Постанова
від 26.02.2011 по справі 2а-7323/10/0470
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 жовтня 2010 р. Справа № 2а-7323/10/0470 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді ОСОБА_1 при секретаріОСОБА_2 без участі представників сторін розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Марганецької об’єднаної державної податкової інспекції до товариства з обмеженою відповідальністю "Реал" про про стягнення податкового боргу, -

ВСТАНОВИВ :

ОСОБА_3 об’єднана державна податкова інспекція звернулася до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «Реал» про стягнення податкового боргу.

В обґрунтування позову позивач зазначив, що відповідач має податковий борг з комунальному податку у сумі 297,50грн. та зі збору за забруднення навколишнього природного середовища у сумі 330,00грн. Сума боргу не сплачується відповідачем добровільно, а тому підлягає примусовому стягненню.

Позивач звернувся до суду з заявою про розгляд справи без присутності його представника.

Представник відповідача заперечення на позовну заяву не надав, в судове засідання не з'явився, але на адресу суду повернувся конверт з відміткою поштового відділення «за закінченням терміну зберігання». Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців, місцезнаходження відповідача є: АДРЕСА_1. У відповідності до ст. 128 КАС України суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності відповідача, оскільки застосував всіх можливих заходів щодо його процесуальних прав.

Дослідивши матеріали справи та письмові докази, суд доходить висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, матеріалами справи підтверджено, що відповідно до вимог чинного законодавства Відповідач є платником податків, зборів обов’язкових платежів) і перебуває на податковому обліку в Марганецькій ОДПІ.

Згідно зі ст.9 Закону України „Про систему оподаткування" платники податків і зборів обов’язкових платежів) зобов'язані вести бухгалтерський облік, складати звітність про фінансово-господарську діяльність і забезпечувати її вберігання у терміни, встановлені законами, подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів), сплачувати належні суми податків зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.

Станом на 26.05.2010 р. за ТОВ "РЕАЛ" значиться узгоджений податковий борг по платежах до бюджету, в сумі 627,50 грн. Податковий борг визначений за результатами невиїзних документальних перевірок підприємства згідно: акту від 11.11.2009 р. № 1474/1540/32281042 на підставі якого винесені податкові повідомлення-рішення від 11.11.2009 р. № 0001021540/0 про застосування штрафної санкції за неподання податкового розрахунку по комунальному податку за 3 кв. 2009 р. в сумі 170,00 грн. .(частково сплачено в сумі 42,50 грн.), та №0001031540/0 про застосування штрафної санкції за неподання податкового розрахунку по збору за забруднення навколишнього природного середовища за 9 місяців 2009 р. в сумі 170,00 грн.(частково сплачено в сумі 10,00грн.); акту від 12.02.2010 р. № 117/1540/32281042 на підставі якого винесені податкові повідомлення-рішення від 12.02.2010 р. № 0000171540/0 про застосування штрафної санкції за неподання податкового розрахунку по комунальному податку за 4 кв. 2009 р. в сумі 170,00 грн. та №

0000181540/0 про застосування штрафної санкції за неподання податкового розрахунку по збору за забруднення навколишнього природного середовища за 2009 р. в сумі 170,00грн.

Сума податкового боргу відповідача на час розгляду справи судом, не скасована і не списана.

Згідно зі ст.15 Декрету Кабінету Міністрів України «Про місцеві податки і збори» № 56-93 від 20.05.1993 р. комунальний податок справляється з юридичних осіб, крім бюджетних і установ, організацій, планово-дотаційних та сільськогосподарських підприємств. Його і граничний розмір не повинен перевищувати 10 відсотків річного фонду оплати праці, обчисленого виходячи з розміру неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

Статтею 18 вищезазначеного Декрету передбачено, що органи місцевого самоврядування самостійно встановлюють і визначають порядок сплати місцевих податків і зборів відповідно до переліку і в межах установлених граничних розмірів ставок.

Відповідно до пп.17.1.1 п.17.1 ст.17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» №2181-111 від 21.12.2000р. платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів і громадян за кожне таке неподання або її затримку.

Відповідно до пп.5.2.1 п.5.2,ст.5 Закону України № 2181 податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до п.4.2 та 4.3 ст.4 цього Закону вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених пп.5.2.2 цього Закону абз.3 пп.5.3.1 п.5.3 ст.5 Закону України №2181 передбачено, що у разі визначення податкового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у пп. "а" - "в" пп.4.2.2 п.4.2 ст.4, платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий! платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.

У пп.5.4.1 п.5.4 ст.5 Закону України № 2181 вказано, що узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Згідно з п.п. 3.1.1, 3.1 ст. 3 Закону України № 2181-ІІІ «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.

Враховуючи викладене, суд доходить висновку, що факт існування податкового боргу доведений позивачем та не спростований відповідачем, внаслідок чого позовні вимоги підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Марганецької об’єднаної державної податкової інспекції до товариства з обмеженою відповідальністю «Реал» про стягнення податкового боргу, - задовольнити.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю „РЕАЛ" (код ЄДРПОУ 32281042) на користь держави податковий борг:

з комунального податку у сумі 297,50 грн. на р/р 33218828700028 код бюджетної класифікації НОМЕР_1 - комунальний податок, отримувач - УДК у ОСОБА_3, код 24230979, банк - ГУДК у Дніпропетровській області, МФО 805012;

зі збору за забруднення навколишнього природного середовища у сумі 330,00 грн. на р/р33115329700028, код бюджетної класифікації НОМЕР_2 - інші збори за забруднення навколишнього природного середовища, отримувач - УДК у м.Марганець, код 24230979, банк - ГУДК у Дніпропетровській області, МФО 805012

Постанова набирає законної сили після закінчення строків подання апеляційної скарги, якщо вони не були подані у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги відповідно до ст. 186 України.

Якщо постанову проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання апеляційної скарги обчислюється з дня отримання нею копії постанови.

Повний текст постанови складений 04 жовтня 2010 року.

Суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення26.02.2011
Оприлюднено19.10.2015
Номер документу52245905
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7323/10/0470

Постанова від 26.02.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

Ухвала від 19.06.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

Постанова від 01.10.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні