Україна
Донецький окружний адміністративний суд
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
20 жовтня 2015 р. Справа № 805/4707/15-а
Донецький окружний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючий суддя Олішевська В.В., судді Галатіна О.О., Козаченко А.В., при секретарі судового засідання Хіміч М.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Маріупольської міської в Донецькій області організації політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП», Маріупольської міської в Донецькій області партійної організації політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина», Маріупольської місцевої організації Радикальної ОСОБА_1 ОСОБА_2
до відповідача: Маріупольської міської виборчої комісії Донецької області
за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: кандидата на посаду міського голови міста Маріуполь Донецької області ОСОБА_3
про: визнання дій Маріупольської міської виборчої комісії Донецької області, щодо проведення засідання 17.10.2015 року за участю 7 членів комісії (без наявності кворуму) протиправними, та такими, що грубо порушують виборче законодавство, визнання рішень (постанов) Маріупольської міської виборчої комісії Донецької області, прийнятих на засіданні 17.10.2015 року (без наявності кворуму) протиправними та скасувати
за участю
представників сторін:
від позивача 1: ОСОБА_4
від позивача 2: не зВ»явився
від позивача 3: не зВ»явився
від відповідача: ОСОБА_5 - за довір.
третя особа: не зВ»явився
ВСТАНОВИВ:
Позивачі, Маріупольська міська в Донецькій області організація політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП», Маріупольська міська в Донецькій області партійна організація політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина», Маріупольська місцева організація Радикальної ОСОБА_1 ОСОБА_2, звернулися до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Маріупольської міської виборчої комісії Донецької області за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача кандидата на посаду міського голови міста Маріуполь Донецької області ОСОБА_3 про визнання дій Маріупольської міської виборчої комісії Донецької області, щодо проведення засідання 17.10.2015 року за участю 7 членів комісії (без наявності кворуму) протиправними, та такими, що грубо порушують виборче законодавство, визнання рішень (постанов) Маріупольської міської виборчої комісії Донецької області, прийнятих на засіданні 17.10.2015 року (без наявності кворуму) протиправними та скасувати.
Ухвалою суду від 19 жовтня 2015 р. було об'єднано в одне провадження за позовними заявами вищезазначених позивачів адміністративні справи № 805/4707/15-а, № 805/4708/15-а та № 805/4709/15-а, об'єднаній справі присвоєно номер № 805/4707/15-а.
В обґрунтування заявлених позовних вимог позивачі посилаються на те, що 17.10.2015 року було проведено засідання Маріупольської міської виборчоїкомісії, у якому приймало участь 7 членів комісії. За результатами засідання були прийняті ряд рішень в числі яких рішення про визначення місця друку виборчих бюлетенів та організацій, яка буде здійснювати друк виборчих бюлетенів. Позивачі вважають, що такі дії Маріупольської міської виборчої комісії, щодо проведення засідання 17.10.2015 р. за участю 7 членів комісіїє незаконними, засідання комісії нелегітимним, а рішення прийняті на такому засіданні є протиправними та підлягають скасуванню. Оскільки відповідно до постанови ЦВК від 06.09.2015 р. № 230 (додаток 101) склад комісії сформовано у кількості 18 осіб. Таким чином для проведення засідання та прийняття рішення на такому засіданні, комісія не мала встановленого законом кворуму, котрий при сформованому складі комісії у 18 осіб, має скласти не менш 10 осіб, а не 7 осіб які брали участь у засіданні.
Представники позивачів у судове засідання яке було призначено на 19.10.2015 р. о 16 год. 00 хв. з'явилися, позовні вимоги підтримали в повному обсязі та просили їх задовольнити.
Відповідач через канцелярію суду надав заперечення на позовну заяву, відповідно до яких просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог. В обґрунтування заперечень відповідач зазначає те, що постановою ЦВК № 454 від 16.10.2015 р. були внесені зміни в склад територіальних комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів, кількісний склад Маріупольської міської виборчої комісії було змінено з 18 осіб на 11 осіб. Присутніх 7 членів комісії на засіданні комісії 17.10.2015 р. було достатньо для того, щоб вважати засідання комісії повноважним.
Представник відповідача у судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечував, підтримавши доводи які викладені в запереченнях, та просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог.
Під час розгляду справи було залучено третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача кандидата на посаду міського голови м. Маріуполь Донецької області ОСОБА_3.
Представник третьої особи проти задоволення позовних вимог заперечував, посилаючись на те, що рішення яке може бути прийнято за результатами розгляду справи може вплинути на права та інтереси його довіреної особи.
Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Постановою Центральної виборчої комісії від 29 серпня 2015 року № 290 було оголошено з 05.09.2015 року початок виборчого процесу чергових виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року призначених згідно з пунктом 1 Постанови Верховної ОСОБА_6 України від 17 липня 2015 року № 645-УIII «Про призначення чергових виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів у 2015 році».
Основні засади, організацію і порядок проведення виборів депутатів Верховної ОСОБА_6 Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост визначеніЗаконом України «Про місцеві вибори» від 14.07.2015 року № 595-VIII (далі по тексту Закон № 595).
Статтею 12 Закону № 595 встановлено, що суб'єктами виборчого процесу на відповідних місцевих виборах є: виборець; Центральна виборча комісія; виборчі комісії, сформовані (утворені) відповідно до цього Закону або інших законів України, які уповноважені забезпечувати організацію та проведення відповідних місцевих виборів; кандидати в депутати, кандидати на посади сільського, селищного, міського голови, старости; місцева організація партії, яка висунула кандидата (кандидатів) для участі у відповідних місцевих виборах; офіційний спостерігач від кандидата, від місцевої організації партії - суб'єкта відповідного виборчого процесу, від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Законом.
Згідно ч. 1 ст. 19 Закону № 595, визначено систему виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів, становлять: Центральна виборча комісія, яка є виборчою комісією вищого рівня для всіх виборчих комісій з усіх місцевих виборів; територіальні виборчі комісії: виборча комісія Автономної Республіки Крим; обласні виборчі комісії; районні виборчі комісії; міські виборчі комісії; районні у містах виборчі комісії (у містах з районним поділом); селищні, сільські виборчі комісії; дільничні виборчі комісії.
Районні у місті виборчі комісії у містах з районним поділом, де не утворені районні у місті ради, утворюються для здійснення передбачених цим Законом повноважень у відповідному виборчому територіальному окрузі стосовно виборів депутатів міських рад та міських голів.
Відповідно до ч. 1 ст. 20 Закону України «Про місцеві вибори» виборчі комісії з місцевих виборів є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення відповідних місцевих виборів і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про місцеві вибори.
Приписами частини 3 статті 20 Закону України «Про місцеві вибори» визначено, що територіальна виборча комісія є постійно діючим колегіальним органом, що в межах своїх повноважень забезпечує організацію та проведення місцевих виборів. Члени територіальної виборчої комісії здійснюють свої повноваження до сформування на чергових місцевих виборах у порядку, передбаченому цим Законом, нового складу відповідної територіальної виборчої комісії. Повноваження територіальної виборчої комісії у новосформованому складі починаються з моменту складення присяги більшістю від складу територіальної виборчої комісії, визначеного при формуванні її складу, на засіданні цієї комісії. Таке засідання скликається головою територіальної виборчої комісії і проводиться не пізніш як на другий день після дня прийняття рішення про формування її складу.
Частиною 1 статті 22 Закону № 595 встановлено, що склад територіальних виборчих комісій формується за поданнями зареєстрованих у встановленому законом порядку місцевих організацій партій з урахуванням обмежень, встановлених частиною другою статті 12 цього Закону, у кількості не менше 9 і не більше 18 осіб.
06 вересня 2015 року Центральною виборчою комісією прийнято постанову № 230 «Про формування складу обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (міст обласного значення та міста Києва), районних у місті Києві виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів», відповідно до якої, визначено склад Маріупольської міської виборчої комісії Донецької області у кількості 18 осіб.
Згідно витягу з єдиного державного реєстру Маріупольська міська виборча комісія Донецької області є юридичною особою, код ЄДРПОУ № 25331123, керівник з 12.10.2015 р. ОСОБА_7.
Постановою ЦВК від 09.10.2015 р. № 414 було достроково припинено повноваження усього складу Маріупольської міської виборчої комісії Донецької області (яка була сформована постановою ЦВК від 06.09.2015 р. № 230) у зв'язку з одноразовим грубим порушенням нею Закону України В«Про місцеві вибориВ» .
Постановою ЦВК від 12.10.2015 р. № 424 сформовано новий склад Маріупольської міської виборчої комісії Донецької області у кількості 18 осіб.
Постановою ЦВК від 16.10.2015 р. № 454 було внесено зміни до складу територіальних виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів, сформованого постановами ЦВК від 06.09.2015 р. № 230 та від 12.10.2015 р. № 424. Відповідно до додатку 3 постанови ЦВК від 16.10.2015 р. № 454 припинено достроково повноваження чотирьох членів комісії замість яких включено нових чотирьох членів комісії та припинено повноваження семи членів комісії. Відповідно до зазначеної постанови кількісний склад комісії склав 11 осіб.
Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 25 Закону № 595 встановлено, що міська, районна в місті (у містах, де утворені районні у місті ради) територіальна виборча комісія забезпечує підготовку та проведення виборів до відповідної ради.
Згідно приписів частини 1, 4, 8, 11, 14, 19 статті 27 Закону України В«Про місцеві вибориВ» , встановлено, що центральна виборча комісія організовує свою роботу відповідно до Закону України В«Про Центральну виборчу комісіюВ» та Регламенту Центральної виборчої комісії. Територіальні та дільничні виборчі комісії організовують свою роботу відповідно до вимог цього Закону у формі відкритих засідань.
Засідання виборчої комісії є повноважним за умови присутності на ньому більше половини членів комісії від складу цієї комісії.
Виборча комісія на вимогу трьох членів комісії, а також за рішенням виборчої комісії вищого рівня або суду зобов'язана розглянути на своєму засіданні питання, що належать до її повноважень, не пізніш як у триденний строк від дня заявлення вимоги або прийняття зазначеного рішення.
На засіданні виборчої комісії ведеться протокол засідання, який веде секретар комісії. За відсутності секретаря комісії чи в разі невиконання ним своїх повноважень на засіданні комісія обирає зі свого складу секретаря засідання, який виконує обов'язки секретаря комісії на відповідному засіданні та при оформленні документів засідання. Протокол засідання комісії підписується головуючим на засіданні та секретарем комісії (чи секретарем засідання). Протокол засідання комісії надається для ознайомлення членам комісії не пізніше наступного засідання комісії, при цьому член комісії має право його підписати. Протокол засідання комісії надається для ознайомлення суб'єкту виборчого процесу на його вимогу не пізніше наступного засідання комісії.
Рішення виборчої комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів від складу комісії. Рішення виборчої комісії набирає чинності з моменту його прийняття.
Рішення територіальної виборчої комісії, що суперечить законодавству України або прийняте з перевищенням її повноважень, може бути скасоване в установленому законом порядку територіальною виборчою комісією вищого рівня з відповідних місцевих виборів, Центральною виборчою комісією або судом.
Постановою ЦВК від 16.10.2015 р. № 451 було зобов'язано Маріупольську міську виборчу комісію Донецької області забезпечити виготовлення виборчих бюлетенів з виборів депутатів Маріупольської міської ради Донецької області 25.10.2015 р. для голосування у відповідних територіальних виборчих округах та виборчих бюлетенів з виборів Маріупольського міського голови 25 жовтня 2015 р. для голосування в єдиному одномандатному виборчому окрузі до 19 жовтня 2015 року включно.
17 жовтня 2015 року о 09 год. 00 хв. відбулось засідання Маріупольської міської виборчої комісії Донецької області, за результатами якого був складений протокол засідання № 27.
Як вбачається з протоколу засідання Маріупольської міської виборчої комісії Донецької області № 27, всього з 11 членів комісії було присутньо 7 членів комісії. Крім того на засіданні були присутні представники засобів масової інформації, журналісти, довірені особи кандидата на посаду міського голови м. Маріуполя та кандидата в депутати Маріупольської міської ради.
Згідно протоколу засідання комісії № 27 була складена присяга двома новими членами комісії, які були призначені постановою ЦВК від 16.10.2015 р. № 454, а саме ОСОБА_8 та ОСОБА_9, був проголошений та затверджений порядок денний засідання комісії.
За результатами засідання були прийняті наступні рішення: «Про створення контрольної комісії за друком бюлетенів», «Про друк виборчих бюлетенів та протоколів про підрахунок голосів», «Про реєстрацію довірених осіб кандидата на посаду міського голови м. Маріуполя Донецької області ОСОБА_10», «Про реєстрацію довіреної особи кандидата на посаду міського голови м. Маріуполя Донецької області ОСОБА_11». Вищезазначені рішення були оформлені постановами Маріупольської міської виборчої комісії Донецької області № 100 від 17.10.2015 р., № 101 від 17.10.2015 р, та № 102 від 17.10.2015 р. відповідно, № 103 від 17.10.2015 року.
Представники позивачів посилаються на те, що засідання комісії є нелегітимним а рішення які прийняті на цьому засіданні є протиправними оскільки на засіданні не було встановленого законом кворуму, котрий при сформованому складі комісії у 18 осіб, має складати не менше 10 осіб, а не 7 осіб.
Суд зазначає, що відповідно до Закону України В«Про місцеві вибориВ» засідання виборчої комісії є повноважним за умови присутності на ньому більше половини членів комісії від складу цієї комісії, відповідно до постанові ЦВК від 16.10.2015 р. № 454 склад Маріупольської міської виборчої комісії складає 11 членів, судом встановлено, що на засіданні комісії були присутні 7 членів комісії (які мали належні повноваження), що є більшим половини членів комісії, таким чином засідання виборчої комісії було повноважним. В зв'язку з чим не має підстав для визнання дій Маріупольської міської виборчої комісії, щодо проведення засідання 17.10.2015 р. за участю 7 членів комісії без (наявності кворуму) протиправними та такими, що грубо порушують виборче законодавство, та скасування усіх рішень які були оформлені постановами Маріупольської міської виборчої комісії Донецької області прийняті на засіданні 17.10.2015 р.
Стосовно посилання представників позивачів на недопущення жодного представника В«демократичних силВ» , шляхом відмовлення в присутності фізичного недопущення до приміщення комісії кандидата на посаду міського голови м. Маріуполя від Маріупольської міської в Донецькій області організації політичної партії В«Українське об'єднання патріотів - УКРОПВ» ОСОБА_6В, кандидата в депутати від Маріупольської в Донецькій області партійної організації політичної партії В«Українське об'єднання патріотів - УКРОПВ» ОСОБА_12, уповноважену особу від Маріупольської в Донецькій області партійної організації політичної партії В«Українське об'єднання патріотів - УКРОПВ» ОСОБА_4, кандидата на посаду міського голови м. Маріуполя від Маріупольської міської в Донецькій області партійної організації політичної партії В«Всеукраїнське об'єднання В«БатьківщинаВ» ОСОБА_13, кандидата в депутати від Маріупольської міської в Донецькій області партійної організації політичної партії В«Всеукраїнське об'єднання В«БатьківщинаВ» ОСОБА_14, кандидата в депутати від Маріупольської міської в Донецькій області партійної організації політичної партії В«Всеукраїнське об'єднання В«БатьківщинаВ» ОСОБА_15
В обґрунтування зазначеного порушення суду надано акти про виявлені порушення Закону України «Про місцеві вибори» від 17.10.2015 року 09 год. 30 хв. за адресою: м. Маріуполь, пр. Металургів, 150, яким засвідчено факт порушення п. 4, 5, 6, 14 ст. 27 Закону України «Про місцеві вибори», а саме у засіданні виборчої комісії брало участь 7 членів при сформованому складі комісії 18 осіб. Інших членів комісії про вказане засідання належним чином не повідомили, 7 членів комісії провели засідання та прийняли на ньому ряд рішень в числі яких прийнято рішення про визначення місця друку виборчих бюлетенів та організації, яка буде здійснювати друк виборчих бюлетенів. Також зазначено, що у засідання не було допущено ОСОБА_14 (кандидата в депутати), ОСОБА_15 (кандидата в депутати), ОСОБА_13 (кандидат на пост міського голови). Зазначені акти складені: ОСОБА_4А, підписані виборцями - ОСОБА_14 та ОСОБА_16; складений ОСОБА_14В підписані виборцями - ОСОБА_13 та ОСОБА_15; складений ОСОБА_17 підписані виборцями - ОСОБА_14 та ОСОБА_18
Як вбачається з матеріалів справи особи які зазначені в актах про виявлення порушення як виборці: ОСОБА_14, ОСОБА_15 є кандидатами в депутати; ОСОБА_13 є кандидатом на пост міського голови. В зв'язку з чим зазначені особи відповідно до ч. 1ст. 12 Закону України є окремими суб'єктами виборчого процесу та можуть вважатися виборцями.
Стосовно не допущення до комісії кандидата на посаду міського голови м. Маріуполя від Маріупольської міської в Донецькій області організації політичної партії В«Українське об'єднання патріотів - УКРОПВ» ОСОБА_6В, кандидата в депутати від Маріупольської в Донецькій області партійної організації політичної партії В«Українське об'єднання патріотів - УКРОПВ» ОСОБА_12 суду не надано доказів.
Щодо посилання на недопущення на засідання комісії уповноваженої особи від Маріупольської в Донецькій області партійної організації політичної партії В«Українське об'єднання патріотів - УКРОПВ» ОСОБА_4, зазначене спростовується матеріалами справи, а саме витягом з журналу реєстрації присутніх на засіданні ТВК 17 жовтня 2015 р. (запис № 18 від 17.10.2015 р.), відповідно до якого вона була зареєстрована як присутня на засіданні Маріупольської міської виборчої комісії.
Стосовно посилання позивачів на не повідомлення усіх членів комісії про проведення засідання комісії 17.10.2015 р., суд зазначає, що позивачами не зазначено яких саме членів комісії не було повідомлено та яким чином це впливає на права, свобод та інтересів саме позивачів. Особи які вважають, що діями якихось осіб були порушені їх права, свобод та інтересів мають право звернутися до суду про захист своїх порушених прав.
У судовому засіданні представником Маріупольська міська в Донецькій області організація політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП» ОСОБА_4 надані письмові пояснення кандидата на посаду міського голови від політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП» м. Маріуполя ОСОБА_6, кандидата у депутати від політичної партії Українське об'єднання патріотів - УКРОПВ» ОСОБА_12, кандидата в депутати ОСОБА_15, ОСОБА_13 які адресовані Донецькому окружному адміністративному суду. Відповідно до цих пояснень зазначено, що вищезазначені особи не змогли потрапити на засідання комісії 17.10.1015 р., їм було відомо, що засідання комісії відбулось у складі 7 чоловік без представників політичних демократичних сил та вони вважають засідання комісії від 17.10.2015 р. нелегітимними, а прийняті на цьому засіданні рішення протиправними та мають бути скасовані.
Суд не приймає вищезазначені пояснення, оскільки з них не можливо встановити якими особами складені ці пояснення, особи якими складені ці пояснення у судове засідання не з'являлися.
У судовому засіданні було досліджено відеозапис наданий до позовної заяви, з якого не можливо встановіти коли та ким він був зроблений також не можлива встановити де відбувалися події, які зафіксовані на цьому запису.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 1 ст. 11 КАС України визначено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, а ч. 1 ст.71 КАС України зазначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
З урахуванням вищенаведеного позовні вимоги позивачів є необгрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, колегія суддів зазначає наступне.
На підставі пункту 9 статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Частинами 1, 3 статті 94 КАС України встановлено, що якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.
Якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.
Статтею 4 Закону України В«Про судовий збірВ» передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Частиною 3 статті 6 Закону України В«Про судовий збірВ» передбачено, що у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.
Частиною 6 статті 6 Закону України В«Про судовий збірВ» встановлено, що у разі коли позов немайнового характеру подається одночасно кількома позивачами до одного або кількох відповідачів, судовий збір сплачується кожним позивачем окремим платіжним документом у розмірах, установлених статтею 4 цього Закону за подання позову немайнового характеру.
Судовий збір справляється з урахуванням загальної суми позову також у разі: подання позову одним позивачем до кількох відповідачів; об'єднання суддею в одне провадження кількох однорідних позовних вимог.
Ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру встановлюється ставка судового збору - 1 розмір мінімальної заробітної плати.
Водночас, мінімальна заробітна плата станом на 1 січня 2015 року визначена у розмірі 1218 грн.
Суд зазначає, що оскільки Маріупольська міська в Донецькій області організація політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП», Маріупольська міська в Донецькій області партійної організації політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина», Маріупольська місцева організація Радикальної ОСОБА_1 ОСОБА_2 є структурними утвореннями політичної партії (територіальною партійною організацією), судовий збір підлягає стягненню з Донецької обласної регіональної парторганізації політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП» (код ЄДРПОУ 39977234), Донецької обласної партійної організації Всеукраїнського об'єднання В«БатьківщинаВ» (код ЄДРПОУ 26502259), Радикальної партії ОСОБА_2 (код ЄДРПОУ 37279703).
Таким чином, зважаючи на те, що в матеріалах справи відсутній документ, що підтверджує сплату позивачами судового збору, про існування випадків, коли його не належить сплачувати, позивачами доказів не надано, суд приходить до висновку про необхідність стягнення з Донецької обласної регіональної парторганізації політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП» (код ЄДРОПУ 39977234) за кожну немайнову вимогу судовий збір у розмірі 2436 грн. (1218 х 2 позовні вимоги немайнового характеру), з Донецької обласної партійної організації Всеукраїнського об'єднання «Батьківщина» (код ЄДРПОУ 26502259) у розмірі 2436 грн. (1218 х 2 позовні вимоги немайнового характеру), Радикальної партії ОСОБА_2 (код ЄДРПОУ 37279703) у розмірі 2436 грн. (1218 х 2 позовні вимоги немайнового характеру), а всього 7308 грн. на користь Державного бюджету України, як того вимагає ч. 2 ст. 4 Закон України В«Про судовий збірВ» .
Керуючись ст. ст. 2-15, 17-18, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 122-143, 151-154, 158, 160-163, 167, 172, 177, 185, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні позовних вимоги Маріупольської міської в Донецькій області організації політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП», Маріупольської міської в Донецькій області партійної організації політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина», Маріупольської місцевої організації Радикальної ОСОБА_1 ОСОБА_2 Маріупольської міської виборчої комісії Донецької області за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача кандидата на посаду міського голови міста Маріуполь Донецької області ОСОБА_3 про визнання дій Маріупольської міської виборчої комісії Донецької області, щодо проведення засідання 17.10.2015 року за участю 7 членів комісії (без наявності кворуму) протиправними, та такими, що грубо порушують виборче законодавство, визнання рішень (постанов) Маріупольської міської виборчої комісії Донецької області, прийнятих на засіданні 17.10.2015 року (без наявності кворуму) протиправними та скасувати -відмовити в повному обсязі.
Стягнути з Донецької обласної регіональної парторганізації політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП» (85000, АДРЕСА_1, код ЄДРПОУ 39977234) на користь Державного бюджету України (р/р 31214206784075, отримувач: Словянське УК/м.Словянськ/22030001, банк отримувача: ГУДКС України у Донецькій області, код ЄДРПОУ 37803368, МФО 834016, призначення платежу - *;101, Донецький окружний адміністративний суд) судовий збір у розмірі 2436 (дві тисячі чотириста тридцять шість) гривень.
Стягнути з Донецької обласної партійної організації Всеукраїнського об'єднання В«БатьківщинаВ» (87500, АДРЕСА_2 - 32, код ЄДРПОУ 26502259) на користь Державного бюджету України (р/р 31214206784075, отримувач: Словянське УК/м.Словянськ/22030001, банк отримувача: ГУДКС України у Донецькій області, код ЄДРПОУ 37803368, МФО 834016, призначення платежу - *;101, Донецький окружний адміністративний суд) судовий збір у розмірі 2436 (дві тисячі чотириста тридцять шість) гривень.
Стягнути з Радикальної партії ОСОБА_2 (01030, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 50 - Б, код ЄДРПОУ 37279703) на користь Державного бюджету України (р/р 31214206784075, отримувач: Словянське УК/м.Словянськ/22030001, банк отримувача: ГУДКС України у Донецькій області, код ЄДРПОУ 37803368, МФО 834016, призначення платежу - *;101, Донецький окружний адміністративний суд) судовий збір у розмірі 2436 (дві тисячі чотириста тридцять шість) гривень
Постанова виготовлена у нарадчій кімнаті, повний текст постанови проголошений у судовому засіданні 20 жовтня 2015 року, в присутності представників сторін.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двох днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Головуючий суддя Олішевська B.В.
Судді ОСОБА_19 ОСОБА_20
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.10.2015 |
Оприлюднено | 23.10.2015 |
Номер документу | 52514460 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Олішевська B.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні