ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 квітня 2010 р. Справа № 17383/10/9104
Колегія суддів Львівського апеляційного адміністративного суду в складі:
головуючого судді Яворського І.О.,
суддів: Обрізка І.М., Онишкевича Т.В..,
при секретарі судового засідання Куземському В.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Долинської об'єднаної державної податкової інспекції в Івано-Франківській області на постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 18 січня 2010 року по справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Медобори»до Долинської ОДПІ в Івано-Франківській області, Відділення Державного казначейства у Долинському районі Івано-Франківської області про стягнення заборгованості, -
В С Т А Н О В И Л А :
У листопаді 2009 року позивач звернувся до суду з позовом до вказаних вище відповідачів про наступне.
20 листопада 2008 року у Товаристві з обмеженою відповідальністю «Медобори»Долинською ОДПІ в Івано-Франківській області проведено позапланову виїзну перевірку з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість на розрахунковий рахунок за серпень 2008 року, яка виникла по причині від'ємного значення з ПДВ, що декларувалось у період з 01 липня 2008 року по 31 серпня 2008 року. Відповідно до пп..7.7.3 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість»підставою для отримання бюджетного відшкодування є дані податкової декларації за звітний період. Згідно з довідкою ОДПІ від 20.11.2008 року № 193/23-020/31249825 перевіркою достовірності нарахування суми ПДВ, що підлягає бюджетному відшкодуванню за серпень 2008 року порушень не встановлено. Відображене Позивачем у декларації за серпень 2008 року бюджетне відшкодування у сумі 348 867,00 гривень ОДПІ підтверджено.
27 січня 2009 року за № 752/10/19-915 ОДПІ направила на адресу Позивача довідку, згідно з якою бюджетне відшкодування по ПДВ в сумі 348 867,00 гривень по уточнюючому рахунку за серпень 2008 року від 26 вересня 2008 року № 25935 включене в Реєстр про відшкодування ПДВ від 12.12.2008 року, проте Територіальне відділення Державного казначейства у Волинському районі своє погодження на повернення бюджетного відшкодування станом на 23 березня 2009 року не надав. Оскільки Відповідач-2 свої зобов'язання не виконав, так як це передбачено п.7.7.6 ст.7 Закону, не перерахував на поточний банківський рахунок Позивача в обслуговуючому банку протягом п'яти операційних днів після отримання висновку податкового органу бюджетне відшкодування в сумі 348 867,00 гривень, Позивач змушений був звернутися до суду.
У запереченні на позов Долинська ОДПІ Івано-Франківської області зазначає, що нею вжито всі заходи в межах наданих їй повноважень щодо повернення вказаних сум бюджетного відшкодування на розрахунковий рахунок позивача.
Постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 18 січня 2010 року адміністративний позов задоволено повністю. Стягнуто з Державного бюджету України на користь ТзОВ «Медобори»бюджетне відшкодування з податку на додану вартість в сумі 348 867, 00 гривень.
Згадана постанова оскаржена в апеляційному порядку. Апелянт звертає увагу апеляційної інстанції на те, що суд першої інстанції не врахував конкретні обставини справи. Також звертає увагу апеляційної інстанції на те, що мала місце наявність у платника податку копій податкових накладних замість оригіналів.
Перевіривши у відкритому судовому засіданні повноту встановлення обставин справи та правильність їх юридичної оцінки в судовому рішенні, колегія суддів Львівського апеляційного адміністративного суду дійшла висновку про безпідставність апеляційної скарги та законність рішення суду першої інстанції.
При цьому колегія суддів враховує наступне.
У відповідності до ст.159 КАС України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обгрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.
Сума податку, що підлягає бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного податкового періоду та сумою податкового кредиту такого звітного податкового періоду.
При від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з цього податку, що виник за попередні податкові періоди, а при його відсутності - зараховується до складу податкового кредиту наступного податкового періоду. Згідно пп.7.7.5 п.7.7 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість»протягом 30 днів, наступних за днем отримання податкової декларації, податковий орган проводить документальну невиїзну перевірку (камеральну) заявлених у ній даних. За наявності достатніх підстав вважати, що розрахунок суми бюджетного відшкодування було зроблено з порушенням норм податкового законодавства, податковий орган має право протягом такого ж строку провести позапланову виїзну перевірку платника для визначення достовірності нарахування такого бюджетного відшкодування. Податковий орган зобов'язаний у п'ятиденний термін після закінчення перевірки надати органу державного казначейства висновок із зазначенням суми, яка підлягає відшкодуванню з бюджету. У пункті 7.7.6 Закону визначено, що на підставі отриманого висновку відповідного податкового органу орган державного казначейства надає платнику податку зазначену у ній суму бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунку на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку протягом п'яти операційних днів після отримання висновку податкового органу.
Право позивача на бюджетне відшкодування ПДВ за серпень 2008 року в сумі 348 867,00 гривень доведено дослідженими в судовому засіданні доказами, зазначеними вище.
Враховуючи те, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, висновок суду першої інстанції про недоведеність ДПІ того, на що посилається апелянт в апеляційній скарзі, зроблений з дотриманням вимог чинного законодавства.
З врахуванням викладеного вище,судом першої інстанції прийнято законне рішення, ухвалене з дотриманням норм матеріального та процесуального права. Рішення ухвалене на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин справи, підтверджених тими доказами, які були наявними у матеріалах справи та досліджені в судовому засіданні.
Підстав для скасування чи зміни рішення суду першої інстанції немає.
Керуючись ст.ст. 160 ч.3, 196, 198ч.1п.1, 200, 205ч.1, 206, 254 КАС України, колегія суддів Львівського апеляційного адміністративного суду, -
У Х В А Л И Л А :
Апеляційну скаргу Долинської ОДПІ у Івано-Франківській області залишити без задоволення, а постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 18 січня 2010 року по справі № 2а-3214/09/0970 -без змін.
Ухвала апеляційного адміністративного суду набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена до касаційної інстанції протягом одного місяця з дня набрання нею законної сили.
Головуючий суддя І.О.Яворський
Судді І.М. Обрізко
ОСОБА_1
Повний текст
виготовлено та підписано
05.05.2010р.
Суд | Львівський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.04.2010 |
Оприлюднено | 04.11.2015 |
Номер документу | 53008820 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Яворський І.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні