ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
22 вересня 2015 р.м.ОдесаСправа № 815/562/15
Категорія: 6.2.1 Головуючий в 1 інстанції: Андрухів В. В.
Судова колегія Одеського апеляційного адміністративного суду у складі:
головуючого - Бітова А.І.
суддів - Милосердного М.М.
- Ступакової І.Г.
при секретарі - Найденко О.І.
з участю: представника товариства з обмеженою відповідальністю "Одеська правова компанія" - Халдай І.В., представника регіонального відділення Фонду державного майна України по Одеській області - Єлісєєвої А.В., представника товариства з обмеженою відповідальністю "Агро-Рені" - Македонського Г.Д.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі адміністративну справу за апеляційними скаргами регіонального відділення Фонду державного майна України по Одеській області та товариства з обмеженою відповідальністю "Агро-Рені" на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 15 травня 2015 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Одеська правова компанія" до регіонального відділення Фонду державного майна України по Одеській області, третя особа товариство з обмеженою відповідальністю "Агро-Рені", про визнання дій протиправними, визнання протиправним та скасування рішення, визнання недійсним адміністративного договору,
В С Т А Н О В И Л А :
У січні 2015 року товариство з обмеженою відповідальністю (далі ТОВ) "Одеська правова компанія" звернулося до суду з адміністративним позовом до регіонального відділення Фонду державного майна (далі РВ ФДМ) України по Одеській області, третя особа товариство з обмеженою відповідальністю (далі ТОВ) "Агро-Рені", про:
- визнання протиправними дій відповідача стосовно скасування конкурсу, що мав відбутись 16 липня 2014 року, підготовку додаткових, зміну вже опублікованих умов та публікацію нових умов конкурсу на право укладення договору оренди державного нерухомого майна, яке обліковується на балансі ДП "Ренійський морський торговельний порт", а саме нежитлових приміщень критого вантажного складу №6, інв. №899, реєстровий №01125809.1.ГЯШТОЯ175. площею 8 103 кв.м., що розміщені за адресою: Одеська обл., м. Рені, вул. Дунайська, 188;
- визнання протиправними дій відповідача стосовно призначення на 30 грудня 2014 року конкурсу на право укладення договору оренди державного нерухомого майна, яке обліковується на балансі ДП "Ренійський морський торговельний порт", а саме - нежитлових приміщень критого вантажного складу №6, інв. №899, реєстровий №01125809.1.ГЯШТОЯ175, площею 8 103 кв.м., що розміщені за адресою: Одеська обл., м. Рені, вул. Дунайська, 188;
- визнання протиправними дій відповідача стосовно недопущення ТОВ "Одеська правова компанія" до участі в конкурсі на право укладення договору оренди державного нерухомого майна, яке обліковується на балансі ДП "Ренійський морський торговельний порт", а саме - нежитлових приміщень критого вантажного складу №6, інв. №899, реєстровий № 01125809.1.ГЯШТОЯ175, площею 8 103 кв.м., що розміщені за адресою: Одеська обл., м. Рені, вул. Дунайська, 188, що мав відбутись 31 грудня 2014 року;
- визнання протиправним та скасування рішення, прийнятого на засіданні конкурсної комісії PB ФДМ України по Одеській області, оформлене протоколом №243 від 25 грудня 2014 року та виданий на його підставі наказ PB ФДМ України по Одеській області про те, що конкурс на право укладення договору оренди державного нерухомого майна, яке обліковується на балансі ДП "Ренійський морський торговельний порт", а саме нежитлових приміщень критого вантажного складу №6, інв. №899, реєстровий № 01125809.1.ГЯШТОЯ175, площею 8 103 кв.м., що розміщені за адресою: Одеська обл., м. Рені, вул. Дунайська, 188, не відбувся у зв'язку із ненадходженням необхідної кількості заяв про участь у конкурсі та укладення договору оренди державного нерухомого майна з єдиним претендентом - ТОВ "Агро-Рені";
- визнання протиправними дій PB ФДМ України по Одеській області стосовно укладення з ТОВ "Агро-Рені" договору оренди державного нерухомого майна від 13 січня 2015 року, яке обліковується на балансі ДП "Ренійський морський торговельний порт", а саме нежитлових приміщень критого вантажного складу №6, інв.№899, реєстровий № 01125809.1.ГЯШТОЯ175, площею 8 103 кв.м., що розміщені за адресою: Одеська обл., м. Рені, вул. Дунайська, 188;
- визнання недійсним укладений між PB ФДМ України по Одеській області та ТОВ "Агро-Рені" адміністративний договір, а саме договір оренди від 13 січня 2015 року державного нерухомого майна, яке обліковується на балансі ДП "Ренійський морський торговельний порт", а саме нежитлових приміщень критого вантажного складу №6, інв. №899, реєстровий №01125809.1.ГЯШТОЯ175, площею 8 103 кв.м., що розміщені за адресою: Одеська обл., м. Рені, вул. Дунайська, 188.
Обґрунтовуючи свої вимоги, позивач вказував, що його неправомірно було позбавлено можливості прийняти участь у конкурсі на оренду державного нерухомого майна. Крім того, позивач вказав, що РВ ФДМ України по Одеській області не мало права змінювати умови проведення конкурсу після опублікування відповідного оголошення про конкурс в газеті "Відомості приватизації" №25 від 25 червня 2014 року. Також позивач зазначив, що відповідачем протиправно прийнято наказ та рішення на засіданні конкурсної комісії, оформлене протоколом №243 від 25 грудня 2014 року, про те, що конкурс на право оренди державного нерухомого майна, яке обліковується на балансі ДП "Ренійський морський порт", не відбувся у зв'язку із ненадходженням необхідної кількості заяв про участь у конкурсі, та укладено на підставі зазначеного рішення та наказу договір оренди державного нерухомого майна з єдиним претендентом - ТОВ "Агро-Рені".
Відповідач позов не визнав, вказуючи, що дії регіонального відділення по підготовці проведення конкурсу, який мав відбутися 30 грудня 2014 року, а також по затвердженню наказами відповідних протоколів комісії та по укладанню договору оренди, не є протиправними, а відповідають діючому законодавству з орендних відносин, і регіональне відділення діяло в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а тому у задоволені заявлених позовних просили відмовити у повному обсязі.
Представник третьої особи - ТОВ "Агро-Рені", підтримав позицію відповідача, проти задоволення позову ТОВ "Одеська правова компанія" заперечував та просив відмовити у його задоволенні.
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 26 січня 2015 року у відкритті провадження у справі за адміністративним позовом ТОВ "Одеська правова компанія" до РВ ФДМ України по Одеській області в частині позовних вимог про визнання протиправними дій РВ ФДМ України по Одеській області стосовно скасування конкурсу, що мав відбутись 16 липня 2014 року відмовлено.
Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 15 травня 2015 року адміністративний позов ТОВ "Одеська правова компанія" задоволено повністю.
Визнано протиправними дії РВ ФДМ України по Одеській області стосовно призначення на 30 грудня 2014 року конкурсу на право укладення договору оренди державного нерухомого майна, яке обліковується на балансі ДП "Ренійський морський торговельний порт", а саме: нежитлових приміщень критого вантажного складу №6, інв. №899, реєстровий №01125809.1.ГЯШТОЯ175, площею 8103 кв.м., що розміщені за адресою: Одеська область, м. Рені, вул. Дунайська, 188.
Визнано протиправними дії РВ ФДМ України по Одеській області стосовно недопущення ТОВ "Одеська правова компанія" до участі в конкурсі на право укладення договору оренди державного нерухомого майна, яке обліковується на балансі ДП "Ренійський морський торговельний порт", а саме: нежитлових приміщень критого вантажного складу №6, інв. №899, реєстровий № 01125809.1.ГЯШТОЯ175, площею 8 103 кв.м, що розміщені за адресою: Одеська область, м. Рені, вул. Дунайська, 188, що мав відбутись 31 грудня 2014 року.
Визнано протиправним та скасовано рішення, прийняте на засіданні конкурсної комісії РВ ФДМ України по Одеській області, оформлене протоколом №243 від 25 грудня 2014 року та наказ №1617 від 25 грудня 2014 року РВ ФДМ України по Одеській області, яким затверджено вищевказаний протокол №243 від 25 грудня 2014 року, про те, що конкурс на право укладення договору оренди державного нерухомого майна, яке обліковується на балансі ДП "Ренійський морський торговельний порт", а саме: нежитлових приміщень критого вантажного складу №6, інв. №899, реєстровий № 01125809.1.ГЯШТОЯ175, площею 8103 кв.м, що розміщені за адресою: Одеська область, м. Рені, вул. Дунайська, 188, не відбувся у зв'язку із ненадходженням необхідної кількості заяв про участь у конкурсі, та укладення договору оренди державного нерухомого майна з єдиним претендентом - ТОВ "Агро-Рені".
Визнано протиправними дії РВ ФДМ України по Одеській області стосовно укладення з ТОВ "Агро-Рені" договору оренди державного нерухомого майна від 13 січня 2015 року, яке обліковується на балансі ДП "Ренійський морський торговельний порт", а саме: нежитлових приміщень критого вантажного складу №6, інв.№ 899, реєстровий № 01125809.1.ГЯШТОЯ175, площею 8103 кв.м, що розміщені за адресою: Одеська область, м. Рені, вул. Дунайська, 188.
Визнано недійсним укладений між РВ ФДМ України по Одеській області та ТОВ "Агро-Рені" адміністративний договір, а саме: договір оренди від 13 січня 2015 року нерухомого майна, що належить до державної власності, яке обліковується на балансі ДП "Ренійський морський торговельний порт", а саме: нежитлових приміщень критого вантажного складу №6, інв. №899, реєстровий № 01125809.1.ГЯШТОЯ175, площею 8 103 кв.м, що розміщені за адресою: Одеська область, м. Рені, вул. Дунайська, 188.
В апеляційних скаргах РВ ФДМ України по Одеській області та ТОВ "Агро-Рені" ставиться питання про скасування постанови Одеського окружного адміністративного суду від 15 травня 2015 року в зв'язку з тим, що вона постановлена з порушенням норм матеріального та процесуального права.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши доповідача, доводи апеляційних скарг РВ ФДМ України по Одеській області та ТОВ "Агро-Рені", перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційних скарг, судова колегія приходить до наступного.
Судом першої інстанції встановлені наступні обставини справи.
25 червня 2014 року у офіційному виданні "Відомості приватизації" №25 РВ ФДМ України по Одеській області розмістило офіційне оголошення про проведення конкурсу на право оренди державного нерухомого майна, яке обліковується на балансі ДП "Ренійський морський торговельний порт", а саме: нежитлових приміщень критого вантажного складу №6, інв.№899, реєстровий номер 01125809.1.ГЯШТОЯ175, площею 8 103 кв.м. розташований за адресою: Одеська область, м. Рені, вул. Дунайська, 88, та інформацію про вартість об'єкту оренди, стартової орендної плати за базовий місяць, основні умови конкурсу, перелік документів та матеріалів, які має подати претендент, та визначив кінцевий строк для подання конкурсних пропозицій.
Листом №11-10-03205 від 04 липня 2014 року РВ ФДМ України по Одеській області повідомило TOB "Одеська правова компанія" про умови участі у вищезазначеному конкурсі та необхідність подання матеріалів та документів, передбачених Порядку проведення конкурсу на право оренди державного майна, затвердженим Кабінетом Міністрів України 31 серпня 2011 року №906.
На виконання умов конкурсу, ТОВ "Одеська правова компанія" було підготовлено та подано документи, які є необхідними для допуску учасника до конкурсу на право оренди державного майна, зокрема: заява про участь у конкурсі, проект договору оренди, пропозиції щодо виконання умов конкурсу, інформацію про засоби зв'язку з претендентом, відомості про претендента, довідку від претендента про те, що стосовно нього не порушено справу про банкрутство та комплект документів, який визначений наказом ФДМ України від 15 лютого 2013 року №201 "Про затвердження переліку документів, які подаються орендодавцеві для укладення договору оренди майна, що належить до державної власності".
Листом від 16 липня 2014 року №11-10-03494 РВ ФДМ України по Одеській області повідомило позивача про перенесення конкурсу на пізніший термін, з посиланням на лист Міністерства інфраструктури України від 14 липня 2014 року №4488/16/14-14, з метою підготовки додаткових умов, які будуть спрямовані на більш ефективне управління майном.
РВ ФДМ України по Одеській області призначило нову дату проведення конкурсу, про що зробило відповідну публікацію в газеті "Відомості приватизації" №49 від 10 грудня 2014 року. При цьому, РВ ФДМУ по Одеській області було змінено умови конкурсу, що мав відбутись 16 липня 2014 року, оголошення про проведення якого було раніше опубліковано в газеті "Відомості приватизації" №25 від 25 червня 2014 року, а саме: умови конкурсу доповнено новим п.2, який викладено в наступній редакції: " 2. Внесення орендної плати орендарем за користування об'єктом оренди протягом трьох днів після укладення договору оренди в повному обсязі за 12 (дванадцять) місяців.; п. 13 умов конкурсу - виключено; умови конкурсу доповнено новим п. 15 - заборона суборенди, приватизації та переходу права власності на орендоване майно до третіх осіб.
Згідно опублікованої інформації в газеті "Відомості приватизації" №49 від 10 грудня 2014 року, конкурс мав бути проведений о 10.00 через 20 календарних днів з дати публікації інформації в газеті "Відомості приватизації" у РВ ФДМУ по Одеській області за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 15, 5-й поверх, кімн. 503. Згідно цього ж оголошення, кінцевий строк прийняття пропозицій від претендентів (заяв про оренду і пропозицій до договору оренди, що відповідають вимогам конкурсу) - не більше ніж три робочих дні до дати проведення конкурсу до 17.00.
31 грудня 2014 року на адресу ТОВ "Одеська правова компанія" надійшов лист РВ ФДМ України по Одеській області №11-10-06112 від 17 грудня 2014 року, згідно якого кінцевий строк прийняття пропозицій від претендентів (заяв про оренду) - 24 грудня 2014 року.
На лист позивача від 26 грудня 2014 року щодо дати проведення конкурсу РВ ФДМ України по Одеській області надіслало позивачу лист від 30 грудня 2014 року за №11-10-06477, в якому зазначило, що кінцевий строк прийняття пропозицій від претендентів (заяв про оренду) - 24 грудня 2014 року; про дату конкурсу та кінцевий термін прийняття пропозицій позивача було повідомлено листом від 17 грудня 2014 року №11-10-06112.
Враховуючи викладене, регіональне відділення повернуло пакети документів, які були надані позивачем 25 грудня 2014 року, у зв'язку з тим, що останній день подачі пропозицій від претендентів був 24 грудня 2014 року. Також відповідач повідомив цим листом, що конкурс на право оренди вказаного вище майна не відбувся у зв'язку із ненадходженням необхідної кількості заяв (заяви приймались до 24 грудня 2014 року включно) про участь у конкурсі, і договір оренди укладається з єдиним наявним заявником.
25 грудня 2014 року на засіданні конкурсної комісії РВ ФДМ України по Одеській області було прийняте рішення, оформлене протоколом №243 від 25 грудня 2014 року, вважати конкурс таким, що не відбувся, у зв'язку з неподанням необхідної кількості заяв про участь у конкурсі, та вирішено укласти договір оренди з єдиним претендентом - ТОВ "Агро-Рені".
Зазначене рішення конкурсної комісії РВ ФДМ України по Одеській області було затверджене наказом РВ ФДМУ по Одеській області від 25 грудня 2014 року №1617. У наказі також зазначено - вважати конкурс таким, що не відбувся, та укласти договір оренди з єдиним претендентом - ТОВ "Агро-Рені".
Вирішуючи справу, суд першої інстанції виходив з того, що відповідач не мав права змінювати умови конкурсу, також неправильно обрахував дату проведення конкурсу і, відповідно, кінцевий строк прийняття пропозицій від претендентів. Крім того, договір оренди суперечить інтересам держави, оскільки розмір орендної плати за державне майно було визначено без застосування конкурентної процедури конкурсу.
Судова колегія не погоджується з цими висновками суду першої інстанції, виходячи з наступного.
З матеріалів справи вбачається, листом від 29 вересня 2014 року №5963/16/14-14 Міністерство інфраструктури України повідомило відповідача (вхід. РВ від 07 жовтня 2014 року №07/06513) про додаткові умови, які необхідно включити до умов конкурсу, та просило: "у разі проведення конкурсу на право оренди внесення орендної плати орендарем за користування об'єктом оренди відразу після укладення договору оренди в повному обсязі за 12 місяців".
Тобто, орган управління майном, а саме Міністерство інфраструктури України, скористалося своїми правами, які визначені у ст. 6 Закону України "Про управління об'єктами державної власності", згідно якої уповноважені органи управління відповідно до покладених на них завдань, зокрема, надають орендодавцям об'єктів державної власності згоду на оренду державного майна і пропозиції щодо умов договору оренди, які мають забезпечувати ефективне використання орендованого майна та здійснення на орендованих підприємствах технічної політики в контексті завдань галузі, а також ведуть облік об'єктів державної власності, що перебувають в їх управлінні, здійснюють контроль за ефективним використанням та збереженням таких об'єктів, а Фонд державного майна України та його регіональні відділення, в свою чергу, забезпечують захист майнових прав держави на території України відповідно до законодавства.
Таким чином, відповідач не міг не врахувати лист Міністерства інфраструктури України, беручи до уваги повноваження уповноваженого органу управління, які регулюються Законом України "Про управління об'єктами державної власності", а умови конкурсу були не змінені, а лише доповнені умовами, які надав та вимагав застосувати орган управління майном.
Також, судова колегія зазначає, що РВ ФДМ України по Одеській області не вчиняло будь-яких дій щодо скасування конкурсу, а лише було перенесено його проведення на іншу дату.
Крім того, судова колегія не погоджується і з висновком суду першої інстанції про те, що відповідач неправильно обрахував дату проведення конкурсу і, відповідно, кінцевий строк прийняття пропозицій від претендентів.
Порядком проведення конкурсу на право оренди державного майна, затвердженим Кабінетом Міністрів України 31 серпня 2011 року №906 (далі Порядок №906) визначено процедуру проведення конкурсу на право оренди державного майна, зокрема цілісних майнових комплексів державних підприємств, установ, організацій, їх структурних підрозділів (філій, цехів, дільниць), нерухомого майна та іншого окремого індивідуально визначеного майна, що перебуває у державній власності.
Так, в оголошенні РВ ФДМ України по Одеській області у офіційному виданні "Відомості приватизації" №25 від 25 червня 2014 року було зазначено "...через 20 календарних днів після дати публікації цієї інформації...", а в оголошенні від 10 грудня 2014 року було зазначено "...через 20 календарних днів з дати публікації цієї інформації".
Абзацом 3 п.4 Порядку №906 чітко визначено: оголошення публікується не пізніше ніж за 20 календарних днів до дати проведення конкурсу.
Згідно абз.6 п.4 Порядку №906 визначено і кінцевий строк прийняття пропозицій від претендентів (не більш як три робочих дні до дати проведення конкурсу), тобто 24 грудня 2014 року.
В газеті "Відомості приватизації" оголошення опубліковано 10 грудня 2014 року, зі слів публікації "...через 20 календарних днів з дати публікації цієї інформації", тобто дата публікації і є початок настання події, а отже й початок відліку рахується з цієї дати.
Отже, за 20 календарних днів до дати проведення конкурсу, який мав відбутися 30 грудня 2014 року, відраховуючи з 30 грудня 2014 року до 10 грудня 2014 року, отримуємо 20 днів.
Таким чином, дане оголошення не суперечить вимогам абз.абз.3, 6 п.4 Порядку №906, а РВ ФДМ України по Одеській області правильно вирахувало дату проведення конкурсу і, відповідно, кінцевий строк прийняття пропозицій від претендентів.
Судова колегія вважає помилковими посилання суду першої інстанції на норми ЦК України для вирахування спірної дати конкурсу, оскільки в даному випадку підлягає застосуванню нормативно-правовий акт прямої дії, а саме Постанова Кабінету Міністрів України від 31 серпня 2011 року №906, яка затверджує Порядок проведення конкурсу на право оренди державного майна, в якому чітко визначено строки проведення відповідного конкурсу.
Також, хибними є посилання позивача на те, що відповідач протиправно не повідомив ТОВ "Одеська правова компанія", яке виявило заінтересованість в оренді об'єкта під час вивчення попиту, про проведення конкурсу і необхідність подання письмових пропозицій відповідно до оголошення про конкурс.
Так, Порядком №906 проведення конкурсу не визначено обов'язок відповідача щодо повідомлення учасників про проведення конкурсу.
Інформація щодо проведення будь-якого конкурсу викладається на веб-сайтах як регіонального відділення, так і Фонду державного майна України.
Однак, додатково відповідачем було повідомлено ТОВ "Одеська правова компанія", що конкурсу буде проведено саме 30 грудня 2014 року, засобом телефонного зв'язку, що було підтверджено керівництвом товариства у судовому засіданні.
Судова колегія погоджується з певними доводами апеляційних скарг стосовно того, що ТОВ "Одеська правова компанія", яке виявило вагому заінтересованість в оренді об'єкта, не проявляла таку ж саму заінтересованість щодо проведення конкурсу.
Про це додатково свідчить і той факт, що товариство мало змогу подавати документи з дати публікації оголошення про конкурс, а саме з 10 грудня 2014 року і до 24 грудня 2014 року, однак, зробило це 25 грудня 2014 року о 16:45 год., що, в свою чергу, ставить під сумнів реальну заінтересованість останнього в оренді об'єкта.
Стосовно висновків суду першої інстанції про те, що договір оренди від 13 січня 2015 року суперечить інтересам держави, оскільки розмір орендної плати за державне майно було визначено без застосування конкурентної процедури конкурсу, яка підлягала застосуванню в даному випадку, судова колегія зазначає наступне.
Згідно абз.2 п.18 Порядку, у разі, коли пропозиція тільки одного претендента відповідає умовам конкурсу, аукціон з визначення розміру орендної плати не проводиться і з таким претендентом укладається договір оренди.
Так, останній день подачі пропозицій від претендентів був 24 грудня 2014 року. Станом на 24 грудня 2014 року та на момент проведення засідання конкурсної комісії, заяви на участь у конкурсі та оновленої довідки, про те, що стосовно претендента ТОВ "Одеська правова компанія" не порушено справу про банкрутство, у регіонального відділення були відсутні.
Більш того, оновлена довідка, про те, що стосовно претендента ТОВ "Одеська правова компанія" не порушено справу про банкрутство, датована 25 грудня 2014 року, тобто станом на 24 грудня 2014 року - кінцевого строку прийняття пропозиції від претендентів з урахуванням обов'язкового надання двох вищевказаних документів, заяви та довідки щодо банкрутства у позивача не було.
Як вбачається з матеріалів справи, станом на 24 грудня 2014 року повний пакет документів було подано тільки претендентом - ТОВ "Агро-Рені", у зв'язку з чим, комісією було вирішено договір оренди укласти з єдиним наявним заявником - ТОВ "Агро-Рені".
Таким чином, судова колегія вважає, що вищезазначені дії відповідача повністю відповідають вимогам абз.2 п.18 Порядку.
За таких обставин, судова колегія доходить висновку про необґрунтованість позовних вимог ТОВ "Одеська правова компанія" і, відповідно, необхідність відмови в їх задоволені.
Враховуючи, що судом першої інстанції порушені норми матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи, а також, що висновки суду не відповідають обставинам справи, судова колегія, керуючись п.п.3, 4 ч.1 ст. 202 КАС України вважає необхідним, скасовуючи постанову суду першої інстанції, прийняти нову постанову, якою відмовити в задоволенні позовних вимог ТОВ "Одеська правова компанія".
Керуючись ст.ст. 195, 196; п.3 ч.1 ст. 198; п.п.3, 4 ч.1 ст. 202; ч.2 ст. 205; ст. 207; ч.5 ст. 254 КАС України, судова колегія, -
П О С Т А Н О В И Л А :
Апеляційні скарги регіонального відділення Фонду державного майна України по Одеській області та товариства з обмеженою відповідальністю "Агро-Рені" задовольнити.
Постанову Одеського окружного адміністративного суду від 15 травня 2015 року скасувати.
Прийняти нову постанову, якою відмовити товариству з обмеженою відповідальністю "Одеська правова компанія" у задоволенні адміністративного позову до регіонального відділення Фонду державного майна України по Одеській області про визнання дій протиправними, визнання протиправним та скасування рішення, визнання недійсним адміністративного договору.
Постанова апеляційного суду набирає законної сили негайно після її проголошення, але може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня складання постанови в повному обсязі.
Повний текст судового рішення виготовлений 28 вересня 2015 року.
Головуючий: Бітов А.І.
Суддя: Милосердний М.М.
Суддя: Ступакова І.Г.
Суд | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.09.2015 |
Оприлюднено | 08.10.2015 |
Номер документу | 51892694 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський апеляційний адміністративний суд
Бітов А.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні