Ухвала
від 07.10.2015 по справі 805/4635/15-а
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Давиденко Т.В.

Суддя-доповідач -

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 жовтня 2015 року справа №805/4635/15-а

84301, Донецька область, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді Геращенка І.В., суддів Арабей Т.Г., Міронової Г.М.

при секретарі Челаховій О.О.

за участю: представника позивача - Воробйової К.О., довіреність від 28.09.2015 року б/н

представника відповідача - Гетьман А.О., довіреність від 03.10.2015 року б/н

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Краматорської міської організації політичної партії «Громада і Закон» на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2015 року у справі № 805/4635/15-а за позовом Краматорської міської організації політичної партії «Громада і Закон» до Краматорської міської виборчої комісії Донецької області про визнання протиправною та скасування постанови, зобов'язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

03 жовтня 2015 року Краматорська міська організація політичної партії «Громада і Закон» звернулась до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Краматорської міської виборчої комісії Донецької області про визнання протиправною та скасування постанови Краматорської міської виборчої комісії Донецької області від 01.10.2015 року № 50 «Про відмову в реєстрації виборчого списку кандидатів у депутати до Крамарської міської ради по багатомандатному виборчому округу Краматорської міської організації політичної партії «Громада і Закон» на чергових виборах депутатів місцевих рад, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року; зобов'язання Краматорської міської виборчої комісії Донецької області зареєструвати кандидатів у депутати Краматорської міської ради від Краматорської міської організації політичної партії «Громада і Закон» на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних та міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015 року. (а.с.4-8)

Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2015 року у справі № 805/4635/15-а відмовлено в задоволенні позовних вимог. Стягнуто з Політичної партії «Громада і Закон» на користь Державного бюджету України судовий збір в сумі 2436 грн. (а.с.47-53)

Не погодившись з прийнятим рішенням позивач звернувся з апеляційною скаргою на прийняте рішення.

Вважає, що судом першої інстанції не враховано, що відповідачем неправомірно відмовлено в реєстрації кандидатів у депутати на чергових виборах місцевих рад, сільських, селищних та міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015 року, які включені до списку Політичної партії «Громада і Закон», оскільки постанова відповідача від 01.10.2015 року № 50 прийнята не на підставі порушення встановленого Законом порядку висування кандидатів, а на підставі постанови ЦВК № 352 від 20.09.2015 року, при цьому Законом України «Про місцеві вибори» не передбачено такої підстави для відмови в реєстрації.

Зазначає, що вказаною постановою ЦВК не було відмовлено в реєстрації партії. 20 вересня 2015 року ЦВК оприлюднила Перелік політичних партій, якими прийнято рішення про участь їхніх місцевих організацій у чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів, перших виборах депутатів рад об'єднаннях територіальних громад та відповідних сільських селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року за формою, затвердженою постановою ЦВК від 20.09.2015 року № 352, вказавши щодо Політичної партії «ГРОМАДА І ЗАКОН» про всі виявлені в поданих нею документах недоліки. (а.с.54-59)

В судовому засіданні представник позивача підтримала доводи апеляційної скарги та на задоволенні якої наполягала, проти чого заперечував представник відповідача, вважаючи постанову суду першої інстанції законною та обґрунтованою.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги та наданих заперечень, заслухавши пояснення сторін, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, вважає за необхідне вимоги, викладені в апеляційній скарзі, залишити без задоволення, а постанову суду першої інстанції - без змін, з наступних підстав.

Судом першої та апеляційної інстанції встановлено наступне.

Рішенням Політичної партії «Громада і Закон» від 28.05.2015 року затверджено місцеву партійну організацію Політичної Партії «Громада і Закон» у м. Краматорськ, Донецької області без статусу юридичної особи і затверджено голову Краматорської міської партійної організації Політичної Партії «Громада і Закон» - Поламарчук Н.С. (а.с.13)

18 червня 2015 року Краматорська міська організація політичної партії «Громада і Закон» зареєстрована як структурне утворення політичної партії. Свідоцтво № 124 від 18.06.2015 року. (а.с.12)

Згідно витягу від 09.09.2015 року з протоколу першого З'їзду цієї партії від 15.08.2015 року, Політичною Партією «ГРОМАДА І ЗАКОН» вирішено «Прийняти участь місцевим організаціям Політичної партії «ГРОМАДА І ЗАКОН» у реалізації Закону України «Про місцеві вибори», призначені на 25 жовтня 2015 року».

10 вересня 2015 року Політична партія «Громада і Закон» звернулась із зазначеного приводу до Центральної виборчої комісії.

В постанові Центральної виборчої комісії від 20 вересня 2015 року № 352 «Про Перелік політичних партій, якими прийняте рішення про участь їхніх місцевих організацій у чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів, перших виборах депутатів рад об'єднаних територіальних громад та відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року» зазначено про подання до Центральної виборчої комісії у встановлений Законом строк документів 132 політичних партій, які відповідають вимогам Закону. Разом з тим, документи 10 політичних партій, що надійшли до Центральної виборчої комісії, подані з порушенням встановлених вимог Закону, в тому числі ПП «ГРОМАДА І ЗАКОН» із зазначенням недоліків в поданих, а саме: не надані копії свідоцтва та статус, засвідчені центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політку у сфері реєстрації (легалізації) об'єднань громадян; рішення прийняте до початку виборчого процесу місцевих виборів 25 жовтня 2015 року; у витягу із протоколу не зазначений центральний керівний орган політичної партії, який погоджуватиме рішення зборів (конференції) місцевих організацій політичної партії про висування кандидатів. (а.с.41-43)

30.09.2015 року Краматорська міська організація політичної партії «Громада і Закон» надала до Краматорської міської виборчої комісії Донецької області документи для реєстрації кандидатів у депутати Краматорської міської ради Донецької області в багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних та місцевих голів, які відбудуться 25 жовтня 2015 року.

01.10.2015 року Краматорською міською виборчою комісією Донецької області прийнята постанова № 50 «Про відмову в реєстрації виборчого списку кандидатів у депутати до Краматорської міської ради по багатомандатному виборчому округу Краматорської міської організації політичної партії «Громада і Закон» на чергових виборах депутатів місцевих рад, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року. (а.с.9 -11)

Між сторонами немає розбіжностей щодо обставин справи, встановлених судами першої та апеляційної інстанції, апелянт вважає неправомірним висновок відповідача щодо відмови в реєстрації виборчого списку кандидатів Краматорської міської організації політичної партії «Громада і Закон» на чергових виборах депутатів місцевих рад, селищних, міських голів 25.10.2015 року.

Колегія суддів вважає такий висновок помилковим, з наступних підстав.

Відповідно до ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері публічно - правових відносин від порушень з боку у тому числі органів державної влади. У справах щодо оскарження рішень суди перевіряють чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те що, не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадови особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Суд вирішує справи на підставі Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

Відповідно до п. 20 ч. 1 ст. 92 Конституції України виключно законами України визначаються організація і порядок проведення виборів і референдумів.

Організація і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, містких голів та старост (далі - місцеві вибори) регулюються Конституцією України, Законом України «Про місцеві вибори» та іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства.

Суб'єктами виборчого процесу на відповідних місцевих виборах є, зокрема, виборча комісія; місцева організація партії, яка висунула кандидата (кандидатів) для участі у відповідних місцевих виборах.

Відповідно до ст. 36 Закону України «Про місцеві вибори» висування кандидатів у депутати та на посаду сільського, селищного, міського голови, старости місцевою організацією партії відбувається на підставі цього Закону, статуту політичної партії за рішенням вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних чергових та/або позачергових, перших виборах, прийнятого після початку виборчого процесу відповідних чергових та/або позачергових, перших виборів. У разі прийняття політичною партією рішення про участь її місцевих організацій у виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах рад, виборах міських голів у такому рішенні також зазначаються найменування центрального керівного органу партії, який погоджуватиме рішення зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидатів у депутати, кандидата на посаду міського голови від місцевої організації партії відповідно до п.4 ч.1 ст. 38 та п.4 ч.1 ст. 40 цього Закону, а також прізвище, власне ім'я (усі власні імена) та по батькові (за наявності) керівників партії, уповноважених посвідчувати своїм підписом копії рішень зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидатів у депутати, кандидата на посаду міського голови від місцевої організації партії відповідно до п.4 ч.1 ст. 38 та п.4 ч.1 ст. 40 цього Закону.

Копія рішення вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних виборах, засвідчена підписом керівника та печаткою партії разом з копіями свідоцтва про реєстрацію партії та її статуту, засвідченими безоплатно центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, після оголошення про початок виборчого процесу, не пізніше як за 35 днів до дня голосування подається до Центральної виробної комісії.

Центральна виборча комісія не пізніше як за 34 дня до дня голосування оприлюднює перелік політичних партій, якими прийнято рішення про участь їх місцевих організацій у відповідних місцевих виборах, на своєму офіційному веб-сайті.

Згідно постанови ЦВК від 23.09.2015 року № 362 «Про роз'яснення щодо застосування деяких положень Закону України «Про місцеві вибори» під час реєстрації кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, кандидатів у депутати обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови та старости села, селища, висунутих місцевими організаціями політичних партій на чергових, позачергових та перших місцевих виборах», роз'яснено що однією з підстав для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, висунутих місцевою організацією партії на чергових, позачергових та перших місцевих виборах, передбачено п.1 ч.1 ст. 46 Закону, є порушення порядку висування кандидатів у вигляді недотримання відповідною партією вимог, установлених ч.1 ст. 36 Закону, а саме:

- така партія не подала в установлений Законом строк до Центральної виборчої комісії разом із копією рішення вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних виборах копій свідоцтва про реєстрацію партії та її статуту, засвідчених центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, після оголошення про початок виборчого процесу;

- така партія подала у встановлений Законом строк копію рішення вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних виборах, не засвідчену печаткою партії;

- у рішенні партії про участь її місцевих організацій у відповідних виборах, копія якого відповідно до вимог Закону подається партією до Центральної виборчої комісії, відсутні відомості щодо:

1) найменування центрального керівного органу партії, який погоджуватиме рішення

зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидатів у депутати, кандидата на посаду міського голови від місцевої організації партії відповідно до п.4 ч.1 ст. 38 та п.4 ч.1 ст. 40 Закону;

2) прізвища, власного імені (усіх власних імен) та по батькові (за наявності керівників партії, уповноважених посвідчувати своїм підписом копії рішень зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидатів у депутати, кандидата на посаду міського голови від місцевої організації партії відповідно до п.4 ч.1 ст.38 та п.4 ч.1 ст. 40 Закону.

Частиною 1 ст. 13 Закону України «Про Центральну виборчу комісію» передбачено, що рішення Комісії, прийняте в межах її повноважень, є обов'язковим для виконання всіма суб'єктами відповідного виборчого процесу чи процесу референдуму, в тому числі відповідними виборчими комісіями і комісіями з референдумів нижчого рівня, а також органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності та громадянами України.

Відповідно до частини 1 ст. 27 Закону України «Про місцеві вибори» територіальні та дільничні виборчі комісії організовують свою роботу відповідно до вимог цього Закону у формі відкритих засідань. Виборча комісія є колегіальним органом.

Згідно до ст. 25 Закону України «Про місцеві вибори» територіальна виборча комісія на період здійснення своїх повноважень забезпечує організацію і проведення місцевих виборів у межах повноважень та у порядку, передбачених цим та іншими законами України, в тому числі, реєструє кандидатів у депутати відповідно міської, районної у місті ради, включених до виборчих списків кандидатів у депутати місцевих організацій політичних партій, представників, уповноважених осіб місцевих організацій партій - суб'єктів відповідного виборчого процесу, видає їм посвідчення.

Перелік підстав для відмови в реєстрації кандидатів в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости визначено ч.1 ст. 46 Закону України «Про місцеві вибори».

Відповідно до п. 1 ч. 1 цієї статті Закону, територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости в разі порушення встановленого цим Законом порядку висування кандидата, в тому числі перевищення встановленої ч. ч. 3 - 7 ст. 36 цього Закону кількості кандидатів у депутати, які можуть бути висунуті у відповідному виборчому окрузі або закріплені за ним.

Тобто, Законом встановлено, що підставою для відмови в реєстрації кандидата в депутати і кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости є, зокрема, порушення встановленого цим Законом порядку його висування.

Диспозиція зазначеної норми не вказує які саме порушення (окрім перевищення встановленої ч. ч. 3 - 7 ст. 36 цього Закону кількості кандидатів у депутати, які можуть бути висунуті у відповідному виборчому окрузі або закріплені за ним) порядку висування кандидата є підставою для відмови в його реєстрації.

Таким чином, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції що підставою для відмови у реєстрації кандидата є будь - які порушення встановленого Законом України «Про місцеві вибори» порядку його висування.

Частина 1 ст. 36 цього Закону встановлює певні правила висування кандидатів місцевою організаціє партії, невід'ємною частиною якого є попереднє подання партією до Комісії у встановлений строк копії рішення вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних виборах, засвідченої підписом керівника та печаткою партії разом з копіями свідоцтва про реєстрацію партії та її статуту, засвідченими безоплатно центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері реєстрації (легалізації) об'єднань громадян. При цьому, відповідне рішення керівного органу партії має містити найменування центрального керівного органу партії, який погоджуватиме рішення зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидатів у депутати, кандидата на посаду міського голови від місцевої організації партії, а також прізвище, власне ім'я (усі власні імена) та по батькові (за наявності) керівників партії, уповноважених посвідчувати своїм підписом копії рішень зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидатів у депутати, кандидата на посаду міського голови від місцевої організації партії відповідно до п.4 ч.1 ст. 38 та п.4 ч.1 ст. 40 цього Закону.

Постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 27.09.2015 року у справі № 875/35/15, яка залишена без змін ухвалою Вищого адміністративного суду України від 30.09.2015 року, відмовлено в задоволені позовної заяви Політична партія «ГРОМАДА І ЗАКОН» до Центральної виборчої комісії про визнання незаконною постанови Центральної виборчої комісії від 20.09.2015 року № 352 «Про Перелік політичних партій, якими прийнято рішення про участь їхніх місцевих організацій у чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів, перших виборах депутатів рад об'єднаних територіальних громад та відповідних сільських, селищних, містких голів 25 жовтня 2015 року» в частині № 50 цього Переліку щодо висловлювання зауважень до поданих Політичною партією документів; визнання незаконним п.5 Додатку до постанови Центральної виборчої комісії № 362 від 23 вересня 2015 року «Про Роз'яснення щодо застосування деяких положень Закону України «Про місцеві вибори» під час реєстрації кандидатів у депутати Верховної ради Автономної Республіки Крим, кандидатів у депутати обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови та старости села, селища, висунутих місцевих місцевими організаціями політичних партій на чергових, позачергових та перших місцевих виборах».

Аналізуючи встановлені обставини та норми законодавства, які врегулюють спірні правовідносини, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що відповідно до постанови від 01.10.2015 року № 50 про відмову в реєстрації виборчого списку кандидатів Краматорської міської організації політичної партії «Громада і Закон» на чергових виборах депутатів місцевих рад, селищних, міських голів 25.10.2015 року Краматорською міською виборчою комісією Донецької області при розгляді поданих на реєстрацію документів виявлені обставини, які суперечать загальному порядку висування кандидатів місцевою організацією партії, наведеному у ст. 36 Закону України «Про місцеві вибори» та умови реєстрації кандидатів у депутати у багатомандатному виборчому окрузі, наведеним у ст. 38 Закону України «Про місцеві вибори».

Таким чином, в процесі розгляду справи відповідачем доведена правомірність прийнятої постанови Краматорської міської виборчої комісії Донецької області від 01.10.2015 року № 50 «Про відмову в реєстрації виборчого списку кандидатів у депутати до Крамарської міської ради по багатомандатному виборчому округу Краматорської міської організації політичної партії «Громада і Закон» на чергових виборах депутатів місцевих рад, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року.

З врахуванням викладеного, колегія суддів дійшла до висновку, що постанова суду першої інстанції прийнята з додержанням норм матеріального та процесуального права, що є підставою для залишення без змін постанови суду першої інстанції і відмови в задоволенні апеляційної скарги.

Крім того, при поданні апеляційної скарги апелянт просить судові витрати на підставі ч.9 ст. 172 Кодексу адміністративного судочинства України покласти на відповідача.

Відповідно до ч. 9 ст. 172 Кодексу адміністративного судочинства України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ст.4 Закону України «Про судовий збір» (в редакції чинний з 01.09.2015) за подання адміністративного позову немайнового характеру суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем сплачується судовий збір у розмірі 1 розміру мінімальної заробітної плати.

Згідно з ч.3 ст. 6 Закону України від 08.07.2011 № 3674-VI «Про судовий збір» у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Станом на 01 січня 2015 року розмірі мінімальної заробітної плати становив 1218,00 грн., тобто за кожну вимогу немайнового характеру необхідно сплачувати судовий збір у розмірі 1218,00 грн., а всього 2436 грн.

Позивачем при поданні позовної заяви судовий збір сплачений не був, а в задоволені його вимог судом першої відмовлено, тому колегія суддів погоджується з судом першої інстанції щодо стягнення з позивача при винесенні рішення судового збору у розмірі 2436 грн.

Згідно п.3 ч.2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду, заяви про перегляд судового рішення у зв'язку з нововиявленими обставинами встановлюється ставка судового збору у розмірі 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги (п.п.2).

Позивачем при зверненні з апеляційною скаргою судовий збір також сплачено не було, оскаржуються дві позовні вимоги, в задоволені яких місцевим судом відмовлено, тому з відповідача підлягає стягненню судовий збір у розмірі 2679,60 грн. (1218,00*1*110%*2)

На підставі викладеного, керуючись Конституцією України, Законом України «Про місцеві вибори», Законом України «Про Центральну виборчу комісію», Законом України «Про судовий збір», статтями 2, 7-15, 17-20, 69-72, 86, 94, 172, 184, 195, 196, 198, 200, 205, 207, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Краматорської міської організації політичної партії «Громада і Закон» - залишити без задоволення.

Постанову Донецького окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2015 року в справі №805/4635/15-а за позовом Краматорської міської організації політичної партії «Громада і Закон» до Краматорської міської виборчої комісії Донецької області про визнання протиправною та скасування постанови, зобов'язання вчинити певні дії - залишити без змін.

Стягнути з Краматорської міської організації політичної партії «Громада і Закон» (код ЄДРПОУ 37054025, юридична адреса: м. Київ, вул. Володимирська, 42, кімн. 17) судовий збір в розмірі 2679,60 грн. за наступними реквізитами: отримувач коштів Краматор.УК/м.Краматорськ/22030001; банк отримувача Головне управління Державної казначейської служби України у Донецькій області; код банку отримувача 834016; ОКПО 37944338; розрахунковий рахунок: 31211206781059; код класифікації доходів бюджету 22030001; призначення платежу Судовий збір.

Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту її проголошення, є остаточною і оскарженню не підлягає.

Головуючий: І.В. Геращенко

Судді: Т.Г. Арабей

Г. М. Міронова

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.10.2015
Оприлюднено13.10.2015
Номер документу52083928
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/4635/15-а

Ухвала від 07.10.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 06.10.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 06.10.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Постанова від 04.10.2015

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Давиденко Т.В.

Ухвала від 03.10.2015

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Давиденко Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні