Постанова
від 07.10.2015 по справі 802/3739/15-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

07 жовтня 2015 р. Справа № 802/3739/15-а

Вінницький окружний адміністративний суд в складі

Головуючого судді Мультян М.Б.,

Суддів: Поліщук І.М.

Сала П.І.

за участі секретаря судового засідання: Щербацької О.С.

представників сторін:

позивача: Рогатюк Н.І.

відповідача: Фандистого Д.М.

третьої особи: ОСОБА_4

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом: Теплицької районної партійної організації політичної партії "НАШ КРАЙ"

до: Теплицької районної виборчої комісії у Вінницькій області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Теплицька районна організація політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина"

про: визнання протиправною та скасування постанови

ВСТАНОВИВ:

05 жовтня 2015 року до Вінницького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом звернулась Теплицька районна партійна організація політичної партії "НАШ КРАЙ" до Теплицької районної виборчої комісії у Вінницькій області, Теплицької районної організації політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" у якому просить визнати протиправною та скасувати постанову Теплицької районної виборчої комісії у Вінницькій області № 6.6 від 01 жовтня 2015 року "Про визнання реєстрацію кандидатів у депутати Теплицької районної ради у багатомандатному виборчому окрузі".

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначив, що 01 жовтня 2015 року Теплицька районна виборча комісія Вінницької області прийняла постанову № 6.6 "Про реєстрацію кандидатів у депутати Теплицької районної ради у багатомандатному виборчому окрузі" та зареєструвала кандидатами Теплицької ради висунутих Теплицькою районною організацією політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" у багатомандатному виборчому окрузі - 29 осіб. Позов мотивовано тим, що у переліку документів, які подані Теплицькою районною організацією політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" до Теплицької районної виборчої комісії у Вінницькій області відсутній документ визначений п. 10 ч. 1 ст. 38 Закону України "Про місцеві вибори" і який відповідає вимогам положень ч. 1 ст. 44 Закону України "Про місцеві вибори". Так, у переліку документів, які подані Теплицькою районною організацією політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" наявна квитанція № 66 від 29 вересня 2015 року у якій в графі "платник" зазначений "ОСОБА_4", а у графі "призначення платежу" зазначено "платні послуги", хоча мало б бути зазначено "грошова застава місцевої організації політичної партії", а тому дана квитанція не є належним доказом про внесення грошової застави місцевою організацією політичної партії. Окрім того, у переліку документів, які подані Теплицькою районною організацією політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" для реєстрації її кандидатів наявне рішення зборів Теплицької районної організації політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" про висування кандидатів у депутати від місцевої організації партії, яке засвідчене печаткою Теплицької районної партійної організації політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина". Враховуючи зазначене, позивач вважає, що постанова № 6.6 "Про реєстрацію кандидатів у депутати Теплицької районної ради у багатомандатному виборчому окрузі" є протиправною, прийнятою з порушенням норм Закону України "Про місцеві вибори", а тому підлягає скасуванню.

В судовому засіданні на підставі ч. 1 ст. 52 КАС України судом усною ухвалою, із занесенням її до журналу судового засідання, було замінено не належних відповідачів Теплицьку районну виборчу комісію у Вінницькій області та Теплицьку районну організацію політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" належним відповідачем Теплицькою районною виборчою комісією у Вінницькій області та на підставі ч. 2 ст. 53 КАС України залучено до участі у справі третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Теплицьку районну організацію політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина".

В судовому засіданні представники позивача підтримали заявлені позовні вимоги та просили задовольнити позов, посилаючись на обставини викладені у позовній заяві.

Представник відповідача в судовому засіданні заперечував проти задоволення позовних вимог.

Представник третьої особи також заперечував проти задоволення адміністративного позову та зазначив, що квитанція банку № 66 від 29 вересня 2015 року є належним документом, який засвідчує сплату грошової застави за висунення виборчого списку кандидатів у депутати до Теплицької районної ради.

Заслухавши пояснення представників сторін, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, колегія суддів дійшла висновку, що адміністративний позов не підлягає задоволенню з наступних підстав.

17 липня 2015 року постановою Верховної Ради України № 645-VІІІ призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (крім визначених пунктами 2 і 3 цієї Постанови) на неділю 25 жовтня 2015 року.

Постановою Центральної виборчої комісії від 29 серпня 2015 року № 209 з 5 вересня 2015 року оголошено початок виборчого процесу чергових виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року, призначених згідно з пунктом 1 Постанови Верховної Ради України від 17 липня 2015 року № 645-VIII "Про призначення чергових виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів у 2015 році".

01 жовтня 2015 року Теплицькою районною виборчою комісією у Вінницькій області прийнято постанову № 6.3 "Про визнання реєстрацію кандидатів у депутати Теплицької районної ради у багатомандатному виборчому окрузі", відповідно до якої зареєстровано кандидатами Теплицької районної ради висунутих Теплицькою районною партійною організацією політичної партії "НАШ КРАЙ".

Таким чином, позивач є суб'єктом виборчого процесу, який на підставі ч. 1 ст. 172 КАС України вправі оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність районної виборчої комісії.

01 жовтня 2015 року Теплицька районна виборча комісія Вінницької області прийняла постанову № 6.6 "Про реєстрацію кандидатів у депутати Теплицької районної ради у багатомандатному виборчому окрузі", якою зареєструвала кандидатами Теплицької ради висунутих Теплицькою районною організацією політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" у багатомандатному виборчому окрузі.

Однак, на думку позивача, Теплицька районна виборча комісія у Вінницькій області повинна була відмовити Теплицькій районній організації політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" у реєстрації її кандидатів до Теплицької районної ради у зв'язку з недотриманням умов реєстрації кандидатів у депутати у багатомандатному виборчому окрузі.

Так, на думку позивача, належним документом, який підтверджує сплату грошової застави у безготівковому порядку на спеціальний рахунок відповідача під час здійснення реєстрації кандидатів до Теплицької районної ради є платіжне доручення. Однак, до переліку документів, поданих Теплицькою районною організацією політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" для реєстрації кандидатів до Теплицької районної ради, було долучено квитанцію, яка не може засвідчувати сплату грошової застави місцевою організацією партії, оскільки підтверджує здійснення оплати у готівковій формі. Окрім того, у переліку документів, які подані Теплицькою районною організацією політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" для реєстрації її кандидатів наявне рішення зборів Теплицької районної організації політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" про висування кандидатів у депутати від місцевої організації партії, проте засвідчене печаткою Теплицької районної партійної організації політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина". Відтак, оскільки Теплицькою районною організацією політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" не подано усіх документів необхідних для реєстрації кандидатів до Теплицької районної ради, тому Теплицька районна виборча комісія у Вінницькій області безпідставно здійснила реєстрацію кандидатів у депутати до Теплицької районної ради від цієї політичної партії.

Надаючи правову оцінку обставинам справи колегія суддів враховує наступне.

Частиною. 1 ст. 1 Закону України "Про місцеві вибори" від 14 липня 2015 року № 595-VIII, (далі - Закон № 595-VIII) визначено, що організація і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост (далі - місцеві вибори) регулюються Конституцією України, цим та іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства.

Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону України "Про місцеві вибори" висування кандидатів у депутати та на посаду сільського, селищного, міського голови, старости місцевою організацією партії відбувається на підставі цього Закону, статуту політичної партії за рішенням вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних чергових та/або позачергових, перших виборах, прийнятого після початку виборчого процесу відповідних чергових та/або позачергових, перших виборів. У разі прийняття політичною партією рішення про участь її місцевих організацій у виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах рад, виборах міських голів у такому рішенні також зазначаються найменування центрального керівного органу партії, який погоджуватиме рішення зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидатів у депутати, кандидата на посаду міського голови від місцевої організації партії відповідно до пункту 4 частини першої статті 38 та пункту 4 частини першої статті 40 цього Закону, а також прізвище, власне ім'я (усі власні імена) та по батькові (за наявності) керівників партії, уповноважених посвідчувати своїм підписом копії рішень зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидатів у депутати, кандидата на посаду міського голови від місцевої організації партії відповідно до пункту 4 частини першої статті 38 та пункту 4 частини першої статті 40 цього Закону.

Копія рішення вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних виборах, засвідчена підписом керівника та печаткою партії разом з копіями свідоцтва про реєстрацію партії та її статуту, засвідченими безоплатно центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, після оголошення про початок виборчого процесу, не пізніш як за 35 днів до дня голосування подається до Центральної виборчої комісії.

Частиною 3 ст. 36 Закону України "Про місцеві вибори" визначено, районна організація партії може висунути: виборчий список кандидатів у депутати відповідної районної ради, міської ради міста районного значення, що входить до складу цього району згідно з існуючим адміністративно-територіальним устроєм (із закріпленням не більше ніж по одному кандидату в депутати у територіальному виборчому окрузі по виборах депутатів відповідної районної ради, міської ради міста районного значення, що входить до складу цього району згідно з існуючим адміністративно-територіальним устроєм).

Статтею 38 Закону України "Про місцеві вибори" визначено умови реєстрації кандидатів у депутати у багатомандатному виборчому окрузі. Частиною 1 зазначеної статті визначено, перелік документів, на підставі яких відповідна територіальна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі по виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, у тому числі міст Києва та Севастополя, районної у місті ради, включених до виборчого списку кандидатів у депутати місцевої організації партії, зокрема: рішення зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидатів у депутати від цієї місцевої організації партії, яке повинне бути підписане керівником місцевої організації партії та засвідчене печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, а також погоджене центральним керівним органом партії, що засвідчується підписом керівника та печаткою цієї партії (із зазначенням найменування центрального керівного органу партії, номера та дати прийняття відповідного рішення, яке не додається); та документа про внесення грошової застави відповідно до статті 44 цього Закону.

Статтею 44 Закону України "Про місцеві вибори" визначено, що грошова застава вноситься місцевою організацією партії, яка висунула виборчий список кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі, кандидата на посаду міського голови, або організацією відповідної політичної партії вищого рівня, а також особою, яка висувається кандидатом на посаду міського голови шляхом самовисування, після початку виборчого процесу та до подання документів територіальній виборчій комісії для реєстрації кандидатів у безготівковому порядку на спеціальний рахунок відповідної територіальної виборчої комісії у розмірі, що є пропорційним до кількості виборців відповідних області, району, міста, району в місті та визначається:

1) для кандидата на посаду міського голови - з розрахунку 4 розміри місячної мінімальної заробітної плати на кожні 100 тисяч виборців відповідного одномандатного виборчого округу;

2) для виборчого списку кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, районної у місті ради, висунутого у багатомандатному виборчому окрузі, - з розрахунку 4 розміри місячної мінімальної заробітної плати на кожні 100 тисяч виборців відповідного багатомандатного виборчого округу.

Центральна виборча комісія на підставі відомостей Державного реєстру виборців станом на перше число місяця призначення чергових, позачергових або перших місцевих виборів визначає розмір грошової застави для кожного багатомандатного, єдиного одномандатного виборчого округу (з виборів міського голови) після призначення чергових, позачергових або перших місцевих виборів, але не пізніш як за 57 днів до дня голосування, невідкладно оприлюднює його на своєму офіційному веб-сайті та інформує про це відповідні територіальні виборчі комісії.

Територіальна виборча комісія протягом чотирьох днів з дня сформування її нового складу оприлюднює відомості про розмір грошової застави та спеціальний рахунок, на який вона вноситься, в місцевих друкованих засобах масової інформації, а також невідкладно після відкриття спеціального рахунку передає відомості про нього Центральній виборчій комісії для розміщення на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії. Розмір грошової застави на повторних та проміжних виборах дорівнює її розміру, визначеному на останніх чергових або позачергових виборах.

З аналізу вказаних норм вбачається, що визначальними умовами дотримання вимог щодо внесення застави є застосування безготівкового перерахунку застави і саме в розмірі, визначеному комісією, а також походження коштів для внесення застави - у випадку висування кандидата у депутати місцевою організацією партії повинні використовуватися кошти саме цієї організації.

Питання внесення, повернення та перерахування грошової застави на місцевих виборах врегульовані відповідним Порядком, затвердженим постановою Центральної виборчої комісії № 171 від 10 серпня 2015 року та наказом Міністерства фінансів України № 710 від 14 серпня 2015 року (далі - Порядок).

Пунктом 2 Порядку передбачено, що грошова застава вноситься місцевою організацією політичної партії, яка висунула виборчий список кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі, кандидата на посаду міського голови, або організацією відповідної політичної партії вищого рівня, а також особою, яка висувається кандидатом на посаду міського голови шляхом самовисування.

Відповідно до пункту 3 Порядку грошова застава вноситься після початку виборчого процесу та до подання документів територіальній виборчій комісії для реєстрації кандидатів у безготівковому порядку на спеціальний рахунок відповідної територіальної виборчої комісії.

Згідно з п. 10 Порядку надання Центральній виборчій комісії інформації щодо підготовки та проведення місцевих виборів, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії № 239 від 09 вересня 2015 року, місцеві організації політичних партій, які висунули виборчі списки кандидатів у депутати у багатомандатному виборчому окрузі, кандидата на посаду міського голови, а також особи, які висуваються кандидатом на посаду міського голови шляхом самовисування, вносять грошову заставу на спеціальні рахунки відповідних територіальних виборчих комісій у розмірі, встановленому Центральною виборчою комісією.

Виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласні, районні, міські, районні у містах виборчі комісії після відкриття спеціального рахунку (спеціальних рахунків) для зарахування грошових застав з борів депутатів відповідної ради чи виборів міського голови невідкладно передають відомості про ці рахунки Центральній виборчій комісії за формою № 10 шляхом надання зазначеної форми відповідним органам ведення Державного реєстру виборців, визначеним у пункті 1.2 цього Порядку, для подальшого надсилання Центральній виборчій комісії (п. 11 вищевказаного Порядку).

Як зазначено в судовому засіданні представниками позивача, що квитанція № 66 від 29 вересня 2015 року Теплицької районної організації політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" про внесення застави підтверджує лише внесення готівкових коштів до установи банку і не є доказом безготівкового перерахування цієї застави, як того вимагає Закон. Окрім того, внесена фізичною особою, а не партією.

Однак, з даними твердженнями представників позивача колегія суддів не погоджується з урахуванням наступного.

Порядок здійснення безготівкових розрахунків регламентовано Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженою постановою Національного банку України від 21 січня 2004 року №22.

Відповідно до п. 1.4 Інструкції безготівкові розрахунки - перерахування певної суми коштів з рахунків платників на рахунки отримувачів коштів, а також перерахування банками за дорученням підприємств і фізичних осіб коштів, унесених ними готівкою в касу банку, на рахунки отримувачів коштів. Ці розрахунки проводяться банком на підставі розрахункових документів на паперових носіях чи в електронному вигляді.

З вказаної норми вбачається, що внесення фізичною особою (особисто або за дорученням) готівкових коштів до установи банку з дорученням цій установі банку перерахувати ці кошти на відповідний розрахункових рахунок отримувача платежу є одним із видів безготівкових розрахунків, здійснення яких, в даному випадку, підтверджується наявною в матеріалах справи квитанцією № 66 від 29 вересня 2015 року.

Статтею 4 Закону України "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні" визначено, що для проведення переказу можуть використовуватися кошти як у готівковій, так і в безготівковій формі. Види безготівкових розрахунків визначаються законами та прийнятими на їх основі нормативно-правовими актами Національного банку України.

Як встановлено в судовому засіданні, Теплицькою районною організацією політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" на виконання вимог Закону України "Про місцеві вибори" було внесено грошову заставу в розмірі 1115, 00 грн., що підтверджується квитанцією № 66 від 29 вересня 2015 року. Грошова застава була сплачена за вірними реквізитами, які були оприлюднені на офіційному сайті Центральної виборчої комісії для сплати грошової застави для виборів депутатів Теплицької районної ради Вінницької області. Грошова застава була внесена ОСОБА_4. Згідно довіреності від 26 вересня 2015 року Теплицька районна організація політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" доручає ОСОБА_4 внести через банківську установу грошову заставу передбачену ст. 44 Закону України "Про місцеві вибори".

При цьому колегія суддів не приймає до уваги посилання позивачів на те, що у квитанції на перерахування застави платником зазначено саме ОСОБА_4 а не осередок партії, який висунув кандидатів у депутати, що є порушенням вимог Закону, оскільки ні вказана норма, ні будь яка інша норма виборчого законодавства, не містять жодних вимог щодо як форми документу, який повинен підтверджувати внесення застави як і щодо чіткого змісту такого документу, порушення яких є підставою для відмови у реєстрації кандидатів у депутати. Однак, позивач не заперечує факт сплати третьої особою грошових коштів на належний рахунок Теплицької районної виборчої комісії у Вінницькій області та у правильному розмірі, однак вважає, що квитанція банку засвідчує здійснення грошових операцій у готівковій формі.

Отже, обов'язковими умовами внесення грошової застави за висунення виборчого списку кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі є по-перше, внесення таких коштів місцевою організацією політичної партії, яка висунула виборчий список кандидатів у депутати; по-друге, такі кошти вносяться після початку виборчого процесу та до подання документів територіальній виборчій комісії для реєстрації кандидатів; по-третє, порядок перерахунку коштів відбувається у безготівковому порядку на спеціальний рахунок відповідної територіальної виборчої комісії.

Окрім того, колегія суддів звертає увагу на те, що виборчим законодавством не передбачено конкретного виду платіжного документу, відповідно до якого має бути сплачена грошова (виборча) застава.

Таким чином, посилання позивача на наявність певних недоліків у реквізитах документа про сплату грошової застави, поданого відповідачу третьою особою, не можуть бути самостійною підставою для відмови в реєстрації кандидатів в депутати районної ради.

Щодо тверджень представників позивача, що рішення зборів Теплицької районної організації політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" про висування кандидатів у депутати від місцевої організації партії засвідчене печаткою Теплицької районної партійної організації політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина", суд зазначає наступне.

Згідно довідки № 12-02-47 від 06 жовтня 2015 року відділу статистики у Теплицькому районі в якій зазначено, що станом на 06 жовтня 2015 року в ЄДРОПОУ значиться Теплицька районна організація політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина", ідентифікаційний код 25962214, що дає можливість ідентифікувати Теплицьку районну партійну організацію політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" як одну і туж саму юридичну особу.

В судове засідання представником третьої особи було надано рішення № 06-10-093 від 28 вересня 2015 року конференції Теплицької районної організації політичної партії "Всеукраїнське об`єднання "Батьківщина" про висування кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів Теплицької районної ради, яке затверджено Центральним органом політичної партії, що також надає можливість ідентифікувати Теплицьку районну організацію політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина"

При цьому, в силу положень ч. 12 ст. 41 Закону № 595-VIІІ помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію кандидатів документах, підлягають виправленню і не є підставою для відмови в реєстрації кандидата в депутати.

З огляду на викладене, правових підстав для прийняття рішення про відмову у реєстрації кандидатів, висунутих Теплицькою районною організацією політичної партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина", на посади депутатів Теплицької районної ради не було.

Відповідно до частини 1 статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 КАС України.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів позивача, оцінивши докази, які є у справі, колегія суддів дійшла висновку, що вимоги адміністративного позову є безпідставні, а тому у його задоволенні слід відмовити повністю.

З урахуванням вимог ч. 1 ст. 94 КАС України сплачений при зверненні до суду судовий збір позивачу не присуджується.

Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Згідно із ч. 3 ст. 177 КАС України судові рішення за наслідками розгляду судами першої інстанції справ, визначених статтями 172-175 цього Кодексу, набирають законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі їх апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Відповідно до ч. 5 ст. 177 КАС України судові рішення за наслідками розгляду справ, визначених статтями 172-175 цього Кодексу, можуть бути оскаржені в апеляційному порядку у дводенний строк з дня їх проголошення, а судові рішення, ухвалені до дня голосування, - не пізніше як за чотири години до початку голосування.

Головуючий суддя Мультян Марина Бондівна Судді Поліщук Ірина Миколаївна Сало Павло Ігорович

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.10.2015
Оприлюднено13.10.2015
Номер документу52084538
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —802/3739/15-а

Ухвала від 10.10.2015

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Сторчак В. Ю.

Ухвала від 10.10.2015

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Сторчак В. Ю.

Ухвала від 10.10.2015

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Сторчак В. Ю.

Постанова від 07.10.2015

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

Ухвала від 06.10.2015

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

Ухвала від 06.10.2015

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні