Постанова
від 15.10.2015 по справі 812/1298/15
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.4.3

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

15 жовтня 2015 рокуСєвєродонецькСправа № 812/1298/15

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Борзаниці С.В.

при секретарі судового засідання: Ждановій Г.Є.,

без участі сторін,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у м. Лисичанську ГУ ДФС України у Луганській області до Приватного підприємства «Ремонтник» про припинення підприємницької діяльності, -

ВСТАНОВИВ:

31 серпня 2015 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державної податкової інспекції у м. Лисичанську Головного управління Міндоходів у Луганській області до Приватного підприємства «Ремонтник» про припинення підприємницької діяльності.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що ПП «Ремонтник» з моменту реєстрації і до цього часу не надає до ДПІ у м.Лисичанську Головного управління Міндоходів податкові декларації, документи бухгалтерської діяльності. На підставі викладеного, позивач просив суд припинити підприємницьку діяльність відповідача.

Представник позивача в судове засідання не прибув, про день, час та місце слухання справи повідомлявся належним чином.

Відповідач в судове засідання також не прибув, про день, час та місце слухання справи повідомлявся належним чином.

Враховуючи викладене, суд вважає можливим розглянути справу без участі сторін за наявними у справі матеріалами.

Суд, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, дійшов наступного.

Судом встановлено, що ПП «Ремонтник», код ЄДРПОУ 32507137, зареєстровано у якості субєкта підприємницької діяльності виконавчим комітетом Лисичанської міської ради за №13811200000000381 від 20.08.2003, про що свідчить запис у Єдиному державному реєстрі про державну реєстрацію.

Згідно витягу із Єдиного державного реєстру про державну реєстрацію від 04.08.2015 за № 20974261, державним реєстратором 24.10.2012 була внесена інформація щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою. Керівником підприємства є ОСОБА_1, який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1.

ПП «Ремонтник» перебуває на обліку в державній податковій інспекції у м.Лисичанську Головного управління Міндоходів у Луганській області, як платник податків і зборів з 02.09.2003.

Висновком Державної податкової інспекції у м.Лисичанську Головного управління Міндоходів у Луганській області підтверджено, що відповідно до карток особового рахунку станом на 26.08.2015 заборгованість по платежах до бюджету відсутня.

Згідно із п.п. 16.1.3. п. 16.1. ст. 16 Податкового Кодексу України від 02 грудня 2010 року 2755-VI, платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

У відповідності до п. 61.1. ст. 61 Податкового кодексу України податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Пунктом 49.2. ст.49 Податкового кодексу України встановлено, що платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають обєкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є.

Як вбачається з приписів частини 1 статті 4 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Як передбачено ст. 46 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» підставою для постановлення судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, в тому числі, є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.

Згідно ч. 1 ст. 49 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», суд, який постановив рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, у тому числі рішення про визнання фізичної особи - підприємця недієздатною або про обмеження її цивільної дієздатності, в день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцем реєстрації фізичної особи - підприємця для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення щодо припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.

Підпунктом 20.1.37 ст.20 Податкового кодексу України передбачено, що контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та припинення фізичною особою - підприємцем підприємницької діяльності та/або про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб'єктів господарювання.

Відповідно до п. 67.2. ст. 67 Податкового кодексу України контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо: припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців; відміни державної реєстрації припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців; скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Отже, з урахуванням наведених норм, контролюючі органи у випадку неподання суб'єктом господарювання протягом року податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону мають право звернутись до суду із позовом щодо припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.

Таким чином, оскільки ПП «Ремонтник» не подає понад року контролюючим органам податкові декларації і інші документи фінансової звітності відповідно до закону, суд приходить до висновку про необхідність припинення підприємницької діяльності цієї фізичної особи.

Питання по судових витратах не вирішується, оскільки позивач звільнений від їх сплати у встановленому порядку, а ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України не передбачено їх стягнення у даних випадках.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст. 2, 11, 94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, ст.ст. 46, 49 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», ст.ст.16, 20, 67 Податкового кодексу України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у м. Лисичанську Головного управління Міндоходів у Луганській області до Приватного підприємства «Ремонтник» - задовольнити.

Припинити підприємницьку діяльність Приватного підприємства «Ремонтник», код ЄДРПОУ 32507137.

Копію постанови у день набрання нею законної сили направити державному реєстратору Лисичанського міського управління юстиції (93100, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Леніна, 53) для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення.

Постанова суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до суду апеляційної інстанції.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

Суддя С.В. Борзаниця

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.10.2015
Оприлюднено21.10.2015
Номер документу52419370
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1298/15

Ухвала від 31.08.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 06.11.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 06.11.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Постанова від 15.10.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 28.09.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні