УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,
E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
Від "20" жовтня 2015 р. Справа № 19/906/62-б/13-г
Господарський суд Житомирської області у складі судді Омельяна О.С. за участі секретаря судового засідання Ланге І.І., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу №19/906/62-б/13-г
про банкрутство,
інші учасники провадження у справі:
кредитор 2 - Любарський районний центр зайнятості, ідентифікаційний код 13578031, місцезнаходження: 13100, Житомирська обл., Любарський район, смт. Любар, пров. Шкільний, буд. 2;
кредитор 3 - Чуднівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Житомирській області, ідентифікаційний код 38500603, місцезнаходження: 13200, Житомирська обл., Чуднівський район, м. Чуднів, вул. Леніна, буд. 132;
кредитор 4 - Житомирське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, ідентифікаційний код 13548797, місцезнаходження: 10003, Житомирська обл., м. Житомир, вул. Перемоги, буд. 7;
кредитор 5 - Житомирське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів, ідентифікаційний код 20401066, місцезнаходження: 10003, Житомирська обл., м. Житомир, вул. Домбровського, буд. 38;
ліквідатор банкрута - арбітражний керуючий ОСОБА_2, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1319 від 17.07.2013 р., ідентифікаційний номер НОМЕР_1, місцезнаходження: 10002, м. Житомир, вул. В.Бердичівська, 112
за участі представників:
від кредитора 1 - ОСОБА_3, довіреність №196/01 від 14.01.2015;
від боржника - ліквідатор банкрута ОСОБА_2;
від кредитора 2 - не з'явився;
від кредитора 3 - ОСОБА_4 - дов. №б/н від 02.03.2015;
від кредитора 4 - не з'явився;
від кредитора 5 - не з'явився;
за участю: ОСОБА_4 - представник Чуднівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області;
за участю ОСОБА_5 - посв. №350 (державний реєстратор Реєстраційної служби Любарського РУЮ), -
встановив:
у провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа про банкрутство ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч".
Відповідно до п. 1-1 розділу X Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14.05.1992 № 2343-XII (із змінами та доповненнями), розгляд даної справи здійснюється господарським судом з врахуванням положень зазначеного Закону в редакції до 19.01.2013 (в порядку ст.52).
Ухвалою господарського суду Житомирської області від 11.08.2015 відмовлено у задоволенні клопотання про затвердження витрат колишнього ліквідатора банкрута ОСОБА_6 з квітня 2013 року по липень 2014 року в сумі 592,60 грн.; інформацію зазначену у проміжних звітах за травень-липень 2015 року ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_2 про проведену роботу взято до відома; продовжено строк ліквідаційної процедури ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" та повноваження ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_2 на три місяці з 02.08.2015 по 02.11.2015; призначено наступне судове засідання на 20.10.2015; зобов'язано ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_2 , державного реєстратора Реєстраційної служби Любарського районного управління юстиції Житомирської області, Реєстраційну службу Житомирського міського управління юстиції та Житомирську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області надати суду необхідні докази по справі.
На адресу господарського суду Житомирської області, через загальний відділ, надійшли наступні документи:
- 19.08.2015 повернулась копія ухвали господарського суду Житомирської області від 11.08.2015, яка була направлена на адресу СТОВ "Світоч", з відміткою поштового відділення: "За зазначеною адресою не проживає";
- 27.08.2015, на виконання вимог ухвали суду, від Реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції Житомирської області надійшов витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- 20.10.2015 від Чуднівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області надійшла заява №1599/8/10-006 від 15.10.2015 про заміну сторони по справі.
Суд дослідив у судовому засіданні 20.10.2015 заяву Чуднівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області №1599/8/10-006 від 15.10.2015 про заміну сторони по справі та прийшов до висновку прийняти та призначити її до розгляду у наступному засіданні суду.
В засіданні суду 20.10.2015 представник ініціюючого кредитора подав клопотання від 20.10.2015 (з додатком) про продовження строку ліквідаційної процедури ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" на три місяці.
Також, арбітражний керуючий ОСОБА_2 подав клопотання від 20.10.2015 про затвердження оплати послуг за кожен місяць виконання ним повноважень ліквідатора ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" у розмірі двох мінімальних заробітних плат.
Суд прийшов до висновку прийняти до розгляду у даному засіданні суду подані учасниками провадження у справі про банкрутство клопотання.
Присутній у судовому 20.10.2015 представник Реєстраційної служби Любарського РУЮ на виконання вимог ухвали суду надав суду для огляду реєстраційну справу ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч"; та копію такої справи для долучення до матеріалів справи, а також надав суду письмове пояснення щодо відсутності підстав надання витягу з Державного реєстру юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців.
Судом оглянуто реєстраційну справу банкрута та ухвалено копії матеріалів реєстраційної справи долучити до матеріалів справи про банкрутство.
У засіданні суду 20.10.2015 ліквідатор надав пояснення про хід ліквідаційної процедури ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч", вчинені та заплановані дії при здійсненні своїх повноважень ліквідатора, на підтвердження пояснень надав докази, які долучено до проміжного звіту. Зокрема пояснив, що ним: подано запит до Головного статуправління в Житомирській області про надання копій фінансових звітів банкрута; до Державного космічного агентства України про надання відомостей щодо наявності чи відсутності зареєстрованих активів СТОВ "Світоч"; до Любарського районного суду подано позовну заяву про визнання недійсним рішення 27 сесії 6-го скликання Меленецької сільської ради Любарського району від 09.01.2013 щодо безоплатного прийняття у комунальну власність контори балансовою вартістю 103 тис. грн; ухвалою Любарського районного суду від 14.08.2015 у відкритті провадження у справі відмовлено; 21.08.2015 до апеляційного суду Житомирської області подано апеляційну скаргу на ухвалу Любарського районного суду Житомирської області від 14.08.2015 р. по справі №282/903/15 за позовом СТОВ "Світоч" до Меленецької сільської ради про визнання недійсним рішення 27 сесії 6-го скликання від 09.01.2013 року; надано щомісячну електронну звітність арбітражних керуючих; майно боржника не продавалося, оскільки майно цілісного майнового комплексу не сформовано; нові рахунки для розрахунків з кредиторами не відкривалися; кошти боржника у звітному періоді не надходили та не використовувалися; у ліквідаційну масу банкрута включено будівлю контори та башту Рожновського.
Також ліквідатор повідомив, що у вересні 2015 року ліквідатор: брав участь в засіданні Апеляційного суду Житомирської області з розгляду апеляційної скарги на ухвалу Любарського районного суду Житомирської області від 14.08.2015 по справі №282/903/15 за позовом СТОВ "Світоч" до Меленецької сільської ради про визнання недійсним рішення 27 сесії 6-го скликання від 09.01.2013 року. Ухвалою Апеляційного суду Житомирської області від 16.09.2015 у справі №282/903/15 апеляційну скаргу СТОВ "Світоч" відхилено; підготовлено позовну заяву до господарського суду Житомирської області з позовом до Меленецької сільської ради про визнання недійсним рішення 27 сесії 6-го скликання від 09.01.2013 року. Заяву буде подано після сплати судового збору; від Державного космічного агентства України отримано відповідь на запит, якою повідомлено про відсутності зареєстрованих активів за СТОВ "Світоч"; надавав щомісячну електронну звітність арбітражних керуючих; повідомив, що майно боржника не продавалося; нові рахунки для розрахунків з кредиторами не відкривалися; кошти боржника у звітному періоді не надходили та не використовувалися; склад ліквідаційної маси банкрута у порівнянні із серпнем 2015 року не змінився.
У судовому засіданні встановлено, що Житомирською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області не виконано вимоги ухвали суду від 11.08.2015, а саме: не надано суду довідку про відкриті/закриті рахунки ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" (ідентифікаційний код 03744922, місцезнаходження: 13112, Житомирська обл., Любарський район, с. Меленці, вул. Гагаріна) у банківських установах.
З підстав викладеного суд прийшов до висновку прийняти до відома проміжні звіти ліквідатора та долучити їх з доданими документами до матеріалів справи.
Розглянувши клопотання Управління Пенсійного фонду України в Любарському районі Житомирської області від 20.10.2015 про продовження терміну ліквідаційної процедури ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" та повноваження ліквідатора банкрута на три місяці судом встановлено наступне.
Дане клопотання надійшло до господарського суду 20.10.2015 і прийнято до розгляду у судовому засіданні.
У судовому засіданні представник ініціюючого кредитора та ліквідатор підтримали вказане клопотання у повному обсязі та пояснили, що продовження строку ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора банкрута погоджено комітетом кредиторів банкрута на засіданні 16.10.2015.
З наданого до суду ліквідатором банкрута протоколу № 4 засідання комітету кредиторів банкрута від 16.10.2015 вбачається, що вказаним комітетом прийнято рішення продовжити строк ліквідаційної процедури банкрута та повноваження ліквідатора банкрута на три місяці з підстав наявності у складі ліквідаційної маси банкрута майна, за рахунок якого можливо задовольнити вимоги кредиторів у справі (башта Рожновського), а також з підстав того, що ліквідатором банкрута вживаються заходи щодо фактичного повернення до складу ліквідаційної маси будівлі контори банкрута, яку, на думку ліквідатора, безпосередньо перед порушенням справи про банкрутство було передано у комінальну власність.
За змістом ч. 2 ст. 22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013 (далі - Закон про банкрутство), загальний строк ліквідаційної процедури боржника не може перевищувати 18 місяців. Господарський суд може продовжити цей строк на шість місяців, якщо інше не передбачено цим Законом про банкрутство.
У п. 86 Постанови ВСУ № 15 від 18.12.2009 "Про судову практику в справах про банкрутство" (далі - Постанова № 15) зазначено, що ліквідатор зобов'язаний вчинити ліквідаційні заходи і передати на затвердження господарському суду звіт та ліквідаційний баланс у встановлений строк, проте, невиконання ліквідатором цих дій у граничні строки, визначені Законом про банкрутство, не є підставою для припинення провадження у справі.
Наслідків перевищення строку ліквідаційної процедури, як зазначено у Постанові Пленуму Верховного Суду України № 15, Закон не містить.
У ч. 3 ст. 24 Закону про банкрутство вказано, що ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.
Ураховуючи наведене та зважаючи, що всі необхідні заходи, які є обов'язковими для здійснення в ліквідаційній процедурі банкрута, ліквідатором боржника в межах строку ліквідаційної процедури в повному обсязі не виконано у відповідності до ст. 32 зазначеного Закону, господарський суд визнає за необхідне з метою забезпечення належного контролю за ходом ліквідаційної процедури клопотання Управління Пенсійного фонду України в Любарському районі Житомирської області від 20.10.2015 задовольнити частково, продовжити термін ліквідаційної процедури ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" та повноваження ліквідатора банкрута з 03.11.2015 по 15.01.2016.
Розглянувши клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_2 від 20.10.2015 про затвердження оплати послуг за кожен місяць виконання ним повноважень ліквідатора ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" у розмірі двох мінімальних заробітних плат судом встановлено наступне.
Вказане клопотання надійшло до господарського суду 20.10.2015 та прийнято судом до розгляду у даному судовому засіданні, підстав для відкладення його розгляду не вбачається.
У судовому засіданні ліквідатор банкрута та представник ініціюючого кредитора вказане клопотання підтримали та пояснили, що на засіданні комітету кредиторів боржника від 16.06.2015 було прийнято рішення встановити арбітражному керуючому ОСОБА_2 оплату послуг у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання обов'язків ліквідатора банкрута.
Як вбачається з протоколу № 2 засідання комітету кредиторів від 16.06.2015 комітетом кредиторів прийнято рішення про встановлення арбітражному керуючому ОСОБА_2 оплату послуг за кожен місяць виконання ним повноважень ліквідатора ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" у розмірі двох мінімальних заробітних плат.
Відповідно до ч. 14 ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.
В матеріалах справи відсутні докази щодо розміру середньомісячної заробітної плати керівника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч". Таких доказів не подано і зацікавленими особами у судове засідання.
З підстав наведеного суд прийшов до висновку про необхідність задоволення поданого клопотання та затвердження арбітражному керуючому ОСОБА_2 оплати послуг за кожен місяць виконання ним повноважень ліквідатора ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" у розмірі двох мінімальних заробітних плат.
Розглянувши клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_2, , яке надійшло до господарського суду 11.08.2015, №02-13/04/52 від 11.08.2015 (т. 4 а.с. 211) про затвердження звіту про оплату послуг за виконання повноважень ліквідатора ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" за період з 11.11.2014 по 31.07.2015 у розмірі 21112,00 грн (т. 4 а.с. 242), судом встановлено наступне.
У судовому засіданні ліквідатор банкрута та представники учасників провадження зазначене клопотання підтримали.
Представник ініціюючого кредитора у судовому засіданні пояснив, що, фактично, ліквідатором банкрута не проводився значний обсяг роботи у серпні 2015 року, тому комітетом кредиторів боржника прийнято рішення про відмову в погодженні оплати послуг ліквідатора банкрута за серпень 2015 року.
Абз. 17 ч. 1 ст. 1 Закону про банкрутство визначено, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) - фізична особа, яка має ліцензію, видану в установленому законодавством порядку, та діє на підставі ухвали господарського суду.
Відповідно до статті 3-1 Закону про банкрутство та частини 1 статті 24 Закону про банкрутство підставою для виконання арбітражним керуючим своїх обов'язків є постанова суду про його призначення в процедурі ліквідації банкрута.
Ухвалою господарського суду від 11.11.2014, зокрема, призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_2
Отже, обов'язки ліквідатора у даній справі виконує не ініціюючий кредитор, як це передбачено ч. 2 ст. 52 Закону про банкрутство, а ліцензований арбітражний керуючий.
Порядок покладення та розподілу витрат на оплату послуг арбітражного керуючого у справі про банкрутство відсутнього боржника спеціальними нормами ст. 52 Закону про банкрутство не встановлений.
Нормами статті 3-1 Закону про банкрутство передбачено, що надання послуг професійного (ліцензованого) арбітражного керуючого (ліквідатора) відбувається на платній основі.
Відповідно до ч.4 cт. 3-1 Закону про банкрутство, арбітражний керуючий має право, зокрема, на отримання винагороди в розмірі та порядку, передбаченому цим Законом.
Відповідно до частин 13, 14, 16 статті 3-1 Закону про банкрутство, кредитори можуть створювати фонд для оплати послуг, відшкодування витрат та виплати додаткової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна, керуючому санацією, ліквідатору). Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.
Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.
Звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду. Ухвала може бути оскаржена у встановленому порядку.
Розмір оплати послуг арбітражному керуючому ОСОБА_2 за виконання повноважень ліквідатора банкрута затверджений судом у даному судовому засіданні у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання таких повноважень.
У наданому до суду звіті про нарахування оплати послуг ліквідатора за період з 11.11.2014 по 31.07.2015 арбітражним керуючим здійснено розрахунок оплати послуг арбітражного керуючого у розмірі двох мінімальних заробітних плат у місяць (т.4 а.с. 242). При цьому, ліквідатором враховані законодавчо встановлені розміри мінімальних заробітних плат за вказаний період.
Здійснивши перерахунок заявлених вимог за вказаний період, суд встановив, що оплата послуг ліквідатора банкрута нарахована вірно та підлягає визнанню у розмірі 21112,00грн.
Як було зазначено, рішенням комітету кредиторів від 16.06.2015 (протокол №2) було затверджено арбітражному керуючому ОСОБА_2 оплату послуг за кожен місяць виконання ним повноважень ліквідатора ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" у розмірі двох мінімальних заробітних плат (т.4 а.с. 215).
Рішенням комітету кредиторів від 10.08.2015 (протокол №3) було затверджено арбітражному керуючому ОСОБА_2 звіт про оплату послуг за виконання повноважень ліквідатора ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" за період з 11.11.2014 по 31.07.2015 у розмірі 21112,00 грн (т.4 а.с. 216).
Згідно п. 57 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 18.12.2009р. №15 "Про судову практику в справах про банкрутство" рішення зборів кредиторів чи комітету кредиторів не може визнаватися господарським судом недійсним, оскільки за своєю правовою природою не є актом юридичної особи, державного чи іншого органу.
Суд повинен давати оцінку цим рішенням та враховувати їх резолюції у прийнятті судових актів у справі, якщо такі рішення відповідають приписам чинного законодавства.
Господарський суд Житомирської області, дослідивши матеріали справи, здійснивши перевірку обрахунку заявленої суми, дійшов до висновку, що визначений розмір оплати послуг відповідає встановленим Законом про банкрутство вимогам, поданий суду звіт затверджено комітетом кредиторів боржника, а тому прийшов до висновку про задоволення клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_2 від 11.08.2015 №02-13/04/52 та затвердження звіту про оплату послуг за період виконання повноважень ліквідатора ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" з 11.11.2014 по 31.07.2015 у розмірі 21112,00 грн.
Відповідно до ст. 4-1 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Частиною 1 статті 38 ГПК України передбачено, що сторона або прокурор у разі неможливості самостійно надати докази вправі подати клопотання про витребування господарським судом доказів.
Статтею 77 ГПК України передбачено, що господарський суд відкладає в межах строків, встановлених ст. 69 цього Кодексу, розгляд справи, коли за якихось обставин спір не може бути вирішено в даному засіданні. Такими обставинами, зокрема, є неподання витребуваних доказів та/або необхідність витребування нових доказів.
З підстав того, що доказів виконання в повному обсязі необхідних заходів, що є обов'язковими для здійснення в ліквідаційній процедурі банкрута в межах строку ліквідаційної процедури, ліквідатором боржника не надано, ліквідатором банкрута вживаються заходи з ліквідації банкрута, та з метою забезпечення належного контролю за ходом процедури, господарський суд прийшов до висновку про необхідність відкласти розгляд справи в межах ліквідаційної процедури.
Керуючись статтями 38, 77, 86 Господарського процесуального кодексу України, статтями 3-1, 22-32, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013, господарський суд, -
ухвалив:
1. Продовжити термін ліквідаційної процедури ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" та повноваження ліквідатора банкрута з 03.11.2015 по 15.01.2016.
2. Прийняти до відома проміжні звіти ліквідатора ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" ОСОБА_2 та долучити їх до матеріалів справи з доданими документами.
3. Затвердити арбітражному керуючому ОСОБА_2 оплату послуг у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення повноважень ліквідатора ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч".
4. Затвердити звіт арбітражного керуючого ОСОБА_2 про оплату послуг за виконання повноважень ліквідатора ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" за період з 11.11.2014 по 31.07.2015 у розмірі 21112,00 грн.
5. Прийняти та призначити до розгляду у наступному засідання суду заяву Чуднівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області №1599/8/10-006 від 15.10.2015 про заміну сторони по справі.
6. Розгляд справи відкласти.
7. Призначити наступне засідання суду для з'ясування стану здійснення ліквідаційної процедури та розгляду заяви "16" грудня 2015 р. об 10:00 в приміщенні господарського суду, зал судових засідань № 110.
8. Зобов'язати ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_2 надати суду до 10.12.2015:
- проміжний звіт про проведену роботу у ліквідаційній процедурі;
- докази відсутності у боржника майна, товарно-матеріальних цінностей та інших активів, які належать банкруту на праві власності чи повного господарського відання, у тому числі, відповідні офіційні документи, Державної служби інтелектуальної власності України, Державного космічного агентства України;
- докази проведення інвентаризації дебіторської заборгованості банкрута;
- докази припинення трудових відносини підприємства-банкрута з найманими працівниками відповідно до законодавства України про працю;
- письмові пояснення про розмір заборгованості банкрута по заробітній платі перед найманими працівниками або відсутність такої заборгованості;
- довідки про рух коштів на рахунках банкрута (виписки банку за три роки до порушення провадження у справі та після порушення провадження у справі);
- докази проведення аналізу фінансової, господарської та інвестиційної діяльності боржника, його становища на товарних ринках; виявлення ознак фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства відповідно до Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, затверджених наказом Міністерства економіки України 19.01.2006 № 14 (у редакції наказу Міністерства економіки України від 26.10.2010 № 1361).
9. Зобов'язати Чуднівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області:
9.1 у термін до 13.11.2015 надати до господарського суду довідку про відкриті/закриті рахунки ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" (ідентифікаційний код 03744922, місцезнаходження: 13112, Житомирська обл., Любарський район, с. Меленці, вул. Гагаріна) у банківських установах;
9.2. у наступне судове засідання надати:
- докази на підтвердження безпосереднього правонаступництва прав та обов'язків Чуднівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області - Чуднівською ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області (зміни до положення тощо).
- надати передавальний акт, складений з дотриманням вимог ст.107 ЦК України;
- надати відомості з ЄДР про правонаступництво прав та обов'язків Чуднівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області - Чуднівською ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області.
10. Викликати в наступне судове засідання представників кредиторів та ліквідатора банкрута.
11. Копію ухвали направити відповідно до розрахунку розсилки.
Ухвала господарського суду набирає законної сили у встановленому чинним законодавством порядку.
У зв'язку із запровадженням автоматизованої системи документообігу у господарському суді будь-які заяви та клопотання у письмовому вигляді повинні бути зареєстровані в канцелярії суду до початку судового засідання.
Окрім того, учасникам судового процесу звернути увагу на необхідність належного оформлення документів (заяв, клопотань), що подаються до суду, з врахуванням того, що зміст об'єднуваних вимог у відповідній заяві чи клопотанні повинен мати однорідний характер, у випадку заявлення вимог, що мають різні підстави виникнення, то вказані вимоги слід розділяти та пред'являти до суду окремими оформленими документами
Суддя Омельян О.С.
Розрахунок розсилки:
1 - Управління Пенсійного фонду України в Любарському районі Житомирської області (13101, Житомирська обл., Любарський район, смт. Любар, вул. Леніна , буд. 52) - рек.;
2 - Любарський районний центр зайнятості (13100, Житомирська обл., Любарський район, смт. Любар, пров. Шкільний, буд. 2) - рек.;
3 - Чуднівська ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області (13200, Житомирська обл., Чуднівський район, м. Чуднів, вул. Леніна, буд. 132) - рек.;
4 - Чуднівська ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області (13200, Житомирська обл., Чуднівський район, м. Чуднів, вул. Леніна, буд. 132) - рек.;
5 - Житомирське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (10003, Житомирська обл., м. Житомир, вул. Перемоги, буд. 7) - рек.;
6 - Житомирське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів (10003, Житомирська обл., м. Житомир, вул. Домбровського, буд. 38) - рек.;
7 - СТОВ "Світоч" (13112, Житомирська обл., Любарський район, с. Меленці, вул. Гагаріна) - рек.;
8 - а/к ОСОБА_2 (10002, м. Житомир, вул. В.Бердичівська, 112) - рек.
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 20.10.2015 |
Оприлюднено | 30.10.2015 |
Номер документу | 52751992 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Житомирської області
Омельян О.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні