17.05.2011р. ОСОБА_2 звертався до позивача з заявою про направлення його на оплачувані громадські роботи до Павліївської сільської ради за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, на підставі яких та відповідно до Положення про порядок організації та проведення оплачуваних громадських робіт і визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2008р. № 839, його було працевлаштовано підсобним робітником до цієї ж ради з 10.03.2011р. по 08.04.2011р., з 14.04.2011р. по 13.05.2011р. та з 18.05.2011р. по 03.06.2011р. Так, відповідачу за вищезазначені періоди участі в оплачуваних громадських роботах нараховано 2674, 16 грн. заробітної плати. За ці ж періоди на рахунок Паліївської сільської ради перераховано 3644,87 грн. витрат на організацію оплачуваних громадських робіт, що включає в себе заробітну плату та нарахування на заробітну плату в розмірі 36,3 %.

Відповідно до 4.3 ст. 2 Закону України «Про зайнятість населення»рішення про надання громадянам статусу безробітних приймається державною службою зайнятості за їх особистими заявами з восьмого дня після реєстрації у центрі зайнятості за місцем проживання як таких, що шукають роботу.

Згідно зі ст. 36 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»(далі -Закон №1533) застраховані особи, зареєстровані в установленому порядку як безробітні, зобов'язані своєчасно подавати відомості про обставини, що впливають на умови виплати їм матеріального забезпечення та надання соціальних послуг.

Як стало відомо позивачу з довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців, ОСОБА_2 зареєстрований як фізична особа -підприємець виконавчим комітетом Нікопольської міської ради Дніпропетровської області. В Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців наявний запис щодо внесення судового рішення щодо припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця, що не пов'язане з її банкрутством, а запис щодо реєстрації припинення підприємницької діяльності відсутній.

Про те, що ОСОБА_2 на момент реєстрації в центрі зайнятості був зареєстрований як приватний підприємець, позивача не повідомив, навпроти, у письмових заявах зазначав, що не є суб'єктом підприємницької діяльності.

Тому, за період перебування на обліку як безробітна з 09.03.2011 р. по 01.08.2011 р. відповідач отримав 970,67 грн. допомоги по безробіттю. Крім того, він приймав участь в оплачуваних громадських роботах, організація яких фінансувалась з фонду ЗДСС на випадок безробіття, та отримав грошові кошти в сумі 3644,87 грн.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала у повному обсязі.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, повістка про виклик в судове засідання була надіслана за останнім відомим місцем знаходження відповідача та зважаючи на норми ч.1 ст. 40 КАС України вважається врученою.

Заслухавши доводи представника позивача по справі, дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в сукупності, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав .

Судом встановлено, що 28.02.2011 року ОСОБА_2 звернувся до Ямпільського районного центру зайнятості, де спеціалістом центру зайнятості була заповнена персональна картка за №№181800911022800001 і особистим підписом підтверджено достовірність внесених до неї даних. З 09.03.2011 р. відповідач зареєстрований як безробітний (а.с.5-6).

З довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців, позивачу стало відомо, що ОСОБА_2 зареєстрований як фізична особа -підприємець (а.с.26-27).

Про те, що ОСОБА_2 на момент реєстрації в центрі зайнятості був зареєстрований як приватний підприємець, позивача не повідомив.

Крім того, відповідач у письмових заявах зазначив, що не є суб'єктом підприємницької діяльності (а.с. 7).

Тому, за період перебування на обліку як безробітний з 09.03.2011 р. по 01.08.2011 р. відповідач отримав 970,67 грн. допомоги по безробіттю.

Також, ОСОБА_2 приймав участь в оплачуваних громадських роботах, організація яких фінансувалась з фонду ЗДСС на випадок безробіття, та отримав грошові кошти в сумі 3644,87 грн. (а.с. 16,17,18,19,20-25).

Таким чином, ОСОБА_2 незаконно отримав допомогу по безробіттю в сумі 4615,54 грн. (а.с.28,29).

Відповідно до ст.36 Закону України „Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" застраховані особи, зареєстровані в установленому порядку як безробітні, зобов'язані своєчасно подавати відомості про обставини, що впливають на умови виплати їм забезпечення та надання соціальних послуг. Сума виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг застрахованій особі внаслідок невиконання нею своїх обов'язків та зловживання ними стягується з цієї особи відповідно до законодавства України з моменту виникнення обставин, що впливають на умови виплати їй забезпечення та надання соціальних послуг.

Як вбачається із матеріалів справи на час отримання статусу безробітної відповідач був зареєстрований в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців, як фізична особа -підприємець.

Таким чином, ОСОБА_2 надав відомості позивачу, щодо того, що він не є фізичною особою -підприємцем , які не відповідають дійсності та незаконно отримав допомогу по безробіттю у сумі 4615 грн. 54 коп., яка підлягає поверненню.

Згідно п.8 Порядку розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплат матеріального забезпечення безробітним, затвердженого наказом міністерства праці та соціальної політики України, Державної податкової адміністрації України від 13.02.2009 року за №60\62, Постанови Правління Пенсійного Фонду України від 13.02.2009р. №7-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 12.03.2009р. за № 232/16248 у разі відмови особи повернути кошти, а також в разі неповернення їх у встановлений строк, стягнення таких коштів здійснюється у судовому порядку.

Згідно ст.12 Закону України „Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду покладаються на центри зайнятості автономної республіки Крим, обласні, Київські і Севастопольські міські, міськрайонні, міські та районні у містах центри зайнятості..

Згідно ст.39 Закону України В«Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіттяВ» спори, що виникають із правовідносин за цим Законом, вирішуються в судовому порядку.

Враховуючи, що на момент розгляду справи відповідачем сума боргу не сплачена, суд приходить до висновку, що вимоги позивача щодо стягнення незаконно отриманої допомоги по безробіттю є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Ямпільського районного центру зайнятості до ОСОБА_2 про стягнення незаконно отриманого матеріального забезпечення та вартості наданих соціальних послуг -задовольнити в повному обсязі.

Стягнути з ОСОБА_2 (Сумська обл., Ямпільський район, с. Паліївка, вул. Радянська, 15, ід. код НОМЕР_1) на користь Ямпільського районного центру зайнятості (смт. Ямпіль, пров. Пролетарський, 6, р/р № 37175001000395 ГУДКУ в Сумській області, МФО 837013, код 21113783) незаконно отриману допомогу по безробіттю в сумі 970 грн. 67 коп., а також вартість наданих соціальних послуг в сумі 3644 грн. 87 коп.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії повного тексту постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя (підпис) С.В. Воловик

З оригіналом згідно

Суддя С.В. Воловик

Повний текст постанови складено 24.10.2011 року

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.10.2011
Оприлюднено08.10.2015
Номер документу51860490
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1870/6904/11

Постанова від 18.10.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.В. Воловик

Постанова від 18.10.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.В. Воловик

Постанова від 18.10.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.В. Воловик

Ухвала від 29.09.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.В. Воловик

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні