У Х В А Л А
04 квітня 2012 року Справа № 2а/0470/4114/12 Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Ляшко О.Б., перевіривши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 до Управління Держкомзему у м. Дніпропетровськ Дніпропетровської області про визнання дій неправомірними, зобов'язання вчинити дії та розірвання договору оренди, -
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернулась до суду з адміністративним позовом до Управління Держкомзему у м. Дніпропетровськ Дніпропетровської області, в якому просить:
- визнати дії Управління Держкомзему у м. Дніпропетровськ Дніпропетровської області по відмові їй у державній реєстрації договору оренди землі по вул. Батумській, 56-а, неправомірними;
- зобов'язати Управління Держкомзему у м. Дніпропетровськ Дніпропетровської області провести державну реєстрацію договору оренди земельної ділянки по вул. Батумській, 56-а між ОСОБА_2 міською радою та ОСОБА_1 від 31.05.2011 року, що посвідчено приватним нотаріусом ОСОБА_2 міського нотаріального округу ОСОБА_3 за реєстраційним № 1068;
- визнати таким, що припинилося та розірвати договір оренди між ТОВ «Центрторг»та ОСОБА_2 міською радою від 15.02.2006 року, номер державної реєстрації 040610400175 згідно із пунктом 9 рішення пленарного засідання ОСОБА_2 міської ради від 02 березня 2011 року.
У відкритті провадження в частині позовних вимог щодо визнання таким, що припинився та розірвання договору оренди між ТОВ «Центрторг»та ОСОБА_2 міською радою від 15.02.2006 року, номер державної реєстрації 040610400175 згідно із пунктом 9 рішення пленарного засідання ОСОБА_2 міської ради від 02 березня 2011 року має бути відмовлено з наступних підстав.
Відповідно до частини 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства України є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування. їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ. Справа адміністративної юрисдикції, як визначено пунктом 1 частини 1 статті 3 цього ж Кодексу - це переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Згідно з положеннями п. 1 ч. 2 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Як вбачається з вищезазначеної позовної вимоги, предметом оскарження є договір оренди земельної ділянки по вул. Батумській, 56-а у м. Дніпропетровську, укладений між ОСОБА_2 міською радою ТОВ «Центрторг», який, відповідно до пункту 9 рішення пленарного засідання ОСОБА_2 міської ради № 169/9 від 02 березня 2011 року, визнано таким, що втратив чинність та право ТОВ «Центрторг»на землю таким, що припинилося.
Відповідно до ст. 15 Цивільного процесуального кодексу України суди розглядають в порядку цивільного судочинства справи про захист порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів, що виникають із цивільних, житлових, земельних, сімейних, трудових відносин, а також з інших правовідносин, крім випадків, коли розгляд таких справ проводиться за правилами іншого судочинства.
Одним із способів захисту цивільних прав та інтересів особи, який передбачений пунктом 7 частини 2 статті 16 Цивільного кодексу України, є припинення правовідношення.
Враховуючи те, що позовна вимога ОСОБА_1 випливає з земельних відносин, які пов'язані з договірними та враховуючи те, що позивач є фізичною особою, зазначений спір повинен розглядатися і вирішуватися в порядку цивільного судочинства в позовному провадженні.
Згідно пункту 1 частини 1 статті 109 Кодексу адміністративного судочинства України суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі, якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
Позовна заява в частині решти позовних вимог відповідає вимогам, встановленим ст.106 Кодексу адміністративного судочинства України, підсудна ОСОБА_2 окружному адміністративному суду та підстав для її повернення або відмови у відкритті провадження у справі не має.
Керуючись ст.ст. 104-107, 109, 110 Кодексу адміністративного судочинства України,-
УХВАЛИВ:
У відкритті провадження в адміністративній справі за позовною заявою ОСОБА_1 до Управління Держкомзему у м. Дніпропетровськ Дніпропетровської області в частині позовних вимог щодо визнання таким, що припинився та розірвання договору оренди між ТОВ «Центрторг»та ОСОБА_2 міською радою від 15.02.2006 року, номер державної реєстрації 040610400175 згідно із пунктом 9 рішення пленарного засідання ОСОБА_2 міської ради від 02 березня 2011 року - відмовити.
В частині позовних вимог щодо визнання дій Управління Держкомзему у м. Дніпропетровськ Дніпропетровської області по відмові ОСОБА_1 у державній реєстрації договору оренди землі по вул. Батумській, 56-а, неправомірними та зобов'язання Управління Держкомзему у м. Дніпропетровськ Дніпропетровської області провести державну реєстрацію договору оренди земельної ділянки по вул. Батумській, 56-а між ОСОБА_2 міською радою та ОСОБА_1 від 31.05.2011 року, що посвідчено приватним нотаріусом ОСОБА_2 міського нотаріального округу ОСОБА_3 за реєстраційним № 1068 -відкрити провадження в адміністративній справі № 2а/0470/4114/12.
Призначити справу до розгляду у судовому засіданні на 24.04.12 року о 11:00 год. у приміщенні ОСОБА_2 окружного адміністративного суду за адресою: м.Дніпропетровськ, вул. Академіка Янгеля, 4, зала 10.
Запропонувати відповідачу подати до суду письмові заперечення проти позову та докази, які в нього є.
Здійснювати розгляд адміністративної справи одноособово суддею Ляшко О.Б.
Копію ухвали про відкриття провадження в адміністративній справі надіслати особам, які беруть участь у справі, разом з інформацією про їхні процесуальні права та обов'язки; відповідачу - копію позовної заяви та доданих до неї документів.
Особи, які беруть участь у справі, або їх представники допускаються до участі у судовому засіданні при наявності документа, що посвідчує особу кожного, та документа, що засвідчує повноваження їх представників.
Відповідно до ст. 122 Кодексу адміністративного судочинства, особи, які беруть участь у справі мають право заявляти клопотання про розгляд справи за їх відсутності в порядку письмового провадження.
Ухвала в частині відмови відкриття провадження в адміністративній справі може бути оскаржена в апеляційному порядку до ОСОБА_2 апеляційного адміністративного суду через ОСОБА_2 окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом п'яти днів з дня отримання копії цієї ухвали. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Ухвала в частині відкриття провадження у справі оскарженню не підлягає.
Суддя ОСОБА_4
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.04.2012 |
Оприлюднено | 19.10.2015 |
Номер документу | 52246029 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ляшко Олег Борисович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ляшко Олег Борисович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні