УХВАЛА
04 липня 2011 р. 2а/0470/7358/11
Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Златін С.В. , перевіривши матеріали подання Жовтоводської об"єднаної державної податкової інспекції до Комунального спеціалізованого підприємствп "Втормет" Жовтоводської міської ради про стягнення коштів за податковим боргом , -
ВСТАНОВИВ:
25.06.2011 року Жовтоводська об’єднана державна податкова інспекція за допомогою пошти направила до Дніпропетровського окружного адміністративного суду подання у відповідності до статті 183-3 КАС України, у якому просить стягнути кошти з Комунального спеціалізованого підприємства «Втормет»Жовтоводської міської ради у розмірі податкового боргу в сумі 2437,67 гривень.
Заявник у поданні зазначає, що право на звернення до адміністративного суду з поданням виникло у нього 25.06.2011 року о 09-00 годині.
У відповідності до ч.10 ст. 183-3 КАС України на обчислення строків, установлених статтею 183-3 КАС України не поширюються правила статті 103 КАС України, у відповідності до якої строк не вважається пропущеним, якщо до його закінчення позовна заява, скарга, інші документи чи матеріали або грошові кошти здано на пошту.
Подання Жовтоводської об’єднаної державної податкової інспекції надійшло до суду лише 01.07.2011 року, тобто після закінчення строку встановленого ч.2 ст. 183-3 КАС України.
Відповідно до п.7 Інформаційного листа Вищого адміністративного суду України від 02.02.11 № 149/11/13-11 строки звернення заявника з поданням, передбачені частинами другою та третьою статті 183 з позначкою 3 Кодексу адміністративного судочинства України, є різновидами строку спеціального звернення до суду, передбаченого частиною третьою статті 99 Кодексу адміністративного судочинства України. Вказана норма встановлює, що Кодексом адміністративного судочинства України можуть встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду, ніж шестимісячний загальний строк.
При цьому стаття 183 з позначкою 3 Кодексу адміністративного судочинства України не передбачає спеціальних наслідків пропущення строків звернення до суду, визначених цією нормою. Тому недотримання заявником строків звернення до суду, визначених статтею 183 з позначкою 3 Кодексу адміністративного судочинства України, тягне за собою застосування приписів статті 100 Кодексу адміністративного судочинства України. З урахуванням викладеного подання податкового органу, внесене після закінчення строків, установлених статтею 183 з позначкою 3 Кодексу адміністративного судочинства України, залишається без розгляду, якщо суд за заявою особи, яка його внесла, не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала.
Відсутність заяви про поновлення пропущеного строку звернення з поданням, у свою чергу, повинна розцінюватися судом як недолік подання, для усунення якого може бути надано строк у межах 24 годин, як визначено частиною третьою статті 183 з позначкою 3 Кодексу адміністративного судочинства України.
Строки, визначені цим підпунктом не включають добові години, що припадають на вихідні та світкові дні ч.10 ст. 183-3 КАС України.
У відповідності до п.6 ч.2 ст. 183-3 КАС України подання подається до першої інстанції та повинно містити підпис уповноваженої особи суб’єкта владних повноважень, що скріплюється печаткою.
Натомість подання Жовтоводської об’єднаної державної податкової інспекції не скріплено печаткою суб’єкта владних повноважень.
Крім того, суд вважає за необхідне зазначити, що згідно з пунктом четвертим частини другої статті 183-3 Кодексу адміністративного судочинства України подання податкового органу повинно містити, зокрема, підстави звернення з поданням, обставини, що підтверджуються доказами.
У відповідності до наказу Державної податкової служби України від 24.12.2010 року № 1036 В«Про затвердження порядку розстрочення та відстрочення податкових зобов’язань платників податківВ» , з дня дострокового розірвання договору платник податків зобов'язаний сплатити невнесену суму розстрочених (відстрочених) грошових зобов'язань (податкового боргу) та суму процентів, нарахованих за фактичний строк дії розстрочення (відстрочення). Розстрочені (відстрочені) суми грошових зобов'язань (податкового боргу) та суми нарахованих процентів, що залишилися не сплаченими на день прийняття рішення про скасування розстрочення (відстрочення), стягуються у порядку, установленому законодавством для стягнення податкового боргу.
Жовтоводська об’єднана державна податкова інспекція не додала до свого подання рішення про скасування розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу) Комунального спеціалізованого підприємства В«ВторметВ»Жовтоводської міської ради за Договором про розстрочення грошових зобов'язань від 30.05.2011 року № 50/04 та Договором про розстрочення грошових зобов'язань від 18.02.2011 року № 16/04.
У відповідності до п.5.3 вищевказаних договорів про розстрочення грошових зобов'язань, Комунальне спеціалізоване підприємство В«ВторметВ» Жовтоводської міської ради зобов’язано сплатити невнесену суму розстроченого (відстроченого) грошового зобов’язання (податкового боргу) та суму процентів, нарахованих за фактичний строк користування розстроченням (відстроченням) від дня дострокового розірвання договору.
Згідно розділу 2 вищевказаних договорів, розстрочені суми грошових зобов’язань та суми нарахованих процентів, що залишилися не сплаченими на день прийняття рішення про скасування розстрочення, орган державної податкової служби має право стягувати у порядку, встановленому для стягнення податкового боргу.
За таких обставин, суд вважає за необхідне залишити адміністративний позов без руху на підставі ч.1 ст.108 КАС України, встановивши строк для усунення виявлених недоліків.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.106, ст.108, ст.ст.165, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
УХВАЛИВ:
Подання Жовтоводської об"єднаної державної податкової інспекції до Комунального спеціалізованого підприємства "Втормет" Жовтоводської міської ради про стягнення коштів за податковим боргом залишити без руху.
Встановити позивачу строк до 05 липня 2011 р. до 09-00 години для усунення недоліків.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 5-денний строк з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.07.2011 |
Оприлюднено | 08.10.2015 |
Номер документу | 51888318 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Златін Станіслав Вікторович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Златін Станіслав Вікторович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Златін Станіслав Вікторович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Златін Станіслав Вікторович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Златін Станіслав Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні