Ухвала
від 29.03.2011 по справі 2а-4288/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

м. Київ

29 березня 2011 року                                                                      № 2а-4288/11/2670

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Патратій О.В., ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами

за позовом Управління Пенсійного фонду України в Шевченківському районі міста Києва

до Державного підприємства "Державне концертне агентство "Україна"

про стягнення заборгованості у розмірі 30733,00 грн,-

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулося Управління Пенсійного фонду України в Шевченківському районі м. Києва з позовом до Державного підприємства «Державне концертне агентство «Україна»про стягнення заборгованості у розмірі 30733,00 грн., яка складається із заборгованості по страховим внескам у розмірі 26 041,47 грн., фінансових санкцій та пені у розмірі 4691,53 грн.

Відповідно до п. 3, п. 6 ч. 1 ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу та чи немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено вимоги до позовної заяви, зокрема пунктом 4 частини 1 цієї статті встановлено, що у позовній заяві зазначаються зміст позовних вимог згідно з частиною третьою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.

Відповідно до ч. 2 ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач зазначає докази, про які йому відомо і які можуть бути використані судом.

Відповідно до ч. 3 ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України суб'єкти владних повноважень мають право звернутися до адміністративного суду у випадках, передбачених Конституцією та законами України.

В порушення зазначених вище вимог, позовна заява не обґрунтована належним чином щодо наявності права позивача, як суб'єкта владних повноважень, на звернення до суду з даним позовом.

Так, відповідно до п. 7 Прикінцевих та Перехідних положень Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування»вiд 08.07.2010 № 2464-VI, який набрав чинності 01 січня 2011 року, заборгованість із сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, нарахованого до 01 січня 2004 року, не погашена станом на 01 січня 2011 року з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, із сплати фінансових санкцій та пені, що виникла до 01 січня 2011 року, підлягає розстроченню не більш як на 60 календарних місяців починаючи з 01 січня 2011 року.

Розстрочена сума підлягає сплаті (в тому числі пеня і штрафні санкції) рівними частками щокварталу не пізніше 20 числа місяця, що настає після зазначеного періоду, незалежно від факту виплати заробітної плати за цей період.

Повідомлення про розстрочення суми заборгованості, пені та штрафних санкцій надсилається платникам у встановленому Пенсійним фондом порядку.

Як вбачається з матеріалів позовної заяви, позивачем пред'явлено вимогу про стягнення заборгованості зі сплати штрафних санкцій та пені у розмірі 4691,53 грн., яка утворилась станом на 01 січня 2011 року.

При цьому, позивачем не вказано, чи здійснювалось розстрочення вказаної заборгованості, чи направлялось відповідачу повідомлення про розстрочення суми заборгованості та чи наявні з огляду на наведені положення Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування»підстави для звернення до суду з позовною заявою про стягнення заявленої суми боргу до закінчення строку розстрочення.

Таким чином, на порушення вищевказаних положень Кодексу адміністративного судочинства України, позивачем не надано суду доказів, якими підтверджується право на звернення до суду з позовною заявою про стягнення заявленої заборгованості з урахуванням положень Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування»вiд 08.07.2010 № 2464-VI.

Відповідно до частини третьої статті 106 Кодексу адміністративного суду України до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Суб'єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання відповідачу і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів.

Як вбачається з позовної заяви та доданих до неї документів, позивач - суб'єкт владних повноважень не додав до позовної заяви належні докази надсилання відповідачу копії позовної заяви та доданих до неї документів, як того вимагає частина третя статті 106 Кодекс адміністративного судочинства України.

При цьому, Окружний адміністративний суд міста Києва зазначає, що належним доказом надсилання копії позовної заяви та доданих до неї документів є оригінали фіскального чеку з доданими до нього повідомленням про вручення рекомендованого поштового відправлення та бланком опису вкладення, оформлених відповідно до Правил надання послуг поштового зв'язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05 березня 2009 року № 270 “Про затвердження Правил надання послуг поштового зв'язку”.

Так, Вищий адміністративний суд України в ухвалі від 01.04.2010 р. по справі № К-50566/09 зазначив, що внаслідок ненадання до фіскального чеку опису вкладення, неможливо ідентифікувати, які саме документи було направлено рекомендованим листом.

Київський апеляційний адміністративний суд в ухвалі від 20.01.2011 року по справі № 2а-16458/10/2670, також зазначив, що належним доказом направлення копії позовної заяви та доданих до неї матеріалів може бути тільки засвідчений бланк опису вкладення (аналогічні висновки містяться в ухвалах КААС по справам 2а-17830/10/2670, 2а-16557/10/2670, 2а-16458/10/2670).

Вказане кореспондується з правом на справедливий суд, закріпленим у ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, одним із аспектів якого є принцип змагальності.

Як зазначено у Рішенні Європейського Суду з прав людини у справі "Салов проти України" (від 06.09.2005 року, № 65518/01, п. 87), яке опубліковано в "Офіційний вісник України" (№ 4, 2006 р.), принцип змагальності процесу означає, що стороні повинна бути надана можливість ознайомитись з усіма доказами та зауваженнями, наданими іншою стороною, і відповісти на них.

Отже, з урахуванням принципів та завдань адміністративного судочинства, належним доказом направлення відповідачу копії позовної заяви та доданих матеріалів є документ, який містить інформацію щодо переліку направлених відповідачу документів, а також щодо адреси, за якою направлені документи.

Доданий позивачем до позовної заяви реєстр відправлених листів від 10.03.2011 р. та копія фіскального чеку № 2091 не містить інформації щодо переліку документів, надісланих поштовим відправленням, а отже не є належним доказом виконання обов'язків позивача як суб'єкта владних повноважень щодо направлення копії позовної заяви та доданих до неї документів відповідачу.

Крім того, всупереч вимогам частини 1 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України Позивачем не надано актуального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців із зазначенням адреси Відповідача, що унеможливлює дотримання вимог Кодексу адміністративного судочинства України стосовно належного повідомлення Відповідача про дату та час розгляду справи.

Виходячи з наведеного, суд приходить до висновку, що позовна заява не відповідає вимогам статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України і позивачу належить усунути вищенаведені недоліки в строк до 08 квітня 2011 року включно шляхом подання до суду письмового правового обґрунтування щодо права на звернення до суду з даним позовом з урахуванням вищевказаних положень Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування»; надання належних доказів надсилання відповідачу копії позовної заяви та доданих до неї документів (опису вкладення ) та актуального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців стосовно відповідача.

Керуючись ст. 106, ч. 1 ст. 108, ст. 160, ст. 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя -

У Х В А Л И В:

1. Позовну заяву Управління Пенсійного фонду України в Шевченківському районі м. Києва залишити без руху.

2. Встановити Управління Пенсійного фонду України в Шевченківському районі м. Києва строк для усунення недоліків до 08 квітня 2011 року включно.

3. Попередити позивача про те, що у випадку неусунення недоліків позовної заяви позовна заява буде повернута йому відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України.

4. Копію ухвали невідкладно надіслати особі, що звернулася із позовною заявою.

Ухвала набирає законної сили в порядку та в строки, передбачені ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції шляхом подачі апеляційної скарги на ухвалу суду першої інстанції протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Суддя                                                                                 О.В. Патратій

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення29.03.2011
Оприлюднено30.10.2015
Номер документу52764050
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4288/11/2670

Ухвала від 12.04.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Патратій О.В.

Ухвала від 29.03.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Патратій О.В.

Постанова від 17.05.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Патратій О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні