Постанова
від 02.10.2015 по справі 804/14635/15
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 жовтня 2015 р. Справа № 804/14635/15 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді Судді: Царікової О.В., Барановського Р.А., Олійника В.М., при секретарі судового засідання:Безрученко К.В., за участю: представників позивача: Бреза В.І., Кругляка Р.Є.

представника відповідача: Биковського А.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Дніпропетровської міської організації партії «Відродження» до Дніпропетровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області про визнання протиправною та нечинною постанови, скасування постанови, зобов'язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

30 вересня 2015 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Дніпропетровської міської організації партії «Відродження» до Дніпропетровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області (з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог від 01.10.2015) про:

- визнання протиправною і нечинною постанови Дніпропетровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області від 30 вересня 2015 року про відмову в реєстрації кандидатів в депутати Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року, висунутих від Дніпропетровської міської організації партії «Відродження»;

- скасування постанови Дніпропетровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області від 30 вересня 2015 року про відмову в реєстрації кандидатів в депутати Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року, висунутих від Дніпропетровської міської організації партії «Відродження»;

- зобов'язання Дніпропетровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області зареєструвати кандидатів в депутати Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року, висунутих від Дніпропетровської міської організації партії «Відродження» відповідно до рішення зборів Дніпропетровської міської організації партії «Відродження» про висування кандидатів в депутати Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року, висунутих від Дніпропетровської міської організації партії «Відродження» від 21 вересня 2015 року;

- встановлення факту грубого порушення Дніпропетровською міською виборчою комісією Дніпропетровської області Закону України «Про місцеві вибори», який полягає у безпідставній відмові в реєстрації кандидатів у депутати Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року, висунутих від Дніпропетровської міської організації партії «Відродження».

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 01.10.2015 відкрито провадження в адміністративній справі № 804/14635/15 та призначено її до розгляду в судовому засіданні на 01.10.2015 о 16 год. 40 хв.

В обґрунтування позову позивач зазначив, що 28.09.2015 ним до Дніпропетровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області для реєстрації кандидатів в депутати Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року, висунутих від Дніпропетровської міської організації партії «Відродження» був поданий перелік документів у відповідності до ч. 1 ст. 38 Закону України «Про місцеві вибори», про що отримано довідку від 28.09.2015. В означеній довідці міститься весь перелік документів, які були прийняті Дніпропетровською міською виборчою комісією Дніпропетровської області. За результатами розгляду поданих позивачем документів, постановою Дніпропетровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області від 30.09.2015 відмовлено в реєстрації кандидатів в депутати Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року, висунутих від Дніпропетровської міської організації партії «Відродження». Підставою для відмови стала відсутність документу про внесення грошової застави. Зазначену постанову позивач вважає протиправною та такою, що не ґрунтується на вимогах Закону України «Про місцеві вибори», оскільки, на думку позивача, до Дніпропетровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області був поданий платіжний документ, що підтверджує внесення грошової застави у розмірі 38307,00 грн., на який також є посилання у довідці відповідача від 28.09.2015 (п. 10 зазначеної довідки). За таких обставин, позивач просить суд визнати протиправною та нечинною оскаржену постанову відповідача від 30.09.2015 № 62, скасувати її, зобов'язати відповідача зареєструвати кандидатів в депутати Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року, висунутих від Дніпропетровської міської організації партії «Відродження» та встановити факт грубого порушення відповідачем Закону України «Про місцеві вибори.

Представники позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали, просили суд задовольнити адміністративний позов повністю.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позовних вимог заперечував, просив суд відмовити в задоволенні позову в повному обсязі. Відповідач зазначив, що у поданому 28.09.2015 переліку документів Дніпропетровської міської організації партії «Відродження» був відсутній документ, який би відповідав вимогам ч. 1 ст. 44 Закону України «Про місцеві вибори», положеннями якої встановлено, що грошова застава вноситься місцевою організацією партії, яка висунула виборчий список кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі, кандидата на посаду міського голови, або організацією відповідної політичної партії вищого рівня, після початку виборчого процесу та до подання документів територіальній виборчій комісії для реєстрації кандидатів у безготівковому порядку на спеціальний рахунок відповідної територіальної виборчої комісії. У наданому позивачем до Дніпропетровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області платіжному документі платником зазначений ОСОБА_9, отже, на думку відповідача, зазначений документ не може вважатися належним документом у розумінні ч. 1 ст. 44 Закону України « Про місцеві вибори».

Суд, дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення сторін, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується адміністративний позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення справи по суті, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування норм матеріального та процесуального права, вважає позовні вимоги такими, що підлягають частковому задоволенню з наступних підстав.

Статтею 38 Конституції України закріплено, що громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами, у всеукраїнському та місцевих референдумах, вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Свідоцтвом про реєстрацію структурного утворення політичної партії від 07.07.2004 № 65/291, виданим Дніпропетровським міським управлінням юстиції підтверджується утворення Дніпропетровської міської організації партії «Відродження», дублікат якого міститься в матеріалах справи.

Рішенням VI позачергового З'їзду Партії «Відродження» від 05.09.2015 було доручено місцевим організаціям партії «Відродження» взяти участь у місцевих виборах депутатів Верховної ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад, рад об'єднаних територіальних громад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року.

Статтею 37 Закону «Про місцеві вибори» визначено, що висування кандидатів місцевою організацією партії проводиться на зборах (конференціях) цієї організації, які проводяться у порядку, передбаченому статутом партії.

Рішенням зборів Дніпропетровської міської організації партії «Відродження» про висування кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів Дніпропетровської міської ради від 21.09.2015 був затверджений перелік кандидатів у депутати від Дніпропетровської міської організації партії «Відродження».

У відповідності до ст. 12 Закону України «Про місцеві вибори» (далі - Закону), суб'єктами виборчого процесу на відповідних місцевих виборах є: 1) виборець; 2) Центральна виборча комісія; 3) виборчі комісії, сформовані (утворені) відповідно до цього Закону або інших законів України, які уповноважені забезпечувати організацію та проведення відповідних місцевих виборів; 4) кандидати в депутати, кандидати на посади сільського, селищного, міського голови, старости; 5) місцева організація партії, яка висунула кандидата (кандидатів) для участі у відповідних місцевих виборах; 6) офіційний спостерігач від кандидата, від місцевої організації партії - суб'єкта відповідного виборчого процесу, від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Законом.

Статтею 25 Закону України «Про місцеві вибори» визначені повноваження територіальних виборчих комісій.

Згідно частини 1 вказаної статті Закону, територіальна виборча комісія на період здійснення своїх повноважень забезпечує організацію і проведення місцевих виборів у межах повноважень та у порядку, передбачених цим та іншими законами України.

Як передбачено п. 1 та п. 4 ч. 5 та ч. 6 цієї ж норми Закону, міська територіальна виборча комісія, забезпечує підготовку та проведення виборів до відповідної ради, реєструє кандидатів у депутати відповідно міської, районної у місті ради, включених до виборчих списків кандидатів у депутати місцевих організацій політичних партій, представників, уповноважених осіб місцевих організацій партій - суб'єктів відповідного виборчого процесу, видає їм посвідчення.

Статтею 38 Закону України «Про місцеві вибори» визначені умови реєстрації кандидатів у депутати у багатомандатному виборчому окрузі.

Відповідна територіальна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі по виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, у тому числі міст Києва та Севастополя, районної у місті ради, включених до виборчого списку кандидатів у депутати місцевої організації партії, за умови отримання таких документів:

1) заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, підписаної керівником місцевої організації партії та засвідченої печаткою місцевої організації партії або організації відповідної політичної партії вищого рівня;

2) копії свідоцтва про реєстрацію місцевої організації партії, засвідченої територіальним органом центрального органу виконавчої влади, до повноважень якого належать питання реалізації державної політики у сфері державної реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, або посвідченої нотаріально, після офіційного оголошення про початок виборчого процесу;

3) копії рішення вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних місцевих виборах, засвідченої підписом керівника та печаткою партії;

4) рішення зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидатів у депутати від цієї місцевої організації партії, яке повинне бути підписане керівником місцевої організації партії та засвідчене печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, а також погоджене центральним керівним органом партії, що засвідчується підписом керівника та печаткою цієї партії (із зазначенням найменування центрального керівного органу партії, номера та дати прийняття відповідного рішення, яке не додається);

5) виборчого списку кандидатів у депутати від місцевої організації партії за формою, затвердженою Центральною виборчою комісією, на паперових носіях, підписаного керівником місцевої організації партії, засвідченого печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, та в електронному вигляді;

6) заяв осіб, включених до виборчого списку кандидатів у депутати від цієї місцевої організації партії, про згоду балотуватися кандидатом у депутати від цієї місцевої організації партії і бути кандидатом у депутати по відповідному територіальному виборчому округу (крім першого кандидата у такому списку, який згоди бути кандидатом у депутати по територіальному виборчому округу не надає) та згоду на оприлюднення біографічних відомостей у зв'язку з участю у місцевих виборах;

7) автобіографій осіб, включених до виборчого списку кандидатів у депутати від місцевої організації партії, що обов'язково повинні містити: прізвище, власне ім'я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, відомості про громадянство, освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), партійність, склад сім'ї, місце проживання, контактний телефон, наявність чи відсутність представницького мандата та судимості за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, злочину проти виборчих прав громадян чи корупційного злочину;

8) декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру кожної особи, включеної до виборчого списку кандидатів у депутати від відповідної місцевої організації партії, відповідно до статті 45 цього Закону;

9) по чотири фотографії осіб, включених до виборчого списку кандидатів у депутати місцевої організації партії, розміром 4 x 6 сантиметрів;

10) документа про внесення грошової застави відповідно до статті 44 цього Закону.

До зазначених у цій частині документів додаються ксерокопії першої та другої сторінок паспорта громадянина України та сторінок, де зазначаються відомості про місце проживання відповідно до Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні" (ксерокопії тимчасового посвідчення громадянина України для осіб, недавно прийнятих до громадянства України) кожної особи, включеної до виборчого списку кандидатів у депутати відповідної місцевої організації партії.

З матеріалів справи встановлено, що 28.09.2015 Дніпропетровською міською організацією партії «Відродження» до Дніпропетровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області був поданий пакет документів для реєстрації кандидатів у депутати Дніпропетровської міської ради по багатомандатному виборчому округу на місцевих виборах 25 жовтня 2015 року, що підтверджується відповідною довідкою від 28.09.2015, належним чином завірена копія якої міститься в матеріалах справи.

Порядок реєстрації кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі визначений ст. 41 Закону «Про місцеві вибори».

Згідно ч. 1 вказаної статті Закону кандидати у депутати в багатомандатному виборчому окрузі, включені до виборчого списку кандидатів у депутати від місцевої організації партії, реєструються відповідною територіальною виборчою комісією в разі дотримання умов, передбачених статтею 38 цього Закону.

Частиною 9 цієї ж норми Закону передбачено, що територіальна виборча комісія не пізніш як на третій день з дня прийняття документів, зазначених у частині першій статті 38 цього Закону, але не пізніш як за 23 дні до дня голосування приймає рішення про реєстрацію кандидатів у депутати або про відмову в реєстрації кандидата (кандидатів), включених до виборчого списку кандидатів у депутати.

За результатами перевірки поданих документів, постановою від 30.09.2015 № 62 відповідач відмовив в реєстрації кандидатів у депутати Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року, висунутих від Дніпропетровської міської організації партії «Відродження».

Підставою для прийняття оскаржуваної постанови стала відсутність повного пакету документів, передбачених Законом України «Про місцеві вибори», а саме: документа про внесення грошової застави (п. 9 ч. 1 ст. 40 Закону), передбаченого частиною 1 статті 44 Закону.

Згідно пояснень представника відповідача, Дніпропетровською міською виборчою комісією при вивченні документів, поданих Дніпропетровською міською організацією партії «Відродження», зокрема, платіжного документу про внесення грошової застави було встановлено, що грошові кошти внесені не вказаним суб'єктом виборчого процесу, а громадянином ОСОБА_10

З матеріалів справи встановлено, що ОСОБА_10 є керівником Дніпропетровської обласної організації партії «Відродження».

У судовому засіданні 02.10.2015 представником позивача наданий видатковий касовий ордер від 24.09.2015, належним чином засвічена копія якого залучена до матеріалів справи, яким підтверджується отримання ОСОБА_10 під звіт грошових коштів у розмірі 38307,00 грн. з каси організації для сплати грошової застави місцевої організації політичної партії. Прибуткування виданих ОСОБА_10 коштів у касі Дніпропетровської обласної організації партії «Відродження» здійснено на підставі прибуткових ордерів від 24.09.2015 № 1-7, належним чином засвічені копії яких залучені до матеріалів справи.

Судом встановлено, що отримані на підставі видаткового касового ордеру від 24.09.2015 кошти, ОСОБА_10 вносив як заставу для участі у місцевих виборах у готівковій формі через касу ПАТ КБ «ПриватБанк».

Позивачем надана суду належним чином завірена копія квитанції про оплату від 24.09.2015 № 0.0.439676767.1, яка також подавалася відповідачеві на підтвердження внесення грошової застави для участі у місцевих виборах. В означеній квитанції призначення платежу вказане як «грошова застава місцевої організації політичної партії через ОСОБА_10 Відродження ДООП», та зазначений код ЄДРПОУ саме позивача - юридичної особи (26511554), у графі «найменування послуг» значено «Приймання грошових коштів юридичних осіб».

В матеріалах справи наявний лист ПАТ КБ «ПриватБанк» від 28.09.2015 № 20.1.0.0.0/7-20150928/3416, в якому вказано, що за платежем від 24.09.2015 у сумі 38307,00 грн. вірним слід вважати найменування платника «Дніпропетровська обласна організація Партія Відродження, ОКПО 26511554.

У відповідності до ч.1 статті 44 Закону України «Про місцеві вибори» грошова застава вноситься місцевою організацією партії, яка висунула виборчий список кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі, кандидата на посаду міського голови, або організацією відповідної політичної партії вищого рівня, а також особою, яка висувається кандидатом на посаду міського голови шляхом самовисування, після початку виборчого процесу та до подання документів територіальній виборчій комісії для реєстрації кандидатів у безготівковому порядку на спеціальний рахунок відповідної територіальної виборчої комісії.

Порядок внесення, повернення та перерахування грошової застави на місцевих виборах, затверджений постановою Центральної виборчої комісії від 10 серпня 2015 року № 171., положення якого кореспондуються з нормами ст.44 Закону.

З аналізу положень ст. 44 Закону України «Про місцеві вибори» вбачається, що визначальною умовою є внесення грошової застави у визначеному розмірі до бюджету та зарахування коштів на казначейський рахунок відповідної територіальної виборчої комісії.

В матеріалах справи міститься довідка Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області, якою підтверджується зарахування внесених 24.09.2015 коштів у розмірі 38307,00 грн. на рахунок Дніпропетровської міської виборчої комісії.

В довідці від 28.09.2015, виданої Дніпропетровською міською виборчою комісією Дніпропетровською області, в якій зазначений перелік документів, що подавалися позивачем для реєстрації кандидатів, у пункті 10 вказаний платіжний документ про внесення грошової застави. З пояснень представника відповідача встановлено, що вказаний платіжний документ не був прийнятий комісією як належний через невідповідність платника, що і слугувало підставою винесення оскарженої постанови від 30.09.2015 № 62.

Колегія суддів зазначає, що помилки або неточності в оформленні платіжного документа про внесення грошової застави і відсутність такого документа не є тотожними поняттями, факт надання платіжного документа до Дніпропетровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області відповідачем не заперечується та підтверджується довідкою від 28.09.2015.

Вичерпний перелік підстав для відмови в реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, наведений у ч. 1 ст. 46 Закону «Про місцеві вибори». Так, територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, зокрема у разі порушення встановленого цим Законом порядку висування кандидата, в тому числі перевищення встановленої частинами третьою - сьомою статті 36 цього Закону кількості кандидатів у депутати, які можуть бути висунуті у відповідному виборчому окрузі або закріплені за ним; відсутності передбачених цим Законом документів для реєстрації особи кандидатом.

У відповідності до приписів п. 12 ст. 41 цього Закону помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію кандидатів документах, підлягають виправленню і не є підставою для відмови в реєстрації кандидата в депутати.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно до п. п. 1, 3 ч. 3 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

З урахуванням вищенаведеного та беручи до уваги встановлені судом фактичні обставини справи, колегія суддів дійшла висновку про невідповідність оскарженої постанови Дніпропетровської міської виборчої комісії від 30.09.2015 № 62 вимогам чинного законодавства, що свідчить про її протиправність та є підставою для її скасування судом.

Щодо позовної вимоги про зобов'язання Дніпропетровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області зареєструвати кандидатів у депутати Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року, висунутих від Дніпропетровської міської організації партії «Відродження» відповідно до рішення зборів Дніпропетровської міської організації партії «Відродження» про висування кандидатів в депутати Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року висунутих від Дніпропетровської міської організації партії «Відродження» від 21 вересня 2015 року, суд зазначає наступне.

Суд не вправі своєю компетенцією підміняти компетенцію виборчої комісії щодо реєстрації кандидатів в депутати, оскільки це є дискреційні повноваження вказаного органу.

У відповідності по п. 10.3 постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України № 7 від 20.05.2013 «Про судове рішення в адміністративній справі», у разі визнання судом неправомірними дій чи бездіяльності відповідача суд може зобов'язати його вчинити чи утриматися від вчинення певних дій у спосіб, визначений чинним законодавством, яким може бути захищено/відновлено порушене право. Суд може ухвалити постанову про зобов'язання відповідача прийняти рішення певного змісту, за винятком випадків, коли суб'єкт владних повноважень під час адміністративних процедур відповідно до закону приймає рішення на основі адміністративного розсуду.

В той же час, для належного захисту прав позивача суд вважає за необхідне зобов'язати Дніпропетровську міську виборчу комісію Дніпропетровської області повторно розглянути документи щодо реєстрації кандидатів в депутати Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року, висунутих від Дніпропетровської міської організації партії «Відродження» та прийняти з цього приводу обґрунтоване рішення.

Щодо позовної вимоги про встановлення факту грубого порушення Дніпропетровською міською виборчою комісією Дніпропетровської області Закону України «Про місцеві вибори», який полягає у безпідставній відмові в реєстрації кандидатів у депутати Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року, висунутих від Дніпропетровської міської організації партії «Відродження» суд зазначає наступне.

Позивачем належним чином не обґрунтовані правові підстави заявленої вимоги та не зазначено, у чому саме полягає грубе порушення Дніпропетровською міською виборчою комісією Дніпропетровської області Закону України «Про місцеві вибори».

Суд зазначає, що у даному випадку мало місце буквальне трактування положень статті 44 Закону України «Про місцеві вибори», без урахування всіх фактичних обставин справи, у зв'язку із чим суд дійшов висновку про відмову у задоволенні зазначеної позовної вимоги.

На підставі викладеного, суд вважає, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.

На підставі пункту 9 статті 172 КАС України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Керуючись ст. ст. 11, 17, 69, 70, 71, 172, 177, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Дніпропетровської міської організації партії «Відродження» до Дніпропетровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області про визнання протиправною та нечинною постанови, скасування постанови, зобов'язання вчинити певні дії, встановлення факту грубого порушення задовольнити частково.

Визнати протиправною та скасувати постанову Дніпропетровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області від 30 вересня 2015 року № 62 «Про відмову в реєстрації кандидатів в депутати Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року, висунутих від Дніпропетровської міської організації партії «Відродження».

Зобов'язати Дніпропетровську міську виборчу комісію Дніпропетровської області повторно розглянути документи щодо реєстрації кандидатів в депутати Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року, висунутих від Дніпропетровської міської організації партії «Відродження» та прийняти з цього приводу обґрунтоване рішення.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити повністю.

Стягнути з Дніпропетровської міської організації партії «Відродження» (49000, м. Дніпропетровськ, вул. Чкалова, б. 16) на користь Державного бюджету України судові витрати з оплати судового збору у розмірі 3045 (три тисячі сорок п'ять) грн. 00 коп.

Постанова може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги до суду першої інстанції у дводенний строк з дня її проголошення у відповідності до вимог ч. 5 ст. 177 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі їх апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції згідно до вимог ч. 3 ст. 177 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя Судді: О.В. Царікова Р.А. Барановський В.М. Олійник

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.10.2015
Оприлюднено08.10.2015
Номер документу51888085
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/14635/15

Ухвала від 05.10.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 06.10.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 02.10.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

Постанова від 02.10.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

Ухвала від 01.10.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні