УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,
E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
Від "16" грудня 2015 р. Справа № 19/906/62-б/13-г
Господарський суд Житомирської області у складі судді Омельяна О.С. за участю секретаря судового засідання Зарудяного А.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу №19/906/62-б/13-г
про банкрутство,
інші учасники провадження у справі:
кредитор 2 - Любарський районний центр зайнятості, ідентифікаційний код 13578031, місцезнаходження: 13100, Житомирська обл., Любарський район, смт. Любар, пров. Шкільний, буд. 2;
кредитор 3 - ОСОБА_2 об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Житомирській області, ідентифікаційний код 38500603, місцезнаходження: 13200, Житомирська обл., Чуднівський район, м. Чуднів, вул. Леніна, буд. 132;
кредитор 4 - Житомирське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, ідентифікаційний код 13548797, місцезнаходження: 10003, Житомирська обл., м. Житомир, вул. Перемоги, буд. 7;
кредитор 5 - Житомирське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів, ідентифікаційний код 20401066, місцезнаходження: 10003, Житомирська обл., м. Житомир, вул. Домбровського, буд. 38;
ліквідатор банкрута - арбітражний керуючий ОСОБА_3, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1319 від 17.07.2013 р., ідентифікаційний номер НОМЕР_1, місцезнаходження: 10002, м. Житомир, вул. В.Бердичівська, 112
за участі представників:
від кредитора 1 - ОСОБА_4, довіреність №196/01 від 14.01.2015;
від боржника - ліквідатор банкрута ОСОБА_3;
від кредитора 2 - не з'явився;
від кредитора 3 - ОСОБА_5 - дов. №б/н від 02.03.2015;
від кредитора 4 - не з'явився;
від кредитора 5 - не з'явився;
за участю: ОСОБА_5 - представник ОСОБА_2 ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області, -
встановив:
у провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа про банкрутство ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч".
Відповідно до п. 1-1 розділу X Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14.05.1992 № 2343-XII (із змінами та доповненнями), розгляд даної справи здійснюється господарським судом з врахуванням положень зазначеного Закону в редакції до 19.01.2013 (в порядку ст.52).
Ухвалою господарського суду від 20.10.2015 продовжено термін ліквідаційної процедури ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" та повноваження ліквідатора банкрута з 03.11.2015 по 15.01.2016; затверджено арбітражному керуючому ОСОБА_3 оплату послуг у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення повноважень ліквідатора ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч"; затверджено звіт арбітражного керуючого ОСОБА_3 про оплату послуг за виконання повноважень ліквідатора ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" за період з 11.11.2014 по 31.07.2015 у розмірі 21112,00 грн; прийнято та призначено до розгляду у наступному засідання суду заяву ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області №1599/8/10-006 від 15.10.2015 про заміну сторони по справі; відкладено розгляд справи; призначено наступне засідання суду для з'ясування стану здійснення ліквідаційної процедури та розгляду заяви 16.12.2015 о 10:00 год.; зобов'язано ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_3, ОСОБА_2 об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області вчинити певні дії та надати до суду витребувані документи.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3.9.1, абзацу 3 підпункту 3.9.2 постанови Пленуму Вищого господарського суду України "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" від 26.12.2011 № 18 доказом повідомлення про час та місце судового засідання в разі неповернення ухвали підприємством зв'язку може бути й долучена до матеріалів справи та засвідчена самим судом копія реєстру поштових відправлень. Неявка учасника судового процесу в судове засідання не є підставою для скасування судового рішення, якщо ухвалу, в якій зазначено час і місце такого засідання, надіслано йому в порядку, зазначеному в підпункті 3.9.1 підпункту 3.9 цього пункту постанови.
Судом встановлено, що особи, які беруть участь у справі, але не з'явилися в судове засідання 16.12.2015, повідомлені про час і місце розгляду справи своєчасно та з дотриманням вимог ГПК України, що підтверджується реєстром на відправку рекомендованої кореспонденції від 27.10.2015.
Присутні в судовому засіданні ліквідатор банкрута та представники кредиторів 1,3 зазначили про можливість розгляду справи за відсутності учасників провадження у справі про банкрутство, які повідомлені про розгляд справи належним чином.
В судовому засіданні судом було оголошено зміст документів, що надійшли до господарського суду до початку судового засідання (т.6 а.с. 55-98). Судом ухвалено долучити вказані документи до матеріалів справи.
Ліквідатором банкрута арбітражним керуючим ОСОБА_3 у судовому засіданні повідомлено про хід ліквідаційної процедури банкрута. Зазначено, що рішенням господарського суду Житомирської області від 08.12.2015 у справі № 906/1563/15 відмовлено у задоволенні позову про визнання недійсним рішення 27 сесії 6-го скликання Меленецької сільської ради від 09.01.2013. На підставі отриманих балансів банкрута станом на 01.01.2006 та 01.01.2008 ліквідатором банкрута проведено аналіз фінансово-господарської діяльності ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" та виявлено ознаки доведення підприємства до банкрутства.
На запитання суду щодо причин проведення аналізу фінансово-господарської діяльності ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" за інший період ніж 3 роки до порушення справи про банкрутство, ліквідатором банкрута повідомлено про відсутність будь-якої фінансової та статистичної звітності банкрута за вказаний період.
Також ліквідатором банкрута у судовому засіданні пояснено, що дебіторської заборгованості та заборгованості по виплаті заробітної плати перед працівниками не встановлено. Документи, що підтверджують наявність трудових відносин з працівниками відсутні.
Виписки з рахунків банкрута, які були відкриті у банківських установах, за період три роки до порушення провадження у справі та після порушення провадження у справі станом на дату судового засідання не отримано.
Господарський суд прийшов до висновку інформацію ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_3 про хід ліквідаційної процедури ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" взяти до відома.
Розглянувши заяву ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області від №1599/8/10-006 від 15.10.2015 про заміну сторони по справі, господарський суд встановив наступне.
Представником ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області у судовому засіданні підтримано заяву у повному обсязі.
Ліквідатором банкрута та представником управління Пенсійного фонду України в Любарському районі Житомирської області зазначено про необхідність задоволення заяви ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області та заміни кредитора по справі.
Статтями 13 та 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" виключно Кабінет Міністрів України наділено повноваженнями з утворення, реорганізації та ліквідації територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади як юридичних осіб публічного права.
Частиною першою статті 104 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) передбачено, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників.
Частиною другою статті 107 ЦК України визначено, що після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення), який має містити положення про правонаступництво щодо всіх зобов'язань юридичної особи, що припиняється.
Частиною дев'ятою статті 5 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" встановлено, що порядок здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією чи ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, визначається Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 6 Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 №1074, визначено, що права та обов'язки органів виконавчої влади у разі приєднання одного або кількох органів виконавчої влади до іншого органу виконавчої влади переходять до органу виконавчої влади, до якого приєднано один або кілька органів виконавчої влади.
Відповідно до частини четвертої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" територіальні органи центрального органу виконавчої влади набувають статусу юридичної особи з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про державну реєстрацію як юридичної особи.
Частиною тринадцятою статті 37 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" визначено, що зміни до установчих документів юридичної особи, що не припиняється в результаті приєднання, підлягають державній реєстрації після державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті приєднання у порядку, встановленому статтею 29 цього Закону. Приєднання вважається завершеним з моменту державної реєстрації припинення юридичних осіб, що припиняються в результаті приєднання, та державної реєстрації відповідних змін до установчих документів.
Як вбачається з додатку № 1 до постанови Кабінету Міністрів України № 311 від 06.08.2014, утворено ОСОБА_2 об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області. Відповідно до додатку № 2 вказаної постанови реорганізовано шляхом приєднання ОСОБА_2 об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирської області до територіального органу Державної фіскальної служби - ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області.
Наказом Міністерства доходів і зборів України від 21.01.2015 № 4, зокрема, розпочато реорганізацію окремих територіальних органів Міндоходів у Житомирській області; утворено комісії з реорганізації окремих територіальних органів Міндоходів у Житомирській області.
29.09.2015 внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запис про проведення державної реєстрації ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області.
21.09.2015 було складено передавальний акт ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області у зв'язку із припиненням шляхом приєднання до ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області.
Наказом Державної фіскальної служби України від 06.10.2015 № 757 затверджено зміни до положення про ОСОБА_2 об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області та викладено пункт 1 положення про ОСОБА_2 об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області у наступній редакції: ОСОБА_2 об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області з центром у смт Чуднів з Любарським відділеннями є територіальним органом Державної фіскальної служби України (далі - ДФС), який підпорядковується ДФС та Головному управлінню ДФС у Житомирській області. ОСОБА_2 об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області є органом доходів і зборів. ОСОБА_2 об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області забезпечує реалізацію повноважень ДФС на території відповідних адміністративно-територіальних одиниць. ОСОБА_2 об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області є правонаступником усіх прав та обов'язків ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області.
Статтею 4-1 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) визначено, що господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Відповідно до ст. 25 ГПК України у разі припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову заміни сторони чи третьої особи її правонаступником господарський суд виносить ухвалу.
Враховуючи вищевикладене, господарський суд вбачає клопотання ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області підставним і обґрунтованим у зв'язку із чим вважає за необхідне задовольнити його та замінити кредитора ОСОБА_2 об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області ( ідентифікаційний код 38500603, місцезнаходження: 13200, Житомирська обл., Чуднівський район, м. Чуднів, вул. Леніна, буд. 132) її правонаступником ОСОБА_2 об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирської області (ідентифікаційний код 39485419, місцезнаходження: 13200, Житомирська обл., м. Чуднів, вул. Героїв Майдану, буд. 132).
Статтею 77 ГПК України передбачено, що господарський суд відкладає в межах строків, встановлених ст. 69 цього Кодексу, розгляд справи, коли за якихось обставин спір не може бути вирішено в даному засіданні. Такими обставинами, зокрема, є неподання витребуваних доказів та/або необхідність витребування нових доказів.
З підстав того, що доказів виконання в повному обсязі необхідних заходів, що є обов'язковими для здійснення в ліквідаційній процедурі банкрута в межах строку ліквідаційної процедури, ліквідатором боржника не надано, ліквідатором банкрута вживаються заходи з ліквідації банкрута, та з метою забезпечення належного контролю за ходом процедури, господарський суд прийшов до висновку про необхідність відкласти розгляд справи в межах ліквідаційної процедури.
Керуючись ст 25,77,86 ГПК України, 22-32, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013, господарський суд, -
ухвалив:
1. Інформацію ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_3 про хід ліквідаційної процедури ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Світоч" взяти до відома.
2. Замінити кредитора ОСОБА_2 об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області ( ідентифікаційний код 38500603, місцезнаходження: 13200, Житомирська обл., Чуднівський район, м. Чуднів, вул. Леніна, буд. 132) її правонаступником ОСОБА_2 об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирської області (ідентифікаційний код 39485419, місцезнаходження: 13200, Житомирська обл., м. Чуднів, вул. Героїв Майдану, буд. 132).
3. Відкласти розгляд справи.
4. Призначити наступне судове засідання на "01" березня 2016 р. о 10:00 год., в приміщенні господарського суду, зал судових засідань № 110.
5. Ліквідатору банкрута арбітражному керуючому ОСОБА_3 надати суду до 23.02.2016:
- проміжний звіт про проведену роботу у ліквідаційній процедурі;
- довідки про рух коштів на рахунках банкрута (виписки банку за три роки до порушення провадження у справі та після порушення провадження у справі).
6. Викликати в наступне судове засідання представників кредиторів та ліквідатора банкрута.
7. Копію ухвали направити відповідно до розрахунку розсилки.
Суддя Омельян О.С.
Розрахунок розсилки:
1 - Любарський районний центр зайнятості (13100, Житомирська обл., Любарський район, смт. Любар, пров. Шкільний, буд. 2) - рек.;
2 - Житомирське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (10003, Житомирська обл., м. Житомир, вул. Перемоги, буд. 7) - рек.;
3 - Житомирське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів (10003, Житомирська обл., м. Житомир, вул. Домбровського, буд. 38) - рек.;
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 16.12.2015 |
Оприлюднено | 23.12.2015 |
Номер документу | 54383137 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Житомирської області
Омельян О.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні