Рішення
від 13.10.2015 по справі 921/873/15-г/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"13" жовтня 2015 р.Справа № 921/873/15-г/17 Господарський суд Тернопільської області

у складі судді Андрусик Н.О.

розглянув справу

за позовом: прокурора Теребовлянського району Тернопільської області в інтересах держави в особі Микулинецької селищної ради, смт. Микулинці Теребовлянського району Тернопільської області

до відповідача-1: фізичної особи - підприємця ОСОБА_1, с.Плебанівка Теребовлянського району Тернопільської області

відповідача-2: фізичної особи - підприємця ОСОБА_2, с.Плебанівка Теребовлянського району Тернопільської області

про внесення змін до договору оренди землі від 16.10.2013 року,

за участю представників:

прокуратури: Безкоровайна О.А., посвідчення №11244 від 24.12.2012р.;

позивача: не з'явився;

відповідача-1: ОСОБА_1, НОМЕР_1, виданий 05.08.1996 року;

відповідач-2: не з'явився.

В розпочатому судовому засіданні представникам сторін роз'яснено процесуальні права та обов'язки, передбачені ст.ст. 20, 22, 29, 81-1 ГПК України.

Технічна фіксація (звукозапис) судового процесу у відповідності до ст.81-1 ГПК України не здійснювалась за відсутності відповідного клопотання представників сторін.

Прокурор Теребовлянського району Тернопільської області звернувся в інтересах держави в особі Микулинецької селищної ради до Господарського суду Тернопільської області 28.08.2015р. (вхідний номер 912 від 28.08.2015р.) з позовом до фізичних осіб-підприємців ОСОБА_1 та ОСОБА_2, с.Плебанівка Теребовлянського району Тернопільської області, про внесення змін до договору оренди землі від 16.10.2013р., шляхом викладення пунктів 5 та 9 договору в запропонованій селищною радою редакції.

Позов обґрунтовується копіями наступних документів: договором оренди землі від 16.10.2013р.; витягом про грошову оцінку земельної ділянки від 16.02.15р.; рішенням Микулинецької селищної ради Тернопільської області від 16.05.2014р. №1565 "Про затвердження нормативно грошових оцінок земель с. Воля, с. Конопківка, с.Кривки" поясненнями від 21.08.2015 року; витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земель с.Конопківка № 2684-ІІІ від 31.12.2013р.; листом № 87 від 17.02.2015 р., додатковою угодою до договору оренди; витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 28.05.2014 року індексний № 22275635, іншими матеріалами.

Ухвалою суду від 31 серпня 2015 року порушено провадження по справі та призначено її до розгляду на 15.09.2015 року, з оголошенням перерви в судовому засідання до 10:00год. 13.10.2015р., в порядку ст.77 ГПК України, у зв'язку з неподанням учасниками судового процесу усіх витребуваних судом документів та неявкою в судове засідання уповноваженого представника відповідача-2 та представника позивача.

14 вересня 2015 року прокурором Теребовлянського району Тернопільської області через канцелярію суду із супровідним листом №54-1335вих.-15 від 11.09.2015 року подано витребувані судом документи на 41 аркуші, а саме: копії рішень Микулинецької селищної ради №566 від 07.10.2011, № 481 від 05.082011 р., проект землеустрою щодо відведення земельної діялнки в оренду від 01.20.2012р, витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку за кадастровим номером 6125055400:05:001:0022 (номер витягу НВ-6100494272013 від 16.08.2013 р.), кадастровий план земельної ділянки витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки станом на 17.09.2013р., інші документи.

Позивач явку свого уповноваженого представника у судові засідання не забезпечив, однак 14.09.2015 року на адресу суду від Микулинецької селищної ради надійшло письмове клопотання №441від 11.09.2015 року, у якому позивач підтвердив про відсутність в провадженні судів спору між тими сторонами, про той же предмет та з тих самих підстав.

Відповідачами 14.09.2015 року через канцелярію суду подано письмовий відзив на позов за вхідним №19625, в якому позов не визнається з підстав невірного проведення розрахунку нормативно-грошової оцінки землі, котру визначено як для населеного пункту села Конопківка, та в основу якої покладено витрати на освоєння та облаштування території, вартість інженерно-транспортної, природоохоронної інфраструктури, а не рентний дохід, що створюється при виробництві зернових культур, оскільки об'єктом оренди є земельна ділянка сільськогосподарського призначення. Вважають, що в даному випадку розрахунок НГО мав проводитися відповідно до Методики нормативно-грошовї оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 213 від 23.03.1995 р. із застосуванням коефіцієнту 1,756.

12.10.2015 року прокуратурою Теребовлянського району надано письмові заперечення на відзив та технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель с.Конопківка, розроблену ДП "Тернопільський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" у 2013 році та затверджену рішенням селищної ради №1565 від 16.05.2014 року із обґрунтуванням застосування коефіцієнтів, в тому числі з урахуванням загальної кількості локальних факторів, які мають прояв в межах економіко планувальної зони №2, в якій розміщена земельна ділянка, що орендується відповідачами, та котрі були взяті до уваги при визначенні нової нормативно-грошової оцінки землі. Зазначені прокурором обґрунтування викладені на підставі листа №10-1915-0.62-2540/2-15 від 05.10.2015 р. відділу Держгеокадастру у Теребовлянському районі.

В судовому засіданні прокурором позовні вимоги підтримуються в повному обсязі.

Відповідач-1 просить суд врахувати заперечення, викладені у відзиві на позов та відмовити у задоволенні позову.

Розглянувши матеріали справи та додатково подані докази, заслухавши пояснення та доводи представників сторін, думку прокурора, господарським судом встановлено наступне:

Згідно вимог ст. 121 Конституції України, Закону України "Про прокуратуру", ст. 29 Господарського процесуального кодексу України на органи прокуратури покладається представництво інтересів громадян та держави в судах у випадках, визначених Законом. Прокурор має право звернутися до господарського суду з позовом в інтересах держави або громадянина.

В силу ч.1 ст.23 Закону України "Про прокуратуру" передбачено, що представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом.

Згідно ч.3 ст.23 Закону України "Про прокуратуру" прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб'єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.

В резолютивній частині рішення Конституційного Суду України N 3-рп/99 від 08.04.1999р. у справі №1-1/99 зазначено, що прокурори та їх заступники подають до суду позови саме в інтересах держави, а не в інтересах підприємств, установ і організацій незалежно від їх підпорядкування і форм власності. Під поняттям "орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах" потрібно розуміти орган державної влади чи орган місцевого самоврядування, якому законом надано повноваження органу виконавчої влади.

Згідно з ст.10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", міські, селищні ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Згідно з п.п. "а", "в", "й", "к" ч.1 ст. 12 Земельного кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить: розпорядження землями територіальних громад; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; вирішення земельних спорів; вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.

Таким чином, існують законні підстави для звернення прокурора до суду з позовом в інтересах селищної ради, адже як вбачається із змісту позовної заяви, прокурором виявлено порушення інтересів держави, оскільки позивач, як орган місцевого самоврядування уповноважений державою здійснювати у спірних правовідносинах покладені державою функції щодо вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин, прийняв рішення, яким змінено нормативну грошову оцінку земельної ділянки, котра передана в оренду відповідачам за договором оренди землі, що стало підставою для внесення змін у договір оренди землі в цій частині та відповідного приведення змісту умов договору до вимог чинного законодавства та рішень органів місцевого самоврядування, які є обов'язковими на відповідній території.

Як вбачається з матеріалів справи, 16 жовтня 2013 року між Микулинецькою селищною радою (надалі - Орендодавець) та фізичними особами-підприємцями ОСОБА_1, ОСОБА_5 (надалі - Орендарі) укладено договір оренди земельної ділянки, державну реєстрацію якого проведено державним реєстратором реєстраційної служби Теребовлянського районного управління юстиції 28 травня 2014 року на підставі рішення №13389287, що вбачається з витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, індексний №22275635 від 28.05.2014р.

За умовами укладеного Договору оренди землі (п.п.1,2,8,15), Орендодавець надав, а Орендар прийняв в строкове платне користування земельну ділянку за кадастровим номером 6125055400:05:001:0022 з цільовим призначенням - землі сільсьгосподарського призначення, загальною площею 0,60га, яка знаходиться в с.Конопківка, вул.Коновальця, 13-А, терміном на 5 років для обслуговування нежитлової будівлі телятника.

Як зазначено у п.3 Договору, на земельній ділянці (що передається в оренду) знаходяться об'єкти нерухомого майна - будівля телятника.

У п.5 Договору вказано, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 62160,00грн за 1 кв.м.

Пунктом 9 Договору визначено, що орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 3% від нормативної грошової оцінки землі, що становить 1864,80грн щорічно, місячна орендна плата становить 155,40грн.

Пунктом 10 Договору визначено, що обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції. Обчислення розміру орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності здійснюється з урахуванням їх цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формами, що заповнюються під час укладання або зміни умов договору оренди чи продовження його дії.

У п. 13 Договору Сторони дійшли згоди про те, що орендна плата підлягає перегляду один раз на рік у разі зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством.

Сторонами погоджено, що зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін, а в разі не досягнення згоди щодо зміни умов договору - спір вирішується у судовому порядку (п.36 Договору оренди).

16 травня 2014 року Микулинецькою селищною радою прийнято рішення №1565 "Про затвердження нормативно грошових оцінок земель сіл Воля, Конопківка, Кривки", згідно якого затверджено нову нормативну грошову оцінку земель.

Зазначене рішення оприлюднене у відповідності до вимог ст.271 Податкового кодексу України у газеті "Воля" від 23.05.2014р. №21 (1160), примірник якої долучений прокурором до матеріалів справи.

За змістом п.271.2. Податкового кодексу України, рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Згідно Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки сільськогосподарського призначення, наданого Відділом Держземагенства у Теребовлянському районі без номеру та дати, а також Додаткових пояснень, викладених в листі №10-1915-0.62-2540/2-15 від 05.10.2015р., нормативна грошова оцінка орендованої відповідачами земельної ділянки, площею 6000кв.м, становить 369900грн.

З огляду на зазначене, прокурор вказує, що розмір орендної плати з урахуванням зміненої нормативно грошової оцінки повинен становити 11097,00грн в рік.

Як свідчать матеріали справи, Микулинецька селищна рада зверталася до відповідачів з листом №87 від 17.02.2015р. про внесення змін до договору оренди землі від 16.10.2013 року щодо розміру орендної плати відповідно до нової грошової оцінки землі, шляхом підписання Додаткової угоди до даного договору в строк до 03.03.2015 року, долучивши до листа підписаний примірник додаткової угоди. Даний лист надіслано на адресу відповідачів рекомендованою кореспонденцією 03.03.2015 року, про що свідчить копія фіскального чеку №5869.

Відповіді на вищевказане звернення селищної ради, підприємці не надали, а в поясненні від 21.08.2015 року, наданому прокуратурі Теребовлянського району зазначили про відмову у внесенні змін до договору оренди, у зв'язку із складним фінансово-економічним становищем та відсутністю прибутків.

Оскільки у досудовому порядку досягти згоди щодо зміни умов Договору сторонам не вдалося, та у зв'язку із необхідністю приведення умов договору у відповідність до вимог законодавства, та визначення розміру орендної плати відповідно до нової нормативно-грошової оцінки землі, чим порушуються інтереси держави у вигляді недоотримання коштів до місцевого бюджету, прокурор Теребовлянського району звернувся із даним позовом в інтересах держави.

Оцінивши відповідно до ст.43 ГПК України подані докази в сукупності, суд дійшов висновку про задоволення позову з наведених прокурором підстав. При цьому суд виходив з наступного.

Предметом спору у даній справі є правовідносини, які виникли між сторонами в силу користування земельною ділянкою, тобто є земельними правовідносинами. Відтак, спірні правовідносини регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, Податковим кодексом України, Законом України "Про оренду землі" та іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них.

Відповідно до ст.13 Закону України "Про оренду землі" договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Згідно зі ст.629 Цивільного кодексу України договір є обов'язковим до виконання сторонами.

Відповідно до ст.525 Цивільного кодексу України одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

За приписами статей 651, 652 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зокрема, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом; а також у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувались при укладенні договору.

Цивільний кодекс України у ч.ч.1, 2 ст.632 передбачає застосування у встановлених випадках цін (тарифів, ставок тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. При цьому зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Статтею 96 Земельного кодексу України встановлений обов'язок землекористувача своєчасно сплачувати земельний податок або орендну плату.

Орендна плата за землю визначена у ч.1,2 ст.21 Закону України "Про оренду землі" як платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Отже, чинним законодавством передбачено можливість зміни умов договору оренди землі за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом.

У п.13 Договору сторони дійшли згоди про те, що розмір орендної плати може переглядатися один раз в рік, у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках, передбачених законом.

Зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін (п.36 Договору).

У зв'язку з введенням в дію Податкового кодексу України з 01.01.2011р. Закон України "Про плату за землю" втратив чинність, а питання сплати податку на землю та оплати орендної плати за користування земельною ділянкою регулюється виключно цим Кодексом, згідно зі ст.288 якого розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом.

Таким чином, встановивши підстави для зміни розміру орендної плати у договорі, позивач вправі вимагати від орендаря приведення цього договору у відповідність до вимог законодавства шляхом внесення відповідних змін з метою приведення розміру орендної плати за землю у відповідність із зміненою грошовою оцінкою земельної ділянки.

Пунктом 14.1.125 статті 14 Податкового кодексу України визначено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок - це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений відповідно до законодавства центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів.

У відповідності до ч.5 статті 5 Закону України "Про оцінку земель", нормативна грошова оцінка використовується, зокрема, при визначенні розміру земельного податку, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Відповідно до статті 18 Закону України "Про оцінку земель", нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Щодо земельних ділянок розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться не рідше ніж один раз на 5-7 років.

Таким чином, нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати (вказана правова позиція викладена Верховним Судом України у постанові від 20.08.2013р., прийнятій за наслідками розгляду заяви про перегляд постанови Вищого господарського суду України від 25.04.2013 у справі №5009/3430/12).

Звідси, у разі зміни нормативної грошової оцінки землі, яка є базою оподаткування для плати за землю, змінюється річна сума податкового зобов'язання по земельному податку та орендній платі за земельні ділянки державної і комунальної власності, а відтак прийняте Микулинецькою селищною радою рішення від 16.05.2014р. №1565 "Про затвердження нормативно грошових оцінок земель сіл Воля, Конопківка, Кривки", є підставою для внесення змін у договір оренди земельної ділянки від 16.10.2013р.

Відповідно до статті 188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.

Як вже зазначалось вище, Микулинецька селищна рада зверталася до відповідачів з листом №87 від 17.02.2015р. щодо внесення змін до договору оренди землі, зареєстрованого реєстраційною службою Теребовлянського РУЮ 28.05.2014р. за №13389287 в частині розміру орендної плати відповідно до нової грошової оцінки землі, та просила укласти додаткову угоду до договору оренди в строк до 03.03.2015 року. Однак, ні у визначений у листі строк, ані у визначений законом 20-денний строк відповідачі у справі змін до договору не внесли.

У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв'язується у судовому порядку (п. 36 Договору).

В процесі розгляду спору судом встановлено факт дотримання позивачем передбаченого ст.188 ГК України порядку внесення змін до договору шляхом надіслання на адресу відповідача листа-пропозиції (докази його надіслання на адресу відповідачів містяться в матеріалах справи).

Частиною 2 ст. 34 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування. Згідно зі ст. 33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Враховуючи вищевикладене та беручи до уваги, що прийняте Микулинецькою селищною радою рішення від 16.05.2014р. №1565 "Про затвердження нормативно грошових оцінок земель сіл Воля, Конопківка, Кривки", набрало чинності та не скасовано, суд визнає позовні вимоги прокурора Теребовлянського району, котрі заявлені в інтересах держави в особі Микулинецької селищної ради про внесення змін у договір оренди землі від 16.10.2013. шляхом викладення пунктів 5 та 9 Договору у новій редакції обґрунтованими, заявленими відповідно до вимог чинного законодавства, такими, що підтверджуються належними доказами, відповідно підлягають до задоволення.

Щодо тверджень відповідачів про невірне визначення нормативно-грошової оцінки орендованої земельної ділянки, виходячи із цільового її призначення, то такі не можуть прийматися до уваги, оскільки предметом спору у даній справі є внесення змін у договір оренди землі, а не правомірність визначення нормативної грошової оцінки землі, що затверджена рішенням Микулинецької селищної ради №1565, та, з огляду на чинність останнього. На думку суду, такі вимоги можуть бути предметом окремого позовного провадження.

Відповідно до ст.ст.44, 49 Господарського процесуального кодексу України судові витрати покладаються на відповідача у справі та підлягають сплаті в дохід Державного бюджету України.

В судовому засіданні 13.10.2015 р. оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду відповідно до ст. 85 ГПК України.

З огляду на наведене, керуючись ст.124 Конституції України, ст.7 Закону України "Про судоустрій і статус суддів", Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", Законом України "Про оренду землі", Законом України "Про оцінку земель", Податковим кодексом України, Земельним кодексом України, ст.ст. 11, 16, 21, 525, 629, 651, 652 ЦК України, ст.ст. 188, 193 ГК України, ст.ст. 4 2 -4 7 , 22, 29, 32, 33-34, 43, 44, 49, 81 1 , 82-85, 116-117 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Внести зміни до договору оренди землі, укладеного 16 жовтня 2013 року між Микулинецькою селищною радою, с.Микулинці Теребовлянського району Тернопільської області, ідент. код 04396302 та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1, с.Плебанівка Теребовлянського району Тернопільської області ідентифікаційний номер НОМЕР_2 та фізичною особою - підприємцем ОСОБА_5, с.Плебанівка Теребовлянського району Тернопільської області, ідентифікаційний номер НОМЕР_3, зареєстрованого в Реєстраційній службі Теребовлянського районного управління юстиції Тернопільської області 28.05.2014 року за №13389287, шляхом викладення пункту 5 та пункту 9 Договору у наступній редакції: "п.5 - нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 369 900,00 грн.; п.9 - орендна плата вноситься орендарем у формі та розмірі 3(трьох) відсотків від величини нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що становить 11097,00грн в рік".

3. Стягнути з фізичної особи - підприємця ОСОБА_1, с.Плебанівка Теребовлянського району Тернопільської області, ідентифікаційний номер НОМЕР_2 в дохід Державного бюджету України - 1218 (одну тисячу двісті вісімнадцять)грн 00коп. судового збору, котрі перерахувати на р/р 31217206783002 у ГУДКСУ у Тернопільській області, МФО 838012, одержувач УДКСУ м. Тернопіль, код ЄДРПОУ одержувача 37977726, код ЄДРПОУ суду 03500022, код класифікації доходу 22030001, призначення платежу - "судовий збір".

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

На рішення господарського суду, яке не набрало законної сили, сторони у справі, прокурор, треті особи, особи, які не брали участь у справі, якщо господарський суд вирішив питання про їх права та обов'язки, мають право подати апеляційну скаргу через місцевий господарський суд, який розглянув справу.

Повний текст рішення складено "20" жовтня 2015 року.

Суддя Н.О. Андрусик

СудГосподарський суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення13.10.2015
Оприлюднено29.10.2015
Номер документу52753042
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —921/873/15-г/17

Судовий наказ від 06.09.2016

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Андрусик Н.О.

Постанова від 10.08.2016

Господарське

Вищий господарський суд України

Мачульський Г.М.

Ухвала від 28.07.2016

Господарське

Вищий господарський суд України

Мачульський Г.М.

Судовий наказ від 21.03.2016

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Андрусик Н.О.

Ухвала від 12.01.2016

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Костів Т.С.

Ухвала від 08.12.2015

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Костів Т.С.

Ухвала від 30.11.2015

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Костів Т.С.

Ухвала від 30.11.2015

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Костів Т.С.

Рішення від 13.10.2015

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Андрусик Н.О.

Ухвала від 31.08.2015

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Андрусик Н.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні