УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,
E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
Від "27" жовтня 2015 р. Справа № 906/149/15
За заявою Фермерського господарства "Альянс-2007" (с.Лучин, Попільнянський район, Житомирська область)
про визнання банкрутом
Суддя Костриця О.О.
В засіданні суду прийняли участь:
від кредитора: не з'явився
від боржника: ОСОБА_1 - представник ліквідатора, дов. від 05.01.2015р.
В провадженні господарського суду перебуває справа про банкрутство Фермерського господарства "Альянс-2007" (с.Лучин, Попільнянський район, Житомирська область).
Постановою господарського суду від 23.04.2015р. зокрема, визнано банкрутом Фермерське господарство "Альянс-2007", відкрито ліквідаційну процедуру Фермерського господарства "Альянс-2007" строком на 12 місяців до 23.04.2016р. включно, призначено ліквідатором Фермерського господарства "Альянс-2007" ОСОБА_2.
Ухвалою суду від 30.07.2015р. було, зокрема, затверджено реєстр вимог кредиторів, проміжний звіт ліквідатора взято до відома, відкладено розгляд справи, зобов'язано ліквідатора ОСОБА_2 вчинити певні дії по справі та надати витребувані судом документи.
Окрім того, зобов'язано відділ державної виконавчої служби Попільнянського районного управління юстиції надіслати на адресу суду не пізніше дати наступного судового засідання постанови про закінчення виконавчих проваджень відносно боржника.
18.08.2015р. на адресу господарського суду Житомирської області від арбітражного керуючого ОСОБА_2 надійшло клопотання №01-20/795-1 від 06.08.2015р. про затвердження звіту про грошову винагороду та відшкодування витрат ліквідатора понесених у справі №906/149/15 за період з 23.04.2015р. по 05.08.2015р. в сумі 22982,10 грн. та встановлення основної грошової винагороди ліквідатору ФГ "Альянс-2007" ОСОБА_2 у розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат щомісяця з відшкодуванням фактичних витрат на проведення ліквідаційної процедури.
Ухвалою суду від 28.09.2015р. було прийнято та призначено до розгляду в засіданні суду вищезазначене клопотання.
08.10.2015р. на адресу господарського суду Житомирської області від арбітражного керуючого-ліквідатора ОСОБА_2 надійшло клопотання №01-20/941 від 06.10.2015р. про зобов'язання бувшого директора ФГ "Альянс-2007" ОСОБА_3 невідкладно передати ліквідатору ФГ "Альянс-2007" ОСОБА_2, документи щодо особового складу Фермерського господарства "Альянс-2007" та описи архівних документів банкрута для передачі в архівну установу.
Ухвалою суду від 09.10.2015р. було прийнято та призначено до розгляду в засіданні суду вищезазначене клопотання.
21.10.2015р. на адресу господарського суду повернулась копія ухвали суду від 09.10.2015р. направлена на адресу колишнього керівника боржника ОСОБА_3, з відміткою поштового відділення: "за закінченням терміну зберігання".
26.10.2015р. до суду від ліквідатора боржника надійшло клопотання про долучення до матеріалів справи звіту ліквідатора про проведену роботу та витягу з ЄДРПОУ стосовно ФГ "Альянс-2007".
Також, 27.10.20415р. від представника ліквідатора надійшло клопотання про долучення до матеріалів справи наступних документів:
- копія листа ліквідатора боржника до засновника ФГ "Альянс-2007" ОСОБА_4 щодо повідомлення про активи, які залишились у власності або господарському віданні боржника для можливості їх включення в ліквідаційну масу;
- копія звернення ліквідатора до УМВС України в Житомирській області та Попільнянського РВ УМВС України в Житомирській області щодо не передання ліквідатору боржника ОСОБА_2 засновником ФГ "Альянс-2007" ОСОБА_4 майнових активів та матеріальних цінностей боржника;
- копія листа Попільнянського РВ УМВС України в Житомирській області щодо проведених заходів в межах компетенції органів внутрішніх справі та не виявлення ознак вчинення адміністративного чи кримінального правопорушення в діях невстановленої особи гр. ОСОБА_4
В судовому засіданні розглядалось клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_2 №01-20/795-1 від 06.08.2015р. про затвердження звіту про грошову винагороду та відшкодування витрат ліквідатора понесених у справі №906/149/15 за період з 23.04.2015р. по 05.08.2015р. в сумі 22982,10 грн. та встановлення основної грошової винагороди ліквідатору ФГ "Альянс-2007" ОСОБА_2 у розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат щомісяця з відшкодуванням фактичних витрат на проведення ліквідаційної процедури.
Представник ліквідатора в засіданні суду вищезазначене клопотання підтримала в повному обсязі.
Розглянувши дане клопотання ліквідатора в частині затвердження звіту про грошову винагороду та відшкодування витрат ліквідатора понесених у справі №906/149/15 за період з 23.04.2015р. по 05.08.2015р. в сумі 22982,10 грн., суд прийшов до висновку про відмову в його задоволенні, виходячи з наступного.
Положення статті 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" регулюють питання щодо винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).
Так, згідно ч.1 ст.115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.
Частиною 4, 5, 7 статті 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання" визначено, що витрати арбітражного керуючого, пов’язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом, крім витрат на страхування його відповідальності за заподіяння шкоди внаслідок неумисних дій або помилки під час виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, а також витрат, здійснення яких безпосередньо не пов’язане з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, і витрат, пов’язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати, що перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.
Сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв’язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.
Розпорядник майна звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на першому засіданні комітету кредиторів, а також за результатами процедури розпорядження майном боржника. Керуючий санацією не рідше одного разу на три місяці, а ліквідатор - щомісяця звітують перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат.
Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.
Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
Відповідно до абз.13 п.37 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 N01-06/606/2013 звіти арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат повинні бути схвалені або погоджені комітетом кредиторів, а звіти за підсумками судових процедур (розпорядження майном, санації, ліквідації) - затверджені господарським судом.
Отже, зазначеною нормою законодавець пов'язує процедуру подання та затвердження звіту про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат з настанням певної події, а саме закінченням відповідної процедури.
Разом з тим, слід зазначити, що матеріали справи не містять доказів, які б свідчили про завершення процедури ліквідації по справі.
За таких обставин, суд вважає що клопотання ліквідатора в частині затвердження звіту про грошову винагороду та відшкодування витрат ліквідатора понесених у справі №906/149/15 за період з 23.04.2015р. по 05.08.2015р. в сумі 22982,10 грн. є таким, що подане, як передчасне, оскільки процедура ліквідації по даній справі триває, у зв'язку з чим, суд вважає за необхідне відмовити в його задоволенні.
Відносно клопотання ліквідатора в частині встановлення основної грошової винагороди ліквідатору ФГ "Альянс-2007" ОСОБА_2 у розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат щомісяця з відшкодуванням фактичних витрат на проведення ліквідаційної процедури, суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Як вбачається з матеріалів справи, на засіданні комітету кредиторів боржника 05.08.2015р. було вирішено встановити основну грошову винагороду ліквідатору ФГ "Альянс-2007" ОСОБА_2 у розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат щомісяця з відшкодуванням фактичних витрат на проведення ліквідаційної процедури.
Як зазначалось вище, положення статті 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" регулюють питання щодо винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).
Частина 3 ст.115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначає, що грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород. Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора.
Положення ч.ч.5,6 ст.115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначають, що сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника. Кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду. Господарський суд має право зменшити розмір оплати послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), у разі якщо середньомісячна заробітна плата керівника боржника є надмірно високою порівняно з мінімальним розміром заробітної плати.
У частині 7 ст.115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", серед іншого зазначено, що ліквідатор щомісяця звітують перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат. Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
З правового аналізу вищевказаних положень вбачається, що до повноважень господарського суду віднесено лише затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди, складеного за підсумком процедури ліквідації, та розгляд питання про можливість зменшення розміру оплати послуг. Тому, правові підстави для розгляду судом вимоги ліквідатора щодо встановлення основної грошової винагороди відсутні.
Слід зазначити, що розмір грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора визначений у ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а додаткове встановлення розміру основної грошової винагороди судом у вказаному Законі не передбачено.
Враховуючи викладене, суд прийшов до висновку відмовити в клопотанні ліквідатора в частині встановлення грошової винагороди ліквідатору ФГ "Альянс-2007" ОСОБА_2 у розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат щомісяця з відшкодуванням фактичних витрат на проведення ліквідаційної процедури.
В судовому засіданні розглядалось клопотання ліквідатора боржника №01-20/941 від 06.10.2015р. про зобов'язання колишнього директора ФГ "Альянс-2007" ОСОБА_3 невідкладно передати ліквідатору ФГ "Альянс-2007" ОСОБА_2Х, документи щодо особового складу Фермерського господарства "Альянс-2007" та описи архівних документів банкрута для передачі в архівну установу.
Присутня в засіданні суду представник ліквідатора боржника підтримала вищезазначене клопотання.
Гр. ОСОБА_3 в судове засідання не з'явився, свого представника в засідання суду не направив, вимоги ухвали суду не виконав.
Суд розглянувши вищезазначене клопотання ліквідатора, прийшов до висновку про його задоволення, виходячи з наступного.
Згідно довідки з ЄДРПОУ №247-9 щодо Фермерського господарства "Альянс-2007" від 04.02.2008р. до реєстру внесено запис відносно керівника - ОСОБА_3.
Постановою від 23.04.2015р. господарський суд визнав боржника банкрутом, відкрив ліквідаційну процедуру, ліквідатором підприємства-банкрута призначив арбітражного керуючого ОСОБА_2
Відповідно до п.13 резолютивної частини постанови суду від 23.04.2015р. було зобов'язано голову та директора ФГ "Альянс-2007" у п'ятнадцятиденний строк передати ліквідатору боржника ОСОБА_2 бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, а також інші матеріальні цінності.
Як свідчать матеріали справи, на виконання постанови суду ліквідатор боржника ОСОБА_2 неодноразово зверталась з листами до директора підприємства ОСОБА_3 з проханням протягом 15 днів з дня приймання постанови про визнання боржника банкрутом передати ліквідатору бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута (а.с.47,49 том 2).
Ліквідатор боржника, в своєму клопотанні зазначила, що колишнім керівником боржника лише частково передано бухгалтерську та іншу документацію банкрута, а також, печатку. Разом з тим, колишнім керівником боржника ОСОБА_3 не передано ліквідатору боржника документи щодо особового складу Фермерського господарства "Альянс-2007" та описи архівних документів банкрута для передачі в архівну установу.
Відповідно до вимог ст.37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання боржника банкрутом", з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв’язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.
Статтею 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання боржника банкрутом" передбачено, що у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.
Згідно ст.41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання боржника банкрутом", ліквідатор з дня свого призначення, здійснює такі повноваження, зокрема приймає до свого відання майно боржника, вживає заходів по забезпеченню його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута згідно з законодавством; аналізує фінансове становище банкрута; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, а також, передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов’язковому зберіганню, на строк не менше п’яти років з дати визнання особи банкрутом.
З дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи-банкрута.
У ч.6 ст.41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вказано, що протягом п'ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов'язані передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов'язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до законів України.
Таким чином, керівник боржника у строк до 15 днів з моменту призначення ліквідатора повинен передати ліквідатору печатки, штампи, матеріальні та інші цінності банкрута. Дана норма містить пряму вказівку щодо вчинення відповідних дій щодо передачі всієї документації та матеріальних цінностей банкрута ліквідатору, та не передбачає обставин звільнення від даних зобов'язань.
Отже, виходячи з приписів вказаних норм, слід зазначити, що під час ліквідаційної процедури боржника на ліквідатора покладаються обов'язки у виконанні активних дій, у тому числі отримання від боржника - його попередніх керівників, документації (фінансової, звітної та іншої).
Будь-яке ухилення надає право господарському суду видати наказ ліквідатору про примусову передачу документації та матеріальних цінностей банкрута, при цьому у відношенні посадових осіб банкрута може бути порушено кримінальну справу за ст. 382 Кримінального кодексу України за ухилення від виконання рішення суду.
Як зазначено вище, та підтверджується матеріалами справи, станом на день судового засідання, ліквідатором не отримано документів щодо особового складу Фермерського господарства "Альянс-2007" та описи архівних документів банкрута для передачі в архівну установу, за місцем реєстрації підприємства-боржника будь-яка документація щодо діяльності ФГ "Альянс-2007" відсутня.
Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне задовольнити клопотання ліквідатора боржника про зобов'язання колишнього директора ФГ "Альянс-2007" ОСОБА_3 передати ліквідатору ФГ "Альянс-2007" ОСОБА_2, документи щодо особового складу Фермерського господарства "Альянс-2007" та описи архівних документів банкрута для передачі в архівну установу.
Згідно ст.115 Господарського процесуального кодексу України рішення, ухвали, постанови господарського суду, що набрали законної сили, є обов'язковими на всій території України і виконуються у порядку, встановленому Законом України "Про виконавче провадження".
Відповідно до ч.1 ст. 116 Господарського процесуального кодексу України виконання рішення господарського суду провадиться на підставі виданого ним наказу, який є виконавчим документом.
З огляду на зазначене, суд вважає за необхідне видати відповідний наказ суду.
Представник ліквідатора боржника в засіданні суду повідомила про вчинені ліквідатором дії в ході ліквідаційної процедури боржника. При цьому, представник ліквідатора зазначила, що відповіді на направлені ліквідатором запити, станом на день судового розгляду справи не надійшли.
Враховуючи викладене та з метою витребування додаткових доказів по справі, суд вважає за необхідне відкласти розгляд справи.
Керуючись ст. ст 77, 86 ГПК України, ст. ст. 1, 26, 41, 93, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд, -
УХВАЛИВ:
1. Відмовити в задоволенні клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_2 №01-20/795-1 від 06.08.2015р. про затвердження звіту про грошову винагороду та відшкодування витрат ліквідатора понесених у справі №906/149/15 за період з 23.04.2015р. по 05.08.2015р. в сумі 22982,10 грн. та встановлення основної грошової винагороди ліквідатору ФГ "Альянс-2007" ОСОБА_2 у розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат щомісяця з відшкодуванням фактичних витрат на проведення ліквідаційної процедури.
2. Задовольнити клопотання ліквідатора боржника №01-20/941 від 06.10.2015р. про зобов'язання колишнього директора ФГ "Альянс-2007" ОСОБА_3 передати ліквідатору ФГ "Альянс-2007" ОСОБА_2Х, документи щодо особового складу Фермерського господарства "Альянс-2007" та описи архівних документів банкрута.
3. Зобов'язати колишнього директора Фермерського господарства "Альянс-2007" (зареєстроване Попільнянською районною державною адміністрацією 30.01.2008р., номер запису в ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 12971020000003276, місцезнаходження юридичної особи: 13512, Житомирська область, Попільнянський район, с.Лучин, вул.Кірова, буд.20, ідентифікаційний код 35449356) ОСОБА_3, ідентифікаційний номер НОМЕР_1, що проживає за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1, передати ліквідатору банкрута Фермерського господарства "Альянс-2007" - ОСОБА_2 (свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №248 від 02.04.2013р., адреса: 33001, м. Рівне, вул. Бічна, 12, ідентифікаційний код НОМЕР_2) документи щодо особового складу Фермерського господарства "Альянс-2007" та описи архівних документів Фермерського господарства "Альяс-2007".
Видати наказ ліквідатору банкрута ОСОБА_2 для пред'явлення на виконання до органів Державної виконавчої служби України.
Наказ підлягає негайному виконанню по пред'явленню.
4. Проміжний звіт ліквідатора взяти до відома та долучити до матеріалів справи.
5. Відкласти розгляд справи.
6. Призначити наступне засіданні суду на "21" січня 2016 р. о 10:30 в приміщенні господарського суду Житомирської області, каб. №407.
7. Ліквідатору ОСОБА_2:
- надати проміжний звіт ліквідатора про хід ліквідаційної процедури, погоджений на засіданні комітету кредиторів боржника; відповідний протокол надати суду;
- забезпечити виконання повноважень ліквідатора банкрута в порядку, визначеному ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та належне виконання заходів, передбачених ст.ст. 42-45 даного Закону, спрямованих на задоволення вимог кредиторів;
- при виявлені додаткових активів боржника, провести їх інвентаризацію та включення до ліквідаційної маси;
- надати наказ про формування ліквідаційної маси;
- виявити документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню;
- виявити додаткові докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користування, підтверджуючі документи подати суду;
- надати витяг з ЄДР юридичних та фізичних осіб - підприємців, з внесеними до нього відомостями щодо ліквідатора банкрута ОСОБА_2, саме як керівника юридичної особи; особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами та особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори;
- надати письмову інформацію з документальним підтвердженням про дебіторську заборгованість боржника, а також докази стягнення такої заборгованості;
- надати відповіді на направлені запити до ВДВС Попільнянського РУЮ, КП "Житомирське МБТІ", Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті, ДП "Український інститут промислової власності";
- надати письмову інформацію щодо стану виконання наказу господарського суду від 27.10.2014р. по справі №906/149/15;
- надати інформацію про результати розгляду господарським судом Житомирської області справи №906/1562/15.
8. Повторно зобов'язати Відділ державної виконавчої служби Попільнянського районного управління юстиції надіслати на адресу суду не пізніше дати наступного судового засідання постанови про закінчення виконавчих проваджень відносно боржника.
Попередити Відділ державної виконавчої служби Попільнянського районного управління юстиції, що у випадку повторного не виконання вимог ухвали суду, судом може бути винесено окрему ухвалу в порядку ст. 90 ГПК України.
В судове засідання викликати уповноваженого представника кредитора та ліквідатора боржника ОСОБА_2
Ухвала господарського суду набирає законної сили у встановленому чинним законодавством порядку.
У зв'язку із запровадженням автоматизованої системи документообігу у господарському суді будь-які заяви та клопотання у письмовому вигляді повинні бути зареєстровані в канцелярії суду до початку судового засідання.
Окрім того, учасникам судового процесу звернути увагу на необхідність належного оформлення документів (заяв, клопотань), що подаються до суду, з врахуванням того, що зміст об'єднуваних вимог у відповідній заяві чи клопотанні повинен мати однорідний характер, у випадку заявлення вимог, що мають різні підстави виникнення, то вказані вимоги слід розділяти та пред'являти до суду окремими оформленими документами.
Суддя Костриця О.О.
1- у справу.
2 - ВДВС Попільнянського РУЮ, рек. з повід.;
3- Андрушівській ОДПІ
4 - ліквідатору ОСОБА_2 (33001, м. Рівне, вул. Бічна, 12(реком. з повідомл.)
5- ОСОБА_3 (с. Лучин Попільнянського району, вул. Кірова (реком. з повідомл.)
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 27.10.2015 |
Оприлюднено | 04.11.2015 |
Номер документу | 52942705 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Житомирської області
Костриця О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні