ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
У Х В А Л А
24 січня 2014 року справа №826/12281/13-а
Окружний адміністративний суд м. Києва у складі судді Григоровича П.О. при секретарі судового засідання Легейді Я.А., розглянувши в судовому засіданні заяву позивача щодо судового контролю за виконанням судового рішення в адміністративній справі
за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держземагенства у м. Києві про визнати дії незаконними, ВСТАНОВИВ:
13 січня 2014 ОСОБА_1 звернувся до Окружного адміністративного суду м. Києва з заявою (вх. №1682), в якій просив суд, в тому числі, прийняти законне рішення щодо контролю за виконанням судового рішення, а саме, постанови Окружного адміністративного суду м. Києва від 10.10.2013 по справі №826/12281/13-а.
Розглянувши вказану заяву ОСОБА_1 суд, в даному випадку, не знаходить підстав для її задоволення, враховуючи наступне.
Відповідно до частини першої статті 267 Кодексу адміністративного судочинства України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, має право зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Цій нормі кореспондують положення абзацу сьомого пункту 4 частини першої статті 163, абзацу п'ятого пункту 4 частини першої статті 207 названого Кодексу, згідно з якими у резолютивній частині постанови суду зазначається встановлений судом строк для подання суб'єктом владних повноважень - відповідачем до суду звіту про виконання постанови, якщо вона вимагає вчинення певних дій.
Отже, встановити судовий контроль за виконанням рішення суб'єктом владних повноважень - відповідачем у справі суд може лише під часприйняття постанови у справі.
Такий контроль здійснюється судом шляхом зобов'язання суб'єкта владних повноважень надати звіт про виконання судового рішення, розгляду поданого звіту на виконання постанови суду, а в разі неподання такого звіту - встановленням нового строку для подання звіту та накладенням штрафу.
Враховуючи те, що звернення позивача із заявою від 13.01.2014 №1682 щодо судового контролю за виконанням постанови Окружного адміністративного суду м. Києва від 10.10.2013 відбулось після прийняття постанови у справі, суд вважає за правильне відмовити у задоволенні такої заяви.
Аналогічна позиція викладена в Листі Вищого адміністративного суду України від 09.01.2013 №28/12/13-13.
Керуючись положеннями ч.4 ст.160, ст.267 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва
У Х В А Л И В:
Відмовити у задоволенні заяви ОСОБА_1 щодо судового контролю за виконанням судового рішення в адміністративній справі №826/12281/13-а.
Суддя П.О. Григорович
Ухвала відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом. Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку за правилами, встановленими ст. 186 КАС України.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 24.01.2014 |
Оприлюднено | 28.10.2015 |
Номер документу | 52708903 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Григорович П.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні